Gjest padawan Skrevet 27. april 2022 #1501 Del Skrevet 27. april 2022 det har vel vært ny episode i dag? Har Altibox så har lånt Tv2 Sumo fra lillesøs de siste ukenfor for å se KL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. april 2022 #1502 Del Skrevet 27. april 2022 Teflonhjernen skrev (44 minutter siden): Noen som fikk med seg avsløringen av hvem som vinner? Siste episode er vel ikke vært enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humorist1 Skrevet 27. april 2022 #1503 Del Skrevet 27. april 2022 Forbanna tv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 27. april 2022 #1504 Del Skrevet 27. april 2022 Æsj, jeg elsker spoilere, men har ikke klart å få med meg det bilde det er snakk om. Fortell gjerne! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 27. april 2022 #1505 Del Skrevet 27. april 2022 rosemarin skrev (28 minutter siden): Siste episode er vel ikke vært enda? tv2 greide å spoile seg selv🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 27. april 2022 #1506 Del Skrevet 27. april 2022 delias skrev (1 minutt siden): tv2 greide å spoile seg selv🥲 Uten å røpe vinneren, kan du fortelle hvordan de røpet det? Er der på tv2.no eller noe? Slik at vi kan unngå å få vite det før lørdag.. Da vil ikke jeg gå inn på nettsiden deres. Har sett dagens episode, men husker ikke noe avsløring om det, som jeg la merke til ihvertfall😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amo Skrevet 27. april 2022 #1507 Del Skrevet 27. april 2022 Teardrop skrev (30 minutter siden): Æsj, jeg elsker spoilere, men har ikke klart å få med meg det bilde det er snakk om. Fortell gjerne! 😄 Ja, til meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 27. april 2022 #1508 Del Skrevet 27. april 2022 Hjertestein skrev (41 minutter siden): Uten å røpe vinneren, kan du fortelle hvordan de røpet det? Er der på tv2.no eller noe? Slik at vi kan unngå å få vite det før lørdag.. Da vil ikke jeg gå inn på nettsiden deres. Har sett dagens episode, men husker ikke noe avsløring om det, som jeg la merke til ihvertfall😂 Alle spor er borte nå men er et bilde på play som røpet ganske mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 28. april 2022 #1509 Del Skrevet 28. april 2022 Det var uten tvil riktig av Norge å innføre allmenn verneplikt Damene imponerer stort og jeg hadde med glede hatt Mehl, Isaksen, Damli og Nereng i troppen - de går jo utenpå og rundt en god del menn. Skjellbæk får jeg bare vondt av 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 28. april 2022 #1510 Del Skrevet 28. april 2022 Skjellbæk er jo helt håpløs. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. april 2022 #1511 Del Skrevet 28. april 2022 Igjen, Mehl imponerer voldsomt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikken123 Skrevet 28. april 2022 #1512 Del Skrevet 28. april 2022 Lenelarsen skrev (3 timer siden): Skjellbæk er jo helt håpløs. Litt pinlig for gutta at han er det eneste hankjønnet igjen 😮 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. april 2022 #1513 Del Skrevet 28. april 2022 Solsikken123 skrev (27 minutter siden): Litt pinlig for gutta at han er det eneste hankjønnet igjen 😮 Næh, de andre gutta var kanskje bedre i fysisk form men falt igjennom på kunnskap, lagånd og whatever. Selv om mange har reagert på at han fikk bereten er han litt potet - altså "bra noK" på alt de blir målt på til at han har kommet seg videre. Husk at Vinnie var ganske nærme på å gi seg men endte med å vinne. Mehl startet med å være fnisete og fjortis-aktig men har kommet seg veldig når hun har falt inn i rammene for programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 28. april 2022 #1514 Del Skrevet 28. april 2022 Altså, jeg må bare humre litt av Skjelbæk. Han fremstår mer og mer som hele sesongens comic relief, både frivillig og ufrivillig. Han surrer det så innmari til for seg selv hele tiden. Det sies at "han har et godt hode", og det tviler jeg ikke på, men det har ikke kommet særlig til sin rett her foruten om i sånn ca i 1,5 episode totalt. Men han skal få kred for at motivasjonen og humøret hans virker totalt upåvirket av alle de smellene han har gått på i øvelsene. Han har aldri "vært i kjeller'n" og går på med en slags naiv, litt klovneaktig optimisme til tross for alle nederlag. Sånn sett er han sikker hyggelig å ha på laget. Jeg vil påstå at hans fremste egenskap er psyken. Kanskje ikke i stressede situasjoner (for da er han ofte ufokusert og det går fort helt i ball for han), men jevnt over psykisk utholdenhet. Mange av de andre gutta har hatt diverse sperrer for forskjellige oppgaver og har trengt peptalks og motivasjonssamtaler osv. Skjelbæk har vel i grunn bare turet på, på godt og vondt 😄 Det eneste spørsmålet jeg stiller meg nå er hvor forsvarlig det er å dytte denne surrekoppen ut av et fly med fallskjerm. Ser for meg at han surrer seg inn i stropper, remmer og skjerm og eneste grunnen til at han kommer seg helskinnet ned er fordi han har flaks og den halvutløste skjermen hans fester seg i et tre og han blir hengende der viklet inn i en klase av liner og stropper som et bytte i edderkoppnett. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 28. april 2022 #1515 Del Skrevet 28. april 2022 Hva er Mehl laget av? Disse logikkoppgavene var barnemat for henne. Sykt å se på. Men har vi ikke sett firkant- og ringoppgaven i en eller annen konkurranse i en tidligere sesong av KL? Eller fikk jeg en irrasjonell déjà vu når jeg så det? Komiskt når Kristian Ødegård stod og lo bak Skjelbæk når han bar alt utstyret inn i ringen, som eneste person. 😄 Tror jeg trekker tilbake at han er en god teoretiker. Han strøk med glans på logikkoppgavene! For øvrig er jeg imponert over at ingen har "fått hetta" av at de skal hoppe ut av et fly. Liksom, "ja jeg er spent/nervøs, men dette blir bra", sier alle fire... Altså, jeg ville sittet på kaserna skjelven med diaré, og neppe klart å utført det. Men så er jeg mann, og Kompani Lauritzen ser ikke ut til å være for pinglete menn 😄 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuriE Skrevet 28. april 2022 #1516 Del Skrevet 28. april 2022 https://www.vg.no/rampelys/i/ALyPgn/tv-2-avsloerte-vinneren-av-kompani-lauritzen Noen som vet hvem dette var? Jeg har så lyst til å vite det 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 28. april 2022 #1517 Del Skrevet 28. april 2022 Ctrl skrev (4 minutter siden): Hva er Mehl laget av? Disse logikkoppgavene var barnemat for henne. Sykt å se på. Ja, hun er helt overlegen. Det er bare å bøye seg i støvet. Eller grave seg langt ned i sandkassa. Eneste gangen jeg har sett henne slite litt eller hørt henne ytre et eneste ord om at noe er tungt var på den lange, meningsløse turen de hadde etter gissel-seansen hvor hun hadde spist for mye sjokolade. Du kunne se at hun var bleikere enn normalt i ansiktet. Ikke digg å være i konstant bevegelse om man har mageknip. Må være ufattelig kjipt å kjenne på at man aller helst skulle løpt på do og sitte der i en halvtime, men må traske videre med fullt mannskap på slep. Ikke bare-bare å skulle huke seg ned bak en busk i tide og utide i en slik setting. 😖 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzling babe Skrevet 28. april 2022 #1518 Del Skrevet 28. april 2022 Føler Mehl er i en helt egen liga, skarp i hodet og sterk som en bjørn! Om ikke hun vinner på lørdag, skjønner jeg ikke en dritt for å være helt ærlig.😆 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 28. april 2022 #1519 Del Skrevet 28. april 2022 Jeg lurer på om Skjelbæk gjorde seg dårlig med vilje på de oppgavene. Han er jo normalt skarpere på sånne ting, og var ikke i nærheten. Kan jo tenkes han syntes damene fortjente hjelpemidlene mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 28. april 2022 #1520 Del Skrevet 28. april 2022 33 minutter siden, Cappuccino said: Jeg lurer på om Skjelbæk gjorde seg dårlig med vilje på de oppgavene. Han er jo normalt skarpere på sånne ting, og var ikke i nærheten. Kan jo tenkes han syntes damene fortjente hjelpemidlene mer. Hahaha, nei kom igjen da, er virkelig så utenkelig at han ble slått av tre svært sterke kandidater? Jeg tror ikke han hadde sjans i havet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå