bustelise Skrevet 6. mars 2020 #41 Skrevet 6. mars 2020 Må si jeg forstår damene veldig godt. Sutring er kontraproduktivt. Det hjelper ikke for noe - tvert imot så gjør det at man framstår enda mindre tiltrekkende. Upersonlige samtaler om «hvordan det går», «hvordan dagen har vært», og «hva du gjør på» er dørgende kjedelige. Helt forferdelig. Hvis man ikke klarer å dra i gang en mer spennende samtale enn det, så kan man like gjerne la være å skrive og vente på at man kommer på noe lurt. Gode samtaler gjør at begge parter liker å delta og bidra, og praten «går av seg selv», det er ingen som trenger å «drive» samtalen. Det å få i gang slike samtaler er en kunst, javisst, og det er langt i fra alle som mestrer den kunsten, men om man ikke er en av dem, så er det å klage over motparten noe av det absolutt minst tiltrekkende man kan finne på å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #42 Skrevet 6. mars 2020 På 3.3.2020 den 18.59, AnonymBruker skrev: Helt enig i det TS skriver, helt utrolig hvor tafatte mange damer er på tinder. Korte og kjedelige svar og man får lite tilbake. Men jeg gir ikke opp for det. Beste tipset jeg har er å prøve å bruke litt humor og løsne opp stemningen litt. Men som regel så funker ikke det heller, i hvert fall ikke på de aller mest attraktive kvinnen. De prater nok med 10 andre menn samtidig og man forsvinner i mengden. Litt off topic, men jeg har i det siste hatt en match rate på ca 20% på tinder og det hender at kvinner skriver til meg først. Er jeg da heldig som mann på tinder? Anonymkode: 526af...222 Kvinnene er lei av den håpløse sjekke-arenaen, og utvider horisonten/søket sitt. Ja, du kan være heldig. Få til et møte så raskt som mulig. Litt sånn overrumplende enkelt som en halvtimes kaffepause etter jobb eller noe lignende. Som et første møte iallfall. For lenge chatting kjeder kvinner like mye som mange menn uttrykker det. Anonymkode: cfa06...4bc 1
Fjellgeita27 Skrevet 7. mars 2020 #43 Skrevet 7. mars 2020 Om det er en kjæreste du er ute etter, kanskje du burde skrive dette i bioen din 2
Perelandra Skrevet 10. mars 2020 #44 Skrevet 10. mars 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt og nedsettende innhold. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #45 Skrevet 10. mars 2020 On 3/6/2020 at 10:56 PM, bustelise said: Må si jeg forstår damene veldig godt. Sutring er kontraproduktivt. Det hjelper ikke for noe - tvert imot så gjør det at man framstår enda mindre tiltrekkende. Upersonlige samtaler om «hvordan det går», «hvordan dagen har vært», og «hva du gjør på» er dørgende kjedelige. Helt forferdelig. Hvis man ikke klarer å dra i gang en mer spennende samtale enn det, så kan man like gjerne la være å skrive og vente på at man kommer på noe lurt. Gode samtaler gjør at begge parter liker å delta og bidra, og praten «går av seg selv», det er ingen som trenger å «drive» samtalen. Det å få i gang slike samtaler er en kunst, javisst, og det er langt i fra alle som mestrer den kunsten, men om man ikke er en av dem, så er det å klage over motparten noe av det absolutt minst tiltrekkende man kan finne på å gjøre. Sutring er grusomt!! Om jeg merker den minste antydning til at mannen ikke er interessert/har mistet interessen flyr jeg vekk med halen mellom bena og gir ikke en lyd fra meg igjen. Har aldri skapt hassle for en mann samme hvor mye jeg har likt han og følt at han hadde skyldt meg et svar, nettopp fordi jeg vet hvordan det ikke bare er utiltrekkende, men også beint ut pinlig. Dette også etter vi har møttes flere ganger. Men selv får jeg blant annet nedtelling av hvor lenge det er siden de skrev og så har jeg ikke skrevet tilbake, typ «herregud, nå er du treg på å svare her, 3 timer siden jeg sendte meld». 1 time etterpå «halloooooo?» og enda verre var meldingen jeg fikk av en annen i helgen, hadde ikke sett at han tidligere hadde skrevet hei den dagen, og da jeg åpnet tinder stod det «SLETT meg om du ignorerer og ikke har respekt for meg, ellers ha en jævelig fin dag 😘». Må man virkelig svare alle matcher til enhver tid, og det før noe er etablert til og med? Fikk litt angst av den meld, syns det er så mange gærninger uten antenner der ute. Skulle ønske fler var diskret som meg selv, så hadde dating vært mye hyggeligere. Anonymkode: 61bfd...4a1 1
bustelise Skrevet 10. mars 2020 #46 Skrevet 10. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sutring er grusomt!! Om jeg merker den minste antydning til at mannen ikke er interessert/har mistet interessen flyr jeg vekk med halen mellom bena og gir ikke en lyd fra meg igjen. Har aldri skapt hassle for en mann samme hvor mye jeg har likt han og følt at han hadde skyldt meg et svar, nettopp fordi jeg vet hvordan det ikke bare er utiltrekkende, men også beint ut pinlig. Dette også etter vi har møttes flere ganger. Men selv får jeg blant annet nedtelling av hvor lenge det er siden de skrev og så har jeg ikke skrevet tilbake, typ «herregud, nå er du treg på å svare her, 3 timer siden jeg sendte meld». 1 time etterpå «halloooooo?» og enda verre var meldingen jeg fikk av en annen i helgen, hadde ikke sett at han tidligere hadde skrevet hei den dagen, og da jeg åpnet tinder stod det «SLETT meg om du ignorerer og ikke har respekt for meg, ellers ha en jævelig fin dag 😘». Må man virkelig svare alle matcher til enhver tid, og det før noe er etablert til og med? Fikk litt angst av den meld, syns det er så mange gærninger uten antenner der ute. Skulle ønske fler var diskret som meg selv, så hadde dating vært mye hyggeligere. Anonymkode: 61bfd...4a1 Helt enig. Jeg tar meg også jevnlig et par dagers Tinderpause, og da blir også samtalene mine stående på vent imens. De som ikke takler det, og begynner å mase og snakke om respekt får bare ha det så godt. Takk og farvel. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan være litt mer chill med Tinder. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå