AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Jeg sliter med acne, store cystekviser i hele ansiktet. Har aldri en periode uten, og når de forsvinner blir det arr- og så kommer det nye. Jeg spiser sunt, og prøvd alt av legemidler uten nytte. Jeg har slitt i alle år med det. Ingen menn synes jeg er pen eller gir meg en sjanse pga det. Uansett hvordan jeg prøver å fikse meg så ser jeg ikke bra ut. Hvorfor kan ikke menn være litt mindre overfladiske, og bli kjent med meg. Er det andre her som sliter med samme problem, men likevel kapret en mann? K 31 år. Anonymkode: 97564...a51 1
Whistler Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Å si at "ingen men gir meg en sjanse pga det", tror jeg er et fantasifoster. Prøv å se etter noen som er i samme divisjon som deg selv. 3
Mona123 Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Tror ikke det hjelper å snakke slik til deg selv heller. Klart finnes det mange menn som ser forbi acne. Er massevis av mennesker med acne som har kjæreste. 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 3 minutter siden, Mona123 skrev: Er massevis av mennesker med acne som har kjæreste. Fikset det for deg. Menn er besatt av utseende. Anonymkode: 19950...ffa 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 Det å være pen og det å være vakker er to helt forskjellige ting, noe som er forklart her. Greit nok at vi lever i en overfladisk verden, men føler ikke du selv at du som det levende mennesket du er, er noe langt mer enn det man kan se? Så det er ingen grunn til å henge med hodet, for det finnes mange interessante mennesker der ute, og folk har forskjellig syn på livet; noen sveiper med fingeren etter å ha sett et eneste bilde på en sjekkeapp, mens andre ser mennesker som - mennesker. Ønsker deg uansett lykke til videre, og håper du får en fin dag; ta godt vare på deg selv i disse virustider. Anonymkode: e7664...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikset det for deg. Menn er besatt av utseende. Anonymkode: 19950...ffa Damer er like opptatt av utseende. Det blir for dumt å si at menn er for overfladiske. Hvorfor må vi på liv og død gå etter noen vi ikke finner attraktiv, bare for å ikke bli stemplet av dere kvinner? Damer går jo også etter menn de syns er attraktiv. Anonymkode: befbb...559 7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Fikset det for deg. Menn er besatt av utseende. Anonymkode: 19950...ffa Tull. 90% av alle som går ufrivillig single gjennom livet er menn. Om ikke pga kviser så pga at de er for lave, for tynne, for lite "maskuline" etc etc. Anonymkode: a19eb...b29 2
hocane Skrevet 5. mars 2020 #8 Skrevet 5. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikset det for deg. Menn er besatt av utseende. Hva så? Det er ikke en menneskerett å få seg mann/dame
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #9 Skrevet 5. mars 2020 Mye viktigere at kroppen fra brystene og ned ser bra ut. Ansiktet er det ikke så nøye med. Anonymkode: 4ecae...f68
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #10 Skrevet 5. mars 2020 Innsiden som teller. har du brukt zo skin health produkter? Disse er ganske dyre, men dette funker! Huden min så mye finere ut etter en uke med disse produktene. Anonymkode: 3bcc7...82a 2
Gjest Jon Are Skrevet 5. mars 2020 #11 Skrevet 5. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull. 90% av alle som går ufrivillig single gjennom livet er menn. Om ikke pga kviser så pga at de er for lave, for tynne, for lite "maskuline" etc etc. Anonymkode: a19eb...b29 Absolutt og jeg har et par tre kompiser som faller i den kategorien.han ene for lav og han andre for tynn og han tredje som du sier alt for lite maskulin. Han er overhode ikke handy og har et lite mandig ansikt. Alle er greie menn. Hadde nok behandlet en kvinne fint, men evig singel.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #12 Skrevet 5. mars 2020 1 minutt siden, Jon Are skrev: Absolutt og jeg har et par tre kompiser som faller i den kategorien.han ene for lav og han andre for tynn og han tredje som du sier alt for lite maskulin. Han er overhode ikke handy og har et lite mandig ansikt. Alle er greie menn. Hadde nok behandlet en kvinne fint, men evig singel. Er innsiden som teller, mener jeg. Om gutter som jenter er snille og gode og prøver på å gjøre partneren glad og lykkelig vil jeg si at det er bedre å være med en/ei som vill gjøre den andre fornøyd og ikke bry seg om høyde, størrelse eller muskler, så lenge vi behandler hverandre like bra som vi vill selv bli behandlet. Anonymkode: 3bcc7...82a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #13 Skrevet 5. mars 2020 Har du vært til legen ang cystene? er det hormonkviser eller kan det være pga sopp? altså Malassaezia? Jeg slet med hormonkviser myeee fra rundt 25års alderen. Kommer de på visse steder? Ville sjekket ut dette mes Malassezia også, det er meget intrikat men kan bekjempes på egen hånd! Anonymkode: c3c78...db1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #14 Skrevet 5. mars 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med acne, store cystekviser i hele ansiktet. Har aldri en periode uten, og når de forsvinner blir det arr- og så kommer det nye. Jeg spiser sunt, og prøvd alt av legemidler uten nytte. Jeg har slitt i alle år med det. Ingen menn synes jeg er pen eller gir meg en sjanse pga det. Uansett hvordan jeg prøver å fikse meg så ser jeg ikke bra ut. Hvorfor kan ikke menn være litt mindre overfladiske, og bli kjent med meg. Er det andre her som sliter med samme problem, men likevel kapret en mann? K 31 år. Anonymkode: 97564...a51 Hei! Ikke det du spør om, så usikker på om du ønsker svaret. Uansett. Har du prøvd Isotretinoin? Jeg fikk det hos hudlege for første gang som 26-åring. For første gang i livet fikk jeg normal hud i ansiktet. Vidunderkur uten like! I hvert fall for meg. Det eneste som gjorde meg forferdelig trist var at jeg ikke hadde fått det tidligere.. kunne spart meg mange vonde år. Anonymkode: 4d24e...73d 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #15 Skrevet 5. mars 2020 Er ikke pga acne at du ikke har funnet deg noen. De gutta du har gått glipp av pga huden er jo ikke gutter du vil ha uansett, er det? Har slitt med kviser i mange år, og har hatt flere ons, flere kjærester og nå en fast samboer i mange år. Så at man har dårlig hud trenger ikke avgjøre så mye. Du burde uansett komme deg til hudlege! Det finnes så mange legemidler som kan hjelpe deg. Betal selv og dra i dag, eller be om henvisning fra fastlege. Anonymkode: a585b...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #16 Skrevet 5. mars 2020 Ja, du vil kunne finne en mann selv om utvalget nok er større uten store hudproblemer. Det er veldig veldig mye som er viktigere enn pen hud. Ang. huden høres det smertefullt og vondt ut. Dra til legen din og få hjelp (henvisning til hudlege), eller gå til hudlege privat. Jeg kjenner flere som har hatt masse akne og fått sterke legemidler som har gjort at de har blitt kvitt problemene (eller nesten helt kvitt det). Det har gjort mye for livskvaliteten. Legemidlene er veldig sterke og må tas over lang tid (mange måneder). Du må unngå sol mens du behandles, for huden blir veldig lett skadet av solen. Det kan hende du må skrive under på at du ikke vil bli gravid, da legemidlene skader fosteret. Anonymkode: b14db...a22 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #17 Skrevet 5. mars 2020 Det krever mye arbeid med deg selv, men først og fremst må du lære deg å like hvordan du ser ut, acne eller ei. På de bildene under tenker jeg først og fremst på hvor vakre de er. Anonymkode: 5fe7b...f81 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #18 Skrevet 5. mars 2020 Jeg ser egentlig ikke helt hvorfor så mange her antar at hun IKKE har gått til lege og prøvd legemidler når det står ganske tydelig at hun har prøvd ut forskjellige legemidler. Anonymkode: 5fe7b...f81 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #19 Skrevet 5. mars 2020 Jeg hadde samboer da jeg slet med cyste acne. Han sa «du er jo pen, for kvisene er jo ikke en egentlig del av ansiktet ditt» 😁 jeg dekket huden med sminke hver dag, men de syntes likevel. Nå som 31 har det begynt å roe seg i ansiktet, men har det på skuldrene og ingen menn har latt seg stoppe av det. Anonymkode: 0e782...54b 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #20 Skrevet 5. mars 2020 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser egentlig ikke helt hvorfor så mange her antar at hun IKKE har gått til lege og prøvd legemidler når det står ganske tydelig at hun har prøvd ut forskjellige legemidler. Anonymkode: 5fe7b...f81 Det kan være fordi enkelte andre her også har slitt med akne, og aldri oppsøkt lege. I ungdommen ble jeg fortalt at det går over av seg selv, bare ikke spis potetgull og sjokolade. Var godt oppi tjueåra før jeg innså at jeg kunne blitt medisinert, og det gikk enda et par år før jeg turte å bestille en legetime og ta det opp. Tror faktisk ikke det er så uvanlig. Anonymkode: d5153...23e 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå