Minni75 Skrevet 13. juni 2021 #4841 Del Skrevet 13. juni 2021 Det er unormalt å sjekke andres telefoner! 🥱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 13. juni 2021 #4842 Del Skrevet 13. juni 2021 Minni75 skrev (1 minutt siden): Det er unormalt å sjekke andres telefoner! 🥱 Enig i det.. rar ting å gjøre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahare85 Skrevet 13. juni 2021 #4843 Del Skrevet 13. juni 2021 Minni75 skrev (7 minutter siden): Det er unormalt å sjekke andres telefoner! 🥱 Sant det, men tror nok han er glad han gjorde det 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 13. juni 2021 #4844 Del Skrevet 13. juni 2021 ..men hun tok ham inn og presenterte ham for ungene. Enda han bare var en flørt. Javel. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 13. juni 2021 #4845 Del Skrevet 13. juni 2021 Kanskje ikke rart hun kjørte på med et forhåndssalg av gavekort nå da. 💸 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 14. juni 2021 #4846 Del Skrevet 14. juni 2021 Får ikke det til å gå opp, fulle lister men må friste med gavekort? 😶😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 14. juni 2021 #4847 Del Skrevet 14. juni 2021 Elisiaflisa skrev (4 minutter siden): Får ikke det til å gå opp, fulle lister men må friste med gavekort? 😶😂 Hun trenger vel penger nå som hun ikke har en kjæreste som kan betale for henne 🙃 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #4848 Del Skrevet 14. juni 2021 Ganske spesielt at eksen på 42+ skal bo på et gjesterom for å ta vare på de to minste jentene så talla skal gjøre hva hun vil , når hun vil. Lurer på hva han får for det ? Noe spesielt må det være siden han er villig til å gå der nede og ikke ha kontakt med kamerater ,familien eller sønnen sin!!! På tide å stå på egne bein kanskje? Skaffe seg en jobb og få lappen tilbake? Istedenfor å leve i en boble der talla kjøper deg. Du veit, hjelper ikke å ha rette brettekanter når resten av huset står på hodet. Skjønner at patrick ikke gidder det pisset der. Hun tror hun kan lure alle rundt seg for hennes eget beste. Hun bryr seg svært lite hvem hun overkjører på veien så lenge hun kan gjøre som hun vil og komme frem med nesa si. Igjen så er det: «Først meg selv, så meg selv, så min neste, hvis det er for mitt eget beste» 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 14. juni 2021 #4849 Del Skrevet 14. juni 2021 Lolland78 skrev (6 minutter siden): Ganske spesielt at eksen på 42+ skal bo på et gjesterom for å ta vare på de to minste jentene så talla skal gjøre hva hun vil , når hun vil. Lurer på hva han får for det ? Noe spesielt må det være siden han er villig til å gå der nede og ikke ha kontakt med kamerater ,familien eller sønnen sin!!! På tide å stå på egne bein kanskje? Skaffe seg en jobb og få lappen tilbake? Istedenfor å leve i en boble der talla kjøper deg. Du veit, hjelper ikke å ha rette brettekanter når resten av huset står på hodet. Skjønner at patrick ikke gidder det pisset der. Hun tror hun kan lure alle rundt seg for hennes eget beste. Hun bryr seg svært lite hvem hun overkjører på veien så lenge hun kan gjøre som hun vil og komme frem med nesa si. Igjen så er det: «Først meg selv, så meg selv, så min neste, hvis det er for mitt eget beste» Så F har gjemt seg hos Talla og fungerer som barnevakt for henne, uten å ha kontakt med andre i tillegg til sin egen sønn? Seriøst WHAT 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 14. juni 2021 #4850 Del Skrevet 14. juni 2021 Lolland78 skrev (50 minutter siden): Ganske spesielt at eksen på 42+ skal bo på et gjesterom for å ta vare på de to minste jentene så talla skal gjøre hva hun vil , når hun vil. Lurer på hva han får for det ? Noe spesielt må det være siden han er villig til å gå der nede og ikke ha kontakt med kamerater ,familien eller sønnen sin!!! På tide å stå på egne bein kanskje? Skaffe seg en jobb og få lappen tilbake? Istedenfor å leve i en boble der talla kjøper deg. Du veit, hjelper ikke å ha rette brettekanter når resten av huset står på hodet. Skjønner at patrick ikke gidder det pisset der. Hun tror hun kan lure alle rundt seg for hennes eget beste. Hun bryr seg svært lite hvem hun overkjører på veien så lenge hun kan gjøre som hun vil og komme frem med nesa si. Igjen så er det: «Først meg selv, så meg selv, så min neste, hvis det er for mitt eget beste» Gjør han dette frivillig eller er det psykisk tvang? Noen må da hjelpe mannen om det er tilfellet.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfin82 Skrevet 14. juni 2021 #4851 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg dauer av denne tråden. Ikke følger jeg dette kvinnemenneske, så skal ikke si noe om hvordan hun verken oppfører seg eller noe sånt. Men jeg klarer ikke skjønner at dere gidder å investere så mye tid på disse menneskene som viser noen minutter av sitt liv på snap eller instagram. Men utrolig underholdende å lese i det minste 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #4852 Del Skrevet 14. juni 2021 BloodyMaryFairy skrev (49 minutter siden): Så F har gjemt seg hos Talla og fungerer som barnevakt for henne, uten å ha kontakt med andre i tillegg til sin egen sønn? Seriøst WHAT Hun har flyttet sengen sin i stua oppe , kan jobbe hver kveld og hele helger. Ikke kontakt med sin egen familie og man kan stadig høre frederik snakker i bakgrunnen når hun snapper hjemme. 💁♀️ hadde hun hatt au pair så hadde hun nok snakket om det som et tabu emne. Men f fyller nok ikke alle kriteriene som en au pair 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 14. juni 2021 #4853 Del Skrevet 14. juni 2021 Så F har vært der når P har vært der å ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahare85 Skrevet 14. juni 2021 #4854 Del Skrevet 14. juni 2021 (endret) Hønemor74 skrev (9 minutter siden): Så F har vært der når P har vært der å ? Nei han har hatt noen dager hjemme i ny og ne som jeg har forstått det, og de få gangene har p fått være der 🙈 etter å ha pratet med søsteren til p har jeg forstått det slik at hun har lovet hele veien at han ikke skal være der lenger, men tror ikke hun tørr/er i stand til å være alene med barn. Virker som hun har null peiling på hvordan hun skal være mor. hun har også vært med p på kveldene etter jobb, men alltid dratt hjem til F for å sove 🙈 Endret 14. juni 2021 av Bahare85 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 14. juni 2021 #4855 Del Skrevet 14. juni 2021 Lolland78 skrev (41 minutter siden): Hun har flyttet sengen sin i stua oppe , kan jobbe hver kveld og hele helger. Ikke kontakt med sin egen familie og man kan stadig høre frederik snakker i bakgrunnen når hun snapper hjemme. 💁♀️ hadde hun hatt au pair så hadde hun nok snakket om det som et tabu emne. Men f fyller nok ikke alle kriteriene som en au pair 😅 Høres veldig spesielt ut. For all del, alle må selv finne ut av hvordan deres forhold all fungere mtp på samvær osv. Men dersom F bor i hjemmet hennes utelukkende for å være en avlaster for at T skal kunne leve et type liv hun ønsker, så høres det ut som dårlig deal. Spesielt hvis dette er noe som foregår under visse forutsetninger (ingen kontakt med øvrig familie og særkullsbarn). Siden P har forlatt åstedet kan det også virke som at denne måten å løse samarbeidet på ikke har vært en åpen historie for andre involverte. Jeg ville nok ikke selv akseptert dette fra min egen kjæreste. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #4856 Del Skrevet 14. juni 2021 Og nå er hun livredd for at litt av sannheten om dette skal komme frem, så derfor måtte hun si at folk ikke skulle tro på hva han sier. Eller videresnakke det folk hører på gata. Viktig å få blokkert han på alle sosiale medier i tilfelle det skulle komme en kommentar fra den kanten. For som alltid er det KUN talla som vet sannheten. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 14. juni 2021 #4857 Del Skrevet 14. juni 2021 (endret) Det er nok flere som vet sannheten, men jeg tviler på om noen av dem er her. Endret 15. juni 2021 av Minni75 Talefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 14. juni 2021 #4858 Del Skrevet 14. juni 2021 Begge småjentene sitter fremoverlent i bilen 🙄 hadde egentlig ikke sett for meg noe annet men.. er det en sånn prinsipp greie, for å passe på at man ikke havner i det A4 livet som Talla hater. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidl Skrevet 14. juni 2021 #4859 Del Skrevet 14. juni 2021 Mellion skrev (2 timer siden): Begge småjentene sitter fremoverlent i bilen 🙄 hadde egentlig ikke sett for meg noe annet men.. er det en sånn prinsipp greie, for å passe på at man ikke havner i det A4 livet som Talla hater. Hva har det med noe som helst å gjøre? Vi lever i et av verdens beste og tryggeste land. Det blir ganske tullete problemstilling å ta opp, når du ser hvordan barn har det rundt om kring i verden. Å shame henne for at barna sitter fremoverlent er lavmål 😔 Om det er det verste hun har gjort mot barna sine, tror jeg det skal gå ganske greit med begge to 🥸 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 14. juni 2021 #4860 Del Skrevet 14. juni 2021 Lidl skrev (33 minutter siden): Hva har det med noe som helst å gjøre? Vi lever i et av verdens beste og tryggeste land. Det blir ganske tullete problemstilling å ta opp, når du ser hvordan barn har det rundt om kring i verden. Å shame henne for at barna sitter fremoverlent er lavmål 😔 Om det er det verste hun har gjort mot barna sine, tror jeg det skal gå ganske greit med begge to 🥸 Wow! Så da gjelder ikke sikkerheten til barna da? Har du sett forskjellene på hvilke utfall kollisjoner får om barna sitter bakovervendt kontra forovervendt? Det er faktisk ganske mye større sjanse for å komme hel fra det når man sitter bakovervendt. Bilsikring av barn er altfor slappet hos enkelte foreldre her i landet. Bryr man seg om barna, så sikrer man de på best mulig måte. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg