Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

På 5.4.2020 den 21.40, Mowepe skrev:

hun tar jo opp ting på snappen ikke lenge etter det er blitt kommentert her inne,. hun sier ikke ordet kvinneguiden, men man klarer jo lese mellom linjene

Det kan like gjerne vere at andre les det som står her og deretter spør Talla om det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.4.2020 den 14.38, Hesya skrev:

Bare å la vær det da! Slutt og gå på utseende til folk! 

Går ikke på utseende, men evnen til å lage en rett strek med jevn tykkelse. Det er ganske relevant å kunne som tatovør. Har lagt merke til det samme,  og tenkt mitt. Ellers er hun en søt jente rent utseendemessig!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Superjanne skrev:

Tviler. Vi skjønner jo hun leser her inne. 

Det vert berre synsing. Ein kan ikkje vite med 100% sikkerheit om ho les sjølv eller om dei som fylgjer ho les her og spør ho etterpå. Begge deler er like sannsynleg så kvifor ikkje la tvilen komme Talla til gode? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom eg skal la tvilen komme dykk til gode og tenke at de skriv mykje av tinga her inne fordi de bryr dykk og vil gi gode råd... Då trur eg at eg ville ha jobba litt med framstillinga mi 😊 Mykje av det som vert skrive her er både nedlatande og overdrive. Dersom eg var Talla, eller ein annan person for den saks skuld, så ville eg snarare vorte provosert og såra enn å føle eg fekk gode råd ❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, RaraAvis78 skrev:

Går ikke på utseende, men evnen til å lage en rett strek med jevn tykkelse. Det er ganske relevant å kunne som tatovør. Har lagt merke til det samme,  og tenkt mitt. Ellers er hun en søt jente rent utseendemessig!

Nettopp det jeg mente - evnen til å lage streken. Synes hun er kjempesøt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin jakke hun har da. Koster vel fra 700-900 kroner på tilbud og opp til 1400 kroner fullpris. 

(Nei, de har den ikke på Junkjard, så er ikke sponset.) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, neiognei skrev:

Fin jakke hun har da. Koster vel fra 700-900 kroner på tilbud og opp til 1400 kroner fullpris. 

(Nei, de har den ikke på Junkjard, så er ikke sponset.) 

Skal man sitte å kommentere hvert kleplagget hun har, får man storarbeid. Ja hun har en jakke, som sikkert kostet 1400 i nypris.... å så??

En jakke til 1400 er jo ingen upris, å de aller aller fleste mennesker her i Norge trenger både 1 og 2 og 3 jakker, alt etter årsitid. 

Prøv å dropp smålighetene, å diskuter det som er noe å diskutere. I stede for å sitte å lage debattinnlegg om flisespikkeri.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flettfrid skrev:

Skal man sitte å kommentere hvert kleplagget hun har, får man storarbeid. Ja hun har en jakke, som sikkert kostet 1400 i nypris.... å så??

En jakke til 1400 er jo ingen upris, å de aller aller fleste mennesker her i Norge trenger både 1 og 2 og 3 jakker, alt etter årsitid. 

Prøv å dropp smålighetene, å diskuter det som er noe å diskutere. I stede for å sitte å lage debattinnlegg om flisespikkeri.

Er faktisk litt enig her. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Flettfrid skrev:

Jeg er faktisk ganske misunnelig på den jakka. Ønsker meg den stort selv. Gjort det lenge. Men jeg har kredittgjeld som jeg driver og betaler og da kan jeg dessverre ikke ta meg råd til jakker til godt over tusen kroner. 😚

Hvilke andre plagg er det jeg har kommentert? Kan ikke huske det, men du har vel mer oversikt antakeligvis. For det eneste du bruker tiden din på her er jo å forsvare kun for å forsvare, uansett hva temaet er. 

Og eh.. Du, som kommenterte en annen vlogger sine øyenbryn i en annen tråd her om dagen.... Ro steinkastinga di kraftig ned. 🙈

Endret av neiognei
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere andre som er så enig i at en jakke er helt bak mål å kommentere. Kom dere ned fra den høye hesten. Akkurat som at dere ikke sitter og kommenterer eyelinerstreker, dyre godterier, at hun baker, spiser biff og what not. 

Den jakka kan hun selge for 700-1000 kroner. Er det ikke hun som sliter så EMORMT økonomisk da? Samtidig som hun flasher stort hus, ny Mac, klær til mangfoldige tusen osvosv. 

Det er ikke uvesentlig at ei som tigger penger fra følgerne sine flotter seg med ei dyr jakke. 

Endret av neiognei
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, spekulasjoner og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2020 den 18.24, Flettfrid skrev:

Hun snapper jo om hverdagen sin, å sukdommen er en naturlig del av hverdagen/livet. 

Jeg fulgte henne tett helt i starten og hørte aldri noe om sykdommer eller operasjoner av sånn art. Er dette noe som har dukket opp etter ungene kom? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, RockOn skrev:

Jeg fulgte henne tett helt i starten og hørte aldri noe om sykdommer eller operasjoner av sånn art. Er dette noe som har dukket opp etter ungene kom? 

Nei det er noe som kom helt plutselig etter at hun ble uvenn med vennina si (litt over 1år siden)som har denne sykdommen. Vennina hennes har hatt 8 operasjoner, slet med å få barn og måtte ha operasjoner for å få det til,har store sammevoksninger i buken og opp til mellomgulvet, sliter voldsomt med smerter ca 3uker i mnd  og vært på smerteklinikk, holdt på å dø etter fødsel og måtte ligge en lang stund på intensiven.

Forskjellen er at talla nekter smertestillende og og bruker å være i full aktivitet for å ignorere smertene. Hun sa selv på Snap at anser det som rus og man kan likegodt ta kokain eller amfetamin hvis man tar tramadol. Hun tar kanskje 1 Paracet når hun har hatt operasjoner.

Vennina hennes som har dette her har et begrenset liv pga det og må ta smertestillende for å komme seg ut av senga. Hun hadde aldri kunnet reise på konserter , fornøyelsesparker, IKEA ++ når hun har smerter. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lolland78 skrev:

Nei det er noe som kom helt plutselig etter at hun ble uvenn med vennina si (litt over 1år siden)som har denne sykdommen. Vennina hennes har hatt 8 operasjoner, slet med å få barn og måtte ha operasjoner for å få det til,har store sammevoksninger i buken og opp til mellomgulvet, sliter voldsomt med smerter ca 3uker i mnd  og vært på smerteklinikk, holdt på å dø etter fødsel og måtte ligge en lang stund på intensiven.

Forskjellen er at talla nekter smertestillende og og bruker å være i full aktivitet for å ignorere smertene. Hun sa selv på Snap at anser det som rus og man kan likegodt ta kokain eller amfetamin hvis man tar tramadol. Hun tar kanskje 1 Paracet når hun har hatt operasjoner.

Vennina hennes som har dette her har et begrenset liv pga det og må ta smertestillende for å komme seg ut av senga. Hun hadde aldri kunnet reise på konserter , fornøyelsesparker, IKEA ++ når hun har smerter. 

Hørtes ut som noe jeg kunne sagt. Altså at jeg ikke vil ta piller som er på linje med tramadol, men det kan være fordi jeg har misbrukt piller tidligere. Hadde dog ikke hatt problemer med å se at andre forsatt har behov for medisin og tåler det/trenger det. Er du denne venninna? Siden du har skrevet det flere ganger og kjenner historien så godt 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dog merkelig å sammenligne det med konain og amfetamin. Ikke mye smertestillende over de to.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Superbobla skrev:

Dog merkelig å sammenligne det med konain og amfetamin. Ikke mye smertestillende over de to.

Fun fact. Men kokain brukes på sykehus som supplement til narkose. Så joda, det er smertestillende/bedøvende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det stemmer det! Jeg visste jo egentlig det men å ta kokain i seg selv vil vel ikke hjelpe særlig mye. Synesdet var så flåsete sammenligning at man like gjerne kan ta det istede for tramadol selv om jeg skjønner hvor den kommer fra.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jodaneida skrev:

Fun fact. Men kokain brukes på sykehus som supplement til narkose. Så joda, det er smertestillende/bedøvende. 

Ekstremt skjelden og da under nese/bihuleoperasjoner for å minske blødningstendens. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lolland78 skrev:

Jo, men det kan vel hende hun har sykdommen selv om den ikke er så ille, eller at den har blitt verre med årene?

Jeg vet ikke så mye om det jeg altså, jeg bare synes det er veldig rart at noen skal lyve om noe sånt, hun får jo ikke noe ut av det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lolland78 skrev:

Jeg vet litt om familien hennes jeg også, og det du sier forundrer meg ikke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...