Gjest Chroma Skrevet 14. april 2020 #1361 Del Skrevet 14. april 2020 13 timer siden, GulSitron skrev: Synes hun drar litt raske konklusjoner på snap i dag. Noen har filma spørsmålsrunden og hun dro den dit hen at folk skal klippe den til ut av kontekst og vise nav sånn at hu mister stønadene hu ikke har. Også var folk plutselig sjalu og misunnerlig på henne. Hu hadde ihvertfall en alvorlig lang runde med kjefting Hun sier jo hele tiden at hun ikke har noen stønader. Ingenting å være redd for da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 14. april 2020 #1362 Del Skrevet 14. april 2020 Hun sier så mye... Hun sa hun hadde god økonomi også. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 14. april 2020 #1363 Del Skrevet 14. april 2020 Jeg avfulgte dama i alle medier for noen uker siden, å livet ble bedre uten provoseringen hennes merket jeg😂 Håper flere avfølger! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coronaviruset Skrevet 14. april 2020 #1364 Del Skrevet 14. april 2020 2 minutter siden, monstergospel skrev: Jeg avfulgte dama i alle medier for noen uker siden, å livet ble bedre uten provoseringen hennes merket jeg😂 Håper flere avfølger! Gjorde det samme i går, orker ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 14. april 2020 #1365 Del Skrevet 14. april 2020 15 minutter siden, Coronaviruset skrev: Gjorde det samme i går, orker ikke mer. Samme her, orker ikke mer av hverken løgner, selvdigging å negativitet, blir bare irritert av det, å vitsen med å følge non skal jo være det motsatte. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 14. april 2020 #1366 Del Skrevet 14. april 2020 20 timer siden, Lolland78 skrev: Ting forandrer seg hele tiden. Spørs helt hvordan dag hun har på de spørsmålsrundene. Idag har de "alltid " bodd sammen med kaldt seg særboere fra april. Men kun fordi de har to forskjellige adresser. Men hun kan ikke si noe om hvorfor de har to adresser. Men hvilket krav har du til å vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 14. april 2020 #1367 Del Skrevet 14. april 2020 19 timer siden, GulSitron skrev: Synes hun drar litt raske konklusjoner på snap i dag. Noen har filma spørsmålsrunden og hun dro den dit hen at folk skal klippe den til ut av kontekst og vise nav sånn at hu mister stønadene hu ikke har. Også var folk plutselig sjalu og misunnerlig på henne. Hu hadde ihvertfall en alvorlig lang runde med kjefting Hu kjefta ikke, pratet med vanlig stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 14. april 2020 Forfatter #1368 Del Skrevet 14. april 2020 26 minutter siden, Siwert skrev: Men hvilket krav har du til å vite det? Har ingen krav på å vite det men hvorfor i alle dager sitte å lange ut om A og aldri si B når folk spør. For å så si at " jeg er en ærlig og rett frem snapper som viser bak fasaden " 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 14. april 2020 #1369 Del Skrevet 14. april 2020 En ting jeg ikke forstår... hvis hun ikke får penger av nav, hvorfor er hun da redd for om noen sender dem en film av henne ? Hvis hun ikke hadde noe å være redd for hadde hun bare sagt jaja så får dem vel en god latter. Eller noe i den duren. ..? 🤔🤔🤨 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 14. april 2020 #1370 Del Skrevet 14. april 2020 1 time siden, Lolland78 skrev: Har ingen krav på å vite det men hvorfor i alle dager sitte å lange ut om A og aldri si B når folk spør. For å så si at " jeg er en ærlig og rett frem snapper som viser bak fasaden " Ja men vi trenger ikke vite alt som foregår i livet hennes. Hun legger ut det hun vil at vi skal vite. Resten er privat. Bare fordi hun er på SoMe så har hun vel ikke sagt opp retten til å ha noe privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 14. april 2020 #1371 Del Skrevet 14. april 2020 2 timer siden, Siwert skrev: Hu kjefta ikke, pratet med vanlig stemme Hun kjefta ikke i går nei, snakket bare med en overlegen tone, om ting hun tydeligvis ikke har peiling på. Det er jo ikke om folk er KJÆRESTER som er issuet. Issuet er om man oppgir at man ikke bor sammen, hvis man faktisk gjør det. Aner ikke hva situasjonen er hos dem, hun sier jo aldri hva situasjonen er. Hun snakker om det, men sier at han er der hele tiden, men ikke direkte om han har adressen sin der eller ei.. Så snakker ikke direkte om dem. Men om man oppgir at man er alene med barna har man jo krav på flere stønader som utvidet barnetrygd, småbarnstillegg, overgangsstønad, stønad til pass osvosv. Så fort man får samboer, om det er faren til kidsa eller ei, så har man ikke rett på dette lenger. Nav driter i om man er KJÆRESTER, men de driter ikke i om man bor sammen, om man oppgir at man ikke gjør det. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 14. april 2020 #1372 Del Skrevet 14. april 2020 33 minutter siden, neiognei skrev: Hun kjefta ikke i går nei, snakket bare med en overlegen tone, om ting hun tydeligvis ikke har peiling på. Det er jo ikke om folk er KJÆRESTER som er issuet. Issuet er om man oppgir at man ikke bor sammen, hvis man faktisk gjør det. Aner ikke hva situasjonen er hos dem, hun sier jo aldri hva situasjonen er. Hun snakker om det, men sier at han er der hele tiden, men ikke direkte om han har adressen sin der eller ei.. Så snakker ikke direkte om dem. Men om man oppgir at man er alene med barna har man jo krav på flere stønader som utvidet barnetrygd, småbarnstillegg, overgangsstønad, stønad til pass osvosv. Så fort man får samboer, om det er faren til kidsa eller ei, så har man ikke rett på dette lenger. Nav driter i om man er KJÆRESTER, men de driter ikke i om man bor sammen, om man oppgir at man ikke gjør det. Men hun mottar ikke annet enn vanlig barnetrygd og kontantstøtte. Det utrykte hun flere ganger i går. Og jeg syntes ikke det var i en overlegen tone heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 14. april 2020 #1373 Del Skrevet 14. april 2020 50 minutter siden, Siwert skrev: Men hun mottar ikke annet enn vanlig barnetrygd og kontantstøtte. Det utrykte hun flere ganger i går. Og jeg syntes ikke det var i en overlegen tone heller. Hvis hun er registrert som alenemor så mottar hun en ekstra barnetrygd. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 14. april 2020 #1374 Del Skrevet 14. april 2020 1 time siden, neiognei skrev: Hun kjefta ikke i går nei, snakket bare med en overlegen tone, om ting hun tydeligvis ikke har peiling på. Det er jo ikke om folk er KJÆRESTER som er issuet. Issuet er om man oppgir at man ikke bor sammen, hvis man faktisk gjør det. Aner ikke hva situasjonen er hos dem, hun sier jo aldri hva situasjonen er. Hun snakker om det, men sier at han er der hele tiden, men ikke direkte om han har adressen sin der eller ei.. Så snakker ikke direkte om dem. Men om man oppgir at man er alene med barna har man jo krav på flere stønader som utvidet barnetrygd, småbarnstillegg, overgangsstønad, stønad til pass osvosv. Så fort man får samboer, om det er faren til kidsa eller ei, så har man ikke rett på dette lenger. Nav driter i om man er KJÆRESTER, men de driter ikke i om man bor sammen, om man oppgir at man ikke gjør det. Syntes hun har vært ganske direkte om at han ikke har adresse der jeg. 🤭 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 14. april 2020 #1375 Del Skrevet 14. april 2020 (endret) Hvis man ikke bor sammen (altså har to forskjellige adresser, får forelderen som bor på den adr barna er registrert på dobbel barnetrygd. Dette skjer automatisk, man trenger ikke søke.. bare melde fra. Så dette får dem hvis de har forskjellig adresse, som hun jo har sagt dem har. Det er ikke lovlig hvis han i praksis bor der, men at dem bare ikke får solgt det andre huset. Da skal begge omsorgspersoner ha samme adresse. Endret 14. april 2020 av kalini feil 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 14. april 2020 #1376 Del Skrevet 14. april 2020 20 minutter siden, kalini skrev: Hvis man ikke bor sammen (altså har to forskjellige adresser, får forelderen som bor på den adr barna er registrert på dobbel barnetrygd. Dette skjer automatisk, man trenger ikke søke.. bare melde fra. Så dette får dem hvis de har forskjellig adresse, som hun jo har sagt dem har. Det er ikke lovlig hvis han i praksis bor der, men at dem bare ikke får solgt det andre huset. Da skal begge omsorgspersoner ha samme adresse. går ikke automatisk... man må søke selv for å få det. har gjort det selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 14. april 2020 #1377 Del Skrevet 14. april 2020 7 minutter siden, MsFri skrev: går ikke automatisk... man må søke selv for å få det. har gjort det selv Det måtte ikke jeg! sendte bare bekreftelse på adr endring på barna, samt samværsavtale fra fvk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 14. april 2020 #1378 Del Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, kalini skrev: Det måtte ikke jeg! sendte bare bekreftelse på adr endring på barna, samt samværsavtale fra fvk! Da har du sendt samværsavtale og gjort noe for å få utvidet. Man får det ikke uten en samværsavtale og meglingsattest. Så ingenting automatisk i det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 14. april 2020 #1379 Del Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, kalini skrev: Det måtte ikke jeg! sendte bare bekreftelse på adr endring på barna, samt samværsavtale fra fvk! Det går jo ikke automatisk når du har sendt inn dokumentasjon. Da har du jo medvirket til prosessen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 14. april 2020 #1380 Del Skrevet 14. april 2020 6 minutter siden, Flettfrid skrev: Det går jo ikke automatisk når du har sendt inn dokumentasjon. Da har du jo medvirket til prosessen. Men måtte ikke SØKE. Måtte ikke fylle inn et skjema for å søke spesifikt om dobbel barnetrygd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg