Gå til innhold

Skal jeg holde meg hjemme fra jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har denne uka vært syk. Influensa/forkjølelseslignende symptomer. Jeg føler meg nå ganske bra, men hoster fremdeles mye. Normalt sett ville jeg dratt på jobb, men i disse coronatider er jeg veldig usikker. Jeg jobber i en klesbutikk på et kjøpesenter, skal på jobb i morgen, vet at det blir litt krise hvis jeg holder meg hjemme. Jeg vet jo at jeg er i stand til å gå på jobb, men aner ikke hva som er lurt...? 

Anonymkode: 4f792...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal holde deg hjemme, og det bør din arbeidsgiver sette pris på. 

Anonymkode: fde10...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har denne uka vært syk. Influensa/forkjølelseslignende symptomer. Jeg føler meg nå ganske bra, men hoster fremdeles mye. Normalt sett ville jeg dratt på jobb, men i disse coronatider er jeg veldig usikker. Jeg jobber i en klesbutikk på et kjøpesenter, skal på jobb i morgen, vet at det blir litt krise hvis jeg holder meg hjemme. Jeg vet jo at jeg er i stand til å gå på jobb, men aner ikke hva som er lurt...? 

Anonymkode: 4f792...a8d

Du skal holde deg hjemme. Det er mulig du ikke har vært blant folk nok det siste døgnet til å se stemningsskiftet som har skjedd i dag. Om en butikk åpner i morgen med en syk ansatt er omdømmet til den butikken ødelagt for lang fremtid. Folk går 1-2 meter fra hverandre på kjøpesenteret her. Butikkene er stort sett tomme. De som er i lokalene har klare mål og betjeningen nærmer seg ikke lengre kunder, men holder god avstand. 

Butikken kan helt sikkert holde stengt et par dager uten å merke vesentlig nedgang i salget.

Anonymkode: 4f3d9...3fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som mener du kan dra på jobb? 😅

Anonymkode: d5e1a...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har denne uka vært syk. Influensa/forkjølelseslignende symptomer. Jeg føler meg nå ganske bra, men hoster fremdeles mye. Normalt sett ville jeg dratt på jobb, men i disse coronatider er jeg veldig usikker. Jeg jobber i en klesbutikk på et kjøpesenter, skal på jobb i morgen, vet at det blir litt krise hvis jeg holder meg hjemme. Jeg vet jo at jeg er i stand til å gå på jobb, men aner ikke hva som er lurt...? 

Anonymkode: 4f792...a8d

Spør sjefen din.

Jeg jobber også på et kjøpesenteret og har fått noen lange mailer i dag med informasjon om dette. 

Anonymkode: b9cf9...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...