Amatariel Skrevet 20. august 2020 #261 Del Skrevet 20. august 2020 1 time siden, SUPERMIRI skrev: Kan nok hende jeg ryker på en i morgen tidlig, bare for å se at det blir strek på enda en test - hvis du skjønner? 🙉 Åh skjønner deg bare så VELDIG godt 😆 Håper du ser en strek imorgen også! Bare vær forberedt på at den nødvendigvis ikke er så mye sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 21. august 2020 #262 Del Skrevet 21. august 2020 Ååå se der a! Den er jo der, klart og tydelig 🤩 Håperhåperhåper at nå er det deres tur! 👶🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 21. august 2020 #263 Del Skrevet 21. august 2020 Har du testet mer, eller skal du vente noen dager før neste test? ☺️ Er bare så spent på dine vegne 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 21. august 2020 Forfatter #264 Del Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, Love90 skrev: Har du testet mer, eller skal du vente noen dager før neste test? ☺️ Er bare så spent på dine vegne 🤞🏻 Så hyggelig at du spør og er spent på mine vegne 😍 Jeg testet i dag tidlig, og strimmelen var like sterk som den i går ettermiddag/kveld. Det var godt å se at den kom frem på en test til! Øverst er i går kveld, og under er i dag tidlig. De er litt mer rosa i virkeligheten. Er selvfølgelig svake enda, men jeg krysser fingrene for dagene fremover 🤞🏻 Kommer nok til å teste på morgenen frem til IKM. I morgen er jeg 10 dpo, så blir spennende å se da 🤗 Håper på en sterkere test 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. august 2020 #265 Del Skrevet 21. august 2020 Hurra hurra, dette ser kjempebra ut! 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 21. august 2020 #266 Del Skrevet 21. august 2020 Dette ser jo kjempebra ut😍😍 Ser ut til at vi får gravid samtidig! Såå koselig 🥰 Krysser fingrene for sterkere strek de neste dagene! 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 21. august 2020 #267 Del Skrevet 21. august 2020 Dette ser lovende ut! 🤩🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 21. august 2020 #268 Del Skrevet 21. august 2020 Så spennende😁🙌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 21. august 2020 #269 Del Skrevet 21. august 2020 Åå🤩 ser jo kjempe bra ut❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 21. august 2020 #270 Del Skrevet 21. august 2020 Dette ser ut til å gå rette veien! Så glad på dine vegne❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 21. august 2020 #271 Del Skrevet 21. august 2020 Jippi! Så spennende 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 22. august 2020 Forfatter #272 Del Skrevet 22. august 2020 (endret) 10 DPO Her kommer det enda litt mer test-spamming 😂 Jeg våkna ca kl 6 idag, og måtte tisse. Måtte selvfølgelig ta en test (eller to), bare for å se - dette er jo så spennende! Jeg tok en tidligtest og en vanlig test fra babyplan. På de 5 minuttene rakk jeg å bli stressa over at det ikke var noe lenger, og alt mulig. Man blir jo helt loco av dette her, haha! Se hvor mye sterkere den på 25 miu ble kontra 10?! Dette er bare så rart. Har det noe med fargestoff å gjøre, tro? Sov i ca 3 timer til etterpå, og tok en tidlig stav fra babyplan, for å se om streken her var noe annerledes: Det vil jeg si den var. Jeg har ingen tvil om at jeg er gravid nå, men likevel holder jeg litt tilbake av frykt for at gleden skal være kortvarig - noe som jeg synes er litt vondt. Jeg tror jeg kunne tatt en digital nå, men jeg kommer til å vente til onsdag (IKM). I morgen skal jeg ta en CB + test, og jeg tror kanskje det kommer til å gå enda litt mer opp for meg da. Den er liksom ikke vanskelig å tyde i det heletatt. Jeg håper så inderlig på en frisk spire ❤️ Endret 22. august 2020 av SUPERMIRI Ble et bilde for mye gitt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. august 2020 #273 Del Skrevet 22. august 2020 Fiiiine testen!! Det er også min erfaring at andre tester som stavtester er mye bedre å se streker på når man først har testet svakt positivt på strimmel. Men onsdag!! Din gærning!! Du må jo ta en digital i mooooorgen! Sånn virkelig! Det vil være så deilig for deg å se! Og da kan du slutte å ta strektester men bare digital noen uker fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 22. august 2020 #274 Del Skrevet 22. august 2020 Det der ser jo utrolig lovende ut da! Jeg skjønner godt du ikke klarer glede deg fult ut helt ordentlig enda. Men jeg sier det likevel; GRATULERER 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 22. august 2020 #275 Del Skrevet 22. august 2020 Jeg vil også si gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 22. august 2020 Forfatter #276 Del Skrevet 22. august 2020 13 minutter siden, Amatariel skrev: Men onsdag!! Din gærning!! Du må jo ta en digital i mooooorgen! Sånn virkelig! Det vil være så deilig for deg å se! Og da kan du slutte å ta strektester men bare digital noen uker fremover. HAHAHA, du sier noe Jeg er kanskje litt gæren om jeg venter til da, jaaa. Du skal nok se at jeg ikke greier å la være å ta den digitale, nå som du sa det 😂 Meen, så har jeg en mann som holder meg litt nede på jorda, når jeg er på mitt verste testetøseri og sier: "Tror jeg må ta en til". Og han bare "Jamen nå har du testa 2 ganger allerede, og den skulle du ta i morgen." Så han hjelper meg litt på testetrangen 😜 14 minutter siden, vegasus skrev: Det der ser jo utrolig lovende ut da! Jeg skjønner godt du ikke klarer glede deg fult ut helt ordentlig enda. Men jeg sier det likevel; GRATULERER Du er god ❤️ Tusen takk! 3 minutter siden, Wera1 skrev: Jeg vil også si gratulerer! Takk 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 22. august 2020 #277 Del Skrevet 22. august 2020 Gratulerer så mye med disse fine strekene!! For en herlig følelse og blir så glad på dine veiene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 22. august 2020 #278 Del Skrevet 22. august 2020 Juhuuu!!! Jeg visste det!!! Gratulerer!! 😍😍 Da er vi gravid-buddies! 💛 Jeg opplevde akkurat det samme med at vanlig test var sterkere enn tidligtesten! (Se bilde). Nå må du bare nyte å være gravid 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. august 2020 #279 Del Skrevet 22. august 2020 1 time siden, SUPERMIRI skrev: HAHAHA, du sier noe Jeg er kanskje litt gæren om jeg venter til da, jaaa. Du skal nok se at jeg ikke greier å la være å ta den digitale, nå som du sa det 😂 Meen, så har jeg en mann som holder meg litt nede på jorda, når jeg er på mitt verste testetøseri og sier: "Tror jeg må ta en til". Og han bare "Jamen nå har du testa 2 ganger allerede, og den skulle du ta i morgen." Så han hjelper meg litt på testetrangen 😜 Hehe, og der er litt av grunnen til at jeg aldri forteller mannen før jeg står med den digitale i hånden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 22. august 2020 #280 Del Skrevet 22. august 2020 Gratulerer så mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå