Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Hønemor74 skrev:

For noen dager siden når hun reklamerte for disse kupongene sine sa hun . Jeg er klar til å jobbe igjen når myndighetene  sier at «sjappa» hennes Ikke  må være stengt . Nå er hun plutselig Der at hun ikke vil utsette yngste datter eller familie for smitte .. å det forstår jeg . Men med tanke på hva hun svarte følgern med barn med immunsvikt hvor hun hånlig lo å svarte frekt skjønner jeg ikke at hun venter at folk skal verken forstå eller respektere hennes valg 

I helsesektoren får vi ikke noe fritak fra jobb selv om vi har barn i risikogruppa. Det var så vidt vi fikk fritak fra å jobbe med koronasyke pasienter, om vi er i risikogruppe selv. 

Jeg skjønner at hun tenker det og det er fint at hun tenker det, men.. Det sies overhodet ikke noe om at foreldre til barn som kan være i risikogrupper ikke kan jobbe. Barn regnes egentlig ikke til å være spesielt utsatte selv om de har underliggende sykdommer heller.. 

Det kommer jo retningslinjer på hvordan de bør jobbe, hvilke kunder som bør holde seg unna slike tjenester osv, så så lenge hun påser at de blir fulgt så er det ikke noe stor risiko for henne å begynne å jobbe. 

Skulle jo tro at det å miste strømmen, ikke ha råd til mat, at de ikke får betalt husleie og at usikret gjeld osv går til inkasso var en tungtveiende faktor når hun skal ta den avgjørelsen. Tviler sterkt på at hun får noe støtte fra NAV om hun velger å ikke jobbe, så lenge det ikke foreligger en eneste retningslinje som sier at hun ikke kan det. 

Nå er det jo, som hun viser, ikke åpnet for at de kan begynne før det foreligger noen retningslinjer, men blir spennende å se hva unnskyldningen blir når de er på plass... 

Endret av neiognei
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har det i dagesvis dreid seg om muligheter til inntekt i og med at inntektskilden ikke er tilgjengelig. Vanskelig situasjon, forståelig nok. Nå når det kan gå mot en løsning, hun har flere kunder med gavekort som venter og annonserer/reklamerer med disse verdikupongene for å sikre seg et kundegrunnlag når det er klart... Så skal man ytterligere vente pga barn i risikogruppa?! Da må man gjøre smitteverntiltak slik som vi i helsevesenet. Skifte på jobb, rett i dusjen når man kommer hjem, kan ikke F ha de overhode, for de har vel nesten ikke vært i barnehagen i Larvik har hun jo selv sagt.

Flott at hun tenker på barna, men inntekt og en mor som ikke trenger så store økonomiske bekymringer som hun har uttrykt nå gjør også godt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette, og svar til slettet innhold.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Talla er på kveldsmøte. Nå som neglene er det kanskje håret neste?

Det er bra hun er forsiktig med jobb/smitte/barn. Sånt må alle godta syns jeg, vi vet jo ikke hvor farlig dette kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte Mail til junkyard jeg .. nå vet ikke jeg hva slags avtale hun har iforhold til promotering og hvor lenge . Men flere av junkyard videoene på Snapchat er fra kamera rull så o utgangspunktet er det ikke riktig at det ikke kan selges . Legger ved bilde av svaret på mailen 

0C6A2DCF-2BDA-418C-80C6-1117EA7FC97B.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
17 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Sendte Mail til junkyard jeg .. nå vet ikke jeg hva slags avtale hun har iforhold til promotering og hvor lenge . Men flere av junkyard videoene på Snapchat er fra kamera rull så o utgangspunktet er det ikke riktig at det ikke kan selges . Legger ved bilde av svaret på mailen 

0C6A2DCF-2BDA-418C-80C6-1117EA7FC97B.jpeg

Du kan jo tipse henne om det. Kanskje hun ikke vet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Justsaying skrev:

Talla er på kveldsmøte. Nå som neglene er det kanskje håret neste?

Det er bra hun er forsiktig med jobb/smitte/barn. Sånt må alle godta syns jeg, vi vet jo ikke hvor farlig dette kan bli.

Jeg måtte sjekke håret og jeg synes det så bleika ut 😂 Men sikkert bare innbilning 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Chroma skrev:

Du kan jo tipse henne om det. Kanskje hun ikke vet det. 

Det vet hun nok ettersom hun påstod det ikke kan selges pga avtalen . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter møtet, eller i alle fall i dag har vi også fått muligheten til å kjøpe den gule lakken:)

vurderte nesten litt å gjøre det, siden neglene ser så proft gjort, tykke og robuste ut. Mine er blitt enda mer  porøse etter all vasking og spriting. Men helsepersonell/risikogruppe person så lar man være da det drar mye mikrober/skitt med lakk.Når man først tar noen hensyn for barn i risikogruppa, bør negler kunne vike....  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2020 den 8.09, neiognei skrev:

Eh, man ser tydelig at det er noe ekstra på de neglene, det er ikke bare hennes naturlige negler som har grodd. Vet ikke hvordan dine negler gror, men de fleste blir lengre, ikke tykkere. 

Jeg vet ikke 🤷🏼‍♀️

286BEC82-1F44-4C3A-AEFA-769633E4AABD.png

F0086438-0749-436C-BC66-E944F997CE7E.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GulSitron skrev:

Jeg vet ikke 🤷🏼‍♀️

286BEC82-1F44-4C3A-AEFA-769633E4AABD.png

F0086438-0749-436C-BC66-E944F997CE7E.png

Hva er det du ikke vet? 🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Hva er det du ikke vet? 🤪

Det jeg siterte. At det må være noe mer enn bare lakk. Ut ifra bildene synes jeg det ser ut som at hu ikke juger om at det kun er hennes egne negler under lakken. Synes det ser ut som at hennes naturlige negler har sånn bøy, og når det er gellak så vil jo neglen bli litt tykkere uansett 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, GulSitron skrev:

Det jeg siterte. At det må være noe mer enn bare lakk. Ut ifra bildene synes jeg det ser ut som at hu ikke juger om at det kun er hennes egne negler under lakken. Synes det ser ut som at hennes naturlige negler har sånn bøy, og når det er gellak så vil jo neglen bli litt tykkere uansett 😊

Vet ikke om jeg ser i kryss, men jeg syns de røde ser lenger ut. 
 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, GulSitron skrev:

Det jeg siterte. At det må være noe mer enn bare lakk. Ut ifra bildene synes jeg det ser ut som at hu ikke juger om at det kun er hennes egne negler under lakken. Synes det ser ut som at hennes naturlige negler har sånn bøy, og når det er gellak så vil jo neglen bli litt tykkere uansett 😊

Ja, hun holdt jo på og måtte file av gellakken i forrige uke. Fordi at det var en stor glippe mellom der gellakken starta og der hennes negl startet. Fikk fil i postkassa fra negldamen og måtte file de ned selv. Så hun skal vel da nå ikke ha gellakk, bare sine egne negler. Kanskje hun har ordna gellakk hjemme selv. De røde neglene er et gammelt bilde,  hun hadde grønne negler før hun filte ned. Du får heller se på filmsnuttene. Og lure i vei. 🙂

Endret av neiognei
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse godt neglstudiemateriale på Snap nå. :)

Endret av neiognei
Siterte feil bruker. 🙈
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, LoppeLiten skrev:

Vet ikke om jeg ser i kryss, men jeg syns de røde ser lenger ut. 
 

Ja, de ser lengre ut, men nå tror jeg de røde er før og de uten noe er etter 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De uten negelakk var når hun kom til salongen, de røde når hun forlot salongen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Superjanne skrev:

Ang. dette merch (?) hun selger. Hun blir jo sponsa, sant, så mener hun at vi normale skal KJØPE en hettegenser med "Bohemen Tattoo"på til tja en tusing og vel så det?

Er det ikke heller slik at VI skulle Fått Merch om vi skal gå rundt som levende reklameplakater for hennes sjappe?

Hun får jo gratis negler og hår, sant? blir litt i samme gata....

om dere skjønte hva jeg mener, tili oppe og kun tatt en kopp kaffe.... ZzzZzz....God morgen btw :)

Ja men gir ikke penger. Hun vil jobbe minst mulig for å ha mest mulig penger. Derfor selger hun store mengder gavekort så og si hele året. Hun kommer aldri til å gjøre noe hvis hun ikke får penger for det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...