letterbomb Skrevet 18. april 2021 #721 Del Skrevet 18. april 2021 Var en veldig spennende episode denne gangen! Kjente jeg ble helt stressa av den Kosebua-oppgaven, og fikk nesten vondt av Jakob da han kom ut derfra. For min del er det helt greit at han får mye skjermtid. Har alltid hatt sansen for han, men han blir bare bedre og bedre spør du meg. Blir også stressa på hans vegne i møte med fenriken 🙈 Kan si meg enig i det Harm sa i den nyeste episoden av Kaserneliv 😂 De virker som en veldig fin gjeng som tar godt vare på hverandre, men som også gjør en god innsats individuelt. Var veldig synd at Dancke røyk synes jeg, men når det sto mellom henne og Jakob, så er jeg veldig glad for at utfallet ble som det ble. Var egentlig helt sikker på at han skulle ryke jeg, i og med at det var en del av han i episoden. Og for å ikke bare bable om Jakob: Glad for at Ulrikke ikke får like mye skjermtid akkurat nå. Blir mye "Du er rå!!" fra den kanten... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #722 Del Skrevet 19. april 2021 Men jeg får ikke helt dette med at Morten har ei stedatter på seks år, han har jo vært gift med Anders siden 2016. Løp han rett fra fødestua, skiftet fil og møtte Morten da eller? Regner jo med de var sammen en liten stund i det minste før de giftet seg🤷🏼♀️ Visste at Anders hadde unger fra før, men ikke så små. Tydeligvis gått fort i svingene da. Anonymkode: 3597d...0ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #723 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg får ikke helt dette med at Morten har ei stedatter på seks år, han har jo vært gift med Anders siden 2016. Løp han rett fra fødestua, skiftet fil og møtte Morten da eller? Regner jo med de var sammen en liten stund i det minste før de giftet seg🤷🏼♀️ Visste at Anders hadde unger fra før, men ikke så små. Tydeligvis gått fort i svingene da. Anonymkode: 3597d...0ab Eller kanskje Anders var alene og ønsket seg barn og fikk det med en venninne? Eller han er biseksuell og de var en ONS? Samma det, barnet er de og har det helt sikkert flott sammen med sine omsorgspersoner. Merkelig å spekulere i dette synes jeg. Anonymkode: 0c22f...1cf 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 19. april 2021 #724 Del Skrevet 19. april 2021 Den nyeste episoden av Kaserneliv (og for så vidt den forrige) levde mer opp til forventningene jeg hadde i forkant av den miniserien. Nå får vi se mer av samholdet dem i mellom, og det var egentlig ganske artig 😂 Men, som nevnt tidligere, det kunne gjerne ha vært lengre episoder... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #725 Del Skrevet 19. april 2021 Siste episode av kaserneliv var veldig morsom, digger Jacob og Carl Martin😄 og skulle gjerne sett de lage musikal til inspeksjonen😂 Vegard er Vegard, litt mye noen ganger, men samtidig veldig søt på engelsk😉 Anonymkode: ba6b1...bee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #726 Del Skrevet 19. april 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Eller kanskje Anders var alene og ønsket seg barn og fikk det med en venninne? Eller han er biseksuell og de var en ONS? Samma det, barnet er de og har det helt sikkert flott sammen med sine omsorgspersoner. Merkelig å spekulere i dette synes jeg. Anonymkode: 0c22f...1cf Nei, Morten har fortalt om dette før, så trenger ikke spekulere. Men jeg husker ikke helt detaljene da, men mener Anders hadde såvidt et barn på vei med to venninner (eller en venninne) da han traff Morten. Mener han snakker en del om det i podkasten til Ida (med hjertet i hånden). Anonymkode: ee5e5...44e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #727 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men jeg får ikke helt dette med at Morten har ei stedatter på seks år, han har jo vært gift med Anders siden 2016. Løp han rett fra fødestua, skiftet fil og møtte Morten da eller? Regner jo med de var sammen en liten stund i det minste før de giftet seg🤷🏼♀️ Visste at Anders hadde unger fra før, men ikke så små. Tydeligvis gått fort i svingene da. Anonymkode: 3597d...0ab Tror Anders fikk datteren med en venninne😇 Mener å huske at Morten sa det i serien Else om Barn Anonymkode: 20dee...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #728 Del Skrevet 20. april 2021 Vel, se og hør røper i dagens utgave hvem som går ut på lørdag. Dårlig gjort. Anonymkode: d1eb3...805 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #729 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vel, se og hør røper i dagens utgave hvem som går ut på lørdag. Dårlig gjort. Anonymkode: d1eb3...805 Hvem? Hva? Hvordan? Anonymkode: 175dc...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #730 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, se og hør røper i dagens utgave hvem som går ut på lørdag. Dårlig gjort. Anonymkode: d1eb3...805 På seher.no kan jeg bare se en artikkel om Christine Dancke, og hun røk jo forrige lørdag. Er det papirutgaven du mener? Anonymkode: 2bffe...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #731 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): På seher.no kan jeg bare se en artikkel om Christine Dancke, og hun røk jo forrige lørdag. Er det papirutgaven du mener? Anonymkode: 2bffe...5bf Jeg mener papirutgaven ja .... Ukene har vel gått i ball for de ... Anonymkode: d1eb3...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #732 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg mener papirutgaven ja .... Ukene har vel gått i ball for de ... Anonymkode: d1eb3...805 Da har jo du avslørt det nå, for man ser jo hvem det er en reportasje om i papirutgaven på nettsiden til Se og Hør. Står det spesifikt at vedkommende ryker denne uka, eller hvordan er det formidlet? Anonymkode: 2bffe...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #733 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 15.08): Er han ikke fra Vestnes? Men sexy. .? Nope. Anonymkode: 479b4...3b1 Samme ulla. Nei, han finnes ikke sexy.. Anonymkode: 23c48...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #734 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 21.22): Nei, Morten har fortalt om dette før, så trenger ikke spekulere. Men jeg husker ikke helt detaljene da, men mener Anders hadde såvidt et barn på vei med to venninner (eller en venninne) da han traff Morten. Mener han snakker en del om det i podkasten til Ida (med hjertet i hånden). Anonymkode: ee5e5...44e Ja dette stemmer vel. Da de traff hverandre var vel venninnen 3 mnd på vei med barnet eller noe sånt. Men det var jo ingen kjærlighetsrelasjon mellom dem, kun at de skulle bli foreldre sammen. Anders var allerede homofil 😅 Anonymkode: 48810...3e0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker90 Skrevet 24. april 2021 #735 Del Skrevet 24. april 2021 Forskjell på hvem som er lagspillere og ikke 😅 Avlesen overrasket meg litt der. Hun brukte jo mange minutter på den tepose-kastinga. Evt hadde de en uklar strategi som lag. synd Harm mister sånn troen på seg selv på individuelle oppgaver. Så det også på dimmekampen. Han snakker seg selv ned, tror han ikke vil klare det, og gir seg. Syns det er veldig trist å høre ham si stygge ting til og om seg selv. Han har vist at han kan så mye! Skulle gjerne sett han med videre, han kunne trengt enda mer mestringsfølelse ❤️ 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #736 Del Skrevet 24. april 2021 Synd det ble disse to i dimmekamp. Eggesbø er min favoritt så veldig glad han er videre, men samtidig håpet jeg Vegard skulle komme enda lenger og kjenne på enda mere mestring💕 Anonymkode: ba6b1...bee 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 24. april 2021 #737 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg er ganske sikker på at Harm kom ut av det med en god følelse uansett. Det har vel bare vært litt logiske oppgaver og det tror jeg alle blir litt stresset av i en slik setting . Absolutt enig med andre kommentarer her , han burde ikke snakke seg ned så mye. Men da får han ta resten av det han utførte i KL til å faktisk innse at han er en bra fyr som kan mye og ikke minst han stilte opp for laget sitt i alle situasjoner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #738 Del Skrevet 24. april 2021 Men jeg syntes så synd på Morten etter å ha vært den eneste med minus poeng. Han ofret seg veldig forrige episode, vasset ut i kaldt vann x 2. Synes han imponerer. Anonymkode: 3511e...76a 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #739 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men jeg syntes så synd på Morten etter å ha vært den eneste med minus poeng. Han ofret seg veldig forrige episode, vasset ut i kaldt vann x 2. Synes han imponerer. Anonymkode: 3511e...76a Tror faktisk de har et poeng. Han trenger å se at det er noe mer utover konkurranseinstinktet hans. Syns de er gode på å se aspirantene og hva de trenger for å vokse. Anonymkode: 7edbc...44d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #740 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg syns Siri er så irriterende. Hun skryter veldig av seg selv og virker egoistisk. Anonymkode: ae74f...b4b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå