Gå til innhold

Liten privat bedrift som MÅ stenge pga Corona.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer med små bedrifter (AS) som er -_pålagt_ å stenge pga Corona? Hvor skal vi hente penger fra for å få butikken til å gå rundt? Eller må man regne med at mange kommer til å gå dukken nå? Ordrebøkene var fulle og bedriften er solid innarbeidet. Jeg håper virkelig det finnes noe man kan gjøre?

Anonymkode: 58b44...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jobbes med skatteletter, utsetting av å betale offentlige krav som skatt og mva, nye permitteringsregler. Men mange vil nok gå konkurs likevel. Hvis dere har lån, prøv å få en deal med banken. Men staten kommer nok ikke til å gå inn og direkte redde enkelt-småbedrifter.

Anonymkode: 653d6...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med små bedrifter (AS) som er -_pålagt_ å stenge pga Corona? Hvor skal vi hente penger fra for å få butikken til å gå rundt? Eller må man regne med at mange kommer til å gå dukken nå? Ordrebøkene var fulle og bedriften er solid innarbeidet. Jeg håper virkelig det finnes noe man kan gjøre?

Anonymkode: 58b44...be3

Er du eier og ansatt må du huske at du ikke kan permitere deg mer enn 80%.

Jeg har fått endel fryste kontrakter nå så permitering starter mandag og kun jeg som blir igjen og da på 20% til tingene går tilbake til normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...