Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangep, brukerdebatt, persondebatt og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men altså, hadde hun hatt så god greie på å vedlikeholde den gjelda før coronaen, hadde det ikke vært NOE problem for kreditorene å la henne få utsettelse til bedre tider... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Det er jo tydelig at denne karantene/isolasjonstiden tærer på henne, noe som er forståelig. Men hun har endret seg my de siste 3 ukene, absolutt ikke på en positivt måte. Hadde nok vært bra å ta en pause fra nett/tlf og heller prøve å gjøre ting som er positivt for hode/psyken og familien. 

Hun har ikke endret deg noe de siste tre ukene. Holder på akkurat som hun har gjort i hele den tiden hun har snappet aktivt. Og tydeligvis før det også. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, my82 skrev:

Det er neeeeeesten så jeg får litt vondt av henne, men bare nesten. Føles som man sitter å følger med på hennes personlige undergang. 

Hvem er Talla? Hva heter hun på Snapchat?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Uheldig skrev:

Hvem er Talla? Hva heter hun på Snapchat?  

Tallatroll 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, neiognei skrev:

Hun har ikke endret deg noe de siste tre ukene. Holder på akkurat som hun har gjort i hele den tiden hun har snappet aktivt. Og tydeligvis før det også. 

Jeg syns hun har endret seg jo..

Hun kunne rante innomellom før også, men nå er det konstant gneldring/kjefting/smelling/negativitet. Tydelig at det er mye kaos i hode og at hun mister mer og mer kontroll over situasjonen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Talla og f har noe tilfelles med joe exotic. Alle de som var sammen med joe kunne ikke ha kontakt med familien sin og ingen i familien likte det. De alle var der, og holdt ut livstilen pga en ting. 

Ingen frivillig 40åring sitter hjemme dagen lang uten jobb, passe unger 24/7 , vasker huset  , vasker klær, blir holdt vekk fra det ene barnet sitt og familien sin, blir holdt vekk fra venner , holde ut med alle løgner hvis de ikke får noe godt ut av det 🤷‍♀️

Følge med talla på snap er som å se på joe exotic: jo mer man følger med jo mer crazy blir det. 

Endret av Lolland78
Skrivefeil
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Flettfrid skrev:

Jeg syns hun har endret seg jo..

Hun kunne rante innomellom før også, men nå er det konstant gneldring/kjefting/smelling/negativitet. Tydelig at det er mye kaos i hode og at hun mister mer og mer kontroll over situasjonen. 

Enig. 

Før var det mer annet innimellom. Interiør, morsomme episoder, litt hverdag... 

Nå er det bare pengesnakk i laaaang tid. Hun sier vi ser noen minister av hennes hverdag. Men hun kan jo snakke i 15-20 min av gangen. Da får man sagt mye i en monolog. 
Og den nervøse latteren som kommer når hun skal understreke hvor lite hun bryr seg.. 

Synes det ser ut som om hun ikke har det noe bra. Hun burde ta en pause. En lang påskeferie fra snap 😳

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, my82 skrev:

Men er det ikke veldig rart at hun i en periode ble nektet å treffe F? Hvem i h*****e kan egentlig nekte henne å treffe forloveden sin, en godt voksen mann, som hun har små barn sammen med? Skjønner det med dødsfall i familien, men derfra til at hun blir nektet å treffe han? Synes det er så rart. Hadde liksom ikke han noe han skulle ha sagt oppi det hele? 

Jeg skjønner ingenting av logikken i dette jeg, og hva er det egentlig som får Talla til å tro at hun er influencer? Skjønner at hun gjerne ønsker å bli det, men å man ikke da tåle å få litt negative tilbakemeldinger nr hun velger å dele det hun gjør. 

Har spurt henne om et helt vanlig spørsmål en eneste gang, angående farge på veggen... da fikk jeg et skikkelig surt svar om at dette hadde hun svart på før.... Og med sånn kommunikasjon ser hun for seg å kunne leve av Some. Jaja.... 

Slik har hun svart meg ôg, hun kunne like gjerne bare ha svart kort på spm mitt istedet for å svare med no surt om at hun ikke gidder å gjenta seg selv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tiasina skrev:

Slik har hun svart meg ôg, hun kunne like gjerne bare ha svart kort på spm mitt istedet for å svare med no surt om at hun ikke gidder å gjenta seg selv. 

Samme her...de gangene jeg har sendt melding har svarene vært nebbete og ufine. Har ikke har jeg spurt om noe personlig, men typ hvilken farge har du på veggen, hvor har du kjøpt ballbingen.

De gangene jeg har gitt henne komplimenter får jeg hjerter og smilier i overflod!

Sender ikke henne noen fler meldinger, for du vet aldri hva du får tilbake. Hun verner ikke om sine følgere, hun skyver de fra seg dessverre.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, camie skrev:

Samme her...de gangene jeg har sendt melding har svarene vært nebbete og ufine. Har ikke har jeg spurt om noe personlig, men typ hvilken farge har du på veggen, hvor har du kjøpt ballbingen.

De gangene jeg har gitt henne komplimenter får jeg hjerter og smilier i overflod!

Sender ikke henne noen fler meldinger, for du vet aldri hva du får tilbake. Hun verner ikke om sine følgere, hun skyver de fra seg dessverre.

Samme her, gidder ikke sende hun noe meldinger mer. Hun er en type som ALDRI kommer til å ta til seg noe som helst av hverken kritikk el råd, så hun kommer ikke til noengang å endre seg. Ikke engang at følgere uteblir, da er det haterne sin skyld det ôg. Uansett hva som skjer er det alle andres feil hvis det rammer henne på no negativ måte 🤨

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker da hu var sprekkeferdig med yngstemann, nærmet seg termin osv. Da også hadde vel hu og F problemer og hu la ut i det vide og det breie og det var slutt mellom dem og F hadde vært utro osv osv.. også plutselig var de sammen igjen som om ingenting hadde skjedd. 
Flere som husker? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvilken jurist hun har fått tak i som skal ordne opp for henne?🙄 En jurist vil jo sikre seg at han/hun får betalt for den jobben han/hun skal gjøre, å det høres også meget spesielt ut at en jurist skal ordne opp med kreditorer for henne. Høres ut som hun nå bare kunne lene seg tilbake å slappe av liksom..🤔 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tiasina skrev:

Kan ikke skjønne hvilken jurist hun har fått tak i som skal ordne opp for henne?🙄 En jurist vil jo sikre seg at han/hun får betalt for den jobben han/hun skal gjøre, å det høres også meget spesielt ut at en jurist skal ordne opp med kreditorer for henne. Høres ut som hun nå bare kunne lene seg tilbake å slappe av liksom..🤔 

Advokat høres mer fornuftig ut. Evt en økonom med kompetanse i privatøkonomi, som kan hjelpe henne å spare inn der det kan spares for å få kabalen til å gå opp. 

så forresten nå på Snapchat at hu har lagt ut bilde av spleisen og at hu hadde bommet "med noen få dager" når hu sa det er ei måned siden den ble avslutta 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GulSitron skrev:

Jeg husker da hu var sprekkeferdig med yngstemann, nærmet seg termin osv. Da også hadde vel hu og F problemer og hu la ut i det vide og det breie og det var slutt mellom dem og F hadde vært utro osv osv.. også plutselig var de sammen igjen som om ingenting hadde skjedd. 
Flere som husker? 

Jeg husker den tiden der, men jeg Mener å huske at hun sa det ikke var snakk om utroskap men hun sa jo så mye a, men ikke b hele tiden, bare snakket i gåter, å hun skulle dele det senere, men senere var det som om ingenting hadde skjedd...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GulSitron skrev:

Flere som husker? 

Jepp husker det. Og så ble de sammen igjen , og så kastet hun han ut når ungen var 2mnd. Så flyttet de sammen igjen. Så flyttet hun ut når ungen var 6mnd. Så flyttet han inn i leiligheten, så ble det slutt igjen og hun flyttet til Bamble. Så flyttet han inn der. Skjønner at de sier særboere , ellers så ser det ut som et veldig ustabilt hjem for ungene 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, GulSitron skrev:

Flere som husker? 

Husker de ikke bodde sammen da og hun ga uttrykk for at det var noe der som gjorde at de ikke kunne være sammen . Men har aldri hørt hun har sagt han var utro . Men har derimot hørt flere ganger den perioden at hun avkrefta utroskap når flere spurte henne 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hønemor74 skrev:

Husker de ikke bodde sammen da og hun ga uttrykk for at det var noe der som gjorde at de ikke kunne være sammen . Men har aldri hørt hun har sagt han var utro . Men har derimot hørt flere ganger den perioden at hun avkrefta utroskap når flere spurte henne 

Det ble vel nevnt at han hadde hatt kontakt med andre damer.  Som jeg husker der. Så kom der frem at han hadde psykiske problemer og hun måtte værne om barna sine for han. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lolland78 skrev:

Jepp husker det. Og så ble de sammen igjen , og så kastet hun han ut når ungen var 2mnd. Så flyttet de sammen igjen. Så flyttet hun ut når ungen var 6mnd. Så flyttet han inn i leiligheten, så ble det slutt igjen og hun flyttet til Bamble. Så flyttet han inn der. Skjønner at de sier særboere , ellers så ser det ut som et veldig ustabilt hjem for ungene 

Det er mye fram og tilbake der igården ja, ikke til å bli klok på i det hele tatt.. hun sier vi ikke har no med det, men da må hun heller ikke dele noe som helst da, slutte å dele. Det er så frekt det der med at det bare er hun som skal få lov å si noe å mene noe, å vi har ingen rett til å hverken mene noe, eller reagere på noe eller spørre om noe. Vi skal bare sitte som non nikkedukker🤔hvem er det hun tror hun er?!😠

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lolland78 skrev:

Det ble vel nevnt at han hadde hatt kontakt med andre damer.  Som jeg husker der. Så kom der frem at han hadde psykiske problemer og hun måtte værne om barna sine for han. 

Ok, det har jeg ikke fått med meg 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...