Gå til innhold

Hvor får man kjøpt Løftesko på nett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er jente, str. 37 i sko. Finner veldig lite utvalg. Finnes det noen hemmelige nettbutikker som bare dere styrkeløftere vet om? 😃

Anonymkode: 82c70...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sikker på du må ha løftesko? Har du testet teknikke med noen som kan det?

Jeg bruker det ikke, enten barkmarksko/markløft-slippers.

Å ja, jeg løfter tungt :) 

Anonymkode: 050a8...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har så dårlig bevegelighet, så jeg klarer ikke de tyngste løftene med converse, blir for ustabilt. Kjører lettere økter med converse for å prøve å bedre bevegelighet, samt mobilitetstrening før hver økt. Men Tydligvis ikke nok😩 Har utsatt kjøp av løftesko i lang tid, men nå gidder jeg ikke mer😆 tanken er å kombinere det fremover, og prøve å bedre bevegelighet ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på du må ha løftesko? Har du testet teknikke med noen som kan det?

Jeg bruker det ikke, enten barkmarksko/markløft-slippers.

Å ja, jeg løfter tungt :) 

Jeg har så dårlig bevegelighet, så jeg klarer ikke de tyngste løftene med converse, blir for ustabilt. Kjører lettere økter med converse for å prøve å bedre bevegelighet, samt mobilitetstrening før hver økt. Men Tydligvis ikke nok😩 Har utsatt kjøp av løftesko i lang tid, men nå gidder jeg ikke mer😆 tanken er å kombinere det fremover, og prøve å bedre bevegelighet ved siden av. Går jevnlig til PT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så dårlig bevegelighet, så jeg klarer ikke de tyngste løftene med converse, blir for ustabilt. Kjører lettere økter med converse for å prøve å bedre bevegelighet, samt mobilitetstrening før hver økt. Men Tydligvis ikke nok😩 Har utsatt kjøp av løftesko i lang tid, men nå gidder jeg ikke mer😆 tanken er å kombinere det fremover, og prøve å bedre bevegelighet ved siden av. Går jevnlig til PT.

De fleste PT kan svært lite om baseløft/knebøy. Men du kan søke på videor om ankelmobilisering osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Legg inn autosøk på finn.no - hender det dukker opp fine løftesko der som er brukt en gang eller to :)

Anonymkode: b4396...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg endte opp med Nike Metcons. Anbefales! Gode, og stabile som løftesko... Bra friksjon mot underlaget, noe jeg synes er særlig bra ved øvelser som f.eks. hipthrust. Kjøpte dem på sportsbutikk på nett, for ca. 800 kr. Men ikke bruk dem til løping eller lengre oppvarmingssession på tredemølla, de har ikke nok demp til det.

Anonymkode: adc76...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere Metcon-sko kommer også med uttagbart ilegg til skoene, dersom du ønsker litt mer oppbygging under hælen.

Hvis mobiliten er et problem i knebøy, er det i tillegg til mobilitetsøvelser som du nevner, en mulighet å ta knebøy med hælene plassert på kanten av en vektskive. Ifølge youtube, i alle fall. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere Metcon-sko kommer også med uttagbart ilegg til skoene, dersom du ønsker litt mer oppbygging under hælen.

Hvis mobiliten er et problem i knebøy, er det i tillegg til mobilitetsøvelser som du nevner, en mulighet å ta knebøy med hælene plassert på kanten av en vektskive. Ifølge youtube, i alle fall. 😛

Ja, det er en løsning med vektskive, men jeg syns det blir litt skummelt for det blir litt ustabilt. Men har brukt det noen ganger - og det funker jo helt ok👌🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legg inn autosøk på finn.no - hender det dukker opp fine løftesko der som er brukt en gang eller to :)

Anonymkode: b4396...96f

Lurt👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp direkte fra Adidas, f.eks power perfect 3.

Endret av Thepig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Glemte å si hvor på nett jeg kjøpte Metcon-skoa; Sportamore var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...