EllaSays Skrevet 6. april 2020 #1201 Del Skrevet 6. april 2020 23 minutter siden, RockOn skrev: Mulig jeg har tungt for det, men skjønner det ikke enda jeg. Tydeligvis er gjelda veldig høy, og den har skyhøye månedlige beløp. Men hun taklet fint å ha fri uten lønn med barnet sitt, men ei uke inn i krisa så går alt rett vest? Hun hadde jo ikke søkt permisjonspenger fra nav ved fødsel fordi hun orka ikke og hun sa da at hun hadde penger selv.. Hvordan kan hun ha spart opp så stor buffer til å klare seg måneder uten jobb, men samtidig ha forbruksgjeld som har sinnsykt høye månedlige utgifter at hun ikke takler tre uker uten lønn. Enig med deg. Og jeg lurer jo på hvorfor hun øser rund seg med penger i et skyhøyt forbruk, istedenfor å betale beinhardt ned på forbruks- inkassogjeld. For hun tjener tydeligvis bra, men den økonomiske styringen er underlig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 6. april 2020 #1202 Del Skrevet 6. april 2020 2 timer siden, RockOn skrev: Mulig jeg har tungt for det, men skjønner det ikke enda jeg. Tydeligvis er gjelda veldig høy, og den har skyhøye månedlige beløp. Men hun taklet fint å ha fri uten lønn med barnet sitt, men ei uke inn i krisa så går alt rett vest? Hun hadde jo ikke søkt permisjonspenger fra nav ved fødsel fordi hun orka ikke og hun sa da at hun hadde penger selv.. Hvordan kan hun ha spart opp så stor buffer til å klare seg måneder uten jobb, men samtidig ha forbruksgjeld som har sinnsykt høye månedlige utgifter at hun ikke takler tre uker uten lønn. Dette har jeg blitt forvirret av også, spesielt nå når hun har delt at hun har mye gjeld. For hvis 36000 kr kun slukker branner, må oppsparing hennes vært enorm i forkant av fødslene. Nr 3 var i tillegg ikke planlagt, så hun må ha spart opp alt ila 9 mnd. Tror jeg skal bli tatovør, for fy steike de må tjene enorme summer, trenger visst ikke være veldig flink engang for å ha millionlønn som tatovør. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. april 2020 #1203 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) Ny dag, ny runde med bitching og klaging. Alt er som det skal. 😊 Endret 6. april 2020 av neiognei 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. april 2020 #1204 Del Skrevet 6. april 2020 6 minutter siden, LoppeLiten skrev: Dette har jeg blitt forvirret av også, spesielt nå når hun har delt at hun har mye gjeld. For hvis 36000 kr kun slukker branner, må oppsparing hennes vært enorm i forkant av fødslene. Nr 3 var i tillegg ikke planlagt, så hun må ha spart opp alt ila 9 mnd. Tror jeg skal bli tatovør, for fy steike de må tjene enorme summer, trenger visst ikke være veldig flink engang for å ha millionlønn som tatovør. Også syter hun om at den norske staten ikke står parat til å øse penger ut over henne. Har man valgt å ha ENK så har man vel valgt å måtte ha en buffer også. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 6. april 2020 #1205 Del Skrevet 6. april 2020 19 minutter siden, LoppeLiten skrev: Dette har jeg blitt forvirret av også, spesielt nå når hun har delt at hun har mye gjeld. For hvis 36000 kr kun slukker branner, må oppsparing hennes vært enorm i forkant av fødslene. Nr 3 var i tillegg ikke planlagt, så hun må ha spart opp alt ila 9 mnd. Tror jeg skal bli tatovør, for fy steike de må tjene enorme summer, trenger visst ikke være veldig flink engang for å ha millionlønn som tatovør. "Trenger visst ikke være veldig flink engang"? Det der er vel ikke akkurat nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 6. april 2020 #1206 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) Har i dag måtte file og fikse mine egne negler...Noe jeg ALDRI har gjort før. Å for å si det sånn, med de neglene du fikk til Talla, uten å ha gjort det før. Hadde jeg hatt det talentet, så hadde jeg stupt inn i bransjen 😂😂 Endret 6. april 2020 av Tulltulla 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. april 2020 #1207 Del Skrevet 6. april 2020 5 minutter siden, Siwert skrev: "Trenger visst ikke være veldig flink engang"? Det der er vel ikke akkurat nødvendig. Enig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 6. april 2020 #1208 Del Skrevet 6. april 2020 24 minutter siden, Siwert skrev: "Trenger visst ikke være veldig flink engang"? Det der er vel ikke akkurat nødvendig. Hun er jo en flink tatovør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. april 2020 #1209 Del Skrevet 6. april 2020 27 minutter siden, Tulltulla skrev: Har i dag måtte file og fikse mine egne negler...Noe jeg ALDRI har gjort før. Å for å si det sånn, med de neglene du fikk til Talla, uten å ha gjort det før. Hadde jeg hatt det talentet, så hadde jeg stupt inn i bransjen 😂😂 Ja, hun er utrolig god på negler altså. Virkelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 6. april 2020 #1210 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, LoppeLiten skrev: Dette har jeg blitt forvirret av også, spesielt nå når hun har delt at hun har mye gjeld. For hvis 36000 kr kun slukker branner, må oppsparing hennes vært enorm i forkant av fødslene. Nr 3 var i tillegg ikke planlagt, så hun må ha spart opp alt ila 9 mnd. Tror jeg skal bli tatovør, for fy steike de må tjene enorme summer, trenger visst ikke være veldig flink engang for å ha millionlønn som tatovør. Ja, hun må jo ha 1mill i inntekt basert på at hun sier 36.300kr fra spleis var lommerusk i forhold til hva hun vanligvis får. Likevel får fikk hun ikke huslån. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2020 #1211 Del Skrevet 6. april 2020 Talla, ettersom jeg vet du leser her. Kan du ikke bare svare på hvorfor du lyver om spleisen? Er det fordi det er flaut å ha brukt opp 36000 på litt over to uker? Du lyver om masse annet også, negler, priser og andre ting folk prøver å finne balansen din i. Du har null kontroll på sannhet og løgner og det er et tegn på at man må stoppe litt. Syns du var litt tøff og kul før, mens nå kjenner jeg at jeg lurer på hvordan dette kan ende bra uten at du mister all glory. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 6. april 2020 #1212 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg sa på snappen hennes nå, der hun snakker om dette knippe med mennesker som ønsker at livet hennes skal gå til helvete, og at det må være provoserende at "det ikke biter på"eller at hun ikke blir lei seg. Nå har jeg ikke sett noen her inne som ønsker at livet til Talla skal bli ødelagt, men jeg har ikke lest alle sidene. Men det som virkelig er provoserende nå, er at hun skal gnåle om det "knippe med mennesker" som ønsker at alt går til helvete for henne og at "det biter ikke på meg". Ja, så hvorfor er det fortsatt et tema?! KAN VI VÆRE SÅ SNILL OG SLUTTE OG HØRE OM DET DA? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. april 2020 #1213 Del Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, Justsaying skrev: Talla, ettersom jeg vet du leser her. Kan du ikke bare svare på hvorfor du lyver om spleisen? Er det fordi det er flaut å ha brukt opp 36000 på litt over to uker? Du lyver om masse annet også, negler, priser og andre ting folk prøver å finne balansen din i. Du har null kontroll på sannhet og løgner og det er et tegn på at man må stoppe litt. Syns du var litt tøff og kul før, mens nå kjenner jeg at jeg lurer på hvordan dette kan ende bra uten at du mister all glory. Hadde vært en pluss om hun gjorde, men hun er for «stolt» (jeg liker å kalle det feig) til å noen gang innrømme noe som helst. Hun kunne heller tatt en helomvending og forandra innstillingen sin, snudd det over på noe positivt. Vi har i bunn og grunn ikke noe med hva hun har brukt/bruker pengene på, frustrerende, ja veldig! Men uansett hvor mye det blir bitcha om her og på hennes snap så vil hun ALDRI forandre seg før hun innser at vi faktisk vil henne godt. At hun tror vi vil at hun skal mislykkes, og at det blir full fest om hun gjør .. Det er faktisk bare trist .. Eneste jeg ser i all hennes negativitet, med et påklistra smil og fake latter, det er ei som rett og slett har det vondt. Hun kan finne tilbake til den talla hun kasta på SoMe for et år siden, men da må hun innse sine feil og hun må stå for dem. Hun må få hue ut av rævva, offertronen kommer hun ikke langt med. Eller synes hun det er bra nå? Vil hun at folk skal snakke negativt, le av henne og grave i hennes fortid og privatliv? For det vil fortsette om hun ikke snur dette synkende skipet .. Det at hun aldri sier b med alltid sier a. Det er så trist at hun inviterer til nysgjerrighet, inviterer til innvadering av privatliv. At hun ikke skjønner at hennes egne handling har ført henne der hun sitter nå. For hun lyver mer enn hun snakker sannhet, og det må være fryktelig vondt. Å ha behov for å lyve for å føle seg bedre, lyve for at folk skal gi henne sympati, lyve for å virke interessant 🤷🏻♀️ Get a grip soon, please 🙏🏻 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2020 #1214 Del Skrevet 6. april 2020 10 minutter siden, Ispitonyou skrev: Hadde vært en pluss om hun gjorde, men hun er for «stolt» (jeg liker å kalle det feig) til å noen gang innrømme noe som helst. Hun kunne heller tatt en helomvending og forandra innstillingen sin, snudd det over på noe positivt. Vi har i bunn og grunn ikke noe med hva hun har brukt/bruker pengene på, frustrerende, ja veldig! Men uansett hvor mye det blir bitcha om her og på hennes snap så vil hun ALDRI forandre seg før hun innser at vi faktisk vil henne godt. At hun tror vi vil at hun skal mislykkes, og at det blir full fest om hun gjør .. Det er faktisk bare trist .. Eneste jeg ser i all hennes negativitet, med et påklistra smil og fake latter, det er ei som rett og slett har det vondt. Hun kan finne tilbake til den talla hun kasta på SoMe for et år siden, men da må hun innse sine feil og hun må stå for dem. Hun må få hue ut av rævva, offertronen kommer hun ikke langt med. Eller synes hun det er bra nå? Vil hun at folk skal snakke negativt, le av henne og grave i hennes fortid og privatliv? For det vil fortsette om hun ikke snur dette synkende skipet .. Det at hun aldri sier b med alltid sier a. Det er så trist at hun inviterer til nysgjerrighet, inviterer til innvadering av privatliv. At hun ikke skjønner at hennes egne handling har ført henne der hun sitter nå. For hun lyver mer enn hun snakker sannhet, og det må være fryktelig vondt. Å ha behov for å lyve for å føle seg bedre, lyve for at folk skal gi henne sympati, lyve for å virke interessant 🤷🏻♀️ Get a grip soon, please 🙏🏻 Jeg kjenner igjen mye av det jeg ser hos Talla, og kan nesten vedde på at dette ender med at hun ser seg tilbake og angrer på at hun ikke skjønte. Løgnere har likevel en tendens til å komme seg gjennom mye men til slutt raser muren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. april 2020 #1215 Del Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, Justsaying skrev: Jeg kjenner igjen mye av det jeg ser hos Talla, og kan nesten vedde på at dette ender med at hun ser seg tilbake og angrer på at hun ikke skjønte. Løgnere har likevel en tendens til å komme seg gjennom mye men til slutt raser muren. «Lett» å lyve til en lite knippe mennesker, ikke fullt så lett når det knippe er betydelig fler. Og hun glemmer at det finnes mange skeptiske og kyniske mennesker der ute som VIL sette spørsmålstegn ved hva hun sier, meg blandt annet. Og det er veldig lett å blokkere venner og bare fjerne seg fra dem om de har en annen mening enn henne. Er ikke vanskelig å se at hun takler motgang veldig dårlig. Med at hun må utvide toleransen og faktisk innse at hun kommer lenger med ydmykhet. Hun har NULL rom for diskusjon eller kritikk, hun inviterer til det, men om det skjer .. BLOKK!! Hun er som en treåring med fingre i ørnene «hører ikke hva du sier» 🙄 Jeg håper ikke hun ser på dette som kun negativt, men at dette er hjelp til forbedring .. 🤞🏻 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 6. april 2020 #1216 Del Skrevet 6. april 2020 Skulle ikke forundre meg om hun snart blir gravid igjen heller . Sikkert akkurat når hun skal ta optasjon å da finner hun sikkert akkurat ut det noen dager før . Hun har jo sagt at hun ikke kan legge seg ned eller ikke være aktiv for sa får hun så store smerter . Siste tida når a snapper ligger a rett ut på soffan eller i senga med ungene klistra til skjermen . Å igår skal hun nesten få det til å høres ut som deler av Norge har skylda for hvis det skjer no med henne.. og at dette knippe med mennesker ikke ønska hun og barna penger .. hun bruker barna denne gangen å .. kynsisk , selvsentrert og egoistisk. Så jo hvordan hun svarte hun dama som skrev hun hadde barn i risikogruppa her for litt siden .. hun har kun øyne for sin egen familie og de vennene hun har . Som faller fra etterhvert .. og da skylder hun på dem også 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 6. april 2020 #1217 Del Skrevet 6. april 2020 48 minutter siden, RockOn skrev: Jeg sa på snappen hennes nå, der hun snakker om dette knippe med mennesker som ønsker at livet hennes skal gå til helvete, og at det må være provoserende at "det ikke biter på"eller at hun ikke blir lei seg. Nå har jeg ikke sett noen her inne som ønsker at livet til Talla skal bli ødelagt, men jeg har ikke lest alle sidene. Men det som virkelig er provoserende nå, er at hun skal gnåle om det "knippe med mennesker" som ønsker at alt går til helvete for henne og at "det biter ikke på meg". Ja, så hvorfor er det fortsatt et tema?! KAN VI VÆRE SÅ SNILL OG SLUTTE OG HØRE OM DET DA? Hadde hun ikke tatt seg nær av noe av det som skrives her inne så hadde hun ikke gitt det oppmerksomhet på snap og insta heller. Jeg sitter jo ikke å snakker om at naboen spiste sushi til middag nettop fordi det ikke bryr meg. Hadde det der i mot vært noe annet som at "naboen drukna en rotte i bensin" så hadde jeg snakket om det fordi jeg blir berørt av det. (Fordi jeg bryr meg om dyr) Hadde Talla virkelig ikke brydd seg så hadde hun heller ikke følt noen plikt i å forsvare seg eller komme med en 40min preken som forklarer eller forsvarer hvorfor og hvordan ting blir og er som de er. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 6. april 2020 Forfatter #1218 Del Skrevet 6. april 2020 Kan vel ikke si at talla er en av topp 10 tattovører ? Hun har tattovert i 10år ? Som ser ut som hun sitter fast på år nr 2 ifølge linjene og skyggene hennes. Hun kan godt skjule seg bak "det er min stil " men de fleste andre ser at det er en dårlig jobb. Hun skryter at hun er selvlært , med de liljene og skyggene så hadde jeg ikke skryti av det. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. april 2020 #1219 Del Skrevet 6. april 2020 Ååh, nå har det kommet frem at det er lov selge ting og tang nå i koronatiden. Så nå skal det selges. I går hadde vi ikke noe å selge, for det var spons. 🤔🤔 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. april 2020 #1220 Del Skrevet 6. april 2020 14 minutter siden, neiognei skrev: Ååh, nå har det kommet frem at det er lov selge ting og tang nå i koronatiden. Så nå skal det selges. I går hadde vi ikke noe å selge, for det var spons. 🤔🤔 Men skal vi ikke egentlig bare være glad hun faktisk gjør det da? Vi trenger ikke være helt damned if you do damned if you don’t 🤷🏻♀️ Hun er krenka nok som hun er, om hun FAKTISK gjør noe som er blitt oppfordret så kan vi enten skryte eller ikke nevne det tenker jeg .. Eller synes du jeg er veeeldig urimelig nå? 🤷🏻♀️ 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg