neiognei Skrevet 6. april 2020 #1221 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) 5 minutter siden, Ispitonyou skrev: Men skal vi ikke egentlig bare være glad hun faktisk gjør det da? Vi trenger ikke være helt damned if you do damned if you don’t 🤷🏻♀️ Hun er krenka nok som hun er, om hun FAKTISK gjør noe som er blitt oppfordret så kan vi enten skryte eller ikke nevne det tenker jeg .. Eller synes du jeg er veeeldig urimelig nå? 🤷🏻♀️ Ja, jeg synes du er litt urimelig. Jeg påpeker at hun løy om det også. Veldig fint at hun selger unna, ikke så fint at hun lyver om omtrent hvert eneste aspekt. Sa ikke et eneste ord om at det var dårlig at hun begynner å selge ting, noe vi her inne har sagt i flere uker at hun burde. Så vennligst ikke legg ord i munnen min, som ikke har vært innom der. 😊 Endret 6. april 2020 av neiognei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 6. april 2020 #1222 Del Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, Ispitonyou skrev: Men skal vi ikke egentlig bare være glad hun faktisk gjør det da? Vi trenger ikke være helt damned if you do damned if you don’t 🤷🏻♀️ Hun er krenka nok som hun er, om hun FAKTISK gjør noe som er blitt oppfordret så kan vi enten skryte eller ikke nevne det tenker jeg .. Eller synes du jeg er veeeldig urimelig nå? 🤷🏻♀️ Amen! Flott at hun faktisk gjør det alle andre hadde gjort for lenge siden. Men for all del. Hun sier det jo, hun trenger penger. Hun er til og med villig til å sende i posten, noe hun aldri har sagt ja til før. Det er noe som heter nød lærer naken kvinne spinne. Gratulerer Talla. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. april 2020 #1223 Del Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, neiognei skrev: Ja, jeg synes du er litt urimelig. Jeg påpeker at hun løy om det også. Veldig fint at hun selger unna, ikke så fint at hun lyver om omtrent hvert eneste aspekt. Mente hun er krenka, ikke du 😂 At hun lyver, ja, men hva hjelper det å påpeke det hele tiden når hun er der hun er? Så krenka som hun er, hun tar det kun negativt. Og hvem går det utover til syvende og sist? Jo ungene hennes .. Og det fordi du vil påpeke at hun lyver 🤷🏻♀️ Vi trenger ikke falle ned på hennes nivå, hun sier hun ikke er her inne, men vi vet hun er. Kanskje vi kan snu på hodet hennes? 🤷🏻♀️ Who knows? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 6. april 2020 #1224 Del Skrevet 6. april 2020 29 minutter siden, Lolland78 skrev: Kan vel ikke si at talla er en av topp 10 tattovører ? Hun har tattovert i 10år ? Som ser ut som hun sitter fast på år nr 2 ifølge linjene og skyggene hennes. Hun kan godt skjule seg bak "det er min stil " men de fleste andre ser at det er en dårlig jobb. Hun skryter at hun er selvlært , med de liljene og skyggene så hadde jeg ikke skryti av det. Shiiiit, enig🙈 ble skuffa når jeg såg verkene hennes, nå har ikke jeg kjempepeiling på tattoos men liker å se på bra utførte. Hennes er tjukk strek med svartgrå farge som blør ut i en mølje. Nei takk😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsiiii Skrevet 6. april 2020 #1225 Del Skrevet 6. april 2020 Altså, hvem i all verden er det som går å kjøper seg hund når du er «raka fant» og ikke kan være aktiv engang pga KRONISK sykdom .... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 6. april 2020 #1226 Del Skrevet 6. april 2020 Ingenting sjokkerer meg lenger etter å ha lest gjennom flere sider her nå.. Det virker som Talla faktisk må møte veggen og kanskje litt til før hu ser alvoret i sin egen situasjon.. Mens alle som prøver si fra blir blokkert fordi de sender hun jo «frekke» meldinger. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 6. april 2020 Forfatter #1227 Del Skrevet 6. april 2020 10 minutter siden, Pepsiiii skrev: Altså, hvem i all verden er det som går å kjøper seg hund når du er «raka fant» og ikke kan være aktiv engang pga KRONISK sykdom .... Akkuratt det. Hun gjør og snakker mot seg selv hele tiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. april 2020 #1228 Del Skrevet 6. april 2020 På 4.4.2020 den 21.41, Lolland78 skrev: 200kr for kaffekopp 300kr-400 for caps 350kr for t-skjorter 400kr for langarmet t-skjorter Altså hva skal klærne merkes med? Logoen til firmaet hennes? Eller tegner hun noe som skal trykkes eller broderes på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 6. april 2020 Forfatter #1229 Del Skrevet 6. april 2020 14 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Altså hva skal klærne merkes med? Logoen til firmaet hennes? Eller tegner hun noe som skal trykkes eller broderes på? Kun logo 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
my82 Skrevet 6. april 2020 #1230 Del Skrevet 6. april 2020 Stas det da, å få gå rundt med logoen til tattosjappa hennes 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 6. april 2020 #1231 Del Skrevet 6. april 2020 21 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Altså hva skal klærne merkes med? Logoen til firmaet hennes? Eller tegner hun noe som skal trykkes eller broderes på? Logo for firmaet/sjappa. Og det er ikke så uvanlig å ha da, veldig mange både små og store som selger produkter med logo. Dessverre har vel hun gjort så det ikke akkurat er det folk vil gå å reklamere med akkurat nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 6. april 2020 #1232 Del Skrevet 6. april 2020 Noen i nær relasjon til henne må ta seg en prat med hu. Fredrik, mora, venninner.. noen må si ifra til henne så hu ikke brenner alle bruer og gjør seg selv til en øde øy. Det har hverken hu, barna (både deres felles og hver sine) eller Fredrik noe som helst nytte av. Da tenker jeg egentlig mest på det at hu outer familien og produserer fordelaktige historier. Det skaper konflikter og fiendtlighet som aldri kan la seg reparere. Man kan godt anse seg selv som den mest empatiske personen i verden. Poenget er at vi eksisterer gjennom andre. Dermed blir det av relevans hvordan andre oppfatter deg. Og hvilken påvirkning en selv har på relasjonen til andre. Hvis man ikke evner å se at man KAN ha handlet feil, er det heller ikke rom for å forsones med egne og andres feil. Ingen er perfekte. Selv om narcisius en gang så sitt eget speilbilde og tenkte det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. april 2020 #1233 Del Skrevet 6. april 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, krenkelser og svar til dette. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruaasen Skrevet 6. april 2020 #1234 Del Skrevet 6. april 2020 Hvorfor blir hun alltid så beskytter på jodel hvis noen skriver noe om henne? Er et par der som alltid går hardt ut mot trådstarter. Mistenker henne selv og noen nære. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 6. april 2020 #1235 Del Skrevet 6. april 2020 Hun sa selv en gang på snap at søsteren hadde kommentert at Talla hadde blitt lesbisk igjen på jodel for å lage et rykte for oss "nettroll". (Ustyrtelig morro) Så ja søsteren er på jodel ifg Talla. Sikkert hun selv også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 6. april 2020 #1236 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg tenker at det er mange brikker som ikke detter på plass i dette universet. Flyttingen, forholdet til F, hans arbeidssituasjin, huset de eier men skal selge, flyttingen, fram og tilbake i forholdet, forholdet til svigerfamilien, pengene og mange av uttalelsene hennes. Det er jo noe med det når man letter på sløret titt og ofte og slipper noen inn, så blir det mange kritiske spørsmål rundt hvordan et menneske oppfører seg. Tenker på at hun har 3 barn. Det der er så langt i fra noe a4 liv as. Men jeg håper verken hun går konkurs eller sender vonde ånder hennes vei. For jeg tror dette er et menneske som sliter med seg selv. Både lyver, styrer og har ufattelig dårlig dømmekraft i hva hun bjudar på til tider. Men jeg håper ingen av barna hennes, i allfall ikke tenåringen, blir sånn at når livet butter i mot så er løsningen å ta opp mobiltelefonen sin, gå inn på snap og rope jævla NAV på en offentlig kanal. For all del så håper jeg at noen i relasjon til den familien der leser her og tar grep. Hun er nok en god mamma, barna har alt de trenger og enda mer til. Men om hun lyver på seg sykdommer og ene med det andre så bør mora få hjelp as. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 7. april 2020 #1237 Del Skrevet 7. april 2020 1 time siden, Superjanne skrev: Totalt feil! jeg har 2 x`r som er drevne tattovører og i sjappa demmes selges de klær med print av diverse band etc, IKKE reklame for dem selv. Aliens (En av beste i Norge) selger nå bilder, Art etc, IKKE noe reklameprint. Hun kan tatovere, men er langt ifra noen Electric Linda & co. Nå spesifiserte ikke jeg tattosjappe. Jeg skrev mange både store og små(trodde det var underforstått at det var ment firmaer generelt)selger div med sin logo. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 7. april 2020 #1238 Del Skrevet 7. april 2020 4 timer siden, Superjanne skrev: Du tuller nå, at de er pene? og seriøst, alle er født med hår og negler som gror. GRATIS! hva er problemet? Hvis du ser på neglene hennes nå, er ikke disse lik fra tidligere. Rart hun ikke fikset neglene sine slik tidligere, isteden for å gå til en proff. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. april 2020 #1239 Del Skrevet 7. april 2020 6 timer siden, Superjanne skrev: Du tuller nå, at de er pene? og seriøst, alle er født med hår og negler som gror. GRATIS! hva er problemet? Eh, man ser tydelig at det er noe ekstra på de neglene, det er ikke bare hennes naturlige negler som har grodd. Vet ikke hvordan dine negler gror, men de fleste blir lengre, ikke tykkere. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbb Skrevet 7. april 2020 #1240 Del Skrevet 7. april 2020 Hva ER det med eyelineren hennes? Hadde aldri latt noen som lager slike streker tatovere meg... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg