Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡

SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lillra skrev:

Gratulerer så mye med disse fine strekene!! For en herlig følelse og blir så glad på dine veiene! 

Tusen hjertelig takk 😃 

45 minutter siden, Juss-jenta skrev:

Juhuuu!!! Jeg visste det!!! Gratulerer!! 😍😍 Da er vi gravid-buddies! 💛 Jeg opplevde akkurat det samme med at vanlig test var sterkere enn tidligtesten! (Se bilde). Nå må du bare nyte å være gravid 💛

Wiiii ❤️ Så utrolig koselig at vi ble gravide samtidig, dette er jo bare såå stas 😄 Kjemperart at den tidlig-testen blir svakere, men det er jo tydeligvis en greie med de strimmeltestene fra babyplan, når både du og jeg fikk det - det er jo litt godt å vite, hehe 😄 Nå er det bare en CB + og en digital som gjenstår av det jeg kommer til å teste - og  skal jeg forsøke å nyte det så godt jeg bare kan, og det må du også gjøre 💛 Så koselig at du har tittet innom ila disse dagene! 

5 minutter siden, Love90 skrev:

Gratulerer så mye :nordvesta:

Tusen takk 😄  

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så utrolig mye! Dette var supre nyheter! Håper alt går fint og at du får et supert svangerskap❤️ Skjønner man har sine grunner til å holde gleden tilbake, det er fort gjort at man gjør det, men min erfaring er at man sjeldent angrer på å ha kjent glede over fine ting!❤️ Igjen- gratulerer sååååå mye❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Noldi skrev:

Gratulerer så utrolig mye! Dette var supre nyheter! Håper alt går fint og at du får et supert svangerskap❤️ Skjønner man har sine grunner til å holde gleden tilbake, det er fort gjort at man gjør det, men min erfaring er at man sjeldent angrer på å ha kjent glede over fine ting!❤️ Igjen- gratulerer sååååå mye❤️❤️

Tusen takk, Noldi ❤️ Du er virkelig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO 

Jeg har vel egentlig visst dette i noen dager allerede, meeen: Jeg er GRAVID! :gravid: Jeg skal bli MAMMA! 😭❤️

317149323_Skjermbilde2020-08-23kl_10_17_52.png.b169299037f9e583a044cb9bfe803705.png

Dette kjennes ut som en skrekkblandet fryyyd. Skrekkblandet fordi jeg er så redd for å miste, igjen. Jeg er jo bare 11 dpo, noe jeg synes er litt skummelt enda. Jeg er ikke forbi IKM, og jeg er ikke forbi 4+3 - når jeg mista sist. Jeg kommer ikke til å teste mer med graviditetstester med strek, jeg orker ikke å tyde mer. Nå er det digital som gjelder, men jeg vet ikke når jeg bør ta neste for å se en riktig økning. Noen som vet? Om en uke? 😃 

Nå skal jeg bare forsøke å nyte det faktum at jeg er gravid. Bekymringer kommer jeg nok til å kjenne på ei liten stund til, men sånn er det bare. Jeg kommer til å være litt fra og til aktiv her inne, men jeg har satt meg noen delmål som jeg har fremover:

- Nå 26/8 som er IKM 

- Nå 5 uker (da er det ikke lenger kjemisk graviditet) 

- Nå 9+0 uker (planlegger å bestille en TUL til da) 

- Nå de "magiske 12-ukene" 

Når disse forhåpentligvis er nådd, vil jeg sette meg enda nye delmål. 

Dette blir en spennende reise. Tusen takk til alle som har fulgt meg så langt og som fortsetter å følge og støtte med så mange gode ord - dere vet hvem dere er, og dere har virkelig vært gull! ❤️ 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Dette var nydelig å se! Gratulerer så utrolig mye😍🤩 Nyyyt denne tiden så godt du klarer! Er så glad på dine vegne at ord ikke beskriver det godt nok😍 DU SKAL BLI MAMMA❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa hurra! Så glad du tok digital nå :strix:

Jeg vil sterkt anbefale at du tar en ny digital neste søndag, og så den tredje og siste søndagen etter der igjen. Joda, har vært på prøverforum der noen klarer å få økning på den digitale etter 5 dager, men det er ikke en hovedreglen og skaper selvsagt frykt og usikkerhet og man gjør det og så står den digitale fortsatt på 1-2. Bare for at man testet litt for tidlig. Men venter man 1 uke så er man innafor. Jeg holdt meg hardt til det i sommer da jeg testet, og fikk da se alle tre verdiene.

Er kjempeglad på dine vegne!! Syns du har ventet lenge nå - måned etter måned. Håper dog SÅ at jeg kommer etter deg og Juss-jenta så raskt som mulig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeeeey :strix: 

Så morro med digital også! Vent en uke før du tar neste 😊 

Endelig var det din tur, jeg jubler for deg 🤩🎉🎊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord alle sammen - det betyr så mye ❤️ 

Da vil jeg ta en ny digital om en uke. Kjenner det er nervepirrende allerede! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå fin stigning på testene og da🤩 lover jo veldig godt alltid det når det er sånn helt i begynnelsen😃 tror det har mye å si at hcg stiger flott i begynnelsen iforhold til SA også, mener å lest det en plass sist jeg var gravid. Var så bekymret for SA da. Mener å lest også at egg som fester seg 5-7 dpo har mindre sansynlighet for en SA enn de som fester seg senere! Er jo tydelig at det festet seg rundt disse tider hos deg! Hurra❤️👏🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Love90 skrev:

Såå fin stigning på testene og da🤩 lover jo veldig godt alltid det når det er sånn helt i begynnelsen😃 tror det har mye å si at hcg stiger flott i begynnelsen iforhold til SA også, mener å lest det en plass sist jeg var gravid. Var så bekymret for SA da. Mener å lest også at egg som fester seg 5-7 dpo har mindre sansynlighet for en SA enn de som fester seg senere! Er jo tydelig at det festet seg rundt disse tider hos deg! Hurra❤️👏🏻

Gratulerer supermiri :nori:

God hcg stigning er selvsagt en positiv indikasjon, men det sikrer deg ikke, dessverre. Jeg hadde en doblingstid på 25 timer, likevel endte det i MA :trist:Sjansen er heldigvis størst for at det går bra, faktisk mye større enn at det ikke går bra 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Love90 skrev:

Får håpe du har rett! ❤️ 

44 minutter siden, Neutral90 skrev:

Gratulerer supermiri :nori:

God hcg stigning er selvsagt en positiv indikasjon, men det sikrer deg ikke, dessverre. Jeg hadde en doblingstid på 25 timer, likevel endte det i MA :trist:Sjansen er heldigvis størst for at det går bra, faktisk mye større enn at det ikke går bra 😁

Tusen takk! 😃 Det vil nok aldri være noe som sikrer en graviditet dessverre, selv om en gjerne skulle visst alle tipsene i verden som kunne ordna det. Man får heller leve i troen om at det skal gå bra ❤️ Håper du følger etter snart, det hadde jeg unt deg for alt i verden. 

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så gøy å se den digitale testen, må være en utrolig følelse å få det svart på hvitt og ikke trenge å tolke disse strekene!! Gleder meg til du når hvert eneste delmål ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+0 

Dette er en drittdag, egentlig. Eller, den starta veldig fint - men nå er den dritt. For nå er jeg bekymret, og jeg er lei meg. 

Har hatt litt murringer i dag, litt mer enn de siste dagene. Det har ikke vært vondt, men jeg har jo kjent dem. Kom hjem fra jobb nå, og da er det litt brunlig/lys rosa utflod når jeg tørker meg. 

Måtte ta en test, på ettermiddagsurin: 

1476564487_Skjermbilde2020-08-26kl_17_15_40.png.c0c40e8fda70f7473b74b40e61059402.png

Jeg har aldri opplevd en så sterk test før. Det tyder jo på at HCG har økt. Det tyder på at egget har festet seg, så det er ikke snakk om en kjemisk

Men, nå mister jeg. Jeg kan virkelig ikke skjønne at det er noe annet... 

Faen altså.

😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå kjære deg! Nå ble jeg opprinnelig skikkelig lei meg og fikk lyst til å gi deg en stor klem! Jeg skjønner så veldig godt at du blir redd og nervøs, men prøv å hold fast i håpet😢❤️ Når det er brunlig/lyserosa kan det jo være en ufarlig svangeskapsblødning, jeg har iallfall hørt om flere andre som har opplevd det. Jeg krysser alt jeg har for deg❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, forstår så godt at du er redd og lei deg nå😢 Det er mange som opplever en liten blødning akkurat når mensen skal komme uten at det er abort! Håper virkelig dette er en helt ufarlig blødning!🤞🏼🤞🏼 Sender deg masse varme tanker❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei 😩 huff skjønner så godt at du er veldig redd og lei deg nå 🙁 men det er som flere over her skriver at noen kan oppleve spotting/blødning i svangerskapet. Og det er faktisk ikke så uvanlig heller. Men skjønner virkelig godt at du er lei deg og tenker det verste, for det hadde jeg nok gjort selv også! Jeg krysser alt jeg har for deg og håper så inderlig for deg at dette er helt uskyldig!🤞🏻🤞🏻 Så virker det også logisk at du kanskje opplever litt spotting akkurat nå rundt IKM.  God klem ❤️❤️ Var iallefall en veldig fin strek til å være 4+0 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SUPERMIRI skrev:

da er det litt brunlig/lys rosa utflod når jeg tørker meg. 

Dette er heelt normalt :klem: Men skjønner godt du blir bekymret! Det er jo en farge hodet har innstilt seg på å ikke se. Men utflod/litt blødning er HELT normalt. Veldig mange opplever det i svangerskapene sine. Så prøv å ikke vær bekymret. Bare test som planlagt at hcg øker (digital ukentlig) så føles det bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en liten blødning rundt IKM i alle 3 svangerskapene mine. Faktisk blødd litt i ca 3 dager, ikke mye, men nok til å måtte bruke truseinnlegg. Har aldri mistet. Så det er som de andre skriver helt normalt, og trenger ikke bety at det er noe galt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...