Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Svømmingen er helt nydelig, ja! Håper du finner noe sånt, Orkidéen! :)

Gjett hva som står til utstilling i stua vår nå da?? En splitter ny Brio kombivogn! :hoppe: Den kan sees her (gå inn på barnevogner, kombivogner og farger, vår er farge nr 131). Vi kjørte rett til Sverige fra Oslo i dag, og fant ut at 2005-modellene skal selges ut. Så da var det jo bare å slå til! Jeg var sikker på at jeg ville ha duovogn fordi jeg har hørt at de har større bagdel, men det viste seg at det bare er 1 cm forskjell både i lengde og bredde, og da syntes vi det var mer praktisk med kombivogn, som det er lettere å løfte ut bagen på. Vi kjøpte den i den fargen som er på bildet (marine og grå/hvit), men med tøffere understell (vendbart) og hjul. I tillegg fikk vi med stelleveske, regntrekk og myggnetting (og en søt bamse ;) ). Det kom på litt under 5000 NOK. Vi er kjempefornøyde!! Gleder meg sånn til å bruke den!!!! Har hatt besøk av svigerfar og lillebror, så vi har fått vist den fram allerede :)

I dag er jeg forresten 24+0. Skal prøve å få tatt magebilde etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER MED BARNEVOGN!!

Takk!!! :hoppe: Klarer ikke å la være å se på den, der den står så fint midt i stua :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og om bare noen mnd ligger det et bitte lite vesen og spreller oppi der :)

Ja, tenk på det! Håper tiden går fort!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny barnevogn - kjempefin. Maste om bilde i den andre dagboken din :rodme:

:kose:

Takk! Jeg synes også den er kjempefin :) La ut link i den andre dagboken også, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lot meg friste av en reklame på nettet i forrige uke, så nå er spiren medlem i Bokklubben Babyglede...:rodme: Jeg har nettopp fått velkomstpremien: et babyhåndkle, en cd med barnesanger og en bok; ABC for spedbarnsforeldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med vogn da! :danse:

Må jo være helt utrolig kjekt å sitte og se på den, og drømme om den dagen som snart kommer...når lillingen endelig er på plass oppi der! ;)

Fin farge, og kjekk pris mtp alt dere fikk inkludert! :Nikke:

24+0 allerede - gleder meg til nytt magebilde nå ja!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med vogn da! :danse:

Må jo være helt utrolig kjekt å sitte og se på den, og drømme om den dagen som snart kommer...når lillingen endelig er på plass oppi der! ;)

Fin farge, og kjekk pris mtp alt dere fikk inkludert! :Nikke:

24+0 allerede - gleder meg til nytt magebilde nå ja!!!

:hoppe:

Takk takk! Jeg synes bare den blir finere og finere, jeg!!! Den skal nok få stå i stua helt til barnerommet er ferdig, ja ;) (vel, det kommer nok litt an på hvor lang tid det tar, men...). Merker jeg er mer utålmodig etter å få babyen nå som vi har vogna i hus. Det blir liksom mer virkelig. Lurer på hvordan det blir når rommet er ferdig, og til og med senga står ferdig oppredd og bare venter på å bli brukt... Da kommer nok tiden til å snegle seg av sted... :ler:

Tok magebilde i går, men det ble litt dårlig, så vi skal ta nytt i kveld. Legger det nok ut i morgen, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, litt av uke 24, sakset fra barnimagen:

Babyen er nå ca 30 cm lang og veier ca 650 gram! Du kan noen ganger "hilse" på babyen ved å støte lett imot den delen som sparker ut av magen din, gni litt og gi litt kontakt tilbake. Nå har den fått negler både på fingre og tær.

Så søtt å "hilse" litt på babyen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, litt av uke 24, sakset fra barnimagen:

Babyen er nå ca 30 cm lang og veier ca 650 gram! Du kan noen ganger "hilse" på babyen ved å støte lett imot den delen som sparker ut av magen din, gni litt og gi litt kontakt tilbake. Nå har den fått negler både på fingre og tær.

Så søtt å "hilse" litt på babyen  :hjerter_rundt:

:hjerte:

Fiiiin tanke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg om 20-30 min tenker jeg, så enten sende bildet nå ellers så får det bli i 4-5 tiden i morgen.

Fikk ikke tatt nytt bilde i går, pga hunden... :forvirret: I dag er ingen av oss hjemme i 4-5 tiden. Men det er ingen hast, det kommer når det kommer, og så venter jeg til du får tid til å hjelpe meg :)

leste litt om de hjula jeg.. var jo nesten som å lese i en dekkkatalog for biler det jo ;)

:ler: Har ikke lest om de selv, men jeg får kanskje overlate det til mannen da...

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Forresten, utrolig å tenke på at babyen allerede er blitt så stor som 30 cm!!! :)

Ja, det er utrolig å tenke på at jeg har noe så stort inni meg!! Bare ca 20 cm igjen på lengden nå, så er den ferdig!! :) Den mangler fortsatt noen kilo, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt grotesk å ovelate en nyfødt baby helt til seg selv - på ett toalett! :sinna:

Gleder meg til nytt magebilder jeg! :hoppe:

Nå er babyen din blitt kjempestor!!! Tenk hele 30 cm og med negler på både finger og tær! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...