Jolanda Skrevet 24. april 2022 #1481 Del Skrevet 24. april 2022 Anonymburker skrev (3 timer siden): Nesten litt pinlig at Skjelbæk fikk bereten og ble den mannlige deltakeren som nådde lengst. Ikke bare nesten. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohanJen Skrevet 24. april 2022 #1482 Del Skrevet 24. april 2022 rosemarin skrev (14 timer siden): Det er jo litt «juks» å Ta fra kassen, og man kan ikke si at man klarer seg i så stor grad ute alene hvis man får alle de tingene, ekstra mat og ved osv. i tillegg viser man mindre viljestyrke til å stå i det og klare seg uten. jeg forstått skjælbæk godt- han innså vel at uten de tingene hadde han backa ut- Så de ble nødvendige for at han skulle holde ut, men det viser jo samtidig at han nettopp ikke har den viljestyrken til å stå i det. Det viste de andre at de har og dermed står det mer respekt av at de kom seg gjennom natta, uten ekstra ting som kunne gjort det enklere og mer komfortabelt, og de viste å ha den viljestyrken til å la godene være og stå i det. Og det var jo en del av oppgaven. Helt enig i dette, ingen bombe at iallefall Emiliene ikke tok noe, hadde kanskje trodd Rikke ville tatt noen småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 25. april 2022 #1483 Del Skrevet 25. april 2022 Vet i hvert fall hvem jeg hadde tatt med meg i "krigen" 🤩 #girlpower 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. april 2022 #1484 Del Skrevet 25. april 2022 mariamagdalena_ skrev (På 23.4.2022 den 23.41): At Skjælbek er eneste mannlige deltakeren igjen og får beret 🤦♀️ Emilie Nereng og Emilie Mehl ruler! Isaksen imponerer også. Synd at Tone trakk seg. Når bedre kandidater trekker seg må det jo bli slik. Jeg må ærlig innrømme at jeg har vært negativ til han tidligere (jeg klarer ikke folk som skravler hele tiden selv om de har absolutt nada å si), men jeg innser at han har en kvalitet som flere andre ikke har: et godt hode. Skal du ha noen til å knekke koder? Skjælbek fikser det. Jeg tror også at han er god å ha når ting skal gjøres og noen kommanderer han til å gjøre det. Men alene er han ikke noe tess. Damlie har ikke imponert i det hele tatt. Jeg har virkelig prøvd å se det positive og er klar over klipping og vinkling. Isaksen er den som har overrasket meg mest. Hun har overvunnet til dels store utfordringer og går inn for dette med hele seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 25. april 2022 #1485 Del Skrevet 25. april 2022 Gulvplanke skrev (14 timer siden): Skjelbæk.. makan til flaks, ja. Han har i alle fall veldig godt humør, selvironi og er en god lagspiller. Men hvordan han har klart å komme så langt er for meg smått utrolig. Det var inkluderende å ta han med i troppen, men var det helt fortjent målt opp mot jentenes prestasjoner? Jeg likte det befalet sa: (Fritt etter hukommelsen) "Han har et godt hode, og da er det opp til oss å lære ham opp bedre". De la altså ansvaret over på seg selv, at det var befalets oppgave å få frem de beste sidene i ham, noe de ikke hadde klart 100 % frem til nå. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 25. april 2022 #1486 Del Skrevet 25. april 2022 Blondie65 skrev (17 minutter siden): Når bedre kandidater trekker seg må det jo bli slik. Jeg må ærlig innrømme at jeg har vært negativ til han tidligere (jeg klarer ikke folk som skravler hele tiden selv om de har absolutt nada å si), men jeg innser at han har en kvalitet som flere andre ikke har: et godt hode. Skal du ha noen til å knekke koder? Skjælbek fikser det. Jeg tror også at han er god å ha når ting skal gjøres og noen kommanderer han til å gjøre det. Men alene er han ikke noe tess. Damlie har ikke imponert i det hele tatt. Jeg har virkelig prøvd å se det positive og er klar over klipping og vinkling. Isaksen er den som har overrasket meg mest. Hun har overvunnet til dels store utfordringer og går inn for dette med hele seg. Enig i at Damli ikke har imponert noe særlig. Hun har stortsett vært anonym i serien. På insta har hun lagt ut flere videoer med PT og harde treningsøkter, men der har andre imponert meg mer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 25. april 2022 #1487 Del Skrevet 25. april 2022 Tipper at Mehl vinner hele greia, siden tv2 har satt inn tekst på alle episodene om at opptakene er gjort før hun ble minister. Men jeg hadde unnet Rikke Isaksen å vinne, hun har virkelig imponert gjennom hele serien. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 25. april 2022 #1488 Del Skrevet 25. april 2022 Skjelbæk og Damli på GMN i dag. Skjelbæk har sett den omfattende kritikken mot han i medier og særlig sosiale medier, og at folk mener at han ikke fortjener bereten. Han både aksepterer og skjønner at folk mener det. For han har også sittet og sett på sine praktiske begrensninger på TV. Han mener for øvrig at han har fremstått balansert og har bidratt med mange ting som er nyttig i et kompani. Jeg synes han håndterer både folks meninger og kritikken godt, med et særdeles godt humør rundt det. "Man finner utrolig mange grunner for at jeg ikke skulle få bereten, men du finner også grunner for at jeg fortjener det". NB: Ikke et ordrett korrekt sitat av meg. Damli på sin side forsvarte mer avgjørelsen sin om å trekke seg, og at hun synes avgjørelsen i seg selv var leit. Hun hadde visstnok møtt veggen og følte at hun ikke hadde et annet alternativ enn å trekke seg. En fair mening det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. april 2022 #1489 Del Skrevet 25. april 2022 Med 6 gjenværende rekrutter burde ikke -7 (!) poeng holde til å få bereten. Men slik frafallet ble så var det helt greit. Skjelbæk HAR holdt ut og det var jo ikke forbudt å ta i fra kassa. Men han bør være nestemann ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 25. april 2022 #1490 Del Skrevet 25. april 2022 https://www.dagbladet.no/kjendis/slar-tilbake-mot-kritikken/75922986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. april 2022 #1491 Del Skrevet 25. april 2022 Snipa skrev (4 timer siden): Tipper at Mehl vinner hele greia, siden tv2 har satt inn tekst på alle episodene om at opptakene er gjort før hun ble minister. Men jeg hadde unnet Rikke Isaksen å vinne, hun har virkelig imponert gjennom hele serien. Om hun skulle vinne er nå det veldig fortjent så langt i alle fall, hun er jo knallsterk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 25. april 2022 #1492 Del Skrevet 25. april 2022 (endret) Zenhouse skrev (1 time siden): Med 6 gjenværende rekrutter burde ikke -7 (!) poeng holde til å få bereten. Men slik frafallet ble så var det helt greit. Skjelbæk HAR holdt ut og det var jo ikke forbudt å ta i fra kassa. Men han bør være nestemann ut. Han bør hvertfall få en en skikkelig ulempe inn i finalen. Blir en stusslig avslutning på sesongen om han ender opp med å vinne over de knallflinke jentene fordi det hele avgjøres på fysisk styrke eller noe. Endret 25. april 2022 av Ingebjørg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 25. april 2022 #1493 Del Skrevet 25. april 2022 Han har vel så og si ikke gjort det bedre enn de tre jentene på noen av øvelsene? Tviler på at han plutselig klarer noe i finalen😆 Glad Markussen trakk seg, skikkelig sytete fyr. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. april 2022 #1494 Del Skrevet 25. april 2022 solsolsol skrev (12 minutter siden): Han har vel så og si ikke gjort det bedre enn de tre jentene på noen av øvelsene? Tviler på at han plutselig klarer noe i finalen😆 Glad Markussen trakk seg, skikkelig sytete fyr. Forstår når noe bare ikke makter mer. Men slik vi fikk fremstilt det hvertfall, bare ville han ikke mer. «Han hadde oppnådd det han kom for, nådd sine mål osv» Syns det er en dum begrunnelse. Men selvfølgelig, vi ser jo ikke alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 25. april 2022 #1495 Del Skrevet 25. april 2022 Rumle skrev (2 timer siden): Om hun skulle vinne er nå det veldig fortjent så langt i alle fall, hun er jo knallsterk. Ja, det er jeg enig i. Hun fortjener å vinne, har vært god hele veien. Men som sagt, hadde virkelig unnet Isaksen å vinne også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. april 2022 #1496 Del Skrevet 25. april 2022 De tre jentene har vært flinke alle sammen, men jeg holder en knapp på Mehl. Hun begynte fnisete men har tatt seg opp til de grader. Hun er fysisk og psykisk sterk og smart. Hvordan hun klarte å holde seg fast i planken og komme seg opp igjen forstår jeg nesten ikke hvordan går an 😊👍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 27. april 2022 #1497 Del Skrevet 27. april 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredninger. - Rhodiola, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 27. april 2022 #1498 Del Skrevet 27. april 2022 Spoiler Damn, Mehl er jo maskin🦾 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 27. april 2022 #1499 Del Skrevet 27. april 2022 Noen som fikk med seg avsløringen av hvem som vinner? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 27. april 2022 #1500 Del Skrevet 27. april 2022 Som jeg mistenkte; Skjelbæk er ikke spesielt god på "hode-oppgaver" heller, han er bare så katastrofalt dårlig på de fysiske oppgavene at han er "god" på det andre i forhold. (Vil bare legge til at jeg ikke har noe i mot Skjelbæk som person og syns han gjør en god figur som reporter. Det er kun i forbindelse med KL jeg irriterer meg over han, fordi jeg mener han ikke passer inn.) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå