AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #781 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er nå søte&morsomme når de leker krig i siste kaserneliv da. Ulrikkes uniform er litt spesiell kan man si, men mulig hun satser på å distrahere fienden😉 Og Vegard som ikke klarer å marsjere😅 Jeg er enig i at Siri var litt egoistisk i forrige episode, men skjønner ikke at hun kan irritere folk så mye. Liker henne godt jeg. Pr nå håper jeg på gutta Andersen&Eggesbø i finalen, sammen med jentene Siri&Linnea🤘🏻 Anonymkode: ba6b1...bee Enig, Siri gjorde en dum ting ved å bruke for mye tid akkurat der, men det er forståelig også at deltakerne ikke tar de beste valgene 100% av tiden. Det var vel Tjora sist episode som ødela mest for sitt lag ved å åpne den døra før de hadde skjønt koden, de fikk vel minst 10 minutters tilleggstid på grunn av skuddene de dro på seg av den tabben. Jeg mener ikke å hate på han heller, men synes mange har mindre forståelse for de kvinnelige deltakerne her inne. Anonymkode: 87d95...4b3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #782 Del Skrevet 26. april 2021 Faen så Avlesen irriterer meg, kjerring. Ikke bare var hun som samtlige her inne skriver, egoist. Men hun er jo pottesur? Hun minner meg litt om Eli Kari egentlig, når hun var med på farmen kjendis. Virker søt på værmeldingen, men er egentlig falsk som faen. Anonymkode: 36bcd...1f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #783 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Enig, Siri gjorde en dum ting ved å bruke for mye tid akkurat der, men det er forståelig også at deltakerne ikke tar de beste valgene 100% av tiden. Det var vel Tjora sist episode som ødela mest for sitt lag ved å åpne den døra før de hadde skjønt koden, de fikk vel minst 10 minutters tilleggstid på grunn av skuddene de dro på seg av den tabben. Jeg mener ikke å hate på han heller, men synes mange har mindre forståelse for de kvinnelige deltakerne her inne. Anonymkode: 87d95...4b3 Enig i at folk her inne virker å irritere seg lettere over jentene enn gutta. Det må være lov å feilvurdere innimellom. Rart ingen klager over Tjora som du sier. Det var jo han som mistet hodet et øyeblikk der og utløste alarmen. Han var jo aldri i faresonen selv så mulig det gjorde han mer uforsiktig. Tipper han hadde tenkt seg om flere ganger hvis han stod i fare for å havne i dimmekamp selv. Så ja litt rart at Siri får såå mye pes for å gjøre noe dumt, mens ingen bryr seg med at Tjora gjør en stor feil her - og den feilen fikk jo mye større konsekvenser... Jaja, fint med engasjement da🤘🏻 Anonymkode: ba6b1...bee 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #784 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Faen så Avlesen irriterer meg, kjerring. Ikke bare var hun som samtlige her inne skriver, egoist. Men hun er jo pottesur? Hun minner meg litt om Eli Kari egentlig, når hun var med på farmen kjendis. Virker søt på værmeldingen, men er egentlig falsk som faen. Anonymkode: 36bcd...1f7 Siri er da ikke sur?!? Noen ganger lurer jeg faktisk på om folk ser samme programmet som meg...🤔😅 Anonymkode: ba6b1...bee 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #785 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Siri er da ikke sur?!? Noen ganger lurer jeg faktisk på om folk ser samme programmet som meg...🤔😅 Anonymkode: ba6b1...bee Det er bare noe falskt over hele henne, konkurranseinstinktet kommer til å ta helt over til slutt og hun ender vel opp under norm sånn som Hegseth. Anonymkode: 36bcd...1f7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjallabajs Skrevet 26. april 2021 #786 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 23.41): Merker forskjell på oppgavene. Er det mye styrke kommer noen av gutta høyest, men er det mer tenking så kommer jentene høyere. Merker at de jentene som er igjen er veldig på og ikke setter fobier frem og surrer. Synes Harm var tydelig svakest idag. Han er jo som en hodeløs høne hvis han ikke får tydelig beskjed og det er ren styrke som brukes. Den som nå virker svakest er under norm Hegseth- kunne se forskjellen i holdning på han og andre på vei INN til fenrik, han var ikke bestemt og bare luntret inn. De andre var mye met PÅ. Min favoritt er Jakob, mest sjarm og er hyggelig. Hulsker er morsom så han kan være med videre. synes synd på Eggesbø- blir sååå anonym, savner han ikke om han ryker Myhre- for mye - kan dra hjem Brandstorp- for mye- men kan bli Avlesen- litt mye konkurranseinstinkt, men liker henne best av jentene- kan bli. Tjora- ikke noe negativt- rolig lynne, kan bli. Anonymkode: aea06...a3b Så du liker bare mennene med andre ord 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #787 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vegard er bare en herlig type ♥️ Anonymkode: d1eb3...805 Dama er også vilt begeistret for Vegard, hun synes han er så morsom. Skjønner ikke damer. Som mann kan jeg knapt forestille meg en mer plagsom idiot, høres ut som ei oppmerksomhet syk jente på 14 år. Utrolig falsk humor og 100% produkt av sosiale medier. Stønn tenker jeg hver gang han åpner munnen. Men snill og god gutt er han, er ikke negativ mot andre, bare mot andres verden. Sytpave og dramaqueen til gangs. Good riddance sier jeg. Anonymkode: 1624b...310 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #788 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dama er også vilt begeistret for Vegard, hun synes han er så morsom. Skjønner ikke damer. Som mann kan jeg knapt forestille meg en mer plagsom idiot, høres ut som ei oppmerksomhet syk jente på 14 år. Utrolig falsk humor og 100% produkt av sosiale medier. Stønn tenker jeg hver gang han åpner munnen. Men snill og god gutt er han, er ikke negativ mot andre, bare mot andres verden. Sytpave og dramaqueen til gangs. Good riddance sier jeg. Anonymkode: 1624b...310 Håper forresten den lange tynne light-utgaven av Vegard ryker ut som nestemann. Samme some-humor. Grøss. Anonymkode: 1624b...310 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #789 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig i at folk her inne virker å irritere seg lettere over jentene enn gutta. Det må være lov å feilvurdere innimellom. Rart ingen klager over Tjora som du sier. Det var jo han som mistet hodet et øyeblikk der og utløste alarmen. Han var jo aldri i faresonen selv så mulig det gjorde han mer uforsiktig. Tipper han hadde tenkt seg om flere ganger hvis han stod i fare for å havne i dimmekamp selv. Så ja litt rart at Siri får såå mye pes for å gjøre noe dumt, mens ingen bryr seg med at Tjora gjør en stor feil her - og den feilen fikk jo mye større konsekvenser... Jaja, fint med engasjement da🤘🏻 Anonymkode: ba6b1...bee I tillegg så var det flere som brukte ekstra tid på sine individuelle oppgaver, Hulsker for eksempel ble ferdig 3 minutter etter nr 2 på laget sitt, og Siri brukte 4 minutter lenger enn nr 2 på sitt lag. Jeg synes det er rart at det er så mye «engasjement» på grunn av at dama brukte ett minutt mer på å være ego. Uansett så selv om det er trist at Harm gikk ut føler jeg det var riktig person denne gangen. Han er morsom og ga mye underholdning, så det er skuffende at han ga opp så lett, både på de individuelle oppgavene og i dimmekampen. Han fungerer veldig godt i et team, men det er jo viktig at de klarer seg alene og. Jeg liker veldig godt casten denne sesongen, bryr meg ikke så veldig om Tjora, men det er kanskje fordi han har fått lite skjermtid. Heier mest på Andersen og Myhre, og håper i hvert fall de to varer en stund til. Anonymkode: 87d95...4b3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #790 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I tillegg så var det flere som brukte ekstra tid på sine individuelle oppgaver, Hulsker for eksempel ble ferdig 3 minutter etter nr 2 på laget sitt, og Siri brukte 4 minutter lenger enn nr 2 på sitt lag. Jeg synes det er rart at det er så mye «engasjement» på grunn av at dama brukte ett minutt mer på å være ego. Uansett så selv om det er trist at Harm gikk ut føler jeg det var riktig person denne gangen. Han er morsom og ga mye underholdning, så det er skuffende at han ga opp så lett, både på de individuelle oppgavene og i dimmekampen. Han fungerer veldig godt i et team, men det er jo viktig at de klarer seg alene og. Jeg liker veldig godt casten denne sesongen, bryr meg ikke så veldig om Tjora, men det er kanskje fordi han har fått lite skjermtid. Heier mest på Andersen og Myhre, og håper i hvert fall de to varer en stund til. Anonymkode: 87d95...4b3 Hulsker ga seg for laget. Siri fortsatte til hun klarte oppgavene. Anonymkode: ae74f...b4b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #791 Del Skrevet 26. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hulsker ga seg for laget. Siri fortsatte til hun klarte oppgavene. Anonymkode: ae74f...b4b Siri hadde nok også gitt seg om hun sto fast, men hun fant en teknikk og traff nesten hele tiden, skjønner at det er vanskeligere å gi seg når man tenker at man er veldig close! Anonymkode: e025c...c55 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #792 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er bare noe falskt over hele henne, konkurranseinstinktet kommer til å ta helt over til slutt og hun ender vel opp under norm sånn som Hegseth. Anonymkode: 36bcd...1f7 Jeg er enig i at Siri har et stort konkurranseinstinkt, men det betyr jo ikke at hun er bare egoistisk? Syns hun som regel alltid prøver å motivere de andre på laget sitt, men tenker at noen ganger blir en bare litt for oppslukt av å få det til. Det skjedde med henne nå sist og da glemte hun vel tida litt også. Hun sa jo selv at hun fikk veldig dårlig samvittighet etterpå. Den rangeringen er vel mest for å få ut det beste i hver enkelt, og hvis de ser at Siri har potensiale til å forbedre seg feks som lagspiller, så ja da kan det godt tenkes hun havner under norm ved neste anledning. Det er jo det de prøver å se med Hegseth nå, om han er villig til å endre seg. Det skjedde absolutt med Eggesbø, han har endret seg til å bli en lagspiller først og fremst. Anonymkode: ba6b1...bee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #793 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De er nå søte&morsomme når de leker krig i siste kaserneliv da. Ulrikkes uniform er litt spesiell kan man si, men mulig hun satser på å distrahere fienden😉 Og Vegard som ikke klarer å marsjere😅 Jeg er enig i at Siri var litt egoistisk i forrige episode, men skjønner ikke at hun kan irritere folk så mye. Liker henne godt jeg. Pr nå håper jeg på gutta Andersen&Eggesbø i finalen, sammen med jentene Siri&Linnea🤘🏻 Anonymkode: ba6b1...bee Hva slags uniform er det? Anonymkode: ca6b0...74c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #794 Del Skrevet 26. april 2021 Sommernatt skrev (23 timer siden): Det jeg synes er mest irriterende er at Ulrikke er så bevisst på kamera! Ser ofte inn i kamera og bare 🤪🤪🤪🤪 Mest sånn; hun ser ikke kamera: 🙄😒 Oppdager kamera: "heeeeeeeei" 😆😁 Synes ikke hun er brautende og for mye som enkelte over mener, får bare følelsen av at hun er veldig kamerabevisst og opptatt av å fremstå på en viss måte, heller enn å være seg selv. Gjør meg ikke noe om hun ryker. Resten liker jeg derimot godt jevnt over. Anonymkode: 16860...172 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #795 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg skjønner ikke hvordan Hulsker blir vurdert litt over norm hver gang? Han har jo vært uforsiktig med våpen opptil flere ganger og det er vel ikke akkurat noe som bør «belønnes» når du er i forsvaret...🤔🤷♀️ Anonymkode: ba6b1...bee 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #796 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvordan Hulsker blir vurdert litt over norm hver gang? Han har jo vært uforsiktig med våpen opptil flere ganger og det er vel ikke akkurat noe som bør «belønnes» når du er i forsvaret...🤔🤷♀️ Anonymkode: ba6b1...bee Sikkert fordi han har vært i militæret før og vet litt hva han driver med. Anonymkode: 2bffe...5bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #797 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Sikkert fordi han har vært i militæret før og vet litt hva han driver med. Anonymkode: 2bffe...5bf Tja det er jo nettopp det at han har vært i militæret som gjør at jeg setter spørsmålstegn ved håndteringa hans av våpen inne der. Han burde jo absolutt vite bedre... Anonymkode: ba6b1...bee 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 30. april 2021 #798 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg får så vondt av å se at de blir slengt rundt i det bassenget😥 spesielt Jakob som nesten får panikk og Linnéa som er så lita og spe😣💗 Er det virkelig nødvendig å kjøre de så hardt? Respekt for at ingen faktisk har trukket seg frem til nå🤭 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #799 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tja det er jo nettopp det at han har vært i militæret som gjør at jeg setter spørsmålstegn ved håndteringa hans av våpen inne der. Han burde jo absolutt vite bedre... Anonymkode: ba6b1...bee Enig der, og han fremstår litt kverulant noen ganger og blir fort sint og sur. For eksempel da han protesterte på å gå tilbake to meter i rødt og grønt lys eller da han nektet for at han hadde gått for langt unna våpenet sitt. Så stormet han av igjen uten våpen og en annen deltaker måtte løpe etter han med den pinnen. Kanskje det er mye positivt som skjer som ikke har blitt vist på TV, men jeg skjønner ikke helt hvordan de norm-vurderingene fungerer og jeg skjønner godt de som har klaget litt på at tilbakemeldingene er uklare. Anonymkode: 87d95...4b3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #800 Del Skrevet 30. april 2021 Smurfii skrev (4 timer siden): Jeg får så vondt av å se at de blir slengt rundt i det bassenget😥 spesielt Jakob som nesten får panikk og Linnéa som er så lita og spe😣💗 Er det virkelig nødvendig å kjøre de så hardt? Respekt for at ingen faktisk har trukket seg frem til nå🤭 Er den episoden ute nå? Anonymkode: 87d95...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå