Gå til innhold

Hjelp! Hvordan kan jeg nyte sex med hengemagen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en ny fyr han er såååå fin, jeg har uheldigvis stygg hengemage med overflødig hud etter fått to barn. Jeg skjemmes og vi har sex men jeg kan aldri nyte det pga kroppen min. Er så lei meg :( er fin kvinne med fin utseende men en mann får aldri se den magen min og jeg blir kvalm selv. Har PT.. slanket meg... men er så innmari stygg enda rundt magen med keisersnitt arr i tillegg 

Anonymkode: 59a5d...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en ny fyr han er såååå fin, jeg har uheldigvis stygg hengemage med overflødig hud etter fått to barn. Jeg skjemmes og vi har sex men jeg kan aldri nyte det pga kroppen min. Er så lei meg :( er fin kvinne med fin utseende men en mann får aldri se den magen min og jeg blir kvalm selv. Har PT.. slanket meg... men er så innmari stygg enda rundt magen med keisersnitt arr i tillegg 

Anonymkode: 59a5d...bcb

Sexy undertøy som dekker over magen? 

Anonymkode: 30cbe...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo sammen med deg fordi han liker deg, hele deg, garantert! Jeg ville sagt det til han, hva du føler, tipper du får et svar som kan hjelpe deg til å slappe mer av:) 

Jeg har også en ordentlig bolledeig mage, minste jenta pleier å få lov å bake bolledeig med den. Synes det er koselig og morsomt. Det er jo tross alt på grunn av de nydelige barna mine den er sånn så jeg har bestemt meg for å like den! Mannen jeg elsker gir også utrykk for at han liker hele meg og liker å kose med magen min. 

Håper det løser seg for deg:) Har også hjulpet meg mye å følge kroppspositive folk på Instagram! Skulle ønske jeg var like tøff selv. Men det har hjulpet meg til å eie kroppen min mer! 

Anonymkode: dfc9f...8d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan søke om å få overhenget fjernes om det er et visst antall cm, og hvis du er plaget med sopp! Les litt om dekket bukplastikk. Jeg er sikker på at du er kjempefin slik du er, men jeg vet også hvordan det var å ikke ville kle av seg foran sin egen mann.

Anonymkode: b575d...830

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alle vårt, og jeg forstår virkelig problemet ditt. Sliter med å vise min mage, spesielt hvis jeg ligger eller sitter, men tror jeg har kommet dit at jeg godtar den. Aldri har en mann klshet heller. Om det er av ren høflighet, vet jeg ikke. 

Legger ved et bilde så du får se hvordan en flat mage kan se ut under klær. 

IMG_20200313_004134.jpg

Anonymkode: 11f07...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en ny fyr han er såååå fin, jeg har uheldigvis stygg hengemage med overflødig hud etter fått to barn. Jeg skjemmes og vi har sex men jeg kan aldri nyte det pga kroppen min. Er så lei meg :( er fin kvinne med fin utseende men en mann får aldri se den magen min og jeg blir kvalm selv. Har PT.. slanket meg... men er så innmari stygg enda rundt magen med keisersnitt arr i tillegg 

Anonymkode: 59a5d...bcb

1) Om det plager deg så se om du kan få korrigerende operasjon dekket.

2) Han er sammen med hele deg og de evt feil du har er en del av den pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan søke om å få overhenget fjernes om det er et visst antall cm, og hvis du er plaget med sopp! Les litt om dekket bukplastikk. Jeg er sikker på at du er kjempefin slik du er, men jeg vet også hvordan det var å ikke ville kle av seg foran sin egen mann.

Anonymkode: b575d...830

Plastikk kirugi har jo tatt helt av.

Det du sier her er jeg enig i. Her gir en slik operasjon mening fordi dette er av en medisinsk årsak og ikke forfengelighet. 

Enkelte av oss  + ut = meg evner å finner helt usynlige feil på oss selv, et fenomen som ikke lar seg forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alle vårt, og jeg forstår virkelig problemet ditt. Sliter med å vise min mage, spesielt hvis jeg ligger eller sitter, men tror jeg har kommet dit at jeg godtar den. Aldri har en mann klshet heller. Om det er av ren høflighet, vet jeg ikke. 

Legger ved et bilde så du får se hvordan en flat mage kan se ut under klær. 

IMG_20200313_004134.jpg

Anonymkode: 11f07...64f

Sånne merker har jeg og, har lært meg å være stolt av de

Anonymkode: 67d90...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne merker har jeg og, har lært meg å være stolt av de

Anonymkode: 67d90...255

Finner ingen feil her, tror du kan ta det helt med ro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...