AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #21 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kom som lyn fra blå himmel for min del. Vi hadde det utrolig bra i forholdet vårt - mye sex, mye kos og generelt mye kjærlighet. Aldri vært så lykkelig som jeg var på den tiden. I ettertid greier jeg heller ikke helt å se hvor det kunne "gått galt" heller, han var utrolig flink å skjule dette for meg. Var ikke han jeg fikk vite det av heller, men henne. Han har dog lagt alle kort på bordet i ettertid, og vi er fortsatt sammen den dag i dag. Jeg har sånn smått startet å føle på lykke igjen, og at jeg kan stole på ham. Det er selvfølgelig øyeblikk hvor jeg sliter med dette også, og det vet han. Jeg sier ifra når jeg kjenner på usikkerhet, men det er heldigvis ikke så ofte lengre. Jeg er nok litt enklere skrudd sammen enn mange på dette punktet også. Gjort er gjort og spist er spist (no pun intended), vi er her NÅ og ikke da. Hvorfor ikke nyte hverandre og det man har sammen, isteden for å gå rundt og være muggen og gretten dersom man velger å tilgi og å bli? For all del, jeg har full forståelse for at folk ikke greier å tilgi også, alle er ulike og reagerer på forskjellige måter. Anonymkode: d205a...986 Respekt 👍🏻❤️ Anonymkode: 6f2cc...bf7 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #22 Skrevet 11. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner så altfor godt hva du snakker om, det er så utrolig vondt å være den som blir bedratt. Skjønner godt at du er forsiktig med tillit etter et så graverende tillitsbrudd. For min del krevde det mye i starten, men med tiden føles det bedre og bedre. Jeg stoler gradvis mer på ham og ting virker til å bli lettere for hver dag som går. For alt jeg vet kan jeg gå på en smell om noen måneder eller år, men per i dag er jeg ikke redd for dette. Anonymkode: d205a...986 Med meg så tok det vel 3 år før det skjedde igjen. Var sammen i tilsammen 5 år, så det var kjedelig. Håper virkelig dere har funnet ut av det som gjorde at han tok valget han gjorde. Anonymkode: 167a8...28a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #23 Skrevet 11. mars 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk 911, må innrømme at det varmer. Dette er noe jeg velger å ikke snakke høyt om, av hensyn til både meg og ham. Jeg føler ikke helt behovet for at andre skal fortelle meg hva jeg skal føle og hvordan jeg skal handle utifra det jeg/vi har opplevd og gått gjennom og er redd for at dersom folk hadde visst, ville de sagt at jeg må gå osv. Jeg er ikke interessert i å gå, elsker mannen til tross for dette sidespranget. Dette er et veloverveid valg jeg har fått bruke tid tiden jeg trenger på å ta i ro og mak. Anonymkode: d205a...986 Jeg syns også det er sterkt gjort av deg. Men hvordan føler du deg trygg på at han ikke gjør det igjen? Jeg tilga også, stolte etter en stund bearbeiding og overbevisning igjen på at han hadde lært og aldri kom til å utsette seg og meg for det samme. Men det gjorde han to år senere (muligens før og) , og jeg hatet meg selv for at jeg hadde kastet bort to ekstra år, og blod svette og tårer på han. Følte meg utrolig dum og sint på meg selv, og hatet meg selv så mye at jeg fortsatte å bli i forholdet med en mann som fortsatte å bedra meg tross dype løfter om at det aldri skulle skje.. Jeg tror jeg faktisk aldri kan stole på noen igjen og har valgt å være singel og i sølibat etter bedragene. Anonymkode: a2c13...761 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #24 Skrevet 11. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns også det er sterkt gjort av deg. Men hvordan føler du deg trygg på at han ikke gjør det igjen? Jeg tilga også, stolte etter en stund bearbeiding og overbevisning igjen på at han hadde lært og aldri kom til å utsette seg og meg for det samme. Men det gjorde han to år senere (muligens før og) , og jeg hatet meg selv for at jeg hadde kastet bort to ekstra år, og blod svette og tårer på han. Følte meg utrolig dum og sint på meg selv, og hatet meg selv så mye at jeg fortsatte å bli i forholdet med en mann som fortsatte å bedra meg tross dype løfter om at det aldri skulle skje.. Jeg tror jeg faktisk aldri kan stole på noen igjen og har valgt å være singel og i sølibat etter bedragene. Anonymkode: a2c13...761 Sånn var det med meg også, 6 år siden nå og jeg stoler på min nye kjæreste. Han viser meg i alle tegn at han elsker meg og han har vært gjennom samme type tillitsbrudd fra andre. Bare det å prøve igjen med ny partner er også vanvittig slitsomt. Man overtenker forventer det verste og det går jo utover ny partner at man er slik. Som om tillit ikke var vanskelig nok fra før, men hittil har det vært bra å prøve seg igjen. Du får se hvordan du vil føle det etter hvert. Anonymkode: 167a8...28a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #25 Skrevet 11. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med meg så tok det vel 3 år før det skjedde igjen. Var sammen i tilsammen 5 år, så det var kjedelig. Håper virkelig dere har funnet ut av det som gjorde at han tok valget han gjorde. Anonymkode: 167a8...28a Åh, fy fader.. Så grusomt! Joda, vi vet begge årsaken til at det ble som det ble. Han og hun andre har litt historie bak seg også, som har gjort at det har vært vanskelig for begge å gi slipp. Kan på en måte forstå det, men det gjør det allikevel ikke greit. Anonymkode: d205a...986 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #26 Skrevet 11. mars 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du spurt meg for noen år siden om jeg kunne tilgitt noe slikt, hadde svaret vært blankt nei. Men så sitter man plutselig oppi denne situasjonen selv, og da er det plutselig så veldig mye vanskeligere å skulle ta stilling til. Har vært nødt til å bruke mye tid på å sortere både følelser og tanker, men står ved det valget jeg har tatt i dag og angrer ikke. Jeg synes det er direkte ufint av denne mannen du har hatt et forhold til å fortsette å "holde deg på gress" ved å sende meldinger om at han savner deg og rives i stykker av dette, samtidig som han prøver å reparere forholdet med kona. Det er så utrolig ufint ovenfor henne, men også ufint ovenfor deg. Det beste for alle parter i dette tilfellet ville kanskje vært å blokkere ham på alle plattformer og prøve å gå videre med livet? På den måten slipper du å blir "dratt ned/tilbake" hver gang han hører fra seg Anonymkode: d205a...986 Han er blokkert nå, og fikk streng beskjed om hvorfor og at meg og han aldri skal prates igjen. Håper han endelig tar hintet, han har nemlig dukket opp på døra mi også. Men håper han omsider forsto alvoret. Dumme mannen. Anonymkode: a6e70...7d6 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #27 Skrevet 11. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, fy fader.. Så grusomt! Joda, vi vet begge årsaken til at det ble som det ble. Han og hun andre har litt historie bak seg også, som har gjort at det har vært vanskelig for begge å gi slipp. Kan på en måte forstå det, men det gjør det allikevel ikke greit. Anonymkode: d205a...986 Sånn var det med første utroskapen hans også. De hadde historie fra før vi møttes og noe uoppgjort. Så de holdt det gående en stund bak min rygg, mye meldinger og hemmelige møter. Vi var vel 19 år på denne tiden, med deres historie så tilga jeg han. Bare for å utsette meg for det samme igjen 3 år senere. Den siste gangen med en totalt fremmed han hadde blitt kjent med på et bilforum. Nok en gang noe han holdt på med lenge bak min rygg. Det var da jeg skjønte at det var noe, jeg brukte bare tid på å finne bevis. Anonymkode: 167a8...28a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #28 Skrevet 11. mars 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns også det er sterkt gjort av deg. Men hvordan føler du deg trygg på at han ikke gjør det igjen? Jeg tilga også, stolte etter en stund bearbeiding og overbevisning igjen på at han hadde lært og aldri kom til å utsette seg og meg for det samme. Men det gjorde han to år senere (muligens før og) , og jeg hatet meg selv for at jeg hadde kastet bort to ekstra år, og blod svette og tårer på han. Følte meg utrolig dum og sint på meg selv, og hatet meg selv så mye at jeg fortsatte å bli i forholdet med en mann som fortsatte å bedra meg tross dype løfter om at det aldri skulle skje.. Jeg tror jeg faktisk aldri kan stole på noen igjen og har valgt å være singel og i sølibat etter bedragene. Anonymkode: a2c13...761 Det vil alltid være en risk å kunne bli såret igjen tenker jeg, men akkurat nå lever jeg i nuet og velger å nyte ham og det fine vi har sammen. Hva sitter man igjen med om man ikke tør å satse en gang iblant? Jeg er ikke typen til å ta sorger på forskudd, og er etter mange år blitt en mester på å bare ta ting som de kommer. Det som skjer, skjer. Går det ikke bra går det over. I mellomtiden planlegger jeg å fortsette med å ha "the time of my life". Var gjennom noe lignende med eksen også, der var det kroken på døra umiddelbart. Men jeg bærer ikke nag i dag. Selv om andre (og meg selv) tidvis kan mene at det var 7 bortkastede år totalt sett, var de årene også noen av de fineste og morsomste jeg har hatt frem til jeg møtte nåværende mann. Gang de fine og morsomme årene jeg hadde med han forrige med mange tusen, så har du tiden min nå. Jeg har samtidig full forståelse for valget du har tatt og følelsene du sitter igjen med. Det må være vondt å føle det på den måten - at man har kastet bort det som kunne vært fine år på noe det aldri ble noe av. Det er også trist at du ikke føler at du noen gang kommer til å stole på noen igjen, men det håper jeg du en gang greier å gjøre. Anonymkode: d205a...986
911 Skrevet 11. mars 2020 #29 Skrevet 11. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er blokkert nå, og fikk streng beskjed om hvorfor og at meg og han aldri skal prates igjen. Håper han endelig tar hintet, han har nemlig dukket opp på døra mi også. Men håper han omsider forsto alvoret. Dumme mannen. Anonymkode: a6e70...7d6 Voksent og fint gjort av deg, både av hensyn til deg og kona 👏 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #30 Skrevet 11. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var ung, en av de litt desperate jentene som var redd for å være singel, overså tegn, men jeg kunne ikke forstå hvordan han kunne vær utro, jeg er veldig mye penere enn han, jeg valgte en 164 høy mann på 80kg for da skulle jeg være safe fra å bli såret, der tok jeg feil, tilog med stygge feite menn får elskerinner Anonymkode: 63c20...c57 Jeg kan jo forstå han når du har slike holdninger til han. Selv om du syns han er stygg er det ikke sikkert andre syns det samme. I tillegg kan han ha andre fine kvaliteter. Og da ble han jo utro med noen som hadde positive følelser for han. Også forble han sammen med deg for å «vise deg frem» til andre. Anonymkode: 85b4f...161 2
Gjest Alterego666 Skrevet 11. mars 2020 #31 Skrevet 11. mars 2020 For 30 år siden. Ett år etter at det ble slutt mellom oss skjønte jeg plutselig at den nye typen hennes noen måneder etter bruddet mest sannsynlig hadde en litt mer glidende overgang under interrail-turen de var på mens vi fremdeles var sammen. At jeg ikke hadde skjønt det før var nok talende for hvor involverte vi ikke var. Har aldri tenkt en stygg tanke om henne før eller siden, og aldri latt meg selv bli kontrollerende eller mistenksom. Aldri opplevd det siden, men heller aldri stilt krav eller spørsmål eller kontrollert.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #32 Skrevet 12. mars 2020 Ingenting galt i forholdet, men jeg skjønte på han at han hadde tankene et annet sted. Var småtegn her og der, noe jeg la merke til da og noe som jeg har skjønt i etterkant må ha vært en unnskyldning for å dra og ligge med henne. Men største tegnet var vel da jeg kom hjem og han sto i dusjen etter å ha tatt noen fredagspils etter jobb med noen kolleger.. Anonymkode: 72693...338
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #33 Skrevet 12. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingenting galt i forholdet, men jeg skjønte på han at han hadde tankene et annet sted. Var småtegn her og der, noe jeg la merke til da og noe som jeg har skjønt i etterkant må ha vært en unnskyldning for å dra og ligge med henne. Men største tegnet var vel da jeg kom hjem og han sto i dusjen etter å ha tatt noen fredagspils etter jobb med noen kolleger.. Anonymkode: 72693...338 Den skjønte jeg ikke. Du fikk sterkere mistanke fordi han sto i dusjen da du kom hjem?? Er det noe info som mangler? Anonymkode: 5b8ac...683
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #34 Skrevet 13. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Den skjønte jeg ikke. Du fikk sterkere mistanke fordi han sto i dusjen da du kom hjem?? Er det noe info som mangler? Anonymkode: 5b8ac...683 Folk pleier gjerne å dusje før de drar ut, sjeldent man løper inn i dusjen etter å ha vært et sted. Anonymkode: 167a8...28a 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #35 Skrevet 13. mars 2020 På 11.3.2020 den 22.08, AnonymBruker skrev: Jeg kan jo forstå han når du har slike holdninger til han. Selv om du syns han er stygg er det ikke sikkert andre syns det samme. I tillegg kan han ha andre fine kvaliteter. Og da ble han jo utro med noen som hadde positive følelser for han. Også forble han sammen med deg for å «vise deg frem» til andre. Anonymkode: 85b4f...161 Godt å være kvitt den ekle GUTTEN! Han var barn og ungdomsarbeider og koste seg med tenåringsjenter Anonymkode: 63c20...c57
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #36 Skrevet 13. mars 2020 Det har skjedd 2 ganger i løpet av 10 år som jeg vet om (eks nå). Jeg så det ikke da, men fikk aha-opplevelsene i etterkant. Da han var utro, så fikk han dårlig samvittighet, og ville også ut av forholdet. Første gangen pga at han var ung og ville se om gresset var grønnere på andre siden. Andre gangen fordi vi rett og slett hadde prøvd nok, og nå ville han ha noe "bedre". Problemet er at han er for feig til å slå opp, og han er for dobbeltmoralsk og feig til å innrømme utroskap. Derfor snudde han om til å bli skikkelig drittsekk. Iskald, rasende. Han presset meg til det ytterste helt til jeg ikke orket mer og spurte hva som var galt. Da innrømte han at han ville gjøre det slutt. Og det ble det. Begge gangene. Utroskapen ble oppdaget i etterkant, begge gangene. Etter andre gangen, så jeg at det var ganske lik taktikk begge gangene. Det har vært noen perioder i mellom som er litt like, men det ble ikke slutt. Mistenker at det var noe utroskap der også, men mistenkte det ikke da. Slikt ser man klarere når man er ute av forholdet og kan se det litt utenifra, uten å være blendet av følelser. Anonymkode: 04d7b...8b9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #37 Skrevet 16. mars 2020 På 12.3.2020 den 22.29, AnonymBruker skrev: Den skjønte jeg ikke. Du fikk sterkere mistanke fordi han sto i dusjen da du kom hjem?? Er det noe info som mangler? Anonymkode: 5b8ac...683 Ja, at han alltid dusjer før jobb og ikke etter. Anonymkode: 72693...338
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #38 Skrevet 16. mars 2020 På 11.3.2020 den 13.47, AnonymBruker skrev: Kom som lyn fra blå himmel for min del. Vi hadde det utrolig bra i forholdet vårt - mye sex, mye kos og generelt mye kjærlighet. Aldri vært så lykkelig som jeg var på den tiden. I ettertid greier jeg heller ikke helt å se hvor det kunne "gått galt" heller, han var utrolig flink å skjule dette for meg. Var ikke han jeg fikk vite det av heller, men henne. Han har dog lagt alle kort på bordet i ettertid, og vi er fortsatt sammen den dag i dag. Jeg har sånn smått startet å føle på lykke igjen, og at jeg kan stole på ham. Det er selvfølgelig øyeblikk hvor jeg sliter med dette også, og det vet han. Jeg sier ifra når jeg kjenner på usikkerhet, men det er heldigvis ikke så ofte lengre. Jeg er nok litt enklere skrudd sammen enn mange på dette punktet også. Gjort er gjort og spist er spist (no pun intended), vi er her NÅ og ikke da. Hvorfor ikke nyte hverandre og det man har sammen, isteden for å gå rundt og være muggen og gretten dersom man velger å tilgi og å bli? For all del, jeg har full forståelse for at folk ikke greier å tilgi også, alle er ulike og reagerer på forskjellige måter. Anonymkode: d205a...986 Tilgi er én ting, stole på at noen kan forandre seg er noe anna. Hvis noen er flinke til å skjule at de er utro kan de bli enda flinkere etter at det er blitt oppdaga. Anonymkode: e79da...837 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #39 Skrevet 16. mars 2020 Merket utroskapen over tid, hun var så sur nesten alltid, mindre sex, reiste på byen med venner, på slutten trente hun mer noe hun aldri hadde gjort før. Samtidig var hun kravstor, alltid min feil, blid og hyggelig ute blant andre, sur som faen hjemme. Fattet mistanke og jeg samlet beviser over 6 mnd. Samtidig snyltet hun som pokker, bidro aldri selv de siste årene. Var en lettelse å avsløre henne og bli kvitt mennesket. Det verste var at etter utroskapen ville hun ha en ny sjanse. Det var aldri aktuelt. Da var jeg iskald. Latet som jeg ville gi henne en ny sjanse, fikk delt boet på en fordelaktig måte og så stakk jeg. Barna var heldigvis voksne, de fattet nok hva som hadde skjedd uten at jeg fortalte et ord. De har minimal kontakt med moren idag. Den hun var utro med stakk og etter dette har hun hatt mange så vidt jeg har fått høre. Nå jakter hun hver helg på en ny. For meg døde hun da hun var utro. Hadde aldri trodd dette om henne i utgangspunktet. Takk for morderne teknologi som fikk henne avslørt. Det verste er at dette bryter ned tilliten til andre mennesker som jeg treffer. Stoler aldri på noen etter noe slikt. Anonymkode: 9b2c7...eec 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #40 Skrevet 16. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Merket utroskapen over tid, hun var så sur nesten alltid, mindre sex, reiste på byen med venner, på slutten trente hun mer noe hun aldri hadde gjort før. Samtidig var hun kravstor, alltid min feil, blid og hyggelig ute blant andre, sur som faen hjemme. Fattet mistanke og jeg samlet beviser over 6 mnd. Samtidig snyltet hun som pokker, bidro aldri selv de siste årene. Var en lettelse å avsløre henne og bli kvitt mennesket. Det verste var at etter utroskapen ville hun ha en ny sjanse. Det var aldri aktuelt. Da var jeg iskald. Latet som jeg ville gi henne en ny sjanse, fikk delt boet på en fordelaktig måte og så stakk jeg. Barna var heldigvis voksne, de fattet nok hva som hadde skjedd uten at jeg fortalte et ord. De har minimal kontakt med moren idag. Den hun var utro med stakk og etter dette har hun hatt mange så vidt jeg har fått høre. Nå jakter hun hver helg på en ny. For meg døde hun da hun var utro. Hadde aldri trodd dette om henne i utgangspunktet. Takk for morderne teknologi som fikk henne avslørt. Det verste er at dette bryter ned tilliten til andre mennesker som jeg treffer. Stoler aldri på noen etter noe slikt. Anonymkode: 9b2c7...eec Dette kunne vært min eks. Nå er han forlovet i Asia. Jeg tok han ikke tilbake etter uttallige løgner. Anonymkode: 62f27...c1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå