AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Del Skrevet 2. mars 2020 Jeg er jente, str. 37 i sko. Finner veldig lite utvalg. Finnes det noen hemmelige nettbutikker som bare dere styrkeløftere vet om? 😃 Anonymkode: 82c70...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Del Skrevet 2. mars 2020 Sikker på du må ha løftesko? Har du testet teknikke med noen som kan det? Jeg bruker det ikke, enten barkmarksko/markløft-slippers. Å ja, jeg løfter tungt Anonymkode: 050a8...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Del Skrevet 2. mars 2020 https://www.xxl.no/search?query=løftesko&_=1583153126402&User=Dame Anonymkode: 20020...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Del Skrevet 2. mars 2020 Jeg har så dårlig bevegelighet, så jeg klarer ikke de tyngste løftene med converse, blir for ustabilt. Kjører lettere økter med converse for å prøve å bedre bevegelighet, samt mobilitetstrening før hver økt. Men Tydligvis ikke nok😩 Har utsatt kjøp av løftesko i lang tid, men nå gidder jeg ikke mer😆 tanken er å kombinere det fremover, og prøve å bedre bevegelighet ved siden av. Anonymkode: 82c70...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Del Skrevet 2. mars 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.xxl.no/search?query=løftesko&_=1583153126402&User=Dame Anonymkode: 20020...2a0 xxl er genialt👏🏻 Takk for tips! Tar gjerne mot flere, så jeg har litt å velge i😃 Anonymkode: 82c70...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Del Skrevet 2. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sikker på du må ha løftesko? Har du testet teknikke med noen som kan det? Jeg bruker det ikke, enten barkmarksko/markløft-slippers. Å ja, jeg løfter tungt Anonymkode: 050a8...a3f Jeg har så dårlig bevegelighet, så jeg klarer ikke de tyngste løftene med converse, blir for ustabilt. Kjører lettere økter med converse for å prøve å bedre bevegelighet, samt mobilitetstrening før hver økt. Men Tydligvis ikke nok😩 Har utsatt kjøp av løftesko i lang tid, men nå gidder jeg ikke mer😆 tanken er å kombinere det fremover, og prøve å bedre bevegelighet ved siden av. Går jevnlig til PT. Anonymkode: 82c70...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Del Skrevet 2. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så dårlig bevegelighet, så jeg klarer ikke de tyngste løftene med converse, blir for ustabilt. Kjører lettere økter med converse for å prøve å bedre bevegelighet, samt mobilitetstrening før hver økt. Men Tydligvis ikke nok😩 Har utsatt kjøp av løftesko i lang tid, men nå gidder jeg ikke mer😆 tanken er å kombinere det fremover, og prøve å bedre bevegelighet ved siden av. Går jevnlig til PT. Anonymkode: 82c70...b73 De fleste PT kan svært lite om baseløft/knebøy. Men du kan søke på videor om ankelmobilisering osv. Anonymkode: 050a8...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #8 Del Skrevet 2. mars 2020 Legg inn autosøk på finn.no - hender det dukker opp fine løftesko der som er brukt en gang eller to Anonymkode: b4396...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #9 Del Skrevet 2. mars 2020 Jeg endte opp med Nike Metcons. Anbefales! Gode, og stabile som løftesko... Bra friksjon mot underlaget, noe jeg synes er særlig bra ved øvelser som f.eks. hipthrust. Kjøpte dem på sportsbutikk på nett, for ca. 800 kr. Men ikke bruk dem til løping eller lengre oppvarmingssession på tredemølla, de har ikke nok demp til det. Anonymkode: adc76...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #10 Del Skrevet 2. mars 2020 Flere Metcon-sko kommer også med uttagbart ilegg til skoene, dersom du ønsker litt mer oppbygging under hælen. Hvis mobiliten er et problem i knebøy, er det i tillegg til mobilitetsøvelser som du nevner, en mulighet å ta knebøy med hælene plassert på kanten av en vektskive. Ifølge youtube, i alle fall. 😛 Anonymkode: adc76...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #11 Del Skrevet 2. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere Metcon-sko kommer også med uttagbart ilegg til skoene, dersom du ønsker litt mer oppbygging under hælen. Hvis mobiliten er et problem i knebøy, er det i tillegg til mobilitetsøvelser som du nevner, en mulighet å ta knebøy med hælene plassert på kanten av en vektskive. Ifølge youtube, i alle fall. 😛 Anonymkode: adc76...75d Ja, det er en løsning med vektskive, men jeg syns det blir litt skummelt for det blir litt ustabilt. Men har brukt det noen ganger - og det funker jo helt ok👌🏻 Anonymkode: 82c70...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #12 Del Skrevet 2. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legg inn autosøk på finn.no - hender det dukker opp fine løftesko der som er brukt en gang eller to Anonymkode: b4396...96f Lurt👏🏻👏🏻 Anonymkode: 82c70...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thepig Skrevet 2. mars 2020 #13 Del Skrevet 2. mars 2020 (endret) Kjøp direkte fra Adidas, f.eks power perfect 3. Endret 3. mars 2020 av Thepig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #14 Del Skrevet 3. mars 2020 Glemte å si hvor på nett jeg kjøpte Metcon-skoa; Sportamore var det. Anonymkode: adc76...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå