Gå til innhold

..


lolady

Anbefalte innlegg

2 hours ago, lolady said:

Offf..😰

Ikke hør på dem. Kjenner flere som klarte dette 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, annelis skrev:

Ikke hør på dem. Kjenner flere som klarte dette 

Vanskelig.. veldig redd og engstelig fra før. Er bare så redd for reaksjonen hans..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, lolady said:

Vanskelig.. veldig redd og engstelig fra før. Er bare så redd for reaksjonen hans..

Du får legge positiv test i konvolutt og gi han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje din eneste sjanse til å bli mor........ 

 

Anonymkode: ba6f6...65e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner to som ble gravide i startfasen av forholdet, og begge mennene tok det med fatning, og begge er par i dag og har fått flere barn. Dette trenger ikke bli så ille som du kanskje tenker deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/12/2020 at 10:10 PM, lolady said:

Okei, tusen takk for en mer oppmuntrende historie!🤗 Hvordan tok du det opp med han? Er så usikker.. Og vil du anbefale å si det over tlf nå når han er bortreist et par uker eller vente til han kommer hjem? Er ekstremt tidlig ennå så kan jo meget mulig spontanabortere..

Jeg ba han komme innom meg på formiddagen den dagen jeg fant det ut, så satt vi bare i sofaen, og jeg fortalte at mensen var forsinket og at jeg hadde tatt noen tester som var positive. Han var helt stille, hadde et halvveis smil (usikker om det var en krampetrekning haha) og bare strøk på meg på ryggen. Satt sånn en stund før jeg måtte gå på jobb. Og så chattet vi om det den neste uken for jeg var bortreist. Fikk også sagt på melding at jeg ikke ville ta abort, men det hadde han skjønt idet jeg sa jeg var gravid. Og det var ikke hans tanke heller.

Jeg tror jeg ville tatt det over telefon når det er et par uker til han kommer hjem. Uansett om du spontansborterer, så vil det være godt å ha han der, vite at du har vært gravid da tenker jeg. 

Anonymkode: e0800...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han har kjempelyst til å bli far, og så skal du bare drepe ungen hans uten å si noe? 

Kanskje han kunne hatt hovedomsorgen? 

Kanskje du skal snakke med han om det? 

Anonymkode: ca96a...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kanskje din eneste sjanse til å bli mor........ 

 

Anonymkode: ba6f6...65e

 

Endret av lolady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eidvo skrev:

Jeg kjenner to som ble gravide i startfasen av forholdet, og begge mennene tok det med fatning, og begge er par i dag og har fått flere barn. Dette trenger ikke bli så ille som du kanskje tenker deg. 

Okei! Og begge to beholdt når de fant det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ba han komme innom meg på formiddagen den dagen jeg fant det ut, så satt vi bare i sofaen, og jeg fortalte at mensen var forsinket og at jeg hadde tatt noen tester som var positive. Han var helt stille, hadde et halvveis smil (usikker om det var en krampetrekning haha) og bare strøk på meg på ryggen. Satt sånn en stund før jeg måtte gå på jobb. Og så chattet vi om det den neste uken for jeg var bortreist. Fikk også sagt på melding at jeg ikke ville ta abort, men det hadde han skjønt idet jeg sa jeg var gravid. Og det var ikke hans tanke heller.

Jeg tror jeg ville tatt det over telefon når det er et par uker til han kommer hjem. Uansett om du spontansborterer, så vil det være godt å ha han der, vite at du har vært gravid da tenker jeg. 

Anonymkode: e0800...8e0

Okei! Tuuusen takk for svar❤️ 

Endret av lolady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har kjempelyst til å bli far, og så skal du bare drepe ungen hans uten å si noe? 

Kanskje han kunne hatt hovedomsorgen? 

Kanskje du skal snakke med han om det? 

Anonymkode: ca96a...d71

 

Endret av lolady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver mann som har sex uten kondom, må være beredt på å bli far. Det eneste jeg hadde blitt forbannet for, var hvis det tok for lang tid før jeg fikk vite det og hvis dama aborterte etter frivillig sex. Ikke nødvendigvis et minus at ting går raskt. Hilsen gift tobarnsfar. 

Anonymkode: 07bcf...efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enhver mann som har sex uten kondom, må være beredt på å bli far. Det eneste jeg hadde blitt forbannet for, var hvis det tok for lang tid før jeg fikk vite det og hvis dama aborterte etter frivillig sex. Ikke nødvendigvis et minus at ting går raskt. Hilsen gift tobarnsfar. 

Anonymkode: 07bcf...efb

 

Endret av lolady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo ut som dere traff et sjeldent gullegg selvom det ikke var plan. Behold (om du vil) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...