Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er den episoden ute nå?

Anonymkode: 87d95...4b3

Nei😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige episode var sååå gøy! Elsker logikk! (men er dårlig på det selv 😅) Må si at årets deltakere egentlig imponerte, i alle fall på fellesoppgavene. I fjor fikk de nesten ikke til noe (husker spesielt den lampa og lyspæra, hehe).

Men må si at Tjora ikke imponerte særlig ved å åpne den døra så alarmen gikk...! Altså... skryte av å ha skrevet to mattebøker, men å forstå klokken med fire tall som kode dèt klarte han ikke :roll: 

Sååå lei meg for at Carl og Vegard måtte i dimmekamp 😪 Liker begge så godt! Verste utfallet. Heiet på Vegard fordi jeg syns han er mest underholdende, men forsto kjapt at Carl kom til å vinne. Vegard er ikke den skarpeste på slik logikk... ikke for det, jeg vet ikke om jeg hadde klart den oppgaven der heller. Og under stress/press i konkurranse. Nei huff, Vegard vil bli savnet!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sikkert fordi han har vært i militæret før og vet litt hva han driver med. 

Anonymkode: 2bffe...5bf

Nå så jeg akkurat der klippet der han fyrer av våpenet ved et uhell, fikk ikke med meg at det hadde skjedd. Han hadde ikke passet på sikringen og hadde fingeren på avtrekkeren. Da kan han ikke hvile på at han «vet hva han driver med», selv om han har vært i militæret før. Eller så er det kanskje derfor han ikke tar det alvorlig, fordi han tror at han vet det han trenger fra før? Synes tilsnakket han fikk var ganske tamt for alvorligheten, man skal ikke leke med våpen selv om det ikke var skarp ammunisjon akkurat da.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes deltakerne var tøffe denne uken, lysglimt-øvelsen alene var ganske ekstrem i forhold til i fjor da de kunne sove på skift. Og stakkars Hegseth som var så klar til å liste opp alle de tingene han trodde de måtte huske. Jeg har heller ikke sett en sånn voldsom holdningsendring hos han (synes for øvrig han hadde en helt OK holdning før også), så at befalet backtracker denne uken og «ja, han har virkelig tatt til seg tilbakemeldingene og vi ser en stor endring» blir litt konstruert for meg. Spesielt siden det har gått så kort tid siden forrige vurdering og rett før bobs hus øvelsen er han veldig gira på å vinne og konkurranseinstinktet er fortsatt sterkt.

Helt ærlig skulle jeg heller sett dimmekamp mellom Tjora og Hulsker for jeg liker de to andre godt, men jaja. Synd Hulsker ikke fikk prøvd seg på den første øvelsen, det hadde sikkert vært bittert for han hvis han røyk pga en skade gjorde at han ikke hadde fått mulighet til å få poeng så det er fint at han fikk bli. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er SÅ gøy å se Linnéa bare takle ting som den badassen hun er. Hun har virkelig vært i kjelleren, tidlig og lenge i livet, og er et kjempebra forbilde for unge som sliter, et bevis på at ting faktisk blir bedre. Jeg er omtrent like gammel og har fulgt henne siden bloggtiden, og de siste to årene har jeg kommet meg ut av en depresjon jeg har slitt med siden barndommen, og lærer meg å leve bedre med angst og PTSD. Har vært veldig fint å se Linnéa bli stadig bedre gjennom årene også. Det er inspirerende å se henne på et så godt sted i livet at hun tåler dette opplegget uten store problemer. Jeg kunne aldri gjort det, har så mye respekt for henne, og alle de andre som også klarer seg kjempebra. 

Anonymkode: 508e4...4fb

Enig! 👍

Anonymkode: a5434...078

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Omg, Hegseth, kom deg videre! Du fikk en kommentar 🙄

Anonymkode: a5434...078

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endelig er Eggesbø back on track😍
Men herregud for noen tøffe prøvelser de skal gjennom - jeg hadde brutt for lenge sida😋 Veldig imponert over spede Linnea, den dama har jammen masse krutt og stå på vilje🤘🏻

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt imponert, for noen øvelser de må gjennom! Synes utfallet i dag var helt greit, og kunne vel egentlig tenke meg å se Jakob, Carl Martin og Linnea til slutt. Jakob er og blir favoritt, men de to andre har jeg fått mer og mer sansen for i løpet av sesongen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker at Morten snakker mer og mer trønderdialekt og mindre og mindre pent 😂  Er det manglende innflytelsen fra Vegard som gjør det? 

Anonymkode: e025c...c55

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utfallet i dag var helt greit. De som ryker nå har jo uansett kommet langt.

Digger at Eggesbø endelig får være korporal. Så fortjent. Skulle kanskje ønske Hulsker fikk 2 ukers kakebu for den våpen glippen, men🤪

Mine favoritter var topp 4 i dag gitt, håper det fortsetter slik🤞🏻😊

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlesen er sånn... flink pike på vgs som ikke kan idrett, men får karakter 6 ved å delta fordi hun er smart og har forberedt seg til gym.. hun irriterer meg. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
shab skrev (4 minutter siden):

Avlesen er sånn... flink pike på vgs som ikke kan idrett, men får karakter 6 ved å delta fordi hun er smart og har forberedt seg til gym.. hun irriterer meg. 

Hun er en av de få mest voksne der inne, så hun fortjener å komme blant de tre beste! Resten (nesten) er barnehageunger. Man ser jo også tendenser her i tråden med ord son "digger" og "elsker" .

Hpper neste sesong har med voksne mennesker. 

Anonymkode: ca6b0...74c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er en av de få mest voksne der inne, så hun fortjener å komme blant de tre beste! Resten (nesten) er barnehageunger. Man ser jo også tendenser her i tråden med ord son "digger" og "elsker" .

😂 Ok 😄

Anonymkode: e025c...c55

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

jeg synes hun er egoistisk

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var så sikker på at Hulsker skulle havne i dimmekamp. Linnea imponerte meg veldig denne episoden.

Eggesbø er så lik prikk en skotsk kjæreste jeg hadde i ungdomstida :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper ikke kjedelige Eggesbø vinner i år.

Anonymkode: 7fee2...bcf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AllahBallah skrev (1 time siden):

Imponert over Avlesen altså, håper hun vinner hele greia 😀❤️

Hun så helt crazy ut når hun gikk rundt i bobs hus. Helt gaaaal

Anonymkode: 23c48...465

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hun så helt crazy ut når hun gikk rundt i bobs hus. Helt gaaaal

Anonymkode: 23c48...465

Fokusert og målrettet, akkurat hva Kompani Lauritzen trenger!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...