søndagsengel? Skrevet 28. november 2005 Forfatter #941 Del Skrevet 28. november 2005 og tenk.. neste jul sitter du med en liten knert på nesten 1 år. ← Jeg vet!! Det har vi snakka masse om!!! Det kommer til å bli kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2005 #942 Del Skrevet 28. november 2005 Skal si du har noen rare drømmer ja! Så mye fint dere har handlet inn til babyen. Nå er det jammen meg ikke lenge igjen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. november 2005 #943 Del Skrevet 28. november 2005 må bare inn hit og for magen din!! ← Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. november 2005 Forfatter #944 Del Skrevet 28. november 2005 Takk for besøk!! Jeg har vært på jordmorkontroll i dag, og alt står bra til med meg og den lille! Hun fant litt sukker i urinen, og jeg skal derfor innom med ny prøve på torsdag. Sannsynligvis kom sukkeret av at jeg spiste brunost og drakk te med sukker til frokost, sa hun, for blodprøven var helt fin. Håper urinen også er fin på torsdag! Spiren ligger fremdeles i hodeleie, og hun viste meg hvor de forskjellige kroppsdelene ligger. Hun kunne flytte på hodet også Da vet vi i hverfall at det ikke er festet, for det er jo litt tidlig. Jeg har visst mye fostervann, og det er forhåpentligvis der noen av de ekstra kiloene ligger Livmoren målte 29 cm, og hjerteslagene hos spiren var på 133. De har vært ganske lave på alle de siste målingene ( ?). Jordmor hadde satt opp en dobbeltime i dag, og vi snakket om amming. Hun hadde vært på kurs om det i helgen, så hun var skikkelig oppdatert Bl.a. er det nytt at det fra nå av ikke skal være mat man skal unngå under ammeperioden. Man må bare prøve seg forsiktig frem med mat man selv er allergisk mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. november 2005 #945 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Så bra at alt står bra til med den lille spiren! Er vel kanskje ikke så liten lenger.... Flott med oppdatert jordmor da! Det er så viktig med oppdateringer innenfor alle fagfelter... Håper vi får til å treffes onsdag formiddag! Leeenge siden sist og det kan jo hende jeg trenger å hente testene Endret 28. november 2005 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. november 2005 Forfatter #946 Del Skrevet 28. november 2005 Håper vi får til å treffes onsdag formiddag!: hoppe: Leeenge siden sist og det kan jo hende jeg trenger å hente testene ← Jeg har fortsatt ingen planer på onsdag formiddag, så det er opp til deg Enten om du vil komme til meg, eller få besøk, eller treffes på kafé eller noe annet?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. november 2005 #947 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg kommer mer en gjerne på besøk til deg!! Så kan du og småtten komme og besøke meg senere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. november 2005 Forfatter #948 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg kommer mer en gjerne på besøk til deg!! Så kan du og småtten komme og besøke meg senere!!! ← Koselig!! Bare si en tid som passer, så jeg vet når jeg kan forvente å få besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. november 2005 #949 Del Skrevet 28. november 2005 Tja, 11?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. november 2005 #950 Del Skrevet 28. november 2005 Nei, lille spiren er vel ikke akkurat liten lenger... Men kjempefint å lese at alt er vel...og det er kanskje greit at hodet ikke er festet, så trenger du enn så lenge ikke bekymre deg for noen tidlig fødsel! (selv om det kan komme brått på) Blir VELDIG spennende å se HVEM som kommer ut...om det blir en Leon eller Amalie (eller en annen jente *s*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. november 2005 Forfatter #951 Del Skrevet 28. november 2005 Tja, 11?? ← Den er grei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 28. november 2005 #952 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg lærte også at man ikke skal holde seg unna mat med mindre man er allergisk mot dem selv ( og evt nær familie) og det er nesten 2 år siden Men jeg fant fort ut at mange typer matvarer gir babyen mageknip så det ble mye mat jeg holdt meg unna likevel. Jeg orket ikke prøve meg frem heller, likte den fredelige fornøyde ungen min, og orket ikke skrikenetter pga jeg skulle teste om jeg kunne begynne å drikke brus igjen. (Ida reagerte på brus, sterk mat, sjokolade, salat, hmmm husker ikke om det var mer, men det var d sikkert) Ha en fin dag (eh....natt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. november 2005 #953 Del Skrevet 28. november 2005 Ahh, hvorfor bor ikke du nærmere. Kunne trengt en bil med bagasjerom for å frakte noe Jaja, finner alltids en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #954 Del Skrevet 29. november 2005 Så kjekt med dobbeltime hos jordmoren. Sikkert mye man lurer på og da er det jo greit å ha litt god tid så man ikke føler at man må snu i døra. Fornøyd med bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. november 2005 Forfatter #955 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg lærte også at man ikke skal holde seg unna mat med mindre man er allergisk mot dem selv ( og evt nær familie) og det er nesten 2 år siden Men jeg fant fort ut at mange typer matvarer gir babyen mageknip så det ble mye mat jeg holdt meg unna likevel. Jeg orket ikke prøve meg frem heller, likte den fredelige fornøyde ungen min, og orket ikke skrikenetter pga jeg skulle teste om jeg kunne begynne å drikke brus igjen. (Ida reagerte på brus, sterk mat, sjokolade, salat, hmmm husker ikke om det var mer, men det var d sikkert) Ha en fin dag (eh....natt!) ← Jaja, kanskje de var på reptisjonskurs da Eller at jeg misforsto, og at dette ikke var av det nye de lærte?! Det blir vel å prøve seg fram for meg også. Har jo hørt at reker, kål og jordbær kan være noe babyen reagerer på, men det er jo sånt jeg ikke spiser før til sommeren likevel, og da er jo babyen snart et halv år gammel (vet ikke om det har noe å si, men...) Ahh, hvorfor bor ikke du nærmere. Kunne trengt en bil med bagasjerom for å frakte noe Jaja, finner alltids en løsning. ← Det er DU som skulle bodd nærmere meg!! Så kjekt med dobbeltime hos jordmoren. Sikkert mye man lurer på og da er det jo greit å ha litt god tid så man ikke føler at man må snu i døra. Fornøyd med bilen eller? ← Ja, det er veldig greit når jordmoren har god tid. Jeg tror det blir minst en dobbelttime til, i januar, der vi skal snakke om fødselen. Strålende fornøyd med bilen foreløpig Nå skal jeg snart ut og prøve den på glatta... I går hadde jeg fullt program hele dagen, uten å få satt meg ned før på kvelden. I tillegg sov jeg lite natt til i går. det tok tydeligvis på! I dag har jeg sovet og sovet! Sovnet tidlig i går, sov gjennom hele natten, sov til ca 10 i dag, og deretter fra ca 12-14.30 Da måtte jeg stå opp, skal være støttekontakt fra kl 16. Håper jeg har litt enegi til overs nå :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. november 2005 #956 Del Skrevet 29. november 2005 Jo jeg skulle nok bodd nærmere men det er ikke så mye å gjøre med det nå. Håper på å få gjort noe med det i august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #957 Del Skrevet 30. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. november 2005 Forfatter #958 Del Skrevet 30. november 2005 Klikk på denne sinte smileyen: Er det mulig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. november 2005 #959 Del Skrevet 30. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. november 2005 #960 Del Skrevet 30. november 2005 Klikk på denne sinte smileyen: Er det mulig??? ← --- Hei, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå