MegSelv11 Skrevet 6. mars 2020 #41 Skrevet 6. mars 2020 On 3/4/2020 at 4:12 PM, AnonymBruker said: Det handler om at jeg ikke kan konkurrere med med menn tror jeg. Eller at jeg ikke kunne forestille eller var forberedt på at han ikke er heterofil. Anonymkode: a9f0b...8ba Du kan ikke konkurrere med kvinner med små pupper (hvis du har store) eller langt hår om du har kort... Skjønner du hva jeg mener? Et forhold handler ikke om hvem du konkurrerer med, men hvem du har fått. Er mannen monogam med deg og tenner på deg, så er det vel revnende likegyldig hvem andre han har tent på før deg? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #42 Skrevet 6. mars 2020 1 time siden, MegSelv11 skrev: Du kan ikke konkurrere med kvinner med små pupper (hvis du har store) eller langt hår om du har kort... Skjønner du hva jeg mener? Et forhold handler ikke om hvem du konkurrerer med, men hvem du har fått. Er mannen monogam med deg og tenner på deg, så er det vel revnende likegyldig hvem andre han har tent på før deg? Jo, det kan hun, fordi hun kan ha andre trekk - finere rumpe, penere hår osv. Det hun derimot aldri kan er å konkurrere med et helt annet kjønn - en mann. Hva tror du er den sterkeste driften/savnet? At eksen hadde litt større pupper, eller at det er 10 år siden du fikk dekket begjæret og legningen din for å bli pult i ræva av en stor og sterk mann og at du per definisjon har vært i sølibat i 10 år for homosex? Men for all del, det er lov å være veldig naiv. Ja, du får se hvor lang tid det tar før spørsmålet om eksperimentering og monogamt forhold kommer opp, hvis han ikke bare lever ut den siden bak ryggen din da. Anonymkode: 0c8ea...66f
MegSelv11 Skrevet 6. mars 2020 #43 Skrevet 6. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, det kan hun, fordi hun kan ha andre trekk - finere rumpe, penere hår osv. Det hun derimot aldri kan er å konkurrere med et helt annet kjønn - en mann. Hva tror du er den sterkeste driften/savnet? At eksen hadde litt større pupper, eller at det er 10 år siden du fikk dekket begjæret og legningen din for å bli pult i ræva av en stor og sterk mann og at du per definisjon har vært i sølibat i 10 år for homosex? Men for all del, det er lov å være veldig naiv. Ja, du får se hvor lang tid det tar før spørsmålet om eksperimentering og monogamt forhold kommer opp, hvis han ikke bare lever ut den siden bak ryggen din da. Anonymkode: 0c8ea...66f Hei kjære venn, er det du som alltid skriver anonymt for å fortelle meg at jeg er naiv? Du er søt. Og jeg er klinkende uenig med deg. Jeg savner ikke fitte når jeg er med en mann. Enkelt.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #44 Skrevet 6. mars 2020 52 minutter siden, MegSelv11 skrev: Hei kjære venn, er det du som alltid skriver anonymt for å fortelle meg at jeg er naiv? Du er søt. Og jeg er klinkende uenig med deg. Jeg savner ikke fitte når jeg er med en mann. Enkelt. Så sykt innbilsk 🤣🤣 Sjekk anonymkodene, jeg har sitert deg en gang! Har ikke lagt merke deg til på KG overhodet. Yeah yeah, god helg. Anonymkode: 0c8ea...66f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå