Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg visste det egentlig, da elskerinnen fortalte meg det, men jeg var dessverre altfor naiv en stund og trodde mer på han (nå eksen). Han fortalte meg at jeg var paranoid, og at dette var bare en som prøvde å ødelegge for oss og etc. Magefølesen min sa at det elskerinnen sa stemte da, men pga jeg ble manipulert på en møte i hodet så ble jeg værende en stund. Jeg ville finne beviser for at utroskapet faktisk eksisterte før jeg gikk. Etterhvert fikk jeg beviser ved å sjekke tlf hans osv (noe jeg gjorde kun for å finne beviser og fordi magefølelsen ikke stemte)

Det var ha det bra til fyren like etterpå, da det viste seg at han hadde vært på 3-4 kvinner bak min rygg (noen flere ganger også)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 11.3.2020 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Jeg var ung, en av de litt desperate jentene som var redd for å være singel, overså tegn, men jeg kunne ikke forstå hvordan han kunne vær utro, jeg er veldig mye penere enn han, jeg valgte en 164 høy mann på 80kg for da skulle jeg være safe fra å bli såret, der tok jeg feil, tilog med stygge feite menn får elskerinner

Anonymkode: 63c20...c57

Jeg trodde også jeg hadde gjort et tygt valg først. Han var ikke spesielt kjekk og ble avvist av alle jenter han prøvde seg på før vi møttes. Jeg tenkte i mitt stille sinn at jeg var heldig og fikk lov til å ha han for meg selv, da flere kommenterte at de ikke syntes han var noe kjekk (syntes han var drittkjekk selv da, blendet av forelskelse..) 

Men da han fikk kjæreste fikk plutselig pipen en annen lyd hos damene og han fikk mer oppmerksomhet fra andre.. Han klarte ikke å stå i mot fristelsen. 

Jeg merka det på at han plutselig vokta telefonen som jeg fritt hadde fått lov til å bruke før. Skifta passord og satte seg alltid sånn at jeg ikke kunne se hva han holdt på med. Humøret endra seg helt og han ble sur og irritert for alt. Han slutta også å være kjærlig og var lite interessert i sex. Jeg tok han i mange løgner, men han nekta for alt. Jeg begynte å lure på om jeg var blitt gal, men fikk tilslutt sett over telefonen et ubevokta øyeblikk og fant ut at magefølelsen stemte..

Anonymkode: 09b37...5be

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde også jeg hadde gjort et tygt valg først. Han var ikke spesielt kjekk og ble avvist av alle jenter han prøvde seg på før vi møttes. Jeg tenkte i mitt stille sinn at jeg var heldig og fikk lov til å ha han for meg selv, da flere kommenterte at de ikke syntes han var noe kjekk (syntes han var drittkjekk selv da, blendet av forelskelse..) 

Men da han fikk kjæreste fikk plutselig pipen en annen lyd hos damene og han fikk mer oppmerksomhet fra andre.. Han klarte ikke å stå i mot fristelsen. 

Jeg merka det på at han plutselig vokta telefonen som jeg fritt hadde fått lov til å bruke før. Skifta passord og satte seg alltid sånn at jeg ikke kunne se hva han holdt på med. Humøret endra seg helt og han ble sur og irritert for alt. Han slutta også å være kjærlig og var lite interessert i sex. Jeg tok han i mange løgner, men han nekta for alt. Jeg begynte å lure på om jeg var blitt gal, men fikk tilslutt sett over telefonen et ubevokta øyeblikk og fant ut at magefølelsen stemte..

Korleis var draget hans på damer etter at det ble slutt? 

Anonymkode: 90294...666

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Korleis var draget hans på damer etter at det ble slutt? 

Anonymkode: 90294...666

Aner ikke. Han ble blokka og sletta etter mas om å få komme tilbake.. Er fortsatt singel så vidt jeg vet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...