AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg har prøvd helt sinnsykt mange forskjellige treningstights i det siste, og det virker umulig å finne en som faktisk ikke blir gjennomsiktig når man bøyer seg ordentlig ned. Den siste jeg kjøpte nå var Jerf Gela fra tights.no som er "garantert 100 % squat proof" og har over 100 positive omtaler. Vel, ikke vet jeg hva slags øyne de menneskene ser med, men tightsen ble definitivt gjennomsiktig når jeg bøyde meg ned. Jeg holder på å gi helt opp her, men tenkte at noen her inne må da ha klart å finne en tights som faktisk tåler skikkelig strekk uten å bli gjennomsiktig! Er det noen som kan anbefale meg noe?? Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Del Skrevet 9. mars 2020 I mørke farger er det flere som er det. Jeg har både fra gymshark (ulike modeller), Reebok, aim'n og lululemon. Sjekk ut reviews for YouTube før du kjøper, for eksempel på kanalen til HopeScope for en del merker. Anonymkode: e6461...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 9. mars 2020 #3 Del Skrevet 9. mars 2020 Da tror jeg nesten at du bruker alt for trange tights? Eller tar jeg feil? Jeg har brukt mange forskjellige tights merker og flesteparten er squatproof. Kan blant annet anbefale casall sine seamless tights da 😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Del Skrevet 9. mars 2020 Velg riktig størrelse. Jeg har flere som skal være squat proof men som ikke er det, sannheten er at de er for små selv om de passer, om du skjønner. Gå opp en størrelse. Anonymkode: d9dab...893 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1332 Skrevet 9. mars 2020 #5 Del Skrevet 9. mars 2020 Tror også du velger feil størrelse, har 6 jerf tightser i forskjellig farge, ingen gjennomsiktig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Del Skrevet 9. mars 2020 Du bruker feil størrelse, de er for små. Anonymkode: 77e56...e21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg har også mange tightser som ikke er gjennomsiktig selv om de ikke har noe "squatproof"-merke. Men jeg bruker uansett svart hipstertruse på trening under svart tights. Anonymkode: fccc9...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Del Skrevet 9. mars 2020 TS her. Takk for svar. Jeg ser flere av dere mener jeg bruker for små tights, men tar jeg størrelsen over sitter de ikke livet. Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #9 Del Skrevet 9. mars 2020 29 minutter siden, Anonym1332 skrev: Tror også du velger feil størrelse, har 6 jerf tightser i forskjellig farge, ingen gjennomsiktig. Har du prøvd å bøye deg skikkelig ned i dem og se deg i speilet? De fleste ser helt ok ut når jeg bare bøyer meg litt fremover, men setter jeg meg på huk eller tar meg på tærne med rette ben blir de tydelig gjennomsiktige. Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1332 Skrevet 9. mars 2020 #10 Del Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for svar. Jeg ser flere av dere mener jeg bruker for små tights, men tar jeg størrelsen over sitter de ikke livet. Anonymkode: abf15...125 ikke meningen å virke negativ, men har testet jerf i medium og smal (bruker smal), og den er nesten like tight i livet i begge str. kun i bena den er litt for lang og vid i medium. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1332 Skrevet 9. mars 2020 #11 Del Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å bøye deg skikkelig ned i dem og se deg i speilet? De fleste ser helt ok ut når jeg bare bøyer meg litt fremover, men setter jeg meg på huk eller tar meg på tærne med rette ben blir de tydelig gjennomsiktige. Anonymkode: abf15...125 selvfølgelig;-) er lik som deg Tydligvis, verste i verden er gjennomsiktig tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #12 Del Skrevet 9. mars 2020 Bruker reebok lux. Finnes ikke gjennomsiktig. Anonymkode: dbb9c...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #13 Del Skrevet 9. mars 2020 2 minutter siden, Anonym1332 skrev: selvfølgelig;-) er lik som deg Tydligvis, verste i verden er gjennomsiktig tights. Hm ok, så du mener jeg rett og slett bør prøve å gå opp en størrelse? 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bruker reebok lux. Finnes ikke gjennomsiktig. Anonymkode: dbb9c...7c3 Takk, skal sjekke ut Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #14 Del Skrevet 9. mars 2020 1 time siden, Anonym1332 skrev: ikke meningen å virke negativ, men har testet jerf i medium og smal (bruker smal), og den er nesten like tight i livet i begge str. kun i bena den er litt for lang og vid i medium. Dette er ikke negativt, det er nyttig. Jeg har bestemt meg for å prøve den i en størrelse større, så får vi se hva resultatet blir Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #15 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg er selv veldig fornøyd med Aim’n sine tightser. Bruker L i bukser fra Bik Bok feks eller 30-32 i bukser med slike størrelser, er altså relativt stor. Til tross for dette sverger jeg til M i tights da jeg liker at de holder SKIKKELIG på plass, og både den grå og den sorte fra Aim’n er helt ugjennomsiktige ved bøy hos meg, til tross for at størrelsen for noen kanskje kan menes som liten og til tross for at jeg har både rumpe og hofter. Anonymkode: af3bd...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #16 Del Skrevet 10. mars 2020 TS her. Bare for å oppdatere: Jeg kjøpte Jerf Gela i en størrelse større. Den ble litt for løs i midjen, men var definitivt fremdeles gjennomsiktig. Jeg fatter ikke hvordan noen kan påstå noe annet, når jeg squattet ordentlig så man rett inn i det aller helligste. Dessverre, for den var pen og behagelig, men hele poenget for meg er at den ikke skal være gjennomsiktig, så det blir retur. Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 10. mars 2020 #17 Del Skrevet 10. mars 2020 2xu Fitness modellene, både midrise og highrise (pleier å brette ned litt) er ikke gjennomsiktige ❤️ Har prøve litt ulike merker, men ingen er så fin som spesielt de modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. mars 2020 #18 Del Skrevet 11. mars 2020 På 10.3.2020 den 17.51, laperla skrev: 2xu Fitness modellene, både midrise og highrise (pleier å brette ned litt) er ikke gjennomsiktige ❤️ Har prøve litt ulike merker, men ingen er så fin som spesielt de modellene. Disse er gjennomsiktige, jeg ser egen truse når jeg bøyer meg godt ned foran speilet, og ser andres truser (og rumpesprekker) på treningsstudio. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #19 Del Skrevet 7. mai 2020 Lululemon slår alt. Ikke gjennomsiktig i det heletatt. Du får kjempe god hjelp i butikken deres i Oslo til å finne riktig størrelse og type tights. Anonymkode: 40e00...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #20 Del Skrevet 10. mai 2020 På 7.5.2020 den 19.38, AnonymBruker skrev: Lululemon slår alt. Ikke gjennomsiktig i det heletatt. Du får kjempe god hjelp i butikken deres i Oslo til å finne riktig størrelse og type tights. Anonymkode: 40e00...1da Takk for tips! Har hørt om merket, men ante ikke at de hadde butikk i Oslo. Det er bare den på Eger? Anonymkode: abf15...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå