Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡

SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

Skjønner veldig godt at du er bekymret! Første trimester er noe dritt egentlig, fordi alt er så usikkert enda, og man bekymrer seg sååå mye. 
Heldigvis er både murringer og småblødninger helt normalt. Men man blir jo likefullt bekymret for det om. Jeg fikk så kraftige kramper i magen at jeg var helt sikker på at jeg mistet igjen i dette svangerskapet så jeg bestilte TUL til dagen etterpå, det var så fryktelig vondt. Hadde en del mensmurringer til og med uke 8 tror jeg, først da roet det seg. 
Har også blødd litt noen ganger dette svangerskapet, blitt skikkelig redd for å miste hver gang, og likevel er jeg halvveis i morgen. 🥰

Men man blir så bekymret, og det føles så fælt når det står på. 
Håper det bare er helt uskyldig og at spiren din klorer seg fast ❤️ 

Klem til deg :klem: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker masse på deg :klem:Håper du ikke har blødd mer, men om du har det håper jeg testen ikke har blitt svakere (sannsynlig svangerskapsblødning) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4 

Tusen takk for gode ord, alle sammen ❤️ For en fantastisk støtte det er å finne her inne. Dere er  satt pris på, det håper jeg dere vet. Igjen, TUSEN TAKK! ❤️ 

Først og fremst: Alt går bra!😭🙌💗 Dette har vært noen utrolig nervepirrende dager. Spottingen som jeg opplevde på onsdag (4+0), minte meg så altfor mye på begynnelsen sist - at jeg visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg med en gang, og jeg var nærmest helt sikker på at det ikke har gått denne gangen heller. 

Jeg kjente et behov for å ta en liten pause herfra i noen dager, og testet ikkenoe mer før idag: 

1392144333_Skjermbilde2020-08-30kl_08_49_55.png.65c311e8d832c73947d8a780f8ab6346.png

Det er normal utvikling!! Jeg er så lettet, og jeg er så glad. Jeg har opplevd min første svangerskapsspotting, og det har vært en erfaring å ta med seg videre. Farget utflod betyr ikke nødvendigvis abort. Nå håper jeg og krysser jeg fingrene for tiden fremover. Dette må bare gå veien nå!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk å se 2-3!! Krysser fingrene for deg❤️ 

Jeg blødde endel tidlig i svangerskapet med sønnen min og hadde spesielt en stor en i uke 8. Var sikker på at jeg kom til å miste og det var så vondt! Men han klorte seg fast og her sitter jeg med en på snart 1 år💙 

Endret av Charminia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg lettet! Jeg var så redd det hadde gått galt når du tok pause fra forumet, men herregud, skjønner veldig godt at du tok den pausen uansett! 
Gratulerer med nydelig stigning 🤩 Jeg har troa! Heier på deg og spiren din ❤️👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Verdens beste nyhet!!! HURRA! Er så herlig å se at testen øker i styrke! 😁
Jeg har opplevd å blø SÅ mye at jeg var 100% sikker på at det var mensen. Altså, her snakker vi bytte bind hver 3. time i tre dager. At jeg var blitt gravid og det var en heftig svangerskapsblødning var ikke i mine fantasier en gang. Men gravid var jeg, og aborterte ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en god nyhet, og så deilig med stigning! Krysser fingrene for deg og spiren din 💕🤞🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg og at testene fortsatt har fin stigning! ❤️ Tror nok det er mange som kan oppleve spotting/blødning i svangerskapet! Jeg hadde selv en liten blødning i uke 14 sist, nå var jeg lengre på vei, men har jo hørt om de som har hatt SA da også, og jeg ble kjempe redd. Dro på UL og de hadde ingen forklaring annet enn at flere gravide kan oppleve spotting og blødning i svangerskapet uten at noe er galt! Dette kommer til å gå bra❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+0 

Håper du lille spire, utvikler deg som du skal ❤️ 

Noen delmål er nådd! 😄

- Nå 26/8 som er IKM 

- Nå 5 uker (da er det ikke lenger kjemisk graviditet) 

- Nå 9+0 uker (bestilt TUL 30/9) 

- Nå de "magiske 12-ukene" 

Har kjent på ømme pupper som varierer i styrke, litt oppblåsthet, litt kvalme som kommer når jeg er sulten. Har også kjent litt stikking i vagina på en måte, veldig rar følelse. Aner egentlig ikke om det er relatert, men 😜 Har vært litt bekymret for å kjenne på så lite symptomer, men sånn er det vel for noen. Man vil jo så gjerne kjenne alt i verden når man er gravid. Det kommer vel etterhvert, og da er jeg plutselig ikke så fornøyd med at jeg ville ha så mange symptomer. Hehe! 

Endret av SUPERMIRI
Greide å publisere før jeg var ferdig :P
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 5 uker 🥳 Denne gangen blir det baby! 👶

Det er veldig vanlig å ha lite symptomer så tidlig, men som du også sier er det veldig forskjellig fra person til person hvor mye symptomer man i det hele tatt får. :) 
Er lov til å klage litt når symptomene kommer, for det er gjerne ubehagelig. Håper du slipper unna den verste kvalmen hvertfall! 😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for oppnådde delmål! De er veldig kjekke å ha. Jeg var helt avhengig av dem for å ta et skritt av gangen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Wera1 skrev:

Hvordan går det? 🥰

Så koselig at du titter innom og spør! ❤️ 

Det går bra! :hoppendeglad: Denne testen møtte meg på søndags morgen, når jeg var 5+4: 

1558841735_Skjermbilde2020-09-08kl_19_35_37.png.cccf22381c8eff335cadb3686592f8e7.png

Det tyder på at HCG har økt, og det gjør meg så glad ❤️ 

I morgen er jeg 6+0, og går da altså inn i uke 7. Det føles veldig rart, jeg har ingen uttalte symptomer som skriker "HEY du er gravid!". Jeg blir kvalm og kan brekke meg om jeg blir for sulten, også har jeg tørre lepper og sliter en del med trøtthet/utmattelse etter krevende dager på jobb. Jeg har kanskje litt ømme pupper om jeg kjenner godt etter. Ellers føler jeg meg veldig fin! Stresser noen ganger over at jeg kjenner så få symptomer, men samtidig så skal jeg kanskje tenke at jeg er heldig? Jeg veit ikke. Haha! 

Jeg skal på legekontoret å måle HCG i morgen igjen, så det blir spennende. Jeg vet ikke om jeg har skrevet det her inne, men jeg målte HCG den 28/8, og da var jeg 4+2 - et par dager etter den spottingen. Den var på 1300, noe jeg var fornøyd med! Skal måle igjen i morgen og på fredag - og hvis alt tyder på at det er normalt etter disse skal jeg bare ta kontakt med jordmor etterhvert og avtale første svangerskapskontroll 😄 

Jeg føler meg veldig heldig, samtidig som jeg er litt redd også. Jeg vurderer kanskje å ta en pause herfra snart, bare for å fokusere på meg selv 100 %. Tror kanskje det kunne vært litt godt. 

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Så oppløftende å lese her 💜 utrolig gøy at HCG ser ut til å stige og at alt ser lovende ut 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med stigning 😃 alltid godt å få bekreftet med clear blue digital med 3+! Får på en måte siste ro i sjela etter all testingen😃 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...