Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elska dagens episode egentlig. Skikkelig feelgood og morsomt gjennom hele episoden. 

Anonymkode: 4c3c4...8ec

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Even og Yasmine kommer til å knulle... 😀

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er gøy at Even kommer mer og mer ut av skallet sitt, han er egentlig ganske morsom og likendes. Yasmin viste seg også fra en bedre side i denne episoden, snill og ydmyk plutselig, ihvertfall på tomannshånd med Even. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

De var litt søte sammen.

Anonymkode: 1855d...ad4

• Liker 2
Skrevet

Even skuespiller? Kjenner han godt, han er helt seg selv. Nå spiller han jo på yasmine for å få viljen sin i spillet. Dyktig. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor den rosa kjolen til Lone er fra??

Anonymkode: 05097...b95

AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg hvor lenge det er mellom episoden på onsdag og mandag. I tillegg til at man ikke kan se en ekstra på Viaplay, og at man ikke ser på slutten hva som skjer i neste episode.

Likte det mye bedre slik det var før😢

Anonymkode: 48f29...8dc

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Dagens episode.. hvordan er det mulig å klippe sammen noe så kjedelig?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagens episode.. hvordan er det mulig å klippe sammen noe så kjedelig?

Hva skjedde i dag? Får ikke sett før i kveld!

Anonymkode: b2652...57e

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen for at jeg fortsatt ser på PH og ikke Love island osv, er spillet .. spillet og den bobblen. Det er jo veldig tydelig at det er mye spill og taktikk snakk som skjer der inne som blir klippet vekk, istedenfor så har vi enda en episode hvor Karl gråter........

Anonymkode: 4ac33...99a

• Liker 9
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg hvor lenge det er mellom episoden på onsdag og mandag. I tillegg til at man ikke kan se en ekstra på Viaplay, og at man ikke ser på slutten hva som skjer i neste episode.

Likte det mye bedre slik det var før😢

Fire episoder i uka var mye bedre, i tillegg til at parseremoni alltid var på torsdag. Nå er det jo bare tull. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke helt hvordan Emil snakker til Jenny, ser for meg at han blir veldig kritiserende og hakkete i et ekteskap😅

Anonymkode: 229f7...792

• Liker 16
Skrevet

Stop making stupid people famous

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en kjedelig episode. Det er GØRR kjedelig dette nye opplegget med så få episoder. Håper de går tilbake neste år. Har jeg gledet meg  til ny episode, også er det faktisk ingen mening med dagens episode. Utrolig kjedelig.

Anonymkode: 7bdff...8cd

• Liker 8
Skrevet

Dette er latterlig... håper de går tilbake til normalt neste år... 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

overrasket over Yasmine og Even! 

Anonymkode: b2652...57e

• Liker 14
Skrevet

Hva skjer med så svake allmennkunnskaper? Føler alltid at det er folk på PH som ikke innehar vanlig allmennkunnskap. Gjør de seg til eller? :blink:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en kjedelig episode. Det er GØRR kjedelig dette nye opplegget med så få episoder. Håper de går tilbake neste år. Har jeg gledet meg  til ny episode, også er det faktisk ingen mening med dagens episode. Utrolig kjedelig.

Anonymkode: 7bdff...8cd

Ja hva faen var greia med dagens episode? Halve episoden ser man tilbake på gårdagens fest som om at det er en god historiefortelling. Vel.. det var det ikke! Og resten av episode var flat, innholdsfattig og matt.

Fullstendig meningsløs episode. Bånn i bøtta, dritt kjedelig! Tidenes darrigste Paraepisode ever! Karakter 0. 

Anonymkode: e9d0a...1fb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Gorilla skrev:

Hva skjer med så svake allmennkunnskaper? Føler alltid at det er folk på PH som ikke innehar vanlig allmennkunnskap. Gjør de seg til eller? :blink:

Synes faktisk ikke dette var så svakt. Jeg er heller positivt overrasket. Det morsomme er at mange "vanlige" mennesker der ute antakeligvis ville gjort det nesten like svakt. 

Anonymkode: c1712...c3b

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk ikke dette var så svakt. Jeg er heller positivt overrasket. Det morsomme er at mange "vanlige" mennesker der ute antakeligvis ville gjort det nesten like svakt. 

Anonymkode: c1712...c3b

Noen av dem trodde at Mount Everest var i Afrika..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...