Gå til innhold

Jeg klarer ikke tro at jeg er gravid


Ms.Parker

Anbefalte innlegg

Jeg er sju dager over ikm i dag.

Har tatt sikkert 20 tester, alle viser en svak,svak strek. Det som gjør at jeg ikke tror på det/tror det går bra, er at disse svake strekene ikke har blitt noe sterkere de siste 7 dagene. Da tenker jeg at hcg ikke stiger, og at det blir en SA - noe som gjør at jeg ikke forholder meg til "graviditeten", tar ikke tilskuddene jeg bør ta, spiser spekemat osv. Jeg glemmer helt av at jeg er gravid, fordi jeg kjenner inni meg at det ikke kommer til å gå bra uansett.

Ja. Måtte bare få mine tanker ut i natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens test, 7 dager over ikm. Tenker å kontakte legen på mandag, kanskje jeg kan få tatt blodprøver.

20200229_163358.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test. 

Skal få ringt legen i morgen. Kjenner spontanaborten fra oktober sitter fast i tankene mine ennå. Så bildet jeg tok av testen den gang, 2 dager etter ikm. Helt annerledes strek enn det jeg får nå.

20200301_171438.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er min beste venn og min verste fiende akkurat nå. 

Og dersom jeg får tatt blodprøvene denne uka som kommer, vet jeg at det innebærer mer venting, og venting i usikkerhet er jeg fryktelig dårlig på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ☺️

Jeg hadde også veldig svak positiv lenge på sånne tester, men jeg syns det var greit å kjøpe en digital også som det står gravid eller ikke gravid på. 

Jeg fikk ikke sterk positiv før uke 8 tror jeg det var. Er i uke 14 nå, og her er det liv og hjertebank. Så jeg anbefaler deg å ta folsyre og ikke spise spekemat bare for sikkerhets skyld ☺️ Jeg følte meg heller ikke gravid på en stund, det er ennå tidlig ☺️

Gratulerer med positiv test 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Håper dette ornder seg, streken er tydelig. Hjerne oppdater ang. Hva legen/blodprøver sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time hos legen på fredag, regner med det blir blodprøver da. Har bestilt tidlig ultralyd, fått time om 2 uker. 

Hadde bitteliten blødning i går kveld. Det var sånn det startet sist, så nå går jeg her og kjenner ekstra godt etter i kroppen 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg kjenner igjen den spenningen! 

Håper alt går bra ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny digital test i ettermiddag. Tenkte som så at ettersom den jeg tok for 8 dager siden viste 1-2 uker, burde den i dag vise 2-3 uker..

Og det gjør den! Kanskje dette går veien likevel? Akkurat nå føler jeg meg såpass trygg at jeg vurderer å avlyse fredagens legetime, er kanskje litt tidlig for første svangerskapskontroll, og jeg skal jo ta ul om 2 uker likevel..

Deilig å endelig tørre å være litt positiv!

20200304_223952.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen ringte i går, blodprøvene jeg tok fredag og mandag viser fin stigning av hcg, hurra! Ultralyd førstkommende mandag 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...