Gå til innhold

Stor sannsynlighet for at fly til utland blir stoppet snart? Ville dere reist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På planlagt ferie til Spania om en uke? Stor sannsynlighet for karantene ved hjemkomst til Norge da? Tror dere det blir forbud snart for reis både innland og utland? 

Anonymkode: c0196...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle reise i morgen, men avlyste hele greia. Er sterk bekymra for å bli nektet innreise ja. Dessuten så fikk vi beskjed om at alt av severdigheter er stengt der vi skulle dra.

Anonymkode: 345f3...f13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, lavære å reise for å lavære å bidra til økt smitte og mange flere dødsfall. 

Anonymkode: 2ec11...765

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har booket tur til Manchester om 2,5 uke. Skrev mail til forsikringselskapet i stad og spurte om mulig dekning av utgifter. Er snakk om 5000 kr for fly og hotell.  Tenker å kansellere. 

Anonymkode: c1875...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har booket tur til Manchester om 2,5 uke. Skrev mail til forsikringselskapet i stad og spurte om mulig dekning av utgifter. Er snakk om 5000 kr for fly og hotell.  Tenker å kansellere. 

Anonymkode: c1875...248

Oppdater gjerne her hva de svarer deg, har billetter til Manchester selv om 3 uker.

Anonymkode: a7d29...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det kommer ut noen anbefalinger om å ikke reise? Har jeg rett på å tilbakebetalt for hotellopphold? 

Anonymkode: c0196...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Spania om to uker. Pappa har betalt 80k for fly og hotell for hele reisefølget, så så lenge ikke flyet ned blir kansellert reiser vi. Må vi i karantene når vi kommer hjem så jaja 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cfcc3...8bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi avbestiller en tur vi har planlagt. Vi taper 1500, men heller det enn å dra med oss smitte eller rissikere karantene når vi kan unngå det. 

Anonymkode: b5976...3bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal til Spania om to uker. Pappa har betalt 80k for fly og hotell for hele reisefølget, så så lenge ikke flyet ned blir kansellert reiser vi. Må vi i karantene når vi kommer hjem så jaja 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cfcc3...8bf

Og hvis dere smitter mennesker som ender opp med å dø? "Jaja" da også?

Anonymkode: 8a716...441

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppdater gjerne her hva de svarer deg, har billetter til Manchester selv om 3 uker.

Anonymkode: a7d29...96b

Ok, brukte som argument at jeg jobber innen helse og at jeg mest sannsynlig snart vil bli rådet til ikke å reise noe sted. Er ikke redd for  smitte i England, de har jo langt færre smittede pr innbygger enn oss men flyplasser er noe dritt!    Er så dumt, kunne virkelig tenkt meg ferie. Ikke vært på tur siden juli i fjor.   

Anonymkode: c1875...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi skal til Spania om to uker. Pappa har betalt 80k for fly og hotell for hele reisefølget, så så lenge ikke flyet ned blir kansellert reiser vi. Må vi i karantene når vi kommer hjem så jaja 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cfcc3...8bf

Og folk mister jobbene sine, arbeidsplasser, bedriftene sine og ikke minst helsa......men ja ja, viktigere at dere får reist på tur til 80.000,- 🤦‍♀️

Anonymkode: cff3b...e52

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det kommer ut noen anbefalinger om å ikke reise? Har jeg rett på å tilbakebetalt for hotellopphold? 

Anonymkode: c0196...cfa

Har skjønt det slik at du garantert får igjen hvis flygning blir kansellert, men noen selskaper betaler ut uansett. Kommer an på hvor mye du betaler kanskje og avtalene.  vi har Tryg. 

Anonymkode: c1875...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norge vil stoppe folk som kommer fra korona rammede land. 

Så da er det vel rimelig at andre land ikke vil ha folk fra Norge. Nå er det bare Italia og Korea som har høyere tetthet av korona. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og folk mister jobbene sine, arbeidsplasser, bedriftene sine og ikke minst helsa......men ja ja, viktigere at dere får reist på tur til 80.000,- 🤦‍♀️

Anonymkode: cff3b...e52

Det er da ikke denne personen sin feil. Det er de som styrer landet som har vært for vinglete og utydelige i sine beslutninger. 
 

Håper dere får gjennomført turen!
 

Anonymkode: 45cd5...766

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Jeg ville ikke reist nå og jeg håper at alle flyplasser blir stengt og flyreiser kansellert. 
 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal til Spania om to uker. Pappa har betalt 80k for fly og hotell for hele reisefølget, så så lenge ikke flyet ned blir kansellert reiser vi. Må vi i karantene når vi kommer hjem så jaja 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cfcc3...8bf

Egoister som dere er jo GRUNNEN til at dritten sprer seg! At det er mulig... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gorilla skrev:

Nei! Jeg ville ikke reist nå og jeg håper at alle flyplasser blir stengt og flyreiser kansellert. 
 

 

Stenge Norges største arbeidsplass?? 

Anonymkode: 5a8d4...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal til Spania om to uker. Pappa har betalt 80k for fly og hotell for hele reisefølget, så så lenge ikke flyet ned blir kansellert reiser vi. Må vi i karantene når vi kommer hjem så jaja 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cfcc3...8bf

Det blir sikkert dritgøy å sitte i tvungen karantene i ukesvis i Spania. Håper dere blir plassert på et lite og skikkelig shitty hotell. 

Anonymkode: 08204...cc5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal til Spania om to uker. Pappa har betalt 80k for fly og hotell for hele reisefølget, så så lenge ikke flyet ned blir kansellert reiser vi. Må vi i karantene når vi kommer hjem så jaja 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cfcc3...8bf

Da får dere for pokkern holde den karantenen også!!! Det er sånne egoistiske mennesker som dere som fører til spredning!!!

Anonymkode: 0dd60...d4f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...