søndagsengel? Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #521 Del Skrevet 9. oktober 2005 Svømmingen er helt nydelig, ja! Håper du finner noe sånt, Orkidéen! Gjett hva som står til utstilling i stua vår nå da?? En splitter ny Brio kombivogn! Den kan sees her (gå inn på barnevogner, kombivogner og farger, vår er farge nr 131). Vi kjørte rett til Sverige fra Oslo i dag, og fant ut at 2005-modellene skal selges ut. Så da var det jo bare å slå til! Jeg var sikker på at jeg ville ha duovogn fordi jeg har hørt at de har større bagdel, men det viste seg at det bare er 1 cm forskjell både i lengde og bredde, og da syntes vi det var mer praktisk med kombivogn, som det er lettere å løfte ut bagen på. Vi kjøpte den i den fargen som er på bildet (marine og grå/hvit), men med tøffere understell (vendbart) og hjul. I tillegg fikk vi med stelleveske, regntrekk og myggnetting (og en søt bamse ). Det kom på litt under 5000 NOK. Vi er kjempefornøyde!! Gleder meg sånn til å bruke den!!!! Har hatt besøk av svigerfar og lillebror, så vi har fått vist den fram allerede I dag er jeg forresten 24+0. Skal prøve å få tatt magebilde etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. oktober 2005 #522 Del Skrevet 9. oktober 2005 GRATULERER MED BARNEVOGN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #523 Del Skrevet 9. oktober 2005 GRATULERER MED BARNEVOGN!! ← Takk!!! Klarer ikke å la være å se på den, der den står så fint midt i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. oktober 2005 #524 Del Skrevet 9. oktober 2005 og om bare noen mnd ligger det et bitte lite vesen og spreller oppi der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #525 Del Skrevet 10. oktober 2005 og om bare noen mnd ligger det et bitte lite vesen og spreller oppi der ← Ja, tenk på det! Håper tiden går fort!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #526 Del Skrevet 10. oktober 2005 Grattis med ny barnevogn - kjempefin. Maste om bilde i den andre dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #527 Del Skrevet 10. oktober 2005 Grattis med ny barnevogn - kjempefin. Maste om bilde i den andre dagboken din ← Takk! Jeg synes også den er kjempefin La ut link i den andre dagboken også, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #528 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg lot meg friste av en reklame på nettet i forrige uke, så nå er spiren medlem i Bokklubben Babyglede... Jeg har nettopp fått velkomstpremien: et babyhåndkle, en cd med barnesanger og en bok; ABC for spedbarnsforeldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. oktober 2005 #529 Del Skrevet 10. oktober 2005 Gratulerer så masse med vogn da! Må jo være helt utrolig kjekt å sitte og se på den, og drømme om den dagen som snart kommer...når lillingen endelig er på plass oppi der! Fin farge, og kjekk pris mtp alt dere fikk inkludert! 24+0 allerede - gleder meg til nytt magebilde nå ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #530 Del Skrevet 10. oktober 2005 Gratulerer så masse med vogn da! Må jo være helt utrolig kjekt å sitte og se på den, og drømme om den dagen som snart kommer...når lillingen endelig er på plass oppi der! Fin farge, og kjekk pris mtp alt dere fikk inkludert! 24+0 allerede - gleder meg til nytt magebilde nå ja!!! ← Takk takk! Jeg synes bare den blir finere og finere, jeg!!! Den skal nok få stå i stua helt til barnerommet er ferdig, ja (vel, det kommer nok litt an på hvor lang tid det tar, men...). Merker jeg er mer utålmodig etter å få babyen nå som vi har vogna i hus. Det blir liksom mer virkelig. Lurer på hvordan det blir når rommet er ferdig, og til og med senga står ferdig oppredd og bare venter på å bli brukt... Da kommer nok tiden til å snegle seg av sted... Tok magebilde i går, men det ble litt dårlig, så vi skal ta nytt i kveld. Legger det nok ut i morgen, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #531 Del Skrevet 10. oktober 2005 Forresten, litt av uke 24, sakset fra barnimagen: Babyen er nå ca 30 cm lang og veier ca 650 gram! Du kan noen ganger "hilse" på babyen ved å støte lett imot den delen som sparker ut av magen din, gni litt og gi litt kontakt tilbake. Nå har den fått negler både på fingre og tær. Så søtt å "hilse" litt på babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. oktober 2005 #532 Del Skrevet 10. oktober 2005 Forresten, litt av uke 24, sakset fra barnimagen: Babyen er nå ca 30 cm lang og veier ca 650 gram! Du kan noen ganger "hilse" på babyen ved å støte lett imot den delen som sparker ut av magen din, gni litt og gi litt kontakt tilbake. Nå har den fått negler både på fingre og tær. Så søtt å "hilse" litt på babyen ← Fiiiin tanke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. oktober 2005 #533 Del Skrevet 10. oktober 2005 Legger meg om 20-30 min tenker jeg, så enten sende bildet nå ellers så får det bli i 4-5 tiden i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. oktober 2005 #534 Del Skrevet 11. oktober 2005 leste litt om de hjula jeg.. var jo nesten som å lese i en dekkkatalog for biler det jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #535 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Legger meg om 20-30 min tenker jeg, så enten sende bildet nå ellers så får det bli i 4-5 tiden i morgen. ← Fikk ikke tatt nytt bilde i går, pga hunden... I dag er ingen av oss hjemme i 4-5 tiden. Men det er ingen hast, det kommer når det kommer, og så venter jeg til du får tid til å hjelpe meg leste litt om de hjula jeg.. var jo nesten som å lese i en dekkkatalog for biler det jo ← Har ikke lest om de selv, men jeg får kanskje overlate det til mannen da... Endret 11. oktober 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 11. oktober 2005 #536 Del Skrevet 11. oktober 2005 Forresten, utrolig å tenke på at babyen allerede er blitt så stor som 30 cm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #537 Del Skrevet 11. oktober 2005 Forresten, utrolig å tenke på at babyen allerede er blitt så stor som 30 cm!!! ← Ja, det er utrolig å tenke på at jeg har noe så stort inni meg!! Bare ca 20 cm igjen på lengden nå, så er den ferdig!! Den mangler fortsatt noen kilo, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #538 Del Skrevet 11. oktober 2005 *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #539 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er jo helt grotesk å ovelate en nyfødt baby helt til seg selv - på ett toalett! Gleder meg til nytt magebilder jeg! Nå er babyen din blitt kjempestor!!! Tenk hele 30 cm og med negler på både finger og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. oktober 2005 #540 Del Skrevet 11. oktober 2005 ooiii--- så stor! er jo lengden av et a4 ark det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå