Gå til innhold

Blir jeg smittet om sønnen min får det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ufør så selv kan jeg lett unngå smitte om jeg tar forhåndsregler, men sønnen min bor enda hjemme og han jobber. Hvordan unngå å bli smittet om han får det på arbeidsplassen sin? Jeg har kronisk lungesykdom og redd for å dø. Kjæresten min jobber på en skole med tusenvis av lærere og elever. Skal jeg nekte å ha han på besøk for å beskytte  meg selv=??

Anonymkode: e51c9...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg hadde hatt kronisk lungesykdom og hadde hatt sønnen min boende hjemme, så hadde jeg faktisk vært ganske drastisk. Jeg hadde brukt munnbind, sittet to meter unna han, tatt lungebetennelsevaksinen, stadig vasket hendene, brukt antibac, vasket med antibac spray, brukt hansker. Ja, det hadde jeg faktisk. Men forhør deg med lege/coronatelefonen om hvordan du skal gå frem. Mulig jeg er hysterisk, men bedre å være føre var i en sånn periode som nå. Spesielt når du har en lungesykdom i utgangspunktet.

Anonymkode: 2074b...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg hadde hatt kronisk lungesykdom og hadde hatt sønnen min boende hjemme, så hadde jeg faktisk vært ganske drastisk. Jeg hadde brukt munnbind, sittet to meter unna han, tatt lungebetennelsevaksinen, stadig vasket hendene, brukt antibac, vasket med antibac spray, brukt hansker. Ja, det hadde jeg faktisk. Men forhør deg med lege/coronatelefonen om hvordan du skal gå frem. Mulig jeg er hysterisk, men bedre å være føre var i en sånn periode som nå. Spesielt når du har en lungesykdom i utgangspunktet.

Anonymkode: 2074b...659

Ja jeg er livredd, har dynket ned alle håndtak i huset og skapdører osv med antibac, er nøye med å vaske dørhåndtak når han kommer hjem og etter jeg selv har vært og handlet. Men er vel ikke nødvendig med munnbind før han blir smittet, om han blir det. Uff, blir så bekymret for dette. Har heller ikke munnbind da jeg ikke får tak i dette pga tomt overalt

Anonymkode: e51c9...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...