Gå til innhold

Kom ut som homse - ble sendt på leir


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så vanskelig å tro at det kan bli kurert, det er nok bare fordi du ikke ønsker at det skal være slik. Jeg er sikker på at man vil rette på denne feilkobling eller eventuelt kunne skifte sider ved sin personlighet inkludert seksuell preferanse i fremtiden.

Dessuten må du ikke trekke alle over en kam, bare fordi de homoene du kjenner ikke har hatt haugevis av partnere (vet du det forresten) så betyr ikke det at gruppen samlet ikke har langt flere partenere enn andre.

Om det ikke er en sykdom så vil det uansett kunne bli forandret, og også forandres andre veien. Det er jeg sikker på, blir spennende det, en operasjon og du kan skifte din personlighet.

Ok. Så det du sier er at dersom jeg ønsker det nok så kan jeg bli hetero?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så vanskelig å tro at det kan bli kurert, det er nok bare fordi du ikke ønsker at det skal være slik. Jeg er sikker på at man vil rette på denne feilkobling eller eventuelt kunne skifte sider ved sin personlighet inkludert seksuell preferanse i fremtiden.

Dessuten må du ikke trekke alle over en kam, bare fordi de homoene du kjenner ikke har hatt haugevis av partnere (vet du det forresten) så betyr ikke det at gruppen samlet ikke har langt flere partenere enn andre.

Om det ikke er en sykdom så vil det uansett kunne bli forandret, og også forandres andre veien. Det er jeg sikker på, blir spennende det, en operasjon og du kan skifte din personlighet.

Ok. Så det du sier er at dersom jeg ønsker det nok så kan jeg bli hetero?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Jeg sier at man i fremtiden vil finne en måte å skifte seksuell legning, sikkert begge veier. Om du kan ønske deg hetero eller velge å skifte livsstil vet jeg ikke, det er folk som har klart det, men det er ikke sikkert det er for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at man en gang i fremtiden kan innse at mennesker er forskjellige, og at visse ting ikke lar seg endre. Noen er hetrofile og noen er homofile, sånn er det. Hvorfor i all verden skal man endre på det? Er det ikke bedre, mindre smertefullt, mindre kostbart og mindre komplisert og endre folks holdninger?

Valhalla, jeg driver ikke med dyneløfting på mine kamerater, men vet at de er litt som deg og meg. Noen er sjenerte, noen er frempå, noen er "kjedelige" osv. Om de har hatt mange partnere, så er det lenge siden, og angår hvertfal ikke meg.

Jeg blir mer overasket over hvor ville enkelte av mine hetrofile bekjente er, så jeg tror nok det har med personlighet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Er det egentlig så mye enklere å endre folks holdninger? Det er tydelig at det er et marked der ute for å skifte legning, dette vil nok bli mettet.

health risk of gay sex

far-ranging study of homosexual men published in 1978 revealed that 75 percent of self-identified, white, gay men admitted to having sex with more than 100 different males in their lifetime: 15 percent claimed 100-249 sex partners; 17 percent claimed 250- 499; 15 percent claimed 500-999; and 28 percent claimed more than 1,000 lifetime male sex partners.5By 1984, after the AIDS epidemic had taken hold, homosexual men were reportedly curtailing promiscuity, but not by much. Instead of more than 6 partners per month in 1982, the average non-monogamous respondent in San Francisco reported having about 4 partners per month in 1984.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at det er typisk at mennesker med sterk homofobi å henge seg så voldsomt opp i det seksuelle aspektet med homofili.

Den der "statistikken" din synes jeg er litt tvilsom. Mulig det var sånn San Francisco i 1978, men dette var et sted homofile reiste til på 70-tallet for å kunne leve ut sin legning. De kom fra hele USA og dannet et eget samfunn i The Castro. Dette er før HIV ble alment kjent, og mens fri sex var populært både blandt hetrofile og homofile. Å bruke en sånn statistikk til å generalisere med blir det samme som å si at 70% av nordmenn doper seg, hvis undersøkelsen er gjort på Plata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Jeg har ikke sterk homofobi, jeg er ikke redd homofile.

Jeg tror det de gjør er feil og vil kunne bli rettet på, det betyr ikke at jeg vil behandle dem på en dårlig måte eller er redd for dem.

Jeg kan vel kanskje lete opp en nyere undersøkelse. Undersøkelsen handlet om åpne homofile menn, som er med i "gay community" , så man vil selvsagt finne et lavere antall hos skaphomser og de som ikke er en del av det. Men det er vel basic kunnskap at promiskuitet er langt mer utbredt blant homofile menn enn andre. Som du så fra mitt sitat roet det seg noe etter aids epidemien slo til, men tallene er fortsatt høye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caramba,... husker du mia hundvin eller hva hun het? lesbisk håndballjente som var sammen med en annen håndballjente.

Hun ble jo hetero og senere gift med terje haakonsen. Tror dem har en unge sammen.

Så det du sier Caramba, - er at mia fortsatt skulle fortsette som lesbisk og denne ungen som er født, - skulle du ønske den ikke fantes og mia ikke fikk lov til å "utforske sin heteroseksualitet"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så det du sier er at dersom jeg ønsker det nok så kan jeg bli hetero?

Man må ikke leve ut sine seksuelle legning. F eks pedofile trenger ikke "utøve praksis" for å forstå at de er pedoer.

Slik er det med homser også. De fleste homoer har et valg og de fleste homser har forsøkt heteroseksualitet.

Min teori er at homser og lesber har en avvik når det gjelder sexlyst. Deres drift er så stor at den omfanger "alle mennesker" og ikke bare folk av motsatte kjønn.

Cyan, hvis du er homofil vil du sikkert synes det er ekkelt at en mann har hånden sin på en damepupp, akkurat som vi synes det er ekle at folk med Bole-Gustav med dun i stedet for skjegg og halvveis stå pga anaboelesteroider i stedet for en vanlig ståpikk, suger en neger-Jim som jobbber på maskinrommet på StenaLina. Men for dere er slikt helt normalt, og vi må respektere hverandre for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caramba,... husker du mia hundvin eller hva hun het? lesbisk håndballjente som var sammen med en annen håndballjente.

Hun ble jo hetero og senere gift med terje haakonsen. Tror dem har en unge sammen.

Så det du sier Caramba, - er at mia fortsatt skulle fortsette som lesbisk og denne ungen som er født, - skulle du ønske den ikke fantes og mia ikke fikk lov til å "utforske sin heteroseksualitet"?

Det kalles å være bifil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke leve ut sine seksuelle legning. F eks pedofile trenger ikke "utøve praksis" for å forstå at de er pedoer.

.

Men selv om man velger å ikke leve ut sin seksuelle legning vil det ikke si at du ikke er homo. Du vil fortsatt være homofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon

Etter å ha lest denne tråden er det nærliggende å starte en ny:

Dro på leir, kom ut som homofob!

Det fascinerer meg at homofobe kureringsforkjempere ikke har annet fokus på homofili enn det rent seksuelle, med andre ord hvordan de selv fokuserer mye mer på sex enn det både praktiserende homser og hetser* (*heterofile, vanlig forkortelse om noen år) gjør.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men selv om man velger å ikke leve ut sin seksuelle legning vil det ikke si at du ikke er homo. Du vil fortsatt være homofil.

Er du uenig i at de fleste homofile har forsøkt heteroseksualitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du uenig i at de fleste homofile har forsøkt heteroseksualitet?

Jeg kjenner ikke de fleste homofile. Men hva mener du med at de har prøvd? At de har lata som om de er noe annet en de er? Jo mulig, men det er vel på grunn av samfunnet. De fleste vil vel i tennårene prøve å være som alle andre. Men er du homofil er du ikke som alle andre og det vil være å lyve for deg selv og for andre dersomd u skulle late som du var noe du ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår bare ikke hvorfor ikke homofile kan være seksueltavsteående. Det er mange single menn der ute som er hetero som også er seksueltfraværende, dvs ufrivillig ikke får sex. Problemet er er at mange tror at single gutter egentlig er skaphomoer. Jeg respekterer homoer jeg, selv om jeg er en stolt heteromann selv.

Det virker som om homofile har fordommer mot heterofolk og at homofile er undertrykket i en heteroverden.

Da spør jeg som en heteromann, hvordan kan jeg bedre hverdagen for homser, og hvordan kan jeg spørre spørsmål om homseri er en legning eller en skapt industi for usikre menn som ikke får seg damer...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første. Hvorfor skal homser ikke ha sex eller kjæreste? Mange single homoer og.

For det andre så er det nok ikke så enkelt at man ikke får seg dame og dermed finner du en annen desperat mann. Og det tror jeg waco du og skjønner. Har du noen ganger vært så desperat etter sex at du har vurdert en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for seksuell utfoldelse av homser. Men det er monogame homser jeg er imot (f eks at de gifter seg). Neida. Jeg har ikkeno imot homoer, trodde du jeg var en homofob? isåfall må jeg si at du er fordomsfull!

Det er latterlig at kirken er imot monogame homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...