*Heidi* Skrevet 29. september 2005 #441 Del Skrevet 29. september 2005 Gratulerer med de første babytingene Happyland er så bra, vi har oxo handlet mye der! Så er det mye billigere en de andre babybutikkene i sverige, for eksempel den på nordby! Men det er en babybutikk ved strømstad, ved polet der, der er det også en del billig! Så utrolig deilig å bo så nærme sverige,da går vell det meste i svensk mat og vin da Jeg var også helt sikker på at jeg kom til å savne stundene, med spark i magen, hvor vi lå å pratet/sang til babyen vår, men vet du, det er såååå koselig når babyen kommer på andre siden av magen, at man ikke tenker over det! Det gjorde ihvertfall ikke jeg, gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. september 2005 Forfatter #442 Del Skrevet 30. september 2005 *Heidi* skrev: Gratulerer med de første babytingene Happyland er så bra, vi har oxo handlet mye der! Så er det mye billigere en de andre babybutikkene i sverige, for eksempel den på nordby! Men det er en babybutikk ved strømstad, ved polet der, der er det også en del billig! Så utrolig deilig å bo så nærme sverige,da går vell det meste i svensk mat og vin da Jeg var også helt sikker på at jeg kom til å savne stundene, med spark i magen, hvor vi lå å pratet/sang til babyen vår, men vet du, det er såååå koselig når babyen kommer på andre siden av magen, at man ikke tenker over det! Det gjorde ihvertfall ikke jeg, gled deg ← Takk for koselig hilsen! Vi kommer nok til å handle resten av babytingene på Happyland. Er litt usikker på vogn, kjører forbi Simo hver dag, og har sett at de har salg der nå. Men det er vel kanskje billigere i Sverige uansett? Det meste av vin kjøper vi i Sverige ja, men vi kjøper mye mindre mat der nå enn tidilgere. Drar liksom mest for å få oss en tur. Mannen kjøper røyk der, da, men det blir det snart slutt på nå som han har satt dato for når han skal slutte å røyke Godt å høre at du ikke savnet de koselige stundene med mannen og sparkene! Håper jeg får det på samme måte! Denne helgen går vi i gang med oppussing av barnerommet Aner ikke hvor langt vi kommer, det første vi skal gjøre er å tømme rommet for seng og skap som står der inne. Så skal vi rive opp gulvet (klikklaminat, så det går fort) og sette opp gipsplater på veggene (orker ikke å rive av tapeten... ). Så langt håper jeg i allefall vi kommer i helgen! Neste helg skal vi bort, så da blir det nok ikke noe særlig. Men det hadde vært fint å få satt opp tapet før svigermor kommer om to uker, for hun pleier å ha lyst til å male for oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #443 Del Skrevet 30. september 2005 Så dere er i gang med barnerommet - så spennende. Husk at mannen din må nevne det for kollegaen sin slik at han blir enda litt mere irritert da Koselig med mye liv i magen Ha en fin fredag og en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. september 2005 #444 Del Skrevet 30. september 2005 Kos deg med en livlig mage og ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. september 2005 Forfatter #445 Del Skrevet 30. september 2005 Heidi76 skrev: Så dere er i gang med barnerommet - så spennende. Husk at mannen din må nevne det for kollegaen sin slik at han blir enda litt mere irritert da Koselig med mye liv i magen Ha en fin fredag og en flott helg ← Ja, nå går vi snart i gang! Gleder meg! Mannen er nok ikke lei for å fortelle om det på jobben, nei God helg til deg også! Orkidéen skrev: Kos deg med en livlig mage og ha en fin dag! ← Takk i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. september 2005 #446 Del Skrevet 30. september 2005 Innom med en god-helg-klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. september 2005 #447 Del Skrevet 30. september 2005 Må bare innom for å ønske deg en alle tiders helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. september 2005 Forfatter #448 Del Skrevet 30. september 2005 Takk i like måte, dere Måtte bare en rask tur innom for å fortelle en god nyhet (håper jeg). Det har vært to hus til salgs like ved oss, det ene er nabohuset. I begge to har det visst flyttet inn unge par, og i følge en annen nabo av oss, skal det ene paret snart ha baby Håper det er riktig, det hadde jo vært kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 30. september 2005 #449 Del Skrevet 30. september 2005 Ser jo nå at det er barnerommet det var snakk om, så kos Kos dere masse da Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. oktober 2005 #450 Del Skrevet 1. oktober 2005 Så koselig med barn i nabolaget!! Det er jo supert for både barna og foreldrene! Har tenkt på det litt selv også faktisk, at det er litt dumt at vi bare har eldre naboer uten barn...Men kanskje de selger før vi får baby..? Ha en flott lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #451 Del Skrevet 1. oktober 2005 cons skrev: Så koselig med barn i nabolaget!! Det er jo supert for både barna og foreldrene! Har tenkt på det litt selv også faktisk, at det er litt dumt at vi bare har eldre naboer uten barn...Men kanskje de selger før vi får baby..? Ha en flott lørdag! ← Ja, det er koselig! Vi har også flest gamle naboer, og har hittil bare hatt ett ungt par i nærheten. De har vi masse kontakt med, og jeg tror de ønsker seg barn snart Nå er snart alle gipsplatene på plass!! Så en nydelig barneromstapet i sted, men vi har fremdeles lyst på en tapet som kan males over senere. Så da får vi heller gjøre rommet "barnete" på andre måter Det er mannen og naboen som holder på med platene, jeg har grunnet en vinduskarm. Mannen kjøpte en stor maske til meg på Byggmakker, så jeg skal slippe å puste inn skumle gasser...ser ut som en alien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. oktober 2005 #452 Del Skrevet 1. oktober 2005 strie er nok bedre enn tapet ja.. så kan man heller male over senere.. nå kan man riktignok male over ent apet med med motiv også da.. men men..strie er jo bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. oktober 2005 #453 Del Skrevet 1. oktober 2005 Vi har også glassfiberstrie på det aktuelle rommet til babyen, men det skal helt klart males jah! Harsamme farge som alt annet her til hus nå, litt sånn kremgult...og jeg vil liksom gjøre barnerommet skikkelig fint jeg da! Ha hvite vegger eller noe, som vi bare pynter med søte bilder og slikt - kanskje sette opp en bord?! Vet ikke jeg... Men jeg gleder meg til det er tid for oppussing! Mannen er fremdeles inne i "det-er-jo-så-lenge-til"-fasen, og jeg må pent smøre meg med tålemod ja! Koselig hvis det andre paret i nabolaget også får små etterhvert da, også kommer det kanskje noen nye naboer med tiden, ettersom de fleste er eldre!!? Blir sikkert et livlig område til slutt! Er det langt til nærmeste nabo forresten? God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. oktober 2005 #454 Del Skrevet 1. oktober 2005 Du får låne deg en overhead og male noen fine figurer på den ene veggen! I kveld skal jeg sitte barnevakt og håper på å bli halvveis med babyen's lille julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #455 Del Skrevet 1. oktober 2005 IdaH skrev: strie er nok bedre enn tapet ja.. så kan man heller male over senere.. nå kan man riktignok male over ent apet med med motiv også da.. men men..strie er jo bedre da ← Jaja, det blir strie i allefall. Det blir fort rotete med bilder på veggene hvis tapeten har motiv, synes jeg. Og bilder vil vi jo ha :rosasmil: Orkidéen skrev: Vi har også glassfiberstrie på det aktuelle rommet til babyen, men det skal helt klart males jah! Harsamme farge som alt annet her til hus nå, litt sånn kremgult...og jeg vil liksom gjøre barnerommet skikkelig fint jeg da! Ha hvite vegger eller noe, som vi bare pynter med søte bilder og slikt - kanskje sette opp en bord?! Vet ikke jeg... Men jeg gleder meg til det er tid for oppussing! Mannen er fremdeles inne i "det-er-jo-så-lenge-til"-fasen, og jeg må pent smøre meg med tålemod ja! Koselig hvis det andre paret i nabolaget også får små etterhvert da, også kommer det kanskje noen nye naboer med tiden, ettersom de fleste er eldre!!? Blir sikkert et livlig område til slutt! Er det langt til nærmeste nabo forresten? God lørdag! ← Vi så noen kjempefine border også! Ja, det kommer nok flere og flere unge, bare denne måneden har jo det visstnok kommet to nye, unge par Det er ikke langt til nærmeste nabo, vi har fire hus tvers over veien, og resten tvers over et jorde Også er det en del byggefelter i nærheten, så det blir nok mange etter hvert! Skjønner litt at mannen din vil vente med å pusse opp barnerommet. jeg synes egentlig det er litt lenge igjen selv, jeg. Men vi syntes det var greit å få det gjort før vinteren, og malingen avgir jo gasser i lang tid, sånn at rommet ikke bør være nymalt når babyen skal flytte inn. liv skrev: Du får låne deg en overhead og male noen fine figurer på den ene veggen! I kveld skal jeg sitte barnevakt og håper på å bli halvveis med babyen's lille julegave! ← Lurte litt på det, men jeg tror det blir wallies i stedet. Tenkte å bestille etterpå, faktisk! Kos deg som barnevakt i kveld! Er spent på julegaven altså! Veldig snilt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. oktober 2005 #456 Del Skrevet 1. oktober 2005 et lite tips ang board.. ikke bruk kontaktlim å fest den med da kommer den adlri av igjen.. har allerede pusset opp rommet vi da (vel pusset opp det som de forrige eierne hadde brukt som barnerom.. var helt jævlig.. todelt vegg.. lyslys gul og lilla med en bord) malte det lyse lyse blått. (isvann heter fargen) og en hylle + skap døra malte vi i atlantis (litt mørkere..kanskje ltt trukis) ..så da sa jeg tils ambo når vi var ferdig.. at vi fikk satse på at det ble en liten gutt.. for da hadde vi rommet klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #457 Del Skrevet 1. oktober 2005 Nå er wallies bestilt! Kjempesøte, synes vi! Bestilte disse, og en pakke med 25 små matchende, som kan klistres rundt på veggene, skap, esker osv. Håper det blir bra! De festes ved å fuktes på baksiden, og skal ikke sette merker når man fjerner dem Tror vi har bestemt oss for farge på veggene også - elfenben. Også skal jeg male en gammel, fin barnestol som farfar hadde da han var liten, i varmgul eller en annen farge som trekker fram det gule i veggfargen. Hadde først lyst på grønne vegger, men det blir for kaldt, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2005 #458 Del Skrevet 1. oktober 2005 Høres kjempefint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #459 Del Skrevet 1. oktober 2005 Heidi76 skrev: Høres kjempefint ut! ← Koselig at du synes det! Lurte på å male sprinkelsenga i samme farge som stolen, men tror vi lar den forbli hvit. Det kan visst være dumt i tilfelle barnet "spiser" på sengekanten. Senga er fra da jeg var liten, så hvis det viser seg at den trenger noen malingstrøk, kan vi jo velge den fargen. Men jeg syntes den så like fin ut sist jeg så på den Har funnet ut at jeg har termin på en tirsdag. Da skal jeg ha vært gravid i 40 uker og 2 dager. Det vil si at jeg alltid starter på ny uke på søndager, og ikke mandager, som jeg har trodd. Eller tar jeg feil nå? :klø: Ikke at det har så mye å si, men det er jo greit å holde styr på disse dagene og ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. oktober 2005 #460 Del Skrevet 2. oktober 2005 jeg har alltid tenkt at søndag er den siste dagen i uken jeg da men jeg aner ikke. På kalenderen til windows så starter jo den på en søndag, men for meg så begynner uka på mandager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå