Xcase33 Skrevet 6. mars 2020 #41 Skrevet 6. mars 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sliter med acne, store cystekviser i hele ansiktet. Har aldri en periode uten, og når de forsvinner blir det arr- og så kommer det nye. Jeg spiser sunt, og prøvd alt av legemidler uten nytte. Jeg har slitt i alle år med det. Ingen menn synes jeg er pen eller gir meg en sjanse pga det. Uansett hvordan jeg prøver å fikse meg så ser jeg ikke bra ut. Hvorfor kan ikke menn være litt mindre overfladiske, og bli kjent med meg. Er det andre her som sliter med samme problem, men likevel kapret en mann? K 31 år. Anonymkode: 97564...a51 Hva sier hudlegen da? finnes da preparater som tar det meste som f.eks Accutane. Om du har gått i alle år med det der uten å oppsøke hudlege så ER det noe galt med deg. Hvis det er player mannfolkene du venter på skal sjekke deg opp, så er det mulig de ikke velger deg først nei. Men det er nå kun EN type mannfolk av ganske mange. Aldri forstått hvorfor det bare er den typen mannfolk som sjekker dere opp som er aktuelle? resten av mannfolkene er ikke interesanne for dere? eller er det fordi dere ikke gidder ettersom dere da må ta litt initiativ? merkelige greier....
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #42 Skrevet 6. mars 2020 TS. Kan di si om du har gått på Roaccutan (to ganger) eller ikke? Har du gått på denne kuren uten at det har hjulpet, ja da skal vi holde kjeft om at du må gå til legen. Anonymkode: 71915...428
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mars 2020 #43 Skrevet 6. mars 2020 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at du kan få en del menn på kroken bare ved å være litt munter og være litt frempå. Disney fortellinger er fortellinger og det er sjeldent at vi får samme opplevelsen irl. Jeg er litt tjukk (etter dagens std), men jeg har en personlighet man kun kan elske. ❤️ Anonymkode: ccb14...756 Helt enig! De aller fleste menn vil ha en dame som er enkel, blid og snill. Det holder i massevis for svært mange Har selv aldri brydd meg om utseendet til menn, bare de er tykke, morsomme og tålmodige, er jeg mer enn fornøyd. Tykke går kanskje under utseendet, men jeg liker ikke tynne og slanke menn, det er "riktig" utseendefokus Uff, nå sporet jeg litt av i tråden, typisk meg. Sorry TS. Endret 6. mars 2020 av Dævendøtte
Gjest Katarina441 Skrevet 6. mars 2020 #44 Skrevet 6. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at du kan få en del menn på kroken bare ved å være litt munter og være litt frempå. Disney fortellinger er fortellinger og det er sjeldent at vi får samme opplevelsen irl. Jeg er litt tjukk (etter dagens std), men jeg har en personlighet man kun kan elske. ❤️ Anonymkode: ccb14...756 Nettopp dette❤️ Fikk som ungjente nei fra en svært kjekk gutt med hilsen om at jeg var for feit og han likte ikke feite folk, nå 30 år senere ser jeg at han ikke tenker slik lenger🤣 nå ville jeg ikke snudd meg etter han pga det han sa den gangen, ikke er han verdt å se på lenger heller for han har latt seg forfalle. Smil, spre glede og godhet så vil den rette falle for deg❤️
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #45 Skrevet 6. mars 2020 På 5.3.2020 den 8.20, Whistler skrev: Å si at "ingen men gir meg en sjanse pga det", tror jeg er et fantasifoster. Prøv å se etter noen som er i samme divisjon som deg selv. enig. har ei venninne som sliter med det samme, ho er i et forhold og det er ikke hennes første forhold heller Anonymkode: 49381...e88
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #46 Skrevet 6. mars 2020 6 hours ago, Dævendøtte said: Har selv aldri brydd meg om utseendet til menn, bare de er tykke, morsomme og tålmodige, er jeg mer enn fornøyd. Tykke går kanskje under utseendet Utseendekravet om at menn ikke skal være tynne er vel knapt nok bare overgått av høydekravet. Så du er vel like utseendefokusert som alle andre? Ikke at det er feil altså, men du har nå samme utseendekrav som de fleste andre Anonymkode: a19eb...b29
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mars 2020 #47 Skrevet 6. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utseendekravet om at menn ikke skal være tynne er vel knapt nok bare overgått av høydekravet. Så du er vel like utseendefokusert som alle andre? Ikke at det er feil altså, men du har nå samme utseendekrav som de fleste andre Anonymkode: a19eb...b29 Ja, jeg har ett krav og det er at min mann må ha noen kilo ekstra. Og ja, det er utseendefiksert, jeg innrømmer det. Samtidig føler jeg heller ikke at jeg legger press på så mange, når dette er mitt eneste "krav" når det kommer til partner. Over halvparten av norske menn veier for mye, tror ikke jeg bidrar til så mye hysteri om vekt, muskler og slanking i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #48 Skrevet 6. mars 2020 12 minutter siden, Dævendøtte said: Ja, jeg har ett krav og det er at min mann må ha noen kilo ekstra. Og ja, det er utseendefiksert, jeg innrømmer det. Samtidig føler jeg heller ikke at jeg legger press på så mange, når dette er mitt eneste "krav" når det kommer til partner. Over halvparten av norske menn veier for mye, tror ikke jeg bidrar til så mye hysteri om vekt, muskler og slanking i hvert fall. Jeg er ikke enig i at ei som ønsker en tykk mann bidrar til kroppspress, da leter man virkelig etter noe negativt Anonymkode: 0e782...54b 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mars 2020 #49 Skrevet 6. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke enig i at ei som ønsker en tykk mann bidrar til kroppspress, da leter man virkelig etter noe negativt Anonymkode: 0e782...54b Er ikke negativt med noen kilo for mye, så lenge helsa er bra. Er ikke noen sofagris med 100 kg for mye jeg trakter etter, men en brumlebass som orker å bevege seg.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #50 Skrevet 6. mars 2020 11 timer siden, OnFire skrev: Utseendet er jo en kvalifiserende faktor. Hvis ikke utseendet er innenfor, så spiller det ingen rolle om du har alt annet på plass. Du kan enten senke kravene, stole på flaksen eller forbli alene. Det er så rart at hvis TS var en mann ville det vært synd på han.. Da kunne han vært "stygg", men så lenge han var grei og snill skal alle jenter se forbi det for hvis ikke er de overfladiske kjerringer...men omvendt er det altså greit. Ikke rart en stor andel menn går single resten av livet når de er så kresne og kravstore tenker jeg. Også skal man liksom syndes synd på dem? Synes synd på noen som sitter der med 100 krav? Nei.. Anonymkode: 86a24...674 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #51 Skrevet 6. mars 2020 15 hours ago, Whistler said: Så tror du at 51,4 er mer enn 50 eller ikke? Var det et smart spørsmål? Forskjellen er ubetydelig. Norge er ikke Kina. Anonymkode: 1f56b...050
OnFire Skrevet 6. mars 2020 #52 Skrevet 6. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så rart at hvis TS var en mann ville det vært synd på han.. Da kunne han vært "stygg", men så lenge han var grei og snill skal alle jenter se forbi det for hvis ikke er de overfladiske kjerringer...men omvendt er det altså greit. Ikke rart en stor andel menn går single resten av livet når de er så kresne og kravstore tenker jeg. Også skal man liksom syndes synd på dem? Synes synd på noen som sitter der med 100 krav? Nei.. Anonymkode: 86a24...674 En mann ville fått hardere medfart, tro meg. Det er damer som er desidert mest kravstore.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #53 Skrevet 6. mars 2020 14 timer siden, Xcase33 skrev: Hva sier hudlegen da? finnes da preparater som tar det meste som f.eks Accutane. Om du har gått i alle år med det der uten å oppsøke hudlege så ER det noe galt med deg. Hvis det er player mannfolkene du venter på skal sjekke deg opp, så er det mulig de ikke velger deg først nei. Men det er nå kun EN type mannfolk av ganske mange. Aldri forstått hvorfor det bare er den typen mannfolk som sjekker dere opp som er aktuelle? resten av mannfolkene er ikke interesanne for dere? eller er det fordi dere ikke gidder ettersom dere da må ta litt initiativ? merkelige greier.... Det er ikke noe galt med TS dersom problemet er at fastlegen ikke vil henvise henne videre. Ei jeg kjenner prøvde mye forskjellig før hun til slutt gikk til privat hudlege som 27-åring. Fastlegen nektet i mange år å henvise henne fordi han mente det kom av feil kosthold. Hos hudlegen fikk hun tetracyclin (tror jeg), og aknen forsvant. En annen jeg kjenner med forferdelig akne i ansiktet og på ryggen fikk tettetracyclin som 22-åring. Et par år seinere kom aknen tilbake og hen måtte ha en ny "kur". Som 35-åring er aknen fortsatt borte. Anonymkode: b14db...a22 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #54 Skrevet 6. mars 2020 Isotretinoin gjør at det ikke blir noen kviser. Blir tørr i trynet en stund, men det er verdt det. Anonymkode: a38ff...b5b
Xcase33 Skrevet 6. mars 2020 #55 Skrevet 6. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke noe galt med TS dersom problemet er at fastlegen ikke vil henvise henne videre. Ei jeg kjenner prøvde mye forskjellig før hun til slutt gikk til privat hudlege som 27-åring. Fastlegen nektet i mange år å henvise henne fordi han mente det kom av feil kosthold. Hos hudlegen fikk hun tetracyclin (tror jeg), og aknen forsvant. En annen jeg kjenner med forferdelig akne i ansiktet og på ryggen fikk tettetracyclin som 22-åring. Et par år seinere kom aknen tilbake og hen måtte ha en ny "kur". Som 35-åring er aknen fortsatt borte. Anonymkode: b14db...a22 Om ikke fastlegen vil henvise videre, noe som er vanlig dersom vanlig tablettkur ikke fungerer...så kan man både skifte fastlege og evt gå privat. Du får accutane om aknen er av cyste typen og ligger dypt nede i huden. Så diagnosen er enkel å stille....grunnen til du må få det utskrevet fra en hudlege er fordi Accutane kur krever spesial oppfølging og sliter nokså mye på kroppen. Du må ta jevnlige blodprøver osv. "feil" kosthold har ingenting med akne å gjøre...det ligger genetisk, talgkjertlene kan respondere på hormonsvingninger da.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #56 Skrevet 6. mars 2020 5 timer siden, OnFire skrev: En mann ville fått hardere medfart, tro meg. Det er damer som er desidert mest kravstore. Det stemmer ikke, det er dere menn som velger. Vi damer må bare finne oss i å bli valgt. Eller ikke valgt. Jeg orker ikke ha kontakt med min far og bror pga det, de har aldri vært single og kan bare velge og vrake. Gjør at jeg føler meg udugelig siden alle menn hater meg og syns jeg er verdiløst søppel Dessuten bytter menn damer konstant siden de bare MÅ tømme seg i nye damer konstant. Anonymkode: 80b6d...128 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #57 Skrevet 6. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: enig. har ei venninne som sliter med det samme, ho er i et forhold og det er ikke hennes første forhold heller Anonymkode: 49381...e88 Samme her, vet om flere damer med ganske alvorlige hudproblemer MED kjæreste. Til og med damer på 40 + som har klart å få seg kjæreste. Så ikke gi opp ts. Tror du får kjæreste før meg, jeg har ikke hudproblemer men ingen menn ville tatt i meg med tang. Anonymkode: 80b6d...128
OnFire Skrevet 6. mars 2020 #58 Skrevet 6. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke, det er dere menn som velger. Vi damer må bare finne oss i å bli valgt. Eller ikke valgt. Jeg orker ikke ha kontakt med min far og bror pga det, de har aldri vært single og kan bare velge og vrake. Gjør at jeg føler meg udugelig siden alle menn hater meg og syns jeg er verdiløst søppel Dessuten bytter menn damer konstant siden de bare MÅ tømme seg i nye damer konstant. Anonymkode: 80b6d...128 Menn flest sliter med å finne seg dame, uansett om det er forhold eller sex man ønsker. Er veldig få som kan velge og vrake, som en stor andel av dere damer kan. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå