AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #141 Del Skrevet 31. mars 2020 20 timer siden, Gorilla skrev: Enig. Det der var fryktelig drøyt. Hun ble jo ikke respektert i det heletatt. Heldigvis klarte hun å sette grenser. Jeg sier bare, heldigvis, for veldig mange hadde stivnet, fått panikk og ikke klart å gjøre motstand i en slik situasjon. Jasmin presset seg jo på henne selv om hun prøvde å vri seg vekk og sa nei. Det er faktisk ulovlig. De som er så store burde vite såpass, men de er jo PH deltagere da så 🤦🏻♀️ Anonymkode: 0fe8a...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. mars 2020 #142 Del Skrevet 31. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som er så store burde vite såpass, men de er jo PH deltagere da så 🤦🏻♀️ Anonymkode: 0fe8a...eb0 Det burde være et minimumskrav før casting at de er inneforstått med at et nei er et nei og at alle seksuelle handlinger krever eksplisitt samtykke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 31. mars 2020 #143 Del Skrevet 31. mars 2020 På 24.3.2020 den 0.59, helloAdele skrev: Hva er greia med at Yasmin driver og kjefter på alle hun liksom skal trøste og ber de skjerpe seg og slutte å gråte og sånn? Hun har ikke sosiale antenner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #144 Del Skrevet 31. mars 2020 Hvorfor er Yasmin så ute etter å "ta" Ida? Anonymkode: 5300c...4c9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #145 Del Skrevet 31. mars 2020 Elsker at Yasmin lager drama. Hun fremstår som en fæl person, men det blir god TV av sånt. Anonymkode: 17b17...e44 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #146 Del Skrevet 31. mars 2020 Veldig merkbart at Paradise føler konkurransen fra ex on the beach. Mer alkohol, mindre sommerfugler, mer fokus på å være «gal» og mindre spill. Anonymkode: a0a78...0c9 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #147 Del Skrevet 31. mars 2020 jeg liker Ida så godt. Hun er så skjønn, god og snill😊 Anonymkode: 7bdff...8cd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #148 Del Skrevet 31. mars 2020 7 timer siden, helloAdele skrev: Guttene fikk jo faktisk ikke velge da, de måtte bare gjøre som jentene gjorde... Det er sant. Ikke greit. Anonymkode: fecfe...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #149 Del Skrevet 31. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Sett deg på en krenkakrakk og ta deg en pause du😊 eller dere kan lage en egen tråd om krenka-tema, så kan innholdet i serien bli diskutert her😊 Anonymkode: 94ef5...18e Krenkekrakk er så 2018. Hersketeknikker kan du prøve på noen ander. Er bare å scrolle videre om det blir intenst for deg. Anonymkode: fecfe...4ac 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 31. mars 2020 #150 Del Skrevet 31. mars 2020 12 timer siden, pessimistisk skrev: likte Yasmin i starten, men føler hun har vist hvordan hun egentlig er nå. Er jo helt besatt av å ha kontroll, og snakker ikke akkurat til folk som likeverdige. Når Ida hadde tårer i øynene og hun kom bort og bare "hvorfor har du tårer i øynene nå??". Altså, om jeg så at en venninne hadde hatt tårer i øynene hadde jeg gått bort og spurt om det går bra, og eventuelt gitt henne en klem. Føler nesten hun er litt ute etter å ta Ida av en eller annen grunn, noe som er trist siden Ida bare har vært søt og grei. Jeg er helt ny med å se på PH, så er litt flau over å svare her og mene så mye, men er vel litt bitt av basillen, så la gå 🤣😇 Yasmine (?) virker å mene at hun er bedre enn alle de andre. Alt det pjattet om at andre ikke har selvinnsikt og ikke har riktige verdier: hva faen med henne selv da!? For å bruke hennes ord "selvinnsikt, jenta mi". Og fy faen så frekk hun er med å blande seg i andres saker for så å påstå at det er andre enn hun som er dramatisk. Æsj! Hun irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #151 Del Skrevet 1. april 2020 Herregud hvorfor ser jeg på dette! Jeg er alt for gammel. Anonymkode: bdea0...ce3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #152 Del Skrevet 1. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud hvorfor ser jeg på dette! Jeg er alt for gammel. Anonymkode: bdea0...ce3 Jeg og, jeg er 37😂 Anonymkode: 7bdff...8cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #153 Del Skrevet 1. april 2020 Bra episode I dag, har ikke ledd så mye på flere sesonger.... Even er bra tv. Dagens episode bygger opp veldig mye spenning men så må du vente til mandag for å se resten...... Har sett mye kritikk fra deltakere på youtube og instagram angående denne sesongen, hvor mye de fokuserer på følelser og fremstiller de som drittunger som bare snakker om sex så klipper de alt annet. Liker at de kritiserer produksjonen for det. Ellers skulle ønske Yasmin hadde litt mer selvinnsikt, gir intervju overalt og klager hvordan blir fremstilt feil og vi ser kun 40 min ut av 24 timer, altså... deltakere der inne reagerer også på oppførselen hennes.. Stå opp for det du sier og gjør i de 40 minuttene, oppførselen hennes er jo ikke bare "dårlig klipping", hun oppfører seg skikkelig ille med hvordan hun kjefter på alle. Likte ikke Ida i starten men hun er en fin jente i denne episoden. Anonymkode: 4ac33...99a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 1. april 2020 #154 Del Skrevet 1. april 2020 13 timer siden, Rainstorm skrev: Jeg er helt ny med å se på PH, så er litt flau over å svare her og mene så mye, men er vel litt bitt av basillen, så la gå 🤣😇 Yasmine (?) virker å mene at hun er bedre enn alle de andre. Alt det pjattet om at andre ikke har selvinnsikt og ikke har riktige verdier: hva faen med henne selv da!? For å bruke hennes ord "selvinnsikt, jenta mi". Og fy faen så frekk hun er med å blande seg i andres saker for så å påstå at det er andre enn hun som er dramatisk. Æsj! Hun irriterer meg. Haha, du er ikke den eneste som er litt flau over å diskutere et sånt program😅 Men hva annet skal vi gjøre i disse tider😎 Håper Yasmine får seg en vekker når hun ser seg selv på tv, og ser hvordan hun faktisk fremstår. Virker ikke som hun har noe som helst selvinnsikt, og da blir det jo bare ekstra flaut når hun babler om at andre ikke har selvinnsikt..Håper hun ryker snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 1. april 2020 #155 Del Skrevet 1. april 2020 Har forelska meg i Even😍 for en fyr😍 for en selvironi 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #156 Del Skrevet 1. april 2020 De har jo fjernet mye av det jeg liker ved konseptet (spill, taktikk, krangling og allianser) og lagt til helt unødvendige ting som mer fyll, sex og kroppsdeler. Men jeg vet jo at jeg forlengst har blitt for gammel for dette, og nå ser det ut til at de gjør alt for å fri til ungdommen og bli kvitt de eldste seerne. PH har vært min guilty pleasure i mange år, men nå synes jeg de har kjørt programmet helt i grøfta. Og to episoder i uka??? Tre hadde vært greit, men to er alt for lite. Fikk litt håp om action idag da. Ser episodene på Viaplay, så kan vel ikke uttale meg så mye om det som skjer, kanskje? Menneh (ikke klikk her hvis du ikke vil vite noe av det som skjer idag!): Spoiler Krigen mellom Jasmine og Even kan bli interessant, men jeg må innrømme at jeg heier på Jasmine. Ja, hun er oppkjeftig og har liten selvinnsikt, men Even er jo direkte ondskapsfull og ekkel. Ser ikke noe selvironi der i gården, bare en klysete, usikker fyr). Gleder meg til mandag! Anonymkode: 2fd45...5e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #157 Del Skrevet 1. april 2020 Episodens krangler mellom Even og Yasmine fortsetter på Studio Paradise i dag. Anonymkode: 4ac33...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #158 Del Skrevet 1. april 2020 Åherregud så irriterende Yasmine er!!! Anonymkode: a309b...b69 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #159 Del Skrevet 1. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Episodens krangler mellom Even og Yasmine fortsetter på Studio Paradise i dag. Anonymkode: 4ac33...99a Spoiler Ble helt matt av Karl på slutten der, i spoileren. Fyren er jo helt whipped. Anonymkode: c1712...c3b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #160 Del Skrevet 1. april 2020 Har ikke noe imot at Yasmine girer opp spillet og lager drama, men måten hun snakker om og til folk der inne er jo helt krise. Og med en gang hun får et stikk mot seg selv så begynner hun selvfølgelig å grine... Er det ikke hun som snakker om selvinnsikt hele tiden? Jeg takler virkelig ikke Even, men i denne "krigen" her håper jeg virkelig han overkjører henne. Anonymkode: f11f7...45a 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå