Gå til innhold

!!!WARNING!!! Ekkelt bilde (blod), men kan dette være en festeblødning?


Gjest Stella1987

Anbefalte innlegg

Gjest Stella1987

Hei.

Som sagt i overskriften. Dere som har opplevd festeblødning, hvordan så den ut?? Hvilken farge, hvor mye, på hvilken dag osv??? Leser så mye forskjellig.
På bildet her er jeg 8 dpo. Det kom også litt på ett tørk 7dpo. Er såpass lite at det ikke er nødvendig med bind, kommer bare når jeg tørker meg på toalettet.
Har vært litt uggen og periodevis kvalm i dag.
Jeg blir helt tullete, da dette skjer nå og jeg venter ikke mens før om ca seks dager....og skal i tillegg på fertilitetssjekk i løpet av uka😳

 

Spoiler

B2B893B5-61DD-4A0D-933C-727A74DCFC96.jpeg

Bildet er skjult. Perelandra, mod. 

Endret av Stella1987
Skrev inn feil tall på dpo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du er utålmodig, men det er veldig vanskelig for fremmede på Internett å si om du har hatt en festeblødning. De kan helt sikkert se sånn ut, men de kan nok se annerledes ut også. Umulig å vite om du er gravid. Du må nesten bare smøre deg med tålmodighet. Lykke til 🙂

Anonymkode: 6c6f8...51d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vere rester etter en cyste som sprakk etter eggløsning, det KAN og vere festeblødning, bortfallsblødning eller du har begynt å spotte tidelig (evnt hatt eggløsning tidligere enn du trur).

Det positive er at om 4-5 dager så har du sikkert svaret. Lykke til!

Anonymkode: 25db3...288

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella1987
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du er utålmodig, men det er veldig vanskelig for fremmede på Internett å si om du har hatt en festeblødning. De kan helt sikkert se sånn ut, men de kan nok se annerledes ut også. Umulig å vite om du er gravid. Du må nesten bare smøre deg med tålmodighet. Lykke til 🙂

Anonymkode: 6c6f8...51d

Ja skjønner jo det da! Men jeg vil bare høre om noen har hatt en slik festeblødning....ikke interessert i høre om å smøre meg med tålmodighet. Da er det likeså greit å la være å svare😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella1987
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan vere rester etter en cyste som sprakk etter eggløsning, det KAN og vere festeblødning, bortfallsblødning eller du har begynt å spotte tidelig (evnt hatt eggløsning tidligere enn du trur).

Det positive er at om 4-5 dager så har du sikkert svaret. Lykke til!

Anonymkode: 25db3...288

Vet helt sikkert når jeg hadde eggløsning. Er bare interessert i høre fra noen, som kanskje kunne hatt en nogenlunde lik festeblødning. Jeg veeeet at det kan være mye forskjellig. Takk! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På slutten av svangerskapet, vil babyen legge seg med hodet eller setet ned i bekkenet. Dette gjelder for de aller fleste, kun noen få babyer klarer ikke bestemme seg, og skifter mellom ulike stillinger.

Trodde det var denne festeblødningen du snakket om. 

 

Men ser nå du er helt i andre enden av skalaen... Er det ikke en egen tråd som er slik ER jeg gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt likt ut slik jeg hadde ca 7 dpo begge gangene jeg ble gravid :) kom kun når jeg tørket meg, og gikk fort over igjen. Fikk det kun de gangene det klaffet og aldri de periodene det ikke gikk. Lykke til! Håper det har klaffet for deg :)

Anonymkode: 402a0...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser helt likt ut slik jeg hadde ca 7 dpo begge gangene jeg ble gravid :) kom kun når jeg tørket meg, og gikk fort over igjen. Fikk det kun de gangene det klaffet og aldri de periodene det ikke gikk. Lykke til! Håper det har klaffet for deg :)

Anonymkode: 402a0...5a5

Jg får avogtil sånn blødning før mens, men ikke når jeg var vært gravid.

Anonymkode: 4b7b3...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jg får avogtil sånn blødning før mens, men ikke når jeg var vært gravid.

Anonymkode: 4b7b3...a21

Samme her (alle 3 ganger)

Anonymkode: 889c4...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blødning (spotting) har jeg kun fått de gangene jeg IKKE ble gravid... 

Anonymkode: e9e73...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet også på at det var festeblødning, men så fikk jeg plutselig mensen, etter 7 dager EL-dag. 

Anonymkode: 09a74...2da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noe som antagelig var en hormonell blødning og som så omtrent slik ut i mine svangerskap. Det startet henholdsvis 13 og 14 dpo, så første gang trodde jeg det var mensen (andre gang hadde jeg tatt en test som var positiv). Lykke til :) 

Anonymkode: d0d52...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildet i hovedinnlegget er skjult bak spoiler-tag. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns min festenlødning var lys rosa, nesten ikke se

Anonymkode: 1902f...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...