Gjest RockOn Skrevet 13. april 2020 #1341 Del Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, Blomstertapet skrev: Ut i fra det hun legger fram så har hun mange som hun skylder penger. Hadde det vært en forbrukslån ect så hadde det sikkert vært enklere. Men det er noe som ikke stemmer helt med summene. Hun har vel rota det skikkelig til og det er sykt krevende å brette ut hvilke kreditorer og hvor mange, hvilke summer ect. På en annen side sier hun selv at de 35k er nok å slukke branner på gjelda, men hun tjener 40k netto en vanlig mnd. Dem som klarer forklare hvordan de to regnestykkene henger sammen må gjerne forklare 🙄 Forbruket der, husleie og alt annet av utgifter betales ikke akkurat av en god fe i himmelen heller. Minst 40 000 kr i brutto. Men hun kunne tjene mye mer, det var bare det hun trengte for at det skulle gå rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. april 2020 #1342 Del Skrevet 13. april 2020 På 7.4.2020 den 14.38, Hesya skrev: Bare å la vær det da! Slutt og gå på utseende til folk! Når hun er så dårlig på å tatovere så får hun kanskje bare holde seg til å kladde på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 13. april 2020 #1343 Del Skrevet 13. april 2020 Akkurat nå, Blomstertapet skrev: Ut i fra det hun legger fram så har hun mange som hun skylder penger. Hadde det vært en forbrukslån ect så hadde det sikkert vært enklere. Men det er noe som ikke stemmer helt med summene. Hun har vel rota det skikkelig til og det er sykt krevende å brette ut hvilke kreditorer og hvor mange, hvilke summer ect. På en annen side sier hun selv at de 35k er nok å slukke branner på gjelda, men hun tjener 40k netto en vanlig mnd. Dem som klarer forklare hvordan de to regnestykkene henger sammen må gjerne forklare 🙄 Forbruket der, husleie og alt annet av utgifter betales ikke akkurat av en god fe i himmelen heller. De (minimum) 40k skal også dekke utgifter hun har i ENK, så her skal det også betales leie, strøm, utsyr ol, da er det ikke mye utbetalt etter skatt. Ingen ting henger sammen når man ser på økonomien til Talla og valg hun tar rundt penger. Veldig bra hun går inn for å selge unna litt nå, selv om hun holder tilbake en god del. Tror ikke hun ser hvor sykt mye klær hun har og hun fortsetter å skylde på at hun ikke kan selge klær hun har fått i sammarbeid. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 13. april 2020 #1344 Del Skrevet 13. april 2020 8 minutter siden, Keikolina skrev: Når hun er så dårlig på å tatovere så får hun kanskje bare holde seg til å kladde på seg selv. Hvorfor synes du hun er gjør en dårlig tatoveringsjobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 13. april 2020 #1345 Del Skrevet 13. april 2020 49 minutter siden, neiognei skrev: Kan du fortelle meg hvorfor folk betaler over dobbel pris for noe som helst? Bare lurer, for jeg skjønner det ikke. Spesielt int og samlere feks, kan ikke si jeg skjønner det i den forstand at jeg ville gjort det samme selv. Men, vi gjør vel alle ting som for andre virker helt meningsløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. april 2020 #1346 Del Skrevet 13. april 2020 (endret) 35 minutter siden, Chroma skrev: Hvorfor synes du hun er gjør en dårlig tatoveringsjobb? Ser primtivt og dårlig ut. Ikke akkurat Kat von D Endret 13. april 2020 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 13. april 2020 #1347 Del Skrevet 13. april 2020 Visste ikke at hu har en sønn også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 13. april 2020 #1348 Del Skrevet 13. april 2020 5 minutter siden, MzMe skrev: Visste ikke at hu har en sønn også? Hun har ikke det . Sønnen hadde Fredrik fra før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husjhusj Skrevet 13. april 2020 #1349 Del Skrevet 13. april 2020 5 minutter siden, MzMe skrev: Visste ikke at hu har en sønn også? Det er ikke hennes biologiske. Sønnen til F fra et tidligere forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 13. april 2020 Forfatter #1350 Del Skrevet 13. april 2020 Ting forandrer seg hele tiden. Spørs helt hvordan dag hun har på de spørsmålsrundene. Idag har de "alltid " bodd sammen med kaldt seg særboere fra april. Men kun fordi de har to forskjellige adresser. Men hun kan ikke si noe om hvorfor de har to adresser. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 13. april 2020 #1351 Del Skrevet 13. april 2020 48 minutter siden, Hønemor74 skrev: Hun har ikke det . Sønnen hadde Fredrik fra før Fikk inntrykk av det i dag da hu fikk spm om hu hadde en sønn også, og hu svarer «Ja, det har jeg» men ikke nevner at det er F sin sønn fra før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 13. april 2020 Forfatter #1352 Del Skrevet 13. april 2020 18 minutter siden, MzMe skrev: Fikk inntrykk av det i dag da hu fikk spm om hu hadde en sønn også, og hu svarer «Ja, det har jeg» men ikke nevner at det er F sin sønn fra før. 1 år siden så var hun 4barnsmamma så sa hun at hun var 3barnsmamma og idag var hun 4barnsmamma igjen. Det kommer an på hvilken dag og humør hun er i. Det er også derfor det blir stilt så mye spørsmål rundt det. Hadde hun hatt en dag der hun forklarte "litt" rundt det så tror jeg hun har sluppet alle disse spørsmålene. Men hvis hun gjør det så burde hun fortelle sannheten , for det begynner å bli nok av alle disse liksom forklaringene hennes. Hun husker ikke engang selv hva hun har fortalt tidligere. Og som hun sier " han skal ikke eksponeres" det er igrunn fint. Men jeg stiller med undrende til hvorfor f lar de andre barna og seg selv eksponeres på hennes snapp (hvis han er så streng på det ). Alle andre unntatt det ene barnet virker dog litt merkelig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 13. april 2020 #1353 Del Skrevet 13. april 2020 Synes hun drar litt raske konklusjoner på snap i dag. Noen har filma spørsmålsrunden og hun dro den dit hen at folk skal klippe den til ut av kontekst og vise nav sånn at hu mister stønadene hu ikke har. Også var folk plutselig sjalu og misunnerlig på henne. Hu hadde ihvertfall en alvorlig lang runde med kjefting 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 13. april 2020 #1354 Del Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, GulSitron skrev: Synes hun drar litt raske konklusjoner på snap i dag. Noen har filma spørsmålsrunden og hun dro den dit hen at folk skal klippe den til ut av kontekst og vise nav sånn at hu mister stønadene hu ikke har. Også var folk plutselig sjalu og misunnerlig på henne. Hu hadde ihvertfall en alvorlig lang runde med kjefting Hun ønsker hvertfall veldig at noen er opphengt i henne, for det har gått igjen - og da tenker jeg at hun er sånn ca passe høy i hatten🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 13. april 2020 Forfatter #1355 Del Skrevet 13. april 2020 Men hvis hun ikke kan se hvem som gjør det, hvordan kan hun si at det er de samme 10stk personene da ? Og hvis det kun er 1 eller 10 stk hvorfor bry seg ? Hvis man har 40tusen seere. Virker som hun får noe fra nav da 😂🤭 siden det er det første hun nevner og kjefter om. Kunne jo hende de filma for å se hvor langt øredobbene hennes hang fra øra når hun snakket (så de kan se filmen uten nett ) man vet jo aldri 🤭 men hun gikk rett på nav styret istedenfor. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 13. april 2020 #1356 Del Skrevet 13. april 2020 (endret) 4 timer siden, RockOn skrev: Minst 40 000 kr i brutto. Men hun kunne tjene mye mer, det var bare det hun trengte for at det skulle gå rundt. Hvordan har hun så mye gjeld da? Hun har jo sagt at hun tjener mer enn nok. Tjener man mer enn nok så har man ikke så enorme mengder gjeld som hun må ha. Når hun samlet inn penger så snakket hun kun om at disse pengene skulle gå til å betjene denne gjelda. Kreditorene maste og det var ikke måte på hvor mye hun trengte penger til å "bare betjene rentene". Endret 13. april 2020 av neiognei 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RockOn Skrevet 13. april 2020 #1357 Del Skrevet 13. april 2020 2 minutter siden, neiognei skrev: Hvordan har hun så mye gjeld da? Hun har jo sagt at hun tjener mer enn nok. Tjener man mer enn nok så har man ikke så enorme mengder gjeld som hun må ha. Når hun samlet inn penger så snakket hun kun om at disse pengene skulle gå til å betjene denne gjelda. Aner ikke, jeg bare skrev det hun sa selv på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 13. april 2020 #1358 Del Skrevet 13. april 2020 (endret) 18 minutter siden, neiognei skrev: Hvordan har hun så mye gjeld da? Hun har jo sagt at hun tjener mer enn nok. Tjener man mer enn nok så har man ikke så enorme mengder gjeld som hun må ha. Når hun samlet inn penger så snakket hun kun om at disse pengene skulle gå til å betjene denne gjelda. Kreditorene maste og det var ikke måte på hvor mye hun trengte penger til å "bare betjene rentene". Det var poenget mitt også. Hun sier at på minimum (si at 50k er gjennomsnitt da) så betjener hun gjelda si fort. Men huk påstår at hun ikke har stønader fra nav (for utenom barnetrygd). Det skal dekke som nevnt utgiftene ved ENK. Å tatovere har jo også en pris for henne i lokaler, materialer og utstyr. Hun har også regnskapsfører osv. I tillegg leier hun et hus, har et stort forbruk, 3 barn, bil og mye gjeld. Når hun da sier at 36.000 kroner er så vidt til å holde hodet over vannet på gjelda så får ikke jeg det regnestykket til å gå opp. For de 36k skulle gå utelukkende til gjeld, ikke forbruk. Så nei, det er noe fishy med formålet med spleisen. Tipper mye går å betale ned større andel av gjeld, det er noe helt annet enn å holde hodet over vannet i denne krisen. For nesten førti tusen er mye cash as. Redigert, retter skrivefeil. Endret 13. april 2020 av Blomstertapet 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 13. april 2020 #1359 Del Skrevet 13. april 2020 Hun sier hun alltid går motsatt vei av alle andre, hun vil ikke ha noe som «alle» andre har så hun fjernet f.eks den dobben over leppa og slike store hull i ørene, tok sort over fingrene fordi det var så mange som hadde det hun hadde etc men hva da med ringen i nesa, vil si det er flere som har det enn slike store hull i ørene.. 🙄 å sette på negler.. hva med det liksom..? Jeg bryr meg ikke om hva hun setter på seg å ikke, eller hva hun av tatoveringer etc, det er ikke det jeg reagerer på men forklaringene hennes, de henger liksom aldri på greip🤔 også det at hun tror hun er så unik da.. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 14. april 2020 #1360 Del Skrevet 14. april 2020 12 timer siden, GulSitron skrev: Synes hun drar litt raske konklusjoner på snap i dag. Noen har filma spørsmålsrunden og hun dro den dit hen at folk skal klippe den til ut av kontekst og vise nav sånn at hu mister stønadene hu ikke har. Også var folk plutselig sjalu og misunnerlig på henne. Hu hadde ihvertfall en alvorlig lang runde med kjefting Man må stå for det man har sagt, ofte folk filmer og tar opp hos kjente personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg