AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #21 Skrevet 5. mars 2020 Ikke noe problem... sammen i mange år, for var jo meg han ville ha selv om han kunne velge mellom flere. Tok det som et kompliment. Anonymkode: 5ecc3...00d 3
Felidays Skrevet 5. mars 2020 #23 Skrevet 5. mars 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Takk 🙂 Får vel bare se hvordan det utvikler seg, men tror nok det vil være samtaleemne fremover. Han er åpen og har en fin personlighet, men liker ikke fullt så godt at han er "åpen, åpen" om det. Dvs at han har venner og omgangskrets som vet at han er bifil. Da lurer jeg på hvordan veninner kommer til å reagere. Merker jeg ikke orker så mye drama rundt emnet. Anonymkode: a9f0b...8ba Hvorfor opplever du hans åpenhet rund sin seksualitet som vanskelig? Der er jo hans seksualitet og jeg hadde vært veldig imponert over åpenheten, det er fortsatt ikke bare bare å komme ut av skapet og blir akseptert, og leve åpen med det. Jeg synes nesten at det er en fint øvelse for deg og etterhvert dine venner. Å finne ut hvor åpen dere står til andre sin seksualitet/ omgang med åpenhet rund seksualitet. Kommer du fra et homophob miljø at du ønsker mest at dette hadde vært hold hemmelig? Hva er du redd for? Ja, dette blir tema, også vet alle det og da er temaen forbi... Vær ærlig med han:si at du ikke hadde tenkt tanken før og ikke var i situasjonen før, og har mange tanker og følelser og bekymringer og at du har nå behov å snakke og ikke blir dømt for alle dine tanker og frykter. Her er biseksualiteten ikke tema lenger. Men det var det for et stund fordi jeg hadde mange spørsmål, jeg er nysgjerrig, og jeg er så heldig at min partner tok seg god tid for meg. 3
911 Skrevet 5. mars 2020 #24 Skrevet 5. mars 2020 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk 🙂 Får vel bare se hvordan det utvikler seg, men tror nok det vil være samtaleemne fremover. Han er åpen og har en fin personlighet, men liker ikke fullt så godt at han er "åpen, åpen" om det. Dvs at han har venner og omgangskrets som vet at han er bifil. Da lurer jeg på hvordan veninner kommer til å reagere. Merker jeg ikke orker så mye drama rundt emnet. Anonymkode: a9f0b...8ba Her er vi ved sakens kjerne. Du er mer redd for hva ANDRE vil si og synes om at han er bifil enn hva du selv føler. Jeg tror du ville bli svært overrasket om du visste hvor mange som er åpen eller skjult bifil i en eller annen grad. Min erfaring er at veldig mange har litt "bifile tanker" og ønsker dersom omstendighetene var "gunstige". Dette skal du bare ta helt med ro. Han har valgt deg foran alle andre. Du kan ikke konkurrere med andre, menn eller kvinner, om han faller for andre mennesker, men foreløpig er det deg han elsker og vil være sammen med. Det er den eneste garantien du og alle oss andre har. Pleie forholdet og gi han den respekten og kjærligheten han fortjener. Endret 5. mars 2020 av 911 7
911 Skrevet 5. mars 2020 #26 Skrevet 5. mars 2020 1 minutt siden, Bente1234 skrev: Til deg over😊. Bra skrevet. Helt enig. Hyggelig sagt... eller skrevet.. av deg. Tusen takk 😘 3
Gjest Alterego666 Skrevet 5. mars 2020 #27 Skrevet 5. mars 2020 2 minutter siden, 911 skrev: Hyggelig sagt... eller skrevet.. av deg. Tusen takk 😘 Jeg er også helt enig i både innhold og omtale av din form.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #28 Skrevet 5. mars 2020 5 timer siden, Felidays skrev: Hvorfor opplever du hans åpenhet rund sin seksualitet som vanskelig? Der er jo hans seksualitet og jeg hadde vært veldig imponert over åpenheten, det er fortsatt ikke bare bare å komme ut av skapet og blir akseptert, og leve åpen med det. Jeg synes nesten at det er en fint øvelse for deg og etterhvert dine venner. Å finne ut hvor åpen dere står til andre sin seksualitet/ omgang med åpenhet rund seksualitet. Kommer du fra et homophob miljø at du ønsker mest at dette hadde vært hold hemmelig? Hva er du redd for? Ja, dette blir tema, også vet alle det og da er temaen forbi... Vær ærlig med han:si at du ikke hadde tenkt tanken før og ikke var i situasjonen før, og har mange tanker og følelser og bekymringer og at du har nå behov å snakke og ikke blir dømt for alle dine tanker og frykter. Her er biseksualiteten ikke tema lenger. Men det var det for et stund fordi jeg hadde mange spørsmål, jeg er nysgjerrig, og jeg er så heldig at min partner tok seg god tid for meg. Ja, kanskje det er homofobe følelser som oppstår. Vet ikke hvorfor det skulle være annerledes, bare er slik at temaet i seg selv, at det handler om seksualitet er vanskelig. Kanskje jeg er mer stereotyp enn det jeg liker å innrømme for meg selv. Anonymkode: a9f0b...8ba
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #29 Skrevet 5. mars 2020 5 timer siden, 911 skrev: Her er vi ved sakens kjerne. Du er mer redd for hva ANDRE vil si og synes om at han er bifil enn hva du selv føler. Jeg tror du ville bli svært overrasket om du visste hvor mange som er åpen eller skjult bifil i en eller annen grad. Min erfaring er at veldig mange har litt "bifile tanker" og ønsker dersom omstendighetene var "gunstige". Dette skal du bare ta helt med ro. Han har valgt deg foran alle andre. Du kan ikke konkurrere med andre, menn eller kvinner, om han faller for andre mennesker, men foreløpig er det deg han elsker og vil være sammen med. Det er den eneste garantien du og alle oss andre har. Pleie forholdet og gi han den respekten og kjærligheten han fortjener. Merkelig nok, så er jeg redd for hva andre skulle mene om seksualitet. For jeg selv liker å tro at jeg ikke alltid bryr meg om hva andre skulle mene, men kanskje jeg tar feil om meg selv der ja. Anonymkode: a9f0b...8ba
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #30 Skrevet 5. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk 🙂 Får vel bare se hvordan det utvikler seg, men tror nok det vil være samtaleemne fremover. Han er åpen og har en fin personlighet, men liker ikke fullt så godt at han er "åpen, åpen" om det. Dvs at han har venner og omgangskrets som vet at han er bifil. Da lurer jeg på hvordan veninner kommer til å reagere. Merker jeg ikke orker så mye drama rundt emnet. Anonymkode: a9f0b...8ba Hvorfor skulle det bli drama? Anonymkode: a7d79...bea 1
Anonymanda Skrevet 5. mars 2020 #31 Skrevet 5. mars 2020 Beklager det ikke-politisk korrekte svaret her, men det hadde ikke vært aktuelt for min del. Hadde vært for ekkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #32 Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Anonymanda skrev: Beklager det ikke-politisk korrekte svaret her, men det hadde ikke vært aktuelt for min del. Hadde vært for ekkelt. Du er den ekle her. Anonymkode: 20780...011 1
Anonymanda Skrevet 5. mars 2020 #33 Skrevet 5. mars 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er den ekle her. Anonymkode: 20780...011 Takk for forutsigbart svar 😅 Min homofile bestevenn er dog mer tolerant ovenfor mine meninger . Jeg er bifil selv, har ingen problemer med om noen ikke ville datet meg av den grunn .
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #34 Skrevet 5. mars 2020 5 timer siden, Anonymanda skrev: Takk for forutsigbart svar 😅 Min homofile bestevenn er dog mer tolerant ovenfor mine meninger . Jeg er bifil selv, har ingen problemer med om noen ikke ville datet meg av den grunn . Det er jo litt sært av deg da. Betyr det at når det kommer til kvinner, så kan du heller ikke være sammen med en annen bifil kvinne men kun en som er lesbisk? 🤔 Anonymkode: 286cd...bdf
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #35 Skrevet 6. mars 2020 På 4.3.2020 den 7.41, AnonymBruker skrev: Da har du jo faktisk problemer med det. Dette blir nesten som de som sier rasistiske ting og forsvarer det med "Jeg er ikke rasist altså, har en brun kollega og han liker jeg", eller de som sier "jeg har ikke noe som helst i mot homofile så lenge de holder seg unna meg og ikke kysser overalt liksom "... Anonymkode: 27c32...756 Med bifil ja, ikke med biseksuell, det tenner jeg på. Anonymkode: 51232...388
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #36 Skrevet 6. mars 2020 På 4.3.2020 den 4.42, AnonymBruker skrev: Jeg har truffet en flott mann som jeg har god kjemi med. Vi har datet i ca 6 måneder og ting fungerer bra. Han tok opp et tema jeg ikke var forberedt på, at han har vært sammen med menn og kvinner. Ble plutselig veldig usikker her og vet ikke helt hva jeg syns om det. Føler at den uskrevne " kontrakten" på en måte er brutt. Han formidlet at han ikke har andre interesser, men kan likevel ikke la være å tenke på det. Er det noen andre som dag Er, har datet en biseksuell mann før? Og hvordan gikk/går det? Anonymkode: a9f0b...8ba Nei, det hadde ikke vært helt uaktuelt for min del. Jeg ønsker å fortsette å være blodgiver, noe man ikke kan om man har sex med menn som har/har hatt sex med menn. Ønsker uansett ikke å utsette meg for smitterisikoen. Har heller aldri truffet eller hørt om en bifil mann som kun holder seg til en kvinne over mange år - de må også få dekket sitt behov for menn, noe jeg forstår, men det er jeg ikke interessert i. Anonymkode: 0c8ea...66f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #37 Skrevet 6. mars 2020 På 4.3.2020 den 8.44, AnonymBruker skrev: Det gir ikke mening, akuratt det samme gjelder jo for heterofile som også har lyster og fantasier en heterofil partner ikke alltid kan være med å utfylle, eller som er så tabu eller private at en må undertrykke den delen av tenningen sin og ikke si det til noen. Dette er helt normalt og har ingenting med legning å gjøre. Anonymkode: 27c32...756 Dummeste jeg har hørt noen gang. En heterofil mann som er sammen med en kvinne går ikke med et udekket behov og begjær etter menn i 40 år. Han har - for å si det vulgært - lyst på kvinnelighet, fitte og pupper, noe hun har.... han har ikkkke lyst på kukk, manneræv og hårete brystkasse, noe hun IKKE har. Faen meg skremmende om du ikke forstår det. Anonymkode: 0c8ea...66f 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #38 Skrevet 6. mars 2020 On 3/4/2020 at 7:21 PM, AnonymBruker said: Mjo, vi har diskutert hvem av dvergene i Hobbiten-filmene vi helst ville hatt med hjem. Det hadde jeg antagelig ikke gjort med en hetero mann. Men ellers er det akkurat det samme. Anonymkode: f7901...b32 Anonymkode: ef369...d50 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #39 Skrevet 6. mars 2020 Mmm! Tror jeg trekker meg ut i fra tråden nå. Takk for til de som prøver å sette ting i perspektiv. Det er vanskelig å forholde seg til dette temaet. Så mange tanker og plutselig så må jeg forholde meg til forhold jeg ikke forutså. Føler at det viktigste her for meg er åpen dialog om dette og hva det betyr for meg/oss. Føler meg litt truet, men det kan jo være ubegrunnet. Anonymkode: a9f0b...8ba
Anonymanda Skrevet 6. mars 2020 #40 Skrevet 6. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo litt sært av deg da. Betyr det at når det kommer til kvinner, så kan du heller ikke være sammen med en annen bifil kvinne men kun en som er lesbisk? 🤔 Anonymkode: 286cd...bdf Jeg er ikke sammen med kvinner idet hele tatt, jeg er gift med en mann .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå