AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Matcher mange jeg synes er dødsdeilige, men det er bare så sykt kjedelig å chatte med folk på tinder. Kvinnene jeg snakker med bidrar ikke til samtalen så for hver melding må jeg vrenge hjernen for å finne på noe å si for at samtalen skal fortsette. Om jeg for eksempel spør «Hvordan var det på byen i går?» svarer hun bare «det var gøy». Hun forteller ingenting om hva hun gjorde eller hvorfor det var gøy. Jeg gidder kanskje 2 slike svar på rad før jeg dropper å skrive mer. Jeg aner ikke hva man skal snakke om på tinder. Det er vanligvis lett for meg å prate med folk, men når man må skrive en og en melding og det kan ta alt fra 1 min til flere dager å få svar så er det helt umulig å synes at det er spennende eller gøy. Chatting er en jobb. Det gir meg ingenting. På byen fikser jeg ofte dame, men jeg vil finne kjæreste og må slutte å dra på fylla hver helg så jeg vil gjerne få til tinder. Jeg bare synes det er helt sykt dritt å chatte. Jeg har vurdert å skrive i bioen at jeg ikke liker å chatte og bare vil snakke om hvor og når vi skal møtes, men jeg tror ikke helt det funker så bra. Må man spørre henne om noe i hvert svar? kvinnene svarer som om det er gørr kjedelig å snakke med meg så hvorfor svarer de egentlig i dere hele tatt? Hvordan blir det gøy å chatte? Hvordan skal jeg faktisk bli interessert i noen som ikke deler eller forteller noe? Må man chatte mye før man inviterer på en kaffe? Hvordan overbevise men noen på melding om at man er verdt å ta en kaffe med? Anonymkode: 7f9cf...b9d 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Det handler om tilbud og etterspørsel. Du som mann er ikke etterspurt på tinder. Damene på tinder er etterspurte, og trenger ikke anstrenge seg noe som helst. Og kan velge og vrake blant hver eneste mann, og kan gå videre med noen andre når som helst. Tinder er vel den mest umulige sjekkearenaen for menn. Om du mot formodning skulle få noen der så blir det jo gjerne ei du ikke ville vært interessert i på byen feks. Så hvorfor kaste bort tida di? Anonymkode: 33bd2...f03 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 Hater å chatte på tinder, blir jeg ikke spurt om vi skal ta en øl/kaffe etter få fraser spør jeg selv ser ikke vitsen å chatte og bli kjent før treff, så lenge man syns personen er tiltrekkende og virker oppegående/interessant. Anonymkode: 61bfd...4a1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Mennene jeg snakker med bidrar ingenting til samtalen heller😫😫😫 tenker at om man er engasjert og spør om interessante ting så de gjerne liker å snakke om. Ta noe fra bioen eller bildene deres og spør om ting angående det:) Anonymkode: 8d549...2fe 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 De har mest sannsynlig hundrevis (noen tusenvis) av matcher, derfor trenger de ikke yte. Neste pølse er bare ett fingertrykk unna! Anonymkode: dbb81...66f 3
DonKing Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mennene jeg snakker med bidrar ingenting til samtalen heller😫😫😫 tenker at om man er engasjert og spør om interessante ting så de gjerne liker å snakke om. Ta noe fra bioen eller bildene deres og spør om ting angående det:) Anonymkode: 8d549...2fe kan stemme det. men ifølge tinder statistikk så tar kvinner nesten ingen initiativ iforhold til menn og er kjedelig og dølle i samtaler. det ligger statistikk og grafer på google fra tinder. kvinner tar aldri initiativ og svarer kort. dere har dere selv å takke. noen kvinner tror det bare er å vente på en mann. du må nesten ta initiativ selv også 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 2 minutter siden, DonKing said: kan stemme det. men ifølge tinder statistikk så tar kvinner nesten ingen initiativ iforhold til menn og er kjedelig og dølle i samtaler. det ligger statistikk og grafer på google fra tinder. kvinner tar aldri initiativ og svarer kort. dere har dere selv å takke. noen kvinner tror det bare er å vente på en mann. du må nesten ta initiativ selv også Faktisk, er det jeg som har spurt 5/6 av de mennene jeg har møtt på tinder 😁 kun en som spurte meg. Er for utålmodig til å sitte å chatte og bli kjent først, det er bare i de tilfellene jeg ikke er superinteressert jeg gjør det. Men - jeg foretrekker at mannen sier hei først, det har jeg ikke gjort til nå, og kommer ikke til å gjøre heller. Anonymkode: 61bfd...4a1 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har mest sannsynlig hundrevis (noen tusenvis) av matcher, derfor trenger de ikke yte. Neste pølse er bare ett fingertrykk unna! Anonymkode: dbb81...66f Men i følge KG kvinner vil ikke ha pølse !? Anonymkode: 1a4b1...c1e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 Husker det samme fra tinder! Å var oftest jeg som tok kontakt til og med😝. Å jeg er en ganske normalt pen jente. Så er ikke bare dere mannfolk som «sliter». Men var heldig å møtte drømmemannen min til slutt da (etter en del dater med noen frosker)😉. Er i dag gift og venter barn sammen😌. Anonymkode: 3229c...d39 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #10 Skrevet 3. mars 2020 (endret) Poenget var vel egentlig at det er enkelt å be noen ut, men å ta initiativ til selve samtalen ikke er like enkelt. Grunnen til dette er at menn sveiper alle til høyre, så en match betyr ikke at mannen er interessert i å høre fra deg. Og jeg skjønner ikke hvorfor ikke fler ber ut mannen/damen ganske umiddelbart om de er interessert, fremfor denne intetsigende chattingen. Må jo være enklere for menn også, bare spør og få det unna, så slipper de å bruke mye tid og energi på chatten. Anonymkode: 61bfd...4a1 Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 10. mars 2020 av Perelandra 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #11 Skrevet 3. mars 2020 Ts, damene på tinder er ikke ute etter å chatte. De har kun en ting på hjernen. Finne den kjekkeste matchen og knulle han. Anonymkode: 04d2a...450 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #12 Skrevet 3. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Matcher mange jeg synes er dødsdeilige, men det er bare så sykt kjedelig å chatte med folk på tinder. Kvinnene jeg snakker med bidrar ikke til samtalen så for hver melding må jeg vrenge hjernen for å finne på noe å si for at samtalen skal fortsette. Om jeg for eksempel spør «Hvordan var det på byen i går?» svarer hun bare «det var gøy». Hun forteller ingenting om hva hun gjorde eller hvorfor det var gøy. Jeg gidder kanskje 2 slike svar på rad før jeg dropper å skrive mer. Jeg aner ikke hva man skal snakke om på tinder. Det er vanligvis lett for meg å prate med folk, men når man må skrive en og en melding og det kan ta alt fra 1 min til flere dager å få svar så er det helt umulig å synes at det er spennende eller gøy. Chatting er en jobb. Det gir meg ingenting. På byen fikser jeg ofte dame, men jeg vil finne kjæreste og må slutte å dra på fylla hver helg så jeg vil gjerne få til tinder. Jeg bare synes det er helt sykt dritt å chatte. Jeg har vurdert å skrive i bioen at jeg ikke liker å chatte og bare vil snakke om hvor og når vi skal møtes, men jeg tror ikke helt det funker så bra. Må man spørre henne om noe i hvert svar? kvinnene svarer som om det er gørr kjedelig å snakke med meg så hvorfor svarer de egentlig i dere hele tatt? Hvordan blir det gøy å chatte? Hvordan skal jeg faktisk bli interessert i noen som ikke deler eller forteller noe? Må man chatte mye før man inviterer på en kaffe? Hvordan overbevise men noen på melding om at man er verdt å ta en kaffe med? Anonymkode: 7f9cf...b9d Tinder er skadelige til damer. Skaper forventningen at en mann skal buke og skrape og at kansje kansje etter en lang tid kan man forvente høflighet eller menneskelighet fra en dame. Det er ganske fake. Og som mann selvfølgelig kommer du aldri til å støle på hvor du står med en dame som behandler andre på denne møte. Anbefaler at du slette tinderkonto og fokuser på damer du møter IRL. Eller i hvert fall kun bruke den som en player arena: spill spillet, skaffe deg deg, leke litt og dra videre - Tinder er ikke hvert mer en det. Anonymkode: 52720...fe2 2
Cya89 Skrevet 3. mars 2020 #13 Skrevet 3. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts, damene på tinder er ikke ute etter å chatte. De har kun en ting på hjernen. Finne den kjekkeste matchen og knulle han. Anonymkode: 04d2a...450 det tror jeg ikke. utseendet betyr ikke en dritt for kvinner. Jeg har sett menn fra gambia med pene norske kvinner.
DonKing Skrevet 3. mars 2020 #14 Skrevet 3. mars 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget var vel egentlig at det er enkelt å be noen ut, men å ta initiativ til selve samtalen ikke er like enkelt. Grunnen til dette er at menn sveiper alle til høyre, så en match betyr ikke at mannen er interessert i å høre fra deg. Og jeg skjønner ikke hvorfor ikke fler ber ut mannen/damen ganske umiddelbart om de er interessert, fremfor denne intetsigende chattingen. Må jo være enklere for menn også, bare spør og få det unna, så slipper de å bruke mye tid og energi på chatten. Anonymkode: 61bfd...4a1 ja vet det. men det er veldig få som gjør dette. de som gjør det er kun ute etter sex
DonKing Skrevet 3. mars 2020 #15 Skrevet 3. mars 2020 22 minutter siden, Cya89 skrev: det tror jeg ikke. utseendet betyr ikke en dritt for kvinner. Jeg har sett menn fra gambia med pene norske kvinner. feil. utseende betyr nesten like mye for kvinner som for menn. menn prioriterer utseende litt mer. men tro meg looks counts. bare se på hvem som drar mest damer. det er ikke de styggeste mannfolkene. det er de kjekkeste. jeg var sinnsyk kjekk i min ungdom og uansett hvordan jeg behandlet damer ville de ha meg. jeg kunne seriøst behandle de som en jevla dritt , men likevell gjordet de alt for meg og la etter meg. utseende har mye å si. forskning viser til dette også. at selv om menn er mest intr i usteende så er kvinner det i stor grad også 1
DonKing Skrevet 3. mars 2020 #16 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Husker det samme fra tinder! Å var oftest jeg som tok kontakt til og med😝. Å jeg er en ganske normalt pen jente. Så er ikke bare dere mannfolk som «sliter». Men var heldig å møtte drømmemannen min til slutt da (etter en del dater med noen frosker)😉. Er i dag gift og venter barn sammen😌. Anonymkode: 3229c...d39 kvinner sliter overhodet ikke med å få kjæreste eller sex. dere har det utrolig lett iforhold til menn. Jeg jobber på utested i helgene og det er så sykt å se til å med stygge kvinner kan ikke engang gå mer enn 10 meter og 14 menn har sjekket henne opp på veien. Kanskje du har dårlig erfaring, men vær glad du er kvinne. du har det mye lettere enn menn generelt
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #17 Skrevet 3. mars 2020 Jeg er en kvinne i midten av 20-årene. Jeg liker å utveksle noen meldinger før vi treffes, og jeg kan fint foreslå dette selv. Jeg setter imidlertid pris på at mannen er litt handlekraftig og tar initiativ til hva og hvor. MEN, og det er et stort men, jeg har rett og slett ikke tid eller lyst til å treffe alle matchene mine. Man må nesten skille seg ut og sammen ha en god tone for at jeg vil treffes. Jeg synes spørsmål som "hvordan var det ute på byen i går?" er utrolig intetsigende, og da fortjener man intetsigende svar helt til samtalen naturlig dør ut av seg selv. Jeg vil heller ha en flørtende tone og interessante spørsmål (som selvsagt går begge veier). Hvis dette mangler er sjansen for at jeg vil treffe noen lik 0. Anonymkode: 13e1c...3fa 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #18 Skrevet 3. mars 2020 Til dere som strør om dere med statistikk hele tiden, fra all slags obskure kilder. Denne etablerte tanken om at alle menn sveiper høyre på alt, hvor mye hold er det i det? Jeg er bare et lite ubetydelig anekdotisk bevis på det motsatte, men jeg tenker jo at vi kan være mange fler. Anonymkode: 4f80f...e53 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #19 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts, damene på tinder er ikke ute etter å chatte. De har kun en ting på hjernen. Finne den kjekkeste matchen og knulle han. Anonymkode: 04d2a...450 Spot on. Den kjekkeste matchen tok plutselig kontakt og nå knuller vi hver helg. En drøm jeg har hatt lenge. Groteske meg få sex med en kjekkas? CHECK! ps: kødder ikke engang Anonymkode: b8d2e...98d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #20 Skrevet 3. mars 2020 Helt enig i det TS skriver, helt utrolig hvor tafatte mange damer er på tinder. Korte og kjedelige svar og man får lite tilbake. Men jeg gir ikke opp for det. Beste tipset jeg har er å prøve å bruke litt humor og løsne opp stemningen litt. Men som regel så funker ikke det heller, i hvert fall ikke på de aller mest attraktive kvinnen. De prater nok med 10 andre menn samtidig og man forsvinner i mengden. Litt off topic, men jeg har i det siste hatt en match rate på ca 20% på tinder og det hender at kvinner skriver til meg først. Er jeg da heldig som mann på tinder? Anonymkode: 526af...222 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå