hufsaaaaa Skrevet 30. mai 2022 #5121 Del Skrevet 30. mai 2022 Cathrinemilkshake skrev (59 minutter siden): De som sitter med gavekort burde jo bare prise seg lykkelige for at de slapp unna. Det er dyrt med laser. Blessing in disguise. Hahaha sant! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 30. mai 2022 #5122 Del Skrevet 30. mai 2022 Hvis man er så dum at man har kjøpt gavekort hos henne, så mye mygel som hun har prestert de siste åra, da fortjener man å ikke få noe ut av dem... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 31. mai 2022 #5123 Del Skrevet 31. mai 2022 Driver og sletter kritiske meldinger i Bohemens kommentarfelt. Ønsker bare hjerter og forstår ikke andres sider av saken. Som vanlig mest opptatt av seg selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrinemilkshake Skrevet 31. mai 2022 #5124 Del Skrevet 31. mai 2022 Det frekke mennesket klarer å prestere å si at det er et "visst forum" (les Discord) som har sneket seg inn i kommentarene hennes for å trolle på innlegget om at bohemen legges ned? Det er ikke kunder som lurer på gavekorta sine altså? Neida, i Tallas hode dette utelukkende nettroll og haters, de er sikkert bare sjalu på alt hun klarer å alt hun er. 🤪 (Hva er det hun mener hun klarer? Jeg lurer oppriktig, det eneste jeg ser hun klarer er å ødelegge folk. Det er hun jævlig god på, men bortsett fra det ser jeg ikke helt de store prestasjonene?) Hvis noen vet, let me know! Sist hun solgte gavekort var 25 mars 2022, det er jo spesielt med tanke på at hun har gavekort tilbake til 2019 som hun ikke har gjort opp for. Men det snakker vi vel ikke om.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Czero Skrevet 31. mai 2022 #5125 Del Skrevet 31. mai 2022 Skal hun legge ned? Konk? Får ikke lest inne på det andre forumet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skallanka Skrevet 31. mai 2022 #5126 Del Skrevet 31. mai 2022 Cathrinemilkshake skrev (33 minutter siden): Det frekke mennesket klarer å prestere å si at det er et "visst forum" (les Discord) som har sneket seg inn i kommentarene hennes for å trolle på innlegget om at bohemen legges ned? Det er ikke kunder som lurer på gavekorta sine altså? Neida, i Tallas hode dette utelukkende nettroll og haters, de er sikkert bare sjalu på alt hun klarer å alt hun er. 🤪 (Hva er det hun mener hun klarer? Jeg lurer oppriktig, det eneste jeg ser hun klarer er å ødelegge folk. Det er hun jævlig god på, men bortsett fra det ser jeg ikke helt de store prestasjonene?) Hvis noen vet, let me know! Sist hun solgte gavekort var 25 mars 2022, det er jo spesielt med tanke på at hun har gavekort tilbake til 2019 som hun ikke har gjort opp for. Men det snakker vi vel ikke om.... Jeg vet at hun ikke er ydmyk. Hun mangler den evnen, men hadde hun vært litt smart så hadde hun i det minste latet som om hun var det!? Samtidig er det befriende å se at hun viser sitt sanne jeg, håper virkelig folk tenker seg om før de involverer seg med henne. Hun har så mange brutte bånd til så mange nære relasjoner at må man være under en helt spesiell transe for å faktisk tro på at det er alle andre det er noe galt med.... 🚩🚩🚩 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrinemilkshake Skrevet 31. mai 2022 #5127 Del Skrevet 31. mai 2022 Ser på story nå at hun har aldri hengt ut noen.... Selektiv hukommelse? Amber Heard sier også det 😆 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skallanka Skrevet 31. mai 2022 #5128 Del Skrevet 31. mai 2022 (endret) Kjære Troll, håper du er inne å leser, prøver å svare på et par av spørsmåla dine fra story....: "Jeg har de samme vennene jeg har hatt alltid liksom..." -Ok! Så rart de ikke inviterer deg lenger da Talla? Du har blitt fasa ut de siste åra... Rart du ikke har merka det. Du venter vel på et oppgjør? Kan du få en av de til å stille opp nå? *Holder ikke pusten* "Senest på lørdag var jeg hos mormora mi" -Åja! Hun samme som er kjempefortvila for at barnebarnet hennes henger ut datteren sin i lokalavisa? Den mormora? Stakkars dame.. La henne være. Du satt selv og la ut om at du ikke hadde venner eller famille på din egen snap story for noen år tilbake, så hvor folk "har det fra" kan du jo spørre deg selv om. "Folk må skrive med anonym fordi de sier jeg henger ut folk, JEG HAR ALDRI HENGT UT NOEN, kommer ikke til å synke ned på deres nivå." -Du har hengt ut så jævlig mange at ingen har tellinga lenger, du trenger ikke legge ved navn og bilde når du utleverer folk for at det skal være offentlig æreskrenkelse. (Google it.) Hun har snakka MASSE om dette med oppfattelser før sier hun også... Rart hun har hatt det behovet da, er ikke dette første gang noen har stilt spørsmål kanskje? Hun klarer i tillegg å vri dette om til at folk er obsessed, javel... Hvis hun ikke forstår hvorfor folk er opptatt av å belyse at hun lyver om alt annet her i livet etter et innlegg om Bohemen hvor hun også lyver så er det ikke håp da... Hun kommer aldri til å forstå. Folk slutter nok å være obsessed når de får tilbake pengene sine TALLA. Dont flatter yourself! Endret 1. juni 2022 av Skallanka 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 31. mai 2022 #5129 Del Skrevet 31. mai 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2022 #5130 Del Skrevet 1. juni 2022 Det er en tattoosjappe i Brevik som er klaget inn av flere kunder pga dårlig hygiene. Det er Norsk Tattoo Union som har mottatt klagene og skal ta dem videre. Det er mottatt klager fra andre tattoostudio pga kunder kommer med infeksjoner etter å vært i den innklagede studio. Kilde: www.pd.no 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrinemilkshake Skrevet 1. juni 2022 #5131 Del Skrevet 1. juni 2022 Hvis følgerene hennes fortsatt tror på at hun legger ned Bohemen nå pga 20 (?) usynlige kroniske sykdommer så er det ikke håp i hengende snøre. Da vil man bli lurt. Hun legger det frem på Bohemen sin story på instagram som om dette ble meldt til Norsk Tattoo Union i går!? Det stemmer ikke, Talla er et kjent navn hos de å det vet hun godt selv. Men, i går visste hun at det kom til å være sak i avisa i dag, lurt å passe på å nevne en liten hånlig setning om hvor teit det var inne på Bohemen sin side så folk som ikke kjenner henne skal tenke at det er usaklig anmeldelser og trolling. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 1. juni 2022 #5132 Del Skrevet 1. juni 2022 LItt seint å rapportere studioet nå vel!? Skulle vært gjort for leeenge siden, hadde likt å fulgt med på rabalderet som hadde vært på story da, LOL. Men hun sier hun skal legge ned osv. Må slutte pga helsa. Så selge. Og jeg så på Bohemen sin insta i går, under sykdom, da snakker hun om at hun ikke skal gi seg, men trappe ned. Prøver å "selge" den "etablerte og populære" sjappa. Snakker om at hun fortsatt skal tattovere der siden hun er trekkplasteret der. osv. (hahaha) Blir ikke klok jeg altså, skal slutte, skal jobbe, skal legge ned, skal selge, skal jobbe der under noen andre.... Glemmer hun hva hun sier selv? 🙄🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 1. juni 2022 #5133 Del Skrevet 1. juni 2022 Lunabelle skrev (7 timer siden): Det har hun innrømmet selv på instagram. Okei. Føler med de som har fått infeksjon i såfall, ikke greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2022 #5134 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) 🙊 Endret 1. juni 2022 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 2. juni 2022 #5135 Del Skrevet 2. juni 2022 Kosetosta skrev (13 timer siden): Oi! Dagens ta.no! Nå brenner det på dass! Uflaks for henne at det ligger ute bevis på at hun har tatovert disse tre månedene hun sier hun ikke har.. hadde til og med tilbudsdag i april! 😳 Hva stod det i TA?? Hadde hun tatovert en 14 åring?? jeg har ikke sett hun har kommentert noe ang klager til tatto-union eller avisoppslag, på hverken snap eller insta? har hun bekreftet at det er Bohemen som er klaga inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 2. juni 2022 #5136 Del Skrevet 2. juni 2022 Vintermåne skrev (5 minutter siden): Hva stod det i TA?? Hadde hun tatovert en 14 åring?? jeg har ikke sett hun har kommentert noe ang klager til tatto-union eller avisoppslag, på hverken snap eller insta? har hun bekreftet at det er Bohemen som er klaga inn? Det er bekreftet i TA. Fått mange klager på renhold og infeksjoner, og angivelig tatovert en 14 åring. Talla har selvsagt ikke gjort noe av det, det er kun folk som er ute etter å ta henne/sverte henne, og hun har ikke tatovert på 3 mnd (enda hun selv har lagt ut flere bilder, senest var vel 22.april)..... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 2. juni 2022 #5137 Del Skrevet 2. juni 2022 Slapp ikke Talla unna straff lovbruddet hu gjorde ang bilder i togsporet hvis hu holdt seg lovlydig i 2 år? Hvis dette med å tatovere en 14 åring stemmer (ref ta.no) så er hu vel screwed nå da? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. juni 2022 #5138 Del Skrevet 4. juni 2022 Tråden er ryddet for persondebatt, brudd på opphavsrett, spekulasjoner og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 4. juni 2022 Forfatter #5139 Del Skrevet 4. juni 2022 Så må vi ikke glemme hjemmetatovering den 14mai. Hun tatoverte vel også fotbladene sine hjemme. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyskjerrigpetra Skrevet 4. juni 2022 #5140 Del Skrevet 4. juni 2022 Det stemmer at de fleste infeksjonene kommer etter kunden har forlatt studioet, men i dette tilfelle står nok hun for de fleste infeksjonene. Nå er jeg i samme bransje og vet hvordan en nål skal bearbeide huden.. hun kan ikke engang de elementære grunnteknikkene om hvilken farge som skal først i huden.. De mørkeste fargene først, og de lyseste sist. Om det skulle vise seg at hun gjør det, skjer det noe sinnsykt galt i utblandingsprosessen av fargene. Alt jeg har sett til nå ser skittent ut i fargene! Det er veldig tydelig at dette er selvlært, uten å i det hele tatt vokse på teknikk og erfaringer. Det er også tydelig at hun går for langt ned i huden. Alle de forskjellige plasseringene du skal ta tatovering krever hver sin teknikk.. Noe vedkommende ikke innehar.. Og ang Tattoo Union, anser jeg de som useriøse faktisk, til tross for at de kan virke proffe utad på enkelte områder. Men skinnet bedrar. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg