Ninish1991 Skrevet 17. april 2022 #1441 Del Skrevet 17. april 2022 Fenriken 🥰🥰❤️❤️❤️🤪🤪🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Never_ending Skrevet 17. april 2022 #1442 Del Skrevet 17. april 2022 Jeg hadde ikke fått til lørdagens dimmekamp.. Er det bare meg? Jeg satt å klødde meg i hodet og skjønte ikke hvordan de begge klarte å finne frem til riktig rute så fort. Hadde ikke vært meg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 17. april 2022 #1443 Del Skrevet 17. april 2022 Never_ending skrev (4 minutter siden): Jeg hadde ikke fått til lørdagens dimmekamp.. Er det bare meg? Jeg satt å klødde meg i hodet og skjønte ikke hvordan de begge klarte å finne frem til riktig rute så fort. Hadde ikke vært meg. Nei samme, hadde vært sjanseløs! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 18. april 2022 #1444 Del Skrevet 18. april 2022 Turkis Sau skrev (9 timer siden): Nei samme, hadde vært sjanseløs! Jeg er ganske sikker på at de fikk øve i forkant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. april 2022 #1445 Del Skrevet 18. april 2022 Never_ending skrev (9 timer siden): Jeg hadde ikke fått til lørdagens dimmekamp.. Er det bare meg? Jeg satt å klødde meg i hodet og skjønte ikke hvordan de begge klarte å finne frem til riktig rute så fort. Hadde ikke vært meg. Tipper det er klippet så det ser raskere ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 18. april 2022 #1446 Del Skrevet 18. april 2022 Tenkte det samme helt til vi prøvde å luke øynene å se for oss bevegelsene når Kristian leste de opp. Det var overraskende mye lettere enn det ser ut som, selv om det jo fort kan gå i krøll. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slayerzum Skrevet 18. april 2022 #1447 Del Skrevet 18. april 2022 Hva var greia mellom Kvammen og Isaksen? Virket som Isaksen var veldig fornøyd med at Ruben vant dimmekampen, ga ingen klem til Kvammen og klappet heller ikke da han reiste av gårde i bilen helt på slutten. Aldri snakket de varmt om hverandre i løpet av hele serien heller. Ikke følger de hverandre på Instagram heller, men begge to følger ALLE de andre. Har heller ingen bilder sammen. Har jeg gått glipp av noe i løpet av sesongen, eller er dette trolig noe som har skjedd "bak kameraene" ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 18. april 2022 #1448 Del Skrevet 18. april 2022 15 hours ago, Never_ending said: Jeg hadde ikke fått til lørdagens dimmekamp.. Er det bare meg? Jeg satt å klødde meg i hodet og skjønte ikke hvordan de begge klarte å finne frem til riktig rute så fort. Hadde ikke vært meg. Prøv å lukk øynene og se for deg brettet mens du hører kommandoen. Mye enklere enn å se brettet på tv og samtidig høre kommando og se blinkinga på brettet som viser rutene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mwanafunzi Skrevet 18. april 2022 #1449 Del Skrevet 18. april 2022 Slayerzum skrev (1 time siden): Har jeg gått glipp av noe i løpet av sesongen, eller er dette trolig noe som har skjedd "bak kameraene" ? La merke til det samme, og tenker at det har nok skjedd utenfor kamera (dvs ikke tatt med). Leste et intervju med Tone Damli hvor hun sa noe om at Kvammen hadde havnet i konflikt med et par stykker, noe jeg tenker er ganske forståelig. Isaksen virker jo ikke som en som lar seg pelle på nesa, heller. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slayerzum Skrevet 18. april 2022 #1450 Del Skrevet 18. april 2022 Mwanafunzi skrev (5 timer siden): La merke til det samme, og tenker at det har nok skjedd utenfor kamera (dvs ikke tatt med). Leste et intervju med Tone Damli hvor hun sa noe om at Kvammen hadde havnet i konflikt med et par stykker, noe jeg tenker er ganske forståelig. Isaksen virker jo ikke som en som lar seg pelle på nesa, heller. Søkte opp "tone damli daniel kvammen" og da fant jeg nok samme artikkel som du har lest. Var ikke klar over dette, så takk for at du delte det! Da har det nok vært litt uenigheter mellom disse to, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 18. april 2022 #1451 Del Skrevet 18. april 2022 8 hours ago, Slayerzum said: Hva var greia mellom Kvammen og Isaksen? Virket som Isaksen var veldig fornøyd med at Ruben vant dimmekampen, ga ingen klem til Kvammen og klappet heller ikke da han reiste av gårde i bilen helt på slutten. Aldri snakket de varmt om hverandre i løpet av hele serien heller. Ikke følger de hverandre på Instagram heller, men begge to følger ALLE de andre. Har heller ingen bilder sammen. Har jeg gått glipp av noe i løpet av sesongen, eller er dette trolig noe som har skjedd "bak kameraene" ? Jeg la merke til at Kvammen oppsummerte at han kom til å savne Damli og Skjælbek (mulig han sa flere navn), og da reagerte jeg litt på at han nevnte spesifikke når de var såpass få igjen. Nå heier jeg på Voe og Isaksen, go girls! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slayerzum Skrevet 18. april 2022 #1452 Del Skrevet 18. april 2022 Gulvplanke skrev (2 timer siden): Jeg la merke til at Kvammen oppsummerte at han kom til å savne Damli og Skjælbek (mulig han sa flere navn), og da reagerte jeg litt på at han nevnte spesifikke når de var såpass få igjen. Nå heier jeg på Voe og Isaksen, go girls! Jepp, enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 18. april 2022 #1453 Del Skrevet 18. april 2022 Never_ending skrev (På 17.4.2022 den 22.28): Jeg hadde ikke fått til lørdagens dimmekamp.. Er det bare meg? Jeg satt å klødde meg i hodet og skjønte ikke hvordan de begge klarte å finne frem til riktig rute så fort. Hadde ikke vært meg. Jeg lukket øyene og fikk riktig rute hver gang. Folks hjerner er veldig ulike og jeg scorer høyt på slike type tester. Jeg hadde derimot slitt inne ved verdenskartet. Jeg visste hvor de mest kjente stedene er, men hadde ikke klart alle. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 19. april 2022 #1454 Del Skrevet 19. april 2022 Skjelbæk Skulle vært ute for mange uker siden. Utrolig urettferdig at Kvammen ryker før han. Må nesten snu meg vekk når han skal være morsom hele tiden. Finnes ikke morsom! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 19. april 2022 #1455 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg er sikkert en av få som synes det var på tide at Kvammen røyk ut. Sur, missfornøyd og kranglete. Er ikke det minste overrasket over at han har røket i tottene på noen av de andre deltakerne. Synes for så vidt ikke at Ruben er så mye bedre, men han holder seg til sutring. Han tar det ikke ut på de andre. Uansett, så håper jeg en dame vinner i år. Hvem av de, er samme for meg. Like verdige alle sammen. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 19. april 2022 #1456 Del Skrevet 19. april 2022 Irja skrev (17 timer siden): Skjelbæk Skulle vært ute for mange uker siden. Utrolig urettferdig at Kvammen ryker før han. Må nesten snu meg vekk når han skal være morsom hele tiden. Finnes ikke morsom! Han har bitt av basillen. Basillen som handler om å være moro. Men definitivt en av Norges mest umorsomme menn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 19. april 2022 #1457 Del Skrevet 19. april 2022 Synd at kvammen røk, synes han bidro med mye underholdning all den tid han hadde fullstendig overtenning. Som da han stupte i bassenget med Norges sterkeste mann i 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 20. april 2022 #1458 Del Skrevet 20. april 2022 Det er damene som imponerer i år. Spesielt Isaksen, Nereng og Mehl. Tipper en av de vinner da de har vært i toppen hele tiden. Håper på Isaksen, hun er så tøff og viljesterk i tillegg til at hun motbeviser alle fordommer man har for deltakere i visse hjernedøde realityprogram. For øvrig syns jeg mannfolka i årets sesong er skuffende og pinglete. Når de skulle gå opp Trollstigen i et av de første programmene, så var det mange av damene som måtte bære mer vekt enn mannfolka. Det er flaut. Ok, snittalderen på mannfolka var nok betraktelig høyere enn kvinnene, men uansett. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 20. april 2022 #1459 Del Skrevet 20. april 2022 Sutrete mannfolk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solar Nebula Skrevet 22. april 2022 #1460 Del Skrevet 22. april 2022 Mehl og Voe er råe! Heier på Emiliene! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå