AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #21 Skrevet 5. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan være fordi enkelte andre her også har slitt med akne, og aldri oppsøkt lege. I ungdommen ble jeg fortalt at det går over av seg selv, bare ikke spis potetgull og sjokolade. Var godt oppi tjueåra før jeg innså at jeg kunne blitt medisinert, og det gikk enda et par år før jeg turte å bestille en legetime og ta det opp. Tror faktisk ikke det er så uvanlig. Anonymkode: d5153...23e Men som sagt står det jo tydelig at TS har forsøkt legemidler. Anonymkode: 5fe7b...f81 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #22 Skrevet 5. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men som sagt står det jo tydelig at TS har forsøkt legemidler. Anonymkode: 5fe7b...f81 Det hadde jeg også skrevet den gangen, og jeg hadde trodd det var riktig, men da hadde jeg ment kosmetiske hudkremer, saltvannsløsninger, tulleprodukter som Clearasil, etc. For min del var det en resept på Dalacin som til slutt fungerte. Skulle ønske jeg visste om det 15 år før jeg fikk den. Anonymkode: d5153...23e 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #23 Skrevet 5. mars 2020 Søker du etter menn fra samme hylle? Om du sikter høyt så kan du bli veldig skuffet ja.. Anonymkode: 65812...105
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #24 Skrevet 5. mars 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det krever mye arbeid med deg selv, men først og fremst må du lære deg å like hvordan du ser ut, acne eller ei. På de bildene under tenker jeg først og fremst på hvor vakre de er. Anonymkode: 5fe7b...f81 deg om det.. Anonymkode: d0c5e...e98 1
Whistler Skrevet 5. mars 2020 #25 Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tull. 90% av alle som går ufrivillig single gjennom livet er menn. Anonymkode: a19eb...b29 Med tanke på at det fødes flere gutter enn jenter er det en helt naturlig konsekvens. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #26 Skrevet 5. mars 2020 Anbefaler Roaccutane-kur! Anonymkode: 4e135...b4a 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #27 Skrevet 5. mars 2020 Min erfaring er at du kan få en del menn på kroken bare ved å være litt munter og være litt frempå. Disney fortellinger er fortellinger og det er sjeldent at vi får samme opplevelsen irl. Jeg er litt tjukk (etter dagens std), men jeg har en personlighet man kun kan elske. ❤️ Anonymkode: ccb14...756 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #28 Skrevet 5. mars 2020 Sjekk ut Zo skin, og klinikker som selger det. Ikke vanlige legekontor. Anonymkode: e2136...909
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #29 Skrevet 5. mars 2020 7 hours ago, Whistler said: Med tanke på at det fødes flere gutter enn jenter er det en helt naturlig konsekvens. Egentlig ikke For perioden 1866-2008 var tallet 105,9, som tilsvarer en sannsynlighet på 51,4 prosent for at et levendefødt barn ble gutt. Anonymkode: 1f56b...050 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #30 Skrevet 5. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikset det for deg. Menn er besatt av utseende. Anonymkode: 19950...ffa Har du gått utenfor døren de siste 20 årene? De aller, aller fleste mennesker du treffer på er da ikke «pene». De er helt normale. Og dersom du ser på parene som går rundt i et helt normalt kjøpesenter så er 40-50% av dem temmelig stygge. Dette sitter i hodet ditt, Ts. Folk flest er nemlig som deg - de har ikke utseendet med seg. Og folk flest velger ikke å tilbringe livet med en person fordi han eller hun er pen. Da kunne man jo like godt hengt opp et bilde på veggen. Man tilbringer år ut og år inn fordi man liker å tilbringe tid med personen (eller noenganger fordi hen er rik men ufordragelig). Anonymkode: 8d5b6...12b 2
GammelKaktus Skrevet 5. mars 2020 #31 Skrevet 5. mars 2020 Utseendet i seg selv er sjelden hovedfaktoren for at man ikke for seg en partner. Kjenner flere som kanskje ikke er helt det "store" utseendemessig men det er ikke til hinder for å finne seg en partner. Personlighet er viktig, kjemi og vennskap. Kanskje er ikke tinder greia, kanskje du kan treffe noen gjennom venner, jobb eller hobby? Det er som regel vanskeligere å treffe noen hvis du ønsker det men hvis du ikke er interessert i noe partner eller forhold så har de en tendens til å poppe opp overalt. Veldig typisk... 1
Million Skrevet 5. mars 2020 #32 Skrevet 5. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler Roaccutane-kur! Anonymkode: 4e135...b4a Det har ikke medikamentet het på mange år. Det heter isotretinoin, og ja, det er veldig effektivt. Sønnen min var ille plaget av dype, vonde vulkankviser tidlig i tenårene, og da han var 16 begynte han på isotretinoin. Det var en 7 måneders kur, men den hjalp allerede etter noen uker, og kvisene er aldri kommet tilbake. Han er også relativt forskånet for arr etter den fæle perioden. Så TS, jeg ser du har skrevet at du har prøvd legemidler, men har du prøvd isotretinoin? Det finnes mange midler på markedet, så det er mulig du ikke har prøvd akkurat det....? 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #33 Skrevet 5. mars 2020 Jeg har vært en "ugly duckling".Utseendet mitt var uattraktiv i tenårene og tidlig 20-årene: ti-femten kilo for mye, kviser+++. Så snudde det. Jeg mistet kiloene, fikk en genuin interesse for sminke og mote, ble tryggere på meg selv, begynte å jobbe som frivillig, begynte å jobbe med eldre, fikk en interesse for menneskelig psykologi og empati. I dag er jeg den beste utgaven av meg selv - både utseendemessig og personlighetsmessig. Jeg får mye oppmerksomhet fra menn. Men vet du hva de fleste er interessert i? Sex! Min anbefaling er å trives med deg selv - i dag tenker jeg at jeg har det helt topp bare med meg selv. Så får heller den rette dukke opp av seg selv. Anonymkode: 21707...4ff 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #34 Skrevet 5. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med acne, store cystekviser i hele ansiktet. Har aldri en periode uten, og når de forsvinner blir det arr- og så kommer det nye. Jeg spiser sunt, og prøvd alt av legemidler uten nytte. Jeg har slitt i alle år med det. Ingen menn synes jeg er pen eller gir meg en sjanse pga det. Uansett hvordan jeg prøver å fikse meg så ser jeg ikke bra ut. Hvorfor kan ikke menn være litt mindre overfladiske, og bli kjent med meg. Er det andre her som sliter med samme problem, men likevel kapret en mann? K 31 år. Anonymkode: 97564...a51 Kutt ut melk, hvitt sukker, og all mat med tilsetningstoffer i (les innholdsfortegnelsene nøye) . Anonymkode: 2258b...75a 1
Whistler Skrevet 5. mars 2020 #35 Skrevet 5. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Egentlig ikke For perioden 1866-2008 var tallet 105,9, som tilsvarer en sannsynlighet på 51,4 prosent for at et levendefødt barn ble gutt. Anonymkode: 1f56b...050 Så tror du at 51,4 er mer enn 50 eller ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #36 Skrevet 5. mars 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med acne, store cystekviser i hele ansiktet. Har aldri en periode uten, og når de forsvinner blir det arr- og så kommer det nye. Jeg spiser sunt, og prøvd alt av legemidler uten nytte. Jeg har slitt i alle år med det. Ingen menn synes jeg er pen eller gir meg en sjanse pga det. Uansett hvordan jeg prøver å fikse meg så ser jeg ikke bra ut. Hvorfor kan ikke menn være litt mindre overfladiske, og bli kjent med meg. Er det andre her som sliter med samme problem, men likevel kapret en mann? K 31 år. Anonymkode: 97564...a51 Kjære deg, jeg har hatt samme problemet, jeg hadde store problemer med cysteakne i slutten av tenårene. GÅ TIL LEGEN! Du kan få hjelp!! Jeg gikk på to kurer med tetracyclin og jeg har, 6 år etter, ikke kviser. Du kan få god hjelp fra lege og hudlege. Ta tak i det. ❤️ Jeg har arr den dag i dag men det er mye bedre å ha arr enn store, verkende kviser. Menn fløy etter meg på den tiden, selv om jeg hadde store kviser i ansiktet. Jeg og min daværende eks var også pulevenner, så vi lå sammen i ny og ne. Han hadde ingenting imot kvisene mine. Klem til deg, er sikker på at du er en nydelig kvinne. Ikke la kvisene ødelegge for deg. ❤️❤️ Anonymkode: d9148...128 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #37 Skrevet 6. mars 2020 Jeg fikk acne i voksen alder. Vonde byller, og det ble bare verre og verre. Har nå gått til hudpleier halvåret, og problemet er borte. Har også kutter ut gluten og laktose, selv om jeg forsåvidt tåler det. Hudpleier påstår at det er bra for huden, og alt hun sier og gjør er tydeligvis ikke dumt, siden jeg er kvitt problemet. Man kan prøve "alt" på egenhånd, og ikke komme noen vei, men man har ikke prøvd alt før man har involvert lege og hudpleier. Seriøse utfordringer skal man helst la profesjonelle på feltet håndtere. Jeg lar ikke en feirer korrigere synet mitt for å si det slik. Anonymkode: 511a4...20f
wintergirl Skrevet 6. mars 2020 #39 Skrevet 6. mars 2020 Er sikker på at du er nydelig, men det er vel få som føler seg vel med mye acneutbrudd, men det betyr ikke at du ikke er pen for det.
OnFire Skrevet 6. mars 2020 #40 Skrevet 6. mars 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med acne, store cystekviser i hele ansiktet. Har aldri en periode uten, og når de forsvinner blir det arr- og så kommer det nye. Jeg spiser sunt, og prøvd alt av legemidler uten nytte. Jeg har slitt i alle år med det. Ingen menn synes jeg er pen eller gir meg en sjanse pga det. Uansett hvordan jeg prøver å fikse meg så ser jeg ikke bra ut. Hvorfor kan ikke menn være litt mindre overfladiske, og bli kjent med meg. Er det andre her som sliter med samme problem, men likevel kapret en mann? K 31 år. Anonymkode: 97564...a51 Utseendet er jo en kvalifiserende faktor. Hvis ikke utseendet er innenfor, så spiller det ingen rolle om du har alt annet på plass. Du kan enten senke kravene, stole på flaksen eller forbli alene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå