GulSitron Skrevet 13. mai 2021 #4781 Del Skrevet 13. mai 2021 MsFri skrev (4 timer siden): Var lagt ut link til noe QScience eller noe i den duren. I forum på Facebook så er det ofte snakk om useriøse cbd forhandlere, fordi det ikke står hvor mange prosent oljen inneholder. For mange er laget på hamp og dermed ikke ekte cbd. Ekte cbd olje er det snakk om dråper for effekt, fordi mange av de på markeder er fordyret olivenolje.. Her er det. Bare synd man må lage bruker (og betale x-antall kroner i mnd) for å se hva det er…. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 13. mai 2021 #4782 Del Skrevet 13. mai 2021 GulSitron skrev (4 minutter siden): Her er det. Bare synd man må lage bruker (og betale x-antall kroner i mnd) for å se hva det er…. Jeg kikket litt, men må være bruker for å se innholdet 🙄 har lest fra andre som bruker cbd at Q er useriøs aktør. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 14. mai 2021 #4783 Del Skrevet 14. mai 2021 (endret) MsFri skrev (11 timer siden): Jeg kikket litt, men må være bruker for å se innholdet 🙄 har lest fra andre som bruker cbd at Q er useriøs aktør. Jeg vet ikke hvor seriøst jeg tar denne, men her er det info iaf. Sikkert dette T siktet til når hun sa det var lovlig i Norge Stiller meg dog meget skeptisk til greia da de ikke henviser til kilder for sine påstander og de 23000 kliniske studiene.. Hvem har utført studiene? Er det "mannen i gata" eller forskere ved et off godkjent sykehus? Endret 14. mai 2021 av GulSitron 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 14. mai 2021 #4784 Del Skrevet 14. mai 2021 GulSitron skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hvor seriøst jeg tar denne, men her er det info iaf. Sikkert dette T siktet til når hun sa det var lovlig i Norge Stiller meg dog meget skeptisk til greia da de ikke henviser til kilder for sine påstander og de 23000 kliniske studiene.. Hvem har utført studiene? Er det "mannen i gata" eller forskere ved et off godkjent sykehus? Søker en både på legemiddelverket og andre sider i Norge står det klart og tydelig at det per i dag ikke finnes noen godkjente TBC oljer som er lovlige i Norge, uten resept fra lege. Det går under narkotikalovbrudd å kjøpe sjøl og selge så kan ikke forstå at hun kan si at det er lovlig sjøl om den tilsynelatende ikke skal innholder TBC. Da hadde det stått under pålitelige sider at enkelte CBD oljer er lov, noe det ikke gjør per i dag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 14. mai 2021 #4785 Del Skrevet 14. mai 2021 #spons? 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 15. mai 2021 #4786 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Håkkimom skrev (På 14.5.2021 den 15.52): #spons? 😂 Endret 16. mai 2021 av Hebi 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 16. mai 2021 #4787 Del Skrevet 16. mai 2021 Kanskje dumt spørsmål men lurer på om det er lov å holde tattoo sjappa åpen på søndager og helligdager slik Talla gjør? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 16. mai 2021 #4788 Del Skrevet 16. mai 2021 Mellion skrev (6 minutter siden): Kanskje dumt spørsmål men lurer på om det er lov å holde tattoo sjappa åpen på søndager og helligdager slik Talla gjør? Hvorfor skulle det ikke være lov? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 16. mai 2021 #4789 Del Skrevet 16. mai 2021 Mellion skrev (1 time siden): Kanskje dumt spørsmål men lurer på om det er lov å holde tattoo sjappa åpen på søndager og helligdager slik Talla gjør? Er vel ikke verre det enn at blomsterbutikker og matbutikker er åpne?🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 16. mai 2021 #4790 Del Skrevet 16. mai 2021 Den røde fare skrev (1 time siden): Er vel ikke verre det enn at blomsterbutikker og matbutikker er åpne?🤨 Nei det er ikke verre, bare lurte 🙂 Her jeg bor er det bare en søndagsåpen matbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 16. mai 2021 #4791 Del Skrevet 16. mai 2021 Tessa12 skrev (2 timer siden): Hvorfor skulle det ikke være lov? Fordi de fleste butikker er steng så lurte på reglene rundt å holde en slik «butikk» åpen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 16. mai 2021 Forfatter #4792 Del Skrevet 16. mai 2021 Tror ikke det er noen regler på det. Men syns det er meget spesielt at man VELGER å jobbe så mye kveld og helger når man har så små barn. Folk flest hadde heller jobbet mens barna var i bhg og nytet hver helg og helligdager med barna. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. mai 2021 #4793 Del Skrevet 18. mai 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 19. mai 2021 #4794 Del Skrevet 19. mai 2021 Stusser over at hun bare finner seg typer som har tid til å henge med henne på dagtid/jobb. Kanskje han jobber natt?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 19. mai 2021 #4795 Del Skrevet 19. mai 2021 Metron skrev (2 timer siden): Stusser over at hun bare finner seg typer som har tid til å henge med henne på dagtid/jobb. Kanskje han jobber natt?? Ser ut som han har brukket/skadet armen nå, sikkert sykmeldt da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 24. mai 2021 #4796 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg lurer veldig på hvem den typen er? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inochan Skrevet 24. mai 2021 #4797 Del Skrevet 24. mai 2021 Minni75 skrev (7 timer siden): Jeg lurer veldig på hvem den typen er? Jeg å!! Når skjedde dette og hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. mai 2021 #4798 Del Skrevet 24. mai 2021 Inochan skrev (4 timer siden): Jeg å!! Når skjedde dette og hvem er han? Har vel pågått noen mnd, par tre måneder siden hun delte bilde av han første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 24. mai 2021 #4799 Del Skrevet 24. mai 2021 Flettfrid skrev (3 timer siden): Har vel pågått noen mnd, par tre måneder siden hun delte bilde av han første gang. Er det denne såkalte svampebob greia? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 25. mai 2021 #4800 Del Skrevet 25. mai 2021 Talla har fått en ny «fan», Jannikke som visstnok snapper i Joviale ser så opp til henne. Samme «dra seg i håret konstant», gni seg i ansiktet og leker cool😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg