Lolland78 Skrevet 7. april 2020 Forfatter #1241 Del Skrevet 7. april 2020 12 timer siden, fruaasen skrev: Hvorfor blir hun alltid så beskytter på jodel hvis noen skriver noe om henne? Er et par der som alltid går hardt ut mot trådstarter. Mistenker henne selv og noen nære. Skjønner nada av jodel 😅 men hvor kan jeg se det ? Noe jeg kan søke på (Har appen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 7. april 2020 #1242 Del Skrevet 7. april 2020 4 timer siden, Elbb skrev: Hva ER det med eyelineren hennes? Hadde aldri latt noen som lager slike streker tatovere meg... Men kjære deg?? Serr?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 7. april 2020 #1243 Del Skrevet 7. april 2020 "Noen som husker ørebetennelsen jeg slet med i fjord sommer?" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 7. april 2020 #1244 Del Skrevet 7. april 2020 5 timer siden, Elbb skrev: Hva ER det med eyelineren hennes? Hadde aldri latt noen som lager slike streker tatovere meg... Bare å la vær det da! Slutt og gå på utseende til folk! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 7. april 2020 #1245 Del Skrevet 7. april 2020 Enkelte her er litt usmakelig synes jeg. Det er ganske barnslig å begynne med hvordan eyelineren hennes er osv. Det som er kritikkverdig kommer litt i skyggen av at enkelte her virker å ha en mer personlig vendetta enn andre. Får litt sånn ungdomskole vibber av hele opplegget. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. april 2020 #1246 Del Skrevet 7. april 2020 11 minutter siden, Hesya skrev: Bare å la vær det da! Slutt og gå på utseende til folk! Enig i at det er helt unødvendig, men å kommentere noen sin sminke er IKKE å kommentere utseendet. Det er å kommentere sminke. Er en ganske vesentlig forskjell der.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. april 2020 #1247 Del Skrevet 7. april 2020 6 minutter siden, Superbobla skrev: Enkelte her er litt usmakelig synes jeg. Det er ganske barnslig å begynne med hvordan eyelineren hennes er osv. Det som er kritikkverdig kommer litt i skyggen av at enkelte her virker å ha en mer personlig vendetta enn andre. Får litt sånn ungdomskole vibber av hele opplegget. Ignorer det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. april 2020 #1248 Del Skrevet 7. april 2020 1 time siden, GulSitron skrev: "Noen som husker ørebetennelsen jeg slet med i fjord sommer?" Hva med det? Jeg husker hun prata mye om det, så det er ikke fake news. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. april 2020 #1249 Del Skrevet 7. april 2020 14 minutter siden, neiognei skrev: Hva med det? Jeg husker hun prata mye om det, så det er ikke fake news. Content på høyt nivå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. april 2020 #1250 Del Skrevet 7. april 2020 38 minutter siden, Superjanne skrev: Etter 2 KS som ble mye arrvev og mye mens så fjerna jeg livmoren i 2013. Jeg hadde store smerter som Talla har. Det var bare å få operert bort faenskapet. Jeg forstår ikke hva hun dveler med og utsetter og klager over. Dette kunne hun fikset ifjor. Da får hun holde kjeft mener jeg. Med så store smerter andem etc er så opererer man så raskt man kan få time, og man er oppegående helt fint dagen etter. Jeg var alene med 2 barn dengang og klaga ikke på noe. Aldri angret et sekund at jeg fjernet den. Over 70% av de planlagte operasjonene ble avlyst nå pga Corona, derfor naturlig at operasjonen Talla skulle ha den 20.mars ikke ble noe av. Hun valgte å avlyse selv uken før for at hun var redd for å få svekket imunforsvar og ekstra mottakkelig for smitte. Forståelig. Rekner med hun får ny time utpå høsten når ting roer seg. Vi her hjemme valgte selv å ringe St.olavs den 13.mars å avlyse operasjon han skulle ha 18.mars, å sykehuset hadde allerede planlagt å avlyse den. Men ikke rukket sende ut varsel/brev om det før vi ringte barneavdelingen. Tror mange tok det samme valget, da det frister lite å sette seg i en slik unødvendig situasjon slik ting er nå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. april 2020 #1251 Del Skrevet 7. april 2020 32 minutter siden, Superjanne skrev: Hun har hatt over et år på seg. Man trenger virkelig ikke vente et år på den type operasjon. Så ikke skyld på korona her. Hun kunne bestilt gyn og blitt satt opp før Jul ifjor om så. En slik operasjon er ett stort steg for mange, å at folk bruker tid på en slik avgjørelse er helt normalt. Det er sikkert mye man kan ta Talla på, men å kritisere henne for at hun brukte god tid på å bestemme seg for å fjerne livmoren ern ikke riktig. Ett slin inngrep er en stor psykisk påkjenning for mange kvinner og noe man må bruke tid på. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. april 2020 #1252 Del Skrevet 7. april 2020 Sånn, nå kan hun antakeligvis begynne å jobbe etter påsken, så da regner jeg med at hun kommer til å være på jobb 24/7 fra da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. april 2020 #1253 Del Skrevet 7. april 2020 2 timer siden, minister-mio skrev: Content på høyt nivå. Jeg er ikke så smart, hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. april 2020 #1254 Del Skrevet 7. april 2020 1 time siden, Superjanne skrev: OK. Men hun har jo 3 barn og lever med konstante smerter. Er det så mye å tenke på? Hun kan i det minste tenke uten å snappe om det konstant da. Ihvertfall til hun har fått dato og ting er fiksa. Hun snapper jo om hverdagen sin, å sukdommen er en naturlig del av hverdagen/livet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. april 2020 #1255 Del Skrevet 7. april 2020 40 minutter siden, neiognei skrev: Jeg er ikke så smart, hva mener du? At det er meningsløst og intetsigende innhold. Hvem bryr seg om en ørebetennelse noen hadde i fjor? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. april 2020 #1256 Del Skrevet 7. april 2020 3 minutter siden, minister-mio skrev: At det er meningsløst og intetsigende innhold. Hvem bryr seg om en ørebetennelse noen hadde i fjor? Da er jeg med. Det er vel sånt alle disse hverdagsvloggerne opplyser om. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. april 2020 #1257 Del Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, neiognei skrev: Da er jeg med. Det er vel sånt alle disse hverdagsvloggerne opplyser om. 😊 Tja, fjorårets ørebetennelse var hakker mer meningsløst enn hva de pleier å blogge om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 7. april 2020 #1258 Del Skrevet 7. april 2020 4 timer siden, neiognei skrev: Enig i at det er helt unødvendig, men å kommentere noen sin sminke er IKKE å kommentere utseendet. Det er å kommentere sminke. Er en ganske vesentlig forskjell der.. Enig. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, eneste jeg reagerer på er at en tatovør ikke klarer å få eyeliner i rett bue. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 7. april 2020 #1259 Del Skrevet 7. april 2020 For noen dager siden når hun reklamerte for disse kupongene sine sa hun . Jeg er klar til å jobbe igjen når myndighetene sier at «sjappa» hennes Ikke må være stengt . Nå er hun plutselig Der at hun ikke vil utsette yngste datter eller familie for smitte .. å det forstår jeg . Men med tanke på hva hun svarte følgern med barn med immunsvikt hvor hun hånlig lo å svarte frekt skjønner jeg ikke at hun venter at folk skal verken forstå eller respektere hennes valg 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 7. april 2020 #1260 Del Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, Hønemor74 skrev: For noen dager siden når hun reklamerte for disse kupongene sine sa hun . Jeg er klar til å jobbe igjen når myndighetene sier at «sjappa» hennes Ikke må være stengt . Nå er hun plutselig Der at hun ikke vil utsette yngste datter eller familie for smitte .. å det forstår jeg . Men med tanke på hva hun svarte følgern med barn med immunsvikt hvor hun hånlig lo å svarte frekt skjønner jeg ikke at hun venter at folk skal verken forstå eller respektere hennes valg Jeg tipper hun kommer til å jobbe såfremt kundene har cash. Verdikuponger og gavekort havner bakerst i køen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg