Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Siwert skrev:

Fornøyd med takken du fikk i dag eller Pålur. Var jeg ikke flink? 

Syns den kom litt vel sent, men det er nå bare min mening😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, GulSitron skrev:

Jeg husker da hu var sprekkeferdig med yngstemann, nærmet seg termin osv. Da også hadde vel hu og F problemer og hu la ut i det vide og det breie og det var slutt mellom dem og F hadde vært utro osv osv.. også plutselig var de sammen igjen som om ingenting hadde skjedd. 
Flere som husker? 

problemet hennes er jo at hun glemmer at folk husker det hun har delt på snap.... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, GulSitron skrev:

Jeg husker da hu var sprekkeferdig med yngstemann, nærmet seg termin osv. Da også hadde vel hu og F problemer og hu la ut i det vide og det breie og det var slutt mellom dem og F hadde vært utro osv osv.. også plutselig var de sammen igjen som om ingenting hadde skjedd. 
Flere som husker? 

Vanskelig å glemme. Så mye utlevering. Så mye drama. Og så mye bitching fordi at folk spurte om ting. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Lolland78 skrev:

Det ble vel nevnt at han hadde hatt kontakt med andre damer.  Som jeg husker der. Så kom der frem at han hadde psykiske problemer og hun måtte værne om barna sine for han. 

Ja var han ikke farlig for dem også en periode? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gulelefant

Vært veldig mye frem og tilbake med hun og F - men enden på visa er alltid den samme.. «det har aldri vært problemer med oss og kjærligheten, det har vært omstendighetene rundt, men vi har alltid vært sammen». Helt sjukt at hun ikke tenker over at folk husker det hun sier, trenger ikke være Einstein for å få forstå hverken det ene eller det andre der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miss.Wildfox skrev:

Ja var han ikke farlig for dem også en periode? 

Jo det var han. Så hun kunne ikke jobbe og måtte holde ungene unna han. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lolland78 skrev:

Jo det var han. Så hun kunne ikke jobbe og måtte holde ungene unna han. 

jo F var jo farlig å hun måtte holde seg unna han... men det gjelder jo ikke nå når dem er særboere.. 😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Hvor mye fikk ho inn på den spleisen?

ca37tusen

Endret av Mowepe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må seriøst legge fra seg SoMe og komme seg ut av senga si og tilbringe tid sammen med barne sine. Bare sutring fra den kanten🤮 Og Talla, du må huske på hva du sier, for historiene dine endrer seg fra dag til dag😉 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lang er dagens story? Har ikke klart å komme meg gjennom den med to unger en søndag. Klokka er over midnatt 😂 Hvordan klarer hun å få tid til det? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Hvor lang er dagens story? Har ikke klart å komme meg gjennom den med to unger en søndag. Klokka er over midnatt 😂 Hvordan klarer hun å få tid til det? 

Lang.. Hører ungene i bakgrunnen mens hun sitter og kjefter oh smeller.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, neiognei skrev:

Lang.. Hører ungene i bakgrunnen mens hun sitter og kjefter oh smeller.

omg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidder hun å lyve Igjen på snap!!! Den 15. Mars skriver hun på sin blogg om å opprette spleis, i følge henne selv avsluttet hun denne 14. Mars?!?! Hvorfor gidde å lyve så mye når hun denne gangen i tillegg til snap har skrevet om dette på sin blogg.

Talla, avslutt SoMe og få hjelp, dette har sklidd helt ut!

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Pålur skrev:

Hvorfor gidder hun å lyve Igjen på snap!!! Den 15. Mars skriver hun på sin blogg om å opprette spleis, i følge henne selv avsluttet hun denne 14. Mars?!?! Hvorfor gidde å lyve så mye når hun denne gangen i tillegg til snap har skrevet om dette på sin blogg.

Talla, avslutt SoMe og få hjelp, dette har sklidd helt ut!

Det som er veldig trist er at hun tar ting opp i verste mening hele tiden. Hun tror hun vet ordlyden i spørsmål og «kritikk» hun får. Mener at et visst spesifikt type mennesker ville bare se henne mislykke .. Sorry to say Talla, der tar du feil! Du burde gå litt inn i deg, se hvordan DU fremtoner deg, hvor du er mentalt. Du kan fortsette og si at dette ikke påvirker deg, hvor mange ganger må til før du selv tror det? For tror jeg kan si med trygghet at ingen her tror deg. Selvom vi ikke er enig med hva du sier og gjør så kanskje vi hjelper deg mer enn de som sier hvor fantastisk du er, hvor dumme alle som hater deg, at du ikke skal høre på det, at du er bedre, blablabla. Her får du mer konstruktiv kritikk, her får du løsninger, her får du hva du ikke burde fortsette med. Ingen ber om sh for at du faktisk tar til deg litt av det som blir skrevet, ingen som kommer til å peke og le fordi du faktisk tar hva som blir skrevet til etterretning. Helt ærlig, jeg tror det er VI som vil deg og din familie godt, fremfor de som støtter deg i den galskapen du har satt deg inn i. Bortsett fra corona, kan du ikke se på alt du har mistet? Kan du ikke se hvor ulykkelige de rundt deg er? Om atte dersom atte SoMe er grunnen til at sønnen til F ikke er hos dere mer ... Vil du ikke tro det hadde vært bedre at DU ofret litt? Han vil nok være med pappa og søsken, besteforeldre vil nok lære å kjenne barnebarn. Noen ganger må man sette egne behov litt til side .. Man må bite litt i det sure eple selvom man kanskje mener man selv har rett. Det er nemlig det man gjør for de man er glad i ... Tygg litt på det du Talla .. Måten du fremstiller deg selv på er smålig, utakknemlig og rett og slett slem ... Vil du være en sånn person? Skal du sette deg selv som offer og drukne i din egen egoisme og bitterhet? For da kan du sitte i hamsterhjulet ditt lenge

• Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Det som er veldig trist er at hun tar ting opp i verste mening hele tiden. Hun tror hun vet ordlyden i spørsmål og «kritikk» hun får. Mener at et visst spesifikt type mennesker ville bare se henne mislykke .. Sorry to say Talla, der tar du feil! Du burde gå litt inn i deg, se hvordan DU fremtoner deg, hvor du er mentalt. Du kan fortsette og si at dette ikke påvirker deg, hvor mange ganger må til før du selv tror det? For tror jeg kan si med trygghet at ingen her tror deg. Selvom vi ikke er enig med hva du sier og gjør så kanskje vi hjelper deg mer enn de som sier hvor fantastisk du er, hvor dumme alle som hater deg, at du ikke skal høre på det, at du er bedre, blablabla. Her får du mer konstruktiv kritikk, her får du løsninger, her får du hva du ikke burde fortsette med. Ingen ber om sh for at du faktisk tar til deg litt av det som blir skrevet, ingen som kommer til å peke og le fordi du faktisk tar hva som blir skrevet til etterretning. Helt ærlig, jeg tror det er VI som vil deg og din familie godt, fremfor de som støtter deg i den galskapen du har satt deg inn i. Bortsett fra corona, kan du ikke se på alt du har mistet? Kan du ikke se hvor ulykkelige de rundt deg er? Om atte dersom atte SoMe er grunnen til at sønnen til F ikke er hos dere mer ... Vil du ikke tro det hadde vært bedre at DU ofret litt? Han vil nok være med pappa og søsken, besteforeldre vil nok lære å kjenne barnebarn. Noen ganger må man sette egne behov litt til side .. Man må bite litt i det sure eple selvom man kanskje mener man selv har rett. Det er nemlig det man gjør for de man er glad i ... Tygg litt på det du Talla .. Måten du fremstiller deg selv på er smålig, utakknemlig og rett og slett slem ... Vil du være en sånn person? Skal du sette deg selv som offer og drukne i din egen egoisme og bitterhet? For da kan du sitte i hamsterhjulet ditt lenge

👏👏 Spot on. Akkurat sånn jeg ser det også. Når man hele tiden "lever for seg selv" , da blir man alene tilslutt. Tror forresten hun har misforstått hele greia. Hvis man kun ønsker ja-mennesker rundt seg, blir man et gigantisk egotroll. Alle trenger motstand og å bli utfordret og korrigert. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Flettfrid skrev:

Hun brukte nok opp bufferen de 2 ukene hun var hjemme før coronaen stengte ned landet. 

Tenkte nok ikke over muligheten for at det kunne skje og levde som vanlig/brukte penger som vanlig de 2 ukene, med tanke på at hun skulle begyne å jobber igjen. Men så ble studioet stengt av staten. 

Krisen lå nok der allerede før staten stengte studioet, men ble for alvor ett problem når hun plutselig ikke fikk mulighet til å jobbe. 

Tror denne krisen kom som julekvelden på kjærringa for mange med f.eks Enkletmannsforetak, mange driver nok uten særlig overskudd og buffer. Men de aller aller fleste roper ikke ut om det og driver på slik hun gjør. 

Mulig jeg har tungt for det, men skjønner det ikke enda jeg.

Tydeligvis er gjelda veldig høy, og den har skyhøye månedlige beløp. Men hun taklet fint å ha fri uten lønn med barnet sitt, men ei uke inn i krisa så går alt rett vest?

Hun hadde jo ikke søkt permisjonspenger fra nav ved fødsel fordi hun orka ikke og hun sa da at hun hadde penger selv..

Hvordan kan hun ha spart opp så stor buffer til å klare seg måneder uten jobb, men samtidig ha forbruksgjeld som har sinnsykt høye månedlige utgifter at hun ikke takler tre uker uten lønn.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...