Gjest Rognebær Skrevet 23. november 2005 #901 Del Skrevet 23. november 2005 Gratulerer med ny bil, og med venninne med baby! Han hørtes stor ut, ja - var det derfor det ble keisersnitt? Håper du får sove bedre i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. november 2005 #902 Del Skrevet 23. november 2005 Så morro med gutt! Kan tenke meg ho er lykkelig nå... Tenkte kanskje å komme en tur til deg på fredags formiddag??? Hvis det passer da.. I mårra tenkte jeg at jeg skulle ta meg en tur til treningssenteret og melde meg inn der.. Har slutta å røke, så har bestemt meg å unne meg noe jeg vil for de pengene jeg sparer.. Gleder meg til å komme meg litt i form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. november 2005 Forfatter #903 Del Skrevet 23. november 2005 Gratulerer med ny bil, og med venninne med baby! Han hørtes stor ut, ja - var det derfor det ble keisersnitt? Håper du får sove bedre i kveld! ← Ja, det var vel det. Magen var langt over normalen på kurven på helsekortet, og babyen viste visst ikke tegn til å ville ut på egen hånd... Hun hadde termin på søndag, og det er jo bare tre dager siden, så det var vel kanskje for at han ikke skulle bli enda sørre inni der... Håper jeg får sove i natt jeg også! Det er utrolig kjedelig å ligge og vri seg! Så morro med gutt! Kan tenke meg ho er lykkelig nå... Tenkte kanskje å komme en tur til deg på fredags formiddag??? Hvis det passer da.. I mårra tenkte jeg at jeg skulle ta meg en tur til treningssenteret og melde meg inn der.. Har slutta å røke, så har bestemt meg å unne meg noe jeg vil for de pengene jeg sparer.. Gleder meg til å komme meg litt i form! ← Ja, hun virket veldig fornøyd på sms'en! Kjempekoselig hvis du kommer på besøk på fredag!! Da må jeg være hjemme hele dagen fordi noen skal komme og se hva som er galt med vaskemaskinen - de kunne ikke si når på dagen de kommer... Gratulerer som ikke-røyker! Når slutta du? Mannen er i ferd med å slutte i disse dager. Han hadde som mål å slutte etter fjellturen han var på i helgen, og det meste han har røykt på en dag etter det, er en og en halv sigarett. Det er ganske bra, med tanke på at han røyka 15-20 om dagen fram til mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. november 2005 #904 Del Skrevet 23. november 2005 Kjempekoselig hvis du kommer på besøk på fredag!! Da må jeg være hjemme hele dagen fordi noen skal komme og se hva som er galt med vaskemaskinen - de kunne ikke si når på dagen de kommer... Gratulerer som ikke-røyker! Når slutta du? Mannen er i ferd med å slutte i disse dager. Han hadde som mål å slutte etter fjellturen han var på i helgen, og det meste han har røykt på en dag etter det, er en og en halv sigarett. Det er ganske bra, med tanke på at han røyka 15-20 om dagen fram til mandag! ← Da sier vi at jeg dukker opp på fredag. Kanskje sånn i 10-11 tiden?? Skal avgårde på kvelden, og må hente sambo på jobb på ettermiddagen.. Jeg jeg er endelig røykfri!! Jeg ble røykfri ved påske faktisk, uka før jeg ble lagt inn på sykehuset med streptokokker (lå der en uke).. Jeg leste boka "endelig ikke røyker" og vips så var jeg røykfri!! Oooops.. Shannon døde akkuratt i LOST!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. november 2005 #905 Del Skrevet 24. november 2005 ..ja....det så jeg var jo en av personnene som skulle død i løpet av denne sesongne men jeg trudde ikke at det ville skje så raskt.. eller at det var henne egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. november 2005 #906 Del Skrevet 24. november 2005 God morgen! Håper du har fått sovet i natt! Ha en fin dag! Og god helg! (har helg etter kl 14:15 i dag jeg se...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #907 Del Skrevet 24. november 2005 Det var jammen meg en stor baby venninna di fikk. Godt han kom ut frisk og fin da. Ha en riktig god helg søndagsengel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. november 2005 Forfatter #908 Del Skrevet 24. november 2005 Oi, det har kommet så mange innlegg i dagboka mi, også har jeg ikke fått en eneste mail om det! Koselig at dere er innom! iss: Hvis du slutta ved påsketider, så visste jeg det vel egentlig. Kom på det nå, at du fortalte om den boka. L. i klassen slutta også ved hjelp av den 10-11-tiden i morgen passer bra. Husker du hvor jeg bor? Hvis ikke er det bare å ringe når du har rota deg bort... Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. november 2005 Forfatter #909 Del Skrevet 24. november 2005 Lurer forresten på om jeg skal begynne med modningsakkupunktur ca 1 måned før termin. En av de på treffet i går har begynt med det, hun hadde fått det anbefalt av jordmor. Kanskje det er håp om å slippe å gå lenge over termin... Jeg får spørre jordmor når jeg er der på mandag, om hva hun tenker om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. november 2005 #910 Del Skrevet 24. november 2005 Grattis med ny bil og 30 uker! Jøye meg så fort tiden går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. november 2005 Forfatter #911 Del Skrevet 24. november 2005 Grattis med ny bil og 30 uker! Jøye meg så fort tiden går! ← Takk! Koselig at du er innom! Ja, nå synes jeg også tiden flyr. Har lenge vært utålmodig (og blir det sikkert igjen), men med tanke på alt som skal skje før babyen kommer, så kommer det nok til å gå kjempefort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. november 2005 #912 Del Skrevet 24. november 2005 Må avlyse besøket i mårra jeg... De ringte fra en barnehage nå og spurte om jeg kunne være vikar i morgen, og jeg måtte bare si ja!! Endelig kan jeg få beinet på innsiden et sted!! Håper ikke du blir for lei deg da.. Kan jo ta det igjen en annen dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. november 2005 Forfatter #913 Del Skrevet 24. november 2005 Må avlyse besøket i mårra jeg... De ringte fra en barnehage nå og spurte om jeg kunne være vikar i morgen, og jeg måtte bare si ja!! Endelig kan jeg få beinet på innsiden et sted!! Håper ikke du blir for lei deg da.. Kan jo ta det igjen en annen dag?? ← Det skjønner jeg veldig godt! Hadde gjort det samme selv jeg Håper du vil komme en annen dag da, for jeg gleder meg til å treffe deg igjen!! Og lykke til i morgen! (Vil du sende en PM om hvilken barnehage det er?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. november 2005 #914 Del Skrevet 24. november 2005 Ja, det var en stor gutt...og hvis han hadde så stort hode tror jeg nok jeg hadde vært veldig glad for at det ble keisersnitt, selv om det jo er litt av et inngrep det også! Hurra for en liten prins da! Du blir vel ikke noe mer babysyk du nå!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. november 2005 Forfatter #915 Del Skrevet 24. november 2005 Du blir vel ikke noe mer babysyk du nå!?? ← Jeg må si jeg gleder meg veldig til å hilse på den lille prinsen hennes i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. november 2005 #916 Del Skrevet 24. november 2005 Hei søndagsengel! Hurra for 30 uker! Nå er det neimen ikke lenge igjen! Grattis med både ny bil og stor fin venninnebaby! Er så koselig å lese her inne atte! Ønsker deg en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 24. november 2005 #917 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Kjære Søndagsengel? du er herved invitert til hjemme-alene-fest hos Heidi fra og med i dag. Festen varer til og med søndag. Ta med godt humør, litt og og gjerne noen søte mannfolk..selv har jeg tatt med meg : http://images.amazon.com/images/P/1553814908.01.LZZZZZZZ.jpg ...velkommen skal du være!! Endret 25. november 2005 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. november 2005 Forfatter #918 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Kjære Søndagsengel? du er herved invitert til hjemme-alene-fest hos Heidi fra og med i dag. Festen varer til og med søndag. Ta med godt humør, litt og og gjerne noen søte mannfolk..selv har jeg tatt med meg : http://images.amazon.com/images/P/1553814908.01.LZZZZZZZ.jpg ...velkommen skal du være!! ← Niiiiceee!!!! Jeg kom nettopp dit, og fort deg etter så du kan hilse på daten MIN!!! Endret 25. november 2005 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 24. november 2005 #919 Del Skrevet 24. november 2005 Niiiiceee!!!! Jeg kom nettopp dit, og fort deg etter så du kan hilse på daten MIN!!! ← jeg så han og holdt på å snu i døra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. november 2005 Forfatter #920 Del Skrevet 24. november 2005 jeg så han og holdt på å snu i døra!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå