AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #21 Del Skrevet 10. mai 2020 Har du prøvd WeAreFit eller Bara? Anonymkode: bc8b9...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #22 Del Skrevet 10. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd WeAreFit eller Bara? Anonymkode: bc8b9...1c2 Er ikke Bara gjennomsiktig? En av ambassadørene (?) deres, Helene Drage, påstår at de er squat proof, samtidig ser man jo rett gjennom hennes tightser fra Bara..... Anonymkode: 47748...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #23 Del Skrevet 10. mai 2020 Ha på deg hudfarget undertøy! Svart undertøy under svarte tights blir lett synlig. Anonymkode: 9371c...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 10. mai 2020 #24 Del Skrevet 10. mai 2020 Cubus sine Shape trenings tights er såpass tykke i stoffet at de er ikke gjennomsiktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #25 Del Skrevet 11. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha på deg hudfarget undertøy! Svart undertøy under svarte tights blir lett synlig. Anonymkode: 9371c...5f3 Hjelper ingenting når du kan se konturene av rumpesprekken når jeg squatter. Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #26 Del Skrevet 11. mai 2020 På 10.5.2020 den 18.13, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Har hørt om merket, men ante ikke at de hadde butikk i Oslo. Det er bare den på Eger? Anonymkode: abf15...125 De har butikk på Eger ja. Jeg har også handlet av dem via det de kaller «på nett i butikk». Da kan du ringe dem så de kan bestille for deg på nett og sende hjem til døren din. Da slipper du frakt og toll. Hvis du er ute etter squat proff tights til styrketrening kan jeg anbefale «All the right places» og «Wunder train». Det er mine favoritter. Sverger også til Align (mykeste tightsen EVER), men den blir slitt etterhvert. Anonymkode: 40e00...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #27 Del Skrevet 11. mai 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har butikk på Eger ja. Jeg har også handlet av dem via det de kaller «på nett i butikk». Da kan du ringe dem så de kan bestille for deg på nett og sende hjem til døren din. Da slipper du frakt og toll. Hvis du er ute etter squat proff tights til styrketrening kan jeg anbefale «All the right places» og «Wunder train». Det er mine favoritter. Sverger også til Align (mykeste tightsen EVER), men den blir slitt etterhvert. Anonymkode: 40e00...1da Tusen takk for tips! Hvordan er prisene på disse? Det er Eger du mener, når du sier de kan bestille hjem til meg? Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 12. mai 2020 #28 Del Skrevet 12. mai 2020 I noen typer lys blir nesten alle tights gjennomsiktige, har merket at det kan se helt greit ut hjemme, men i noen speil på treningssenteret, så ser man rett gjennom. De aller fleste tights blir litt gjennomsiktige når de blir slitt. Går an å bruke en sykkelbukse eller sånn svær truse under, evt stille seg opp med rumpa vekk fra folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2020 #29 Del Skrevet 12. mai 2020 Ha en sykkelbukse på utsiden av tightsen, så ordner problemet seg. Tights er gjennomsiktige plagg. Sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 12. mai 2020 #30 Del Skrevet 12. mai 2020 Har flere tights fra Bara, ingen av den er gjennomsiktige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #31 Del Skrevet 12. mai 2020 17 timer siden, tøydokka skrev: I noen typer lys blir nesten alle tights gjennomsiktige, har merket at det kan se helt greit ut hjemme, men i noen speil på treningssenteret, så ser man rett gjennom. De aller fleste tights blir litt gjennomsiktige når de blir slitt. Går an å bruke en sykkelbukse eller sånn svær truse under, evt stille seg opp med rumpa vekk fra folk. 12 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ha en sykkelbukse på utsiden av tightsen, så ordner problemet seg. Tights er gjennomsiktige plagg. Sånn er det bare. Takk for velmente råd, men det blir fryktelig varmt med flere plagg på enn bare tightsen, og jeg trener på en slik måte at det ikke er mulig å unngå at folk får utsikt til rumpa mi, dessverre. Litt får de bare se, men jeg vil helst ikke at noen (hverken mine treningspartnere eller jeg) skal bli ukomfortable. Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
constance91 Skrevet 13. mai 2020 #32 Del Skrevet 13. mai 2020 På 11.5.2020 den 22.10, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips! Hvordan er prisene på disse? Det er Eger du mener, når du sier de kan bestille hjem til meg? Anonymkode: abf15...125 Sjekk ut https://www.eu.lululemon.com/en-lu/home du kan bestille varene fra den nettisden (så lenge det er in-stock) ved å ringe til butikken, lululemon dekker frakt og VAT Min favoritt tights er All the right places (styrke + løping) og Invigorate (styrke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 13. mai 2020 #33 Del Skrevet 13. mai 2020 Latex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #34 Del Skrevet 13. mai 2020 På 9.3.2020 den 20.29, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for svar. Jeg ser flere av dere mener jeg bruker for små tights, men tar jeg størrelsen over sitter de ikke livet. Anonymkode: abf15...125 Prøv å finne en med tjukkere stoff, og gjerne en med snor i livet. Ikke så mange av de, jeg vet, men de finnes. Har hatt det selv tidligere. Anonymkode: c6701...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #35 Del Skrevet 13. mai 2020 På 10.5.2020 den 23.18, AnonymBruker skrev: Er ikke Bara gjennomsiktig? En av ambassadørene (?) deres, Helene Drage, påstår at de er squat proof, samtidig ser man jo rett gjennom hennes tightser fra Bara..... Anonymkode: 47748...d6a Jeg lurer litt på om vi legger litt forskjellige ting i gjennomsiktig. Jeg tenker at trusekanten, kanskje med unntak av noen sømløse, vil vises uansett. Men du ser ikke nødvendigvis farga på trusa. Angående Bara, i noen av reklamene ser de ikke gjennomsiktige ut i bevegelse. Har aldri sett bak hos meg selv, så vet ikke. Helene har nok et par størrelser for liten i den tightsen, derfor ser du på de mønstrede at de er ganske hvite over rumpa fordi de er sterkt en del, men stoffet virker likevel ikke å være gjennomsiktig. Anonymkode: bc8b9...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zanzibar3 Skrevet 14. mai 2020 #36 Del Skrevet 14. mai 2020 Hvis det er så krise, og ingenting du har prøvd har fungert.. hva med å trene i noe annet en tights de dagene du tar knebøy? Ei knelang treningsbukse, eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #37 Del Skrevet 24. mai 2020 TS igjen. Vil bare si at jeg tror faktisk jeg har funnet en. Kjøpe en tights fra Reebok, og ved første og annen sjekk virker den faktisk helt ugjennomsiktig ❤️ Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #38 Del Skrevet 27. mai 2020 På 7.5.2020 den 19.38, AnonymBruker skrev: Lululemon slår alt. Ikke gjennomsiktig i det heletatt. Du får kjempe god hjelp i butikken deres i Oslo til å finne riktig størrelse og type tights. Anonymkode: 40e00...1da På 11.5.2020 den 21.15, AnonymBruker skrev: De har butikk på Eger ja. Jeg har også handlet av dem via det de kaller «på nett i butikk». Da kan du ringe dem så de kan bestille for deg på nett og sende hjem til døren din. Da slipper du frakt og toll. Hvis du er ute etter squat proff tights til styrketrening kan jeg anbefale «All the right places» og «Wunder train». Det er mine favoritter. Sverger også til Align (mykeste tightsen EVER), men den blir slitt etterhvert. Anonymkode: 40e00...1da På 13.5.2020 den 17.11, constance91 skrev: Sjekk ut https://www.eu.lululemon.com/en-lu/home du kan bestille varene fra den nettisden (så lenge det er in-stock) ved å ringe til butikken, lululemon dekker frakt og VAT Min favoritt tights er All the right places (styrke + løping) og Invigorate (styrke) Hei, jeg har vært ute etter å få kjøpe Lululemon (bor ikke i Oslo) i så lang tid, så må bare spørre: hvorfor må man ringe butikken? Kan man ikke sjekke ut via nettsiden som vanlig? Og, jeg ser at de er så utrolig tom for størrelser hele tiden! Jeg er spesielt ute etter å prøve noen i Wonder Under-serien, og det er jo utsolgt i nesten alle størrelser i alle farger! Hvordan opplever du forresten størrelsene? Jeg er en S i andre merker, ville 6 være best, tror du? Anonymkode: df7fa...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #39 Del Skrevet 27. mai 2020 Jeg bruker Famme Vortex og de er ikke gjennomsiktige (i alle fall ikke i svart, mørk blå, og rød). Nokså tykt materiale, men om man bruker truser med tykke sømmer og kanter så kan trusekanten naturligvis vises noe. Man ser ikke konturen av rumpa heller når man squatter, tightsen gir heller litt unibutt Anonymkode: eb11d...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå