Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor er det nesten bare homofile med i år?? Vegard, Morten, Heggesbø og Hulsker..

Anonymkode: adf56...276

What?!? 
Jeg er 100% sikker på at det et absolutt helt irrelevant i dette programmet her hva slags legning deltagerne har...🙄

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tirben skrev (14 timer siden):

Er så lei av sutringen og sippingen til Vegard Harm! Hva var det han brøt sammen av? Skulle finne fram klær? 

Han fikk panikk å angst anfall av alt sammen. Det ble for mye for han.. Miltitæret er ikke for alle og når man får det rett i fleisen, så får man fort en psykisk knekk. Jeg ble ikke overrasket at han fikk sin første sammenbrudd så kjapt.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper årets cast vil merke at de har skrudd til konseptet maaange hakk høyere i år. 

Gleder meg til fortsettelsen og kjenner jeg har savnet fenriken. Dypt og inderlig :ler:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Han var en den eneste åpne homofile eliteseriespilleren på 00-tallet.

Anonymkode: 7fee2...bcf

Hæææ?? Hvor kommer dette fra?? Han hadde kvinnelig samboer gjennom karrieren så vidt jeg vet, og barn. 

Anonymkode: 1c326...7eb

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faten var jo i media og kagde mye styr om at hun skulle i forsvaret osv. for noen år siden. Men hun er jo helt ubrukelig!

Anonymkode: 0dcdf...99a

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Harm har liksom gjort sutring til sitt image. Om det er Kjendis-VM på NRK, eller På tur med Dag Otto. Det er forutsigbart og kjedelig. 

Ja, jeg er klar over at han sliter med angst, det gjør jeg også, men at han så tidlig graver seg så langt ned er merkelig. Hva hadde han egentlig trodd? 

Forøvrig kunne jeg tenke meg at dette er et program som også kunne funket med ukjente mennesker. 

Anonymkode: 5077b...d1b

Her var det jo mange ukjente. En paradise-vinner fra 2012, en skuespiller som kun er kjent for en ungdomsserie som man er ferdig med forlengst, en samfunnsdebattant, blogger som stort sett bare damer på hennes alder vet hvem er... 🤷 For meg blir dette litt en miks av kjendisversjon og helt ukjente mennesker. 

Anonymkode: 60591...000

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hulsker har jeg vært i buksa på en gang for lenge siden,  så han er ikke homofil iallefall😉

Anonymkode: 3ed2e...10c

Jises går det an å synke så dypt at du legger ut navn på hvem du har hatt deg med🤦‍♀️

Anonymkode: 51b8e...12b

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg fikk skikkelig vondt av Vegard. Å få angstanfall mens man blir filma.. syns han takla det veldig bra, jeg.

Han er jo sterk som en bjørn, og har en god kondis, så jeg tror det fysiske kan han takle veldig bra. Men tror han mangler en del selvtillit og må bygges opp. Heier på deg Vegard, håper du skal være med lenge!

(ellers må jeg si jeg ble sjokkert over hvor dårlig kondis det er mulig å ha for et annet ungt menneske..)

Anonymkode: ee5e5...44e

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Faten virker veldig sur og kjip

Anonymkode: 2be35...68e

Jeg synes ikke det. Hun virker tøff. Skulle gjennomføre 3000meter selv om alle løp fra henne, hun klagte ikke hun. 

Og Vegard har da bare en helt normal angst-reaksjon på en stor endring, jeg syntes ikke har var sutrete. Har opplevd angst-anfall for mindre ting selv. Det er kjipt, men ikke farlig og det er faktisk ikke sutring å ha et panikkanfall. 

Anonymkode: e025c...c55

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Faten var jo i media og kagde mye styr om at hun skulle i forsvaret osv. for noen år siden. Men hun er jo helt ubrukelig!

Hva slags styr da? Tenker du i forbindelse med "Faten tar valget?"

Hun er da ikke ubrukelig. Hun har jo klart ikke helt forutsetning for å gjøre det superbra i fysiske tester, men hun virker seig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva slags styr da? Tenker du i forbindelse med "Faten tar valget?"

Hun er da ikke ubrukelig. Hun har jo klart ikke helt forutsetning for å gjøre det superbra i fysiske tester, men hun virker seig. 

Hun var jo nederst på evnetesten også. Holder nok ikke lenge i KL når hun er svakest både fysisk og intelligensmessig. 

Anonymkode: ba58f...c43

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tenker du på Iman Meskini fra Skam? Hun var i forsvaret et år, ikke at hun laget så mye styr, men det ble vel skrevet litt om det i media. Har hørt om flere som tar feil av de to.

Anonymkode: bf046...0e7

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sa Linnéa «Hvor varmt var det å løpe med den greia?» da Al-Hussaini kom i mål etter 3000m? 😂 

Anonymkode: 1dabe...875

La merke til det samme 😂😂 Blir spennende å se om det blir noen "reaksjoner" på det

Anonymkode: 3fd17...c11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var en den eneste åpne homofile eliteseriespilleren på 00-tallet.

Anonymkode: 7fee2...bcf

Greit å kunne huke av for anonym når man kommer med påstander man ikke har belegg for 😅

Ellers; bra start på sesongen! Gleder meg til fortsettelsen 👏🏻

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at Harm knakk sammen! Jeg hadde garantert gjort det samme selv 😅 Jeg er heller ikke vant til "å bli snakka hardt til". Det er kanskje noe av det verste jeg vet og jeg skulle så inderlig ønske at det var noe jeg takla mye bedre! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner godt at Harm knakk sammen! Jeg hadde garantert gjort det samme selv 😅 Jeg er heller ikke vant til "å bli snakka hardt til". Det er kanskje noe av det verste jeg vet og jeg skulle så inderlig ønske at det var noe jeg takla mye bedre! 

Jeg hadde også knekt sammen om jeg skulle deltatt på det programmet(egentlig militæret generelt). Men jeg sliter med sosial angst da😅

Anonymkode: 12177...b8b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gledet meg til å diskutere det som skjer i programmet osv men når jeg ser at trådene som omhandler TV program kun skal handle om hvor teite, stygge eller dumme deltakerne er så melder jeg meg ut. Jeg mener oppriktig at man kan godt ha stygge tanker om mennesker men MÅ man si det høyt? Orker ikke 

Anonymkode: 2fd96...b36

👏 

Anonymkode: 51b8e...12b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde også knekt sammen om jeg skulle deltatt på det programmet(egentlig militæret generelt). Men jeg sliter med sosial angst da😅

Anonymkode: 12177...b8b

Jeg hadde ikke taklet om jeg skulle deltatt, for jeg hadde knekt sammen av latteranfall😅

Anonymkode: ae74f...b4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faten virker veldig sur og kjip

Anonymkode: 2be35...68e

Jeg vet ikke hva hun er kjent for, men jeg så henne på Huskestuen på tv2. Der virket hun så sur. 

Så jeg håper jeg ser en annen side av henne på KL. 

Anonymkode: ae74f...b4b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...