Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

MsFri skrev (4 timer siden):

Var lagt ut link til noe QScience eller noe i den duren. I forum på Facebook så er det ofte snakk om useriøse cbd forhandlere, fordi det ikke står hvor mange prosent oljen inneholder. For mange er laget på hamp og dermed ikke ekte cbd. Ekte cbd olje er det snakk om dråper for effekt, fordi mange av de på markeder er fordyret olivenolje..

Her er det. Bare synd man må lage bruker (og betale x-antall kroner i mnd) for å se hva det er…. 

DC4E6EFC-0275-4FC0-B6E0-EC828233CA73.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulSitron skrev (4 minutter siden):

Her er det. Bare synd man må lage bruker (og betale x-antall kroner i mnd) for å se hva det er…. 

DC4E6EFC-0275-4FC0-B6E0-EC828233CA73.jpeg

Jeg kikket litt, men må være bruker for å se innholdet 🙄 har lest fra andre som bruker cbd at Q er useriøs aktør.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (11 timer siden):

Jeg kikket litt, men må være bruker for å se innholdet 🙄 har lest fra andre som bruker cbd at Q er useriøs aktør.

Jeg vet ikke hvor seriøst jeg tar denne, men her er det info iaf. Sikkert dette T siktet til når hun sa det var lovlig i Norge

Stiller meg dog meget skeptisk til greia da de ikke henviser til kilder for sine påstander og de 23000 kliniske studiene.. Hvem har utført studiene? Er det "mannen i gata" eller forskere ved et off godkjent sykehus? 

Endret av GulSitron
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (3 timer siden):

Jeg vet ikke hvor seriøst jeg tar denne, men her er det info iaf. Sikkert dette T siktet til når hun sa det var lovlig i Norge

Stiller meg dog meget skeptisk til greia da de ikke henviser til kilder for sine påstander og de 23000 kliniske studiene.. Hvem har utført studiene? Er det "mannen i gata" eller forskere ved et off godkjent sykehus? 

Søker en både på legemiddelverket og andre sider i Norge står det klart og tydelig at det per i dag ikke finnes noen godkjente TBC oljer som er lovlige i Norge, uten resept fra lege. Det går under narkotikalovbrudd å kjøpe sjøl og selge så kan ikke forstå at hun kan si at det er lovlig sjøl om den tilsynelatende ikke skal innholder TBC. Da hadde det stått under pålitelige sider at enkelte CBD oljer er lov, noe det ikke gjør per i dag.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkkimom skrev (På 14.5.2021 den 15.52):

#spons? 😂

D7C0896A-1805-442D-B239-161FEBCC2A08.png

Endret av Hebi
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dumt spørsmål men lurer på om det er lov å holde tattoo sjappa åpen på søndager og helligdager slik Talla gjør? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (6 minutter siden):

Kanskje dumt spørsmål men lurer på om det er lov å holde tattoo sjappa åpen på søndager og helligdager slik Talla gjør? 

Hvorfor skulle det ikke være lov? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (1 time siden):

Er vel ikke verre det enn at blomsterbutikker og matbutikker er åpne?🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde fare skrev (1 time siden):

Er vel ikke verre det enn at blomsterbutikker og matbutikker er åpne?🤨

Nei det er ikke verre, bare lurte 🙂 Her jeg bor er det bare en søndagsåpen matbutikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (2 timer siden):

Hvorfor skulle det ikke være lov? 

Fordi de fleste butikker er steng så lurte på reglene rundt å holde en slik «butikk» åpen 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen regler på det. 

Men syns det er meget spesielt at man VELGER å jobbe så mye kveld og helger når man har så små barn. Folk flest hadde heller jobbet mens barna var i bhg og nytet hver helg og helligdager med barna. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stusser over at hun bare finner seg typer som har tid til å henge med henne på dagtid/jobb. Kanskje han jobber natt?? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metron skrev (2 timer siden):

Stusser over at hun bare finner seg typer som har tid til å henge med henne på dagtid/jobb. Kanskje han jobber natt?? 

Ser ut som han har brukket/skadet armen nå, sikkert sykmeldt da

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Minni75 skrev (7 timer siden):

Jeg lurer veldig på hvem den typen er?

Jeg å!! Når skjedde dette og hvem er han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inochan skrev (4 timer siden):

Jeg å!! Når skjedde dette og hvem er han? 

Har vel pågått noen mnd, par tre måneder siden hun delte bilde av han første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (3 timer siden):

Har vel pågått noen mnd, par tre måneder siden hun delte bilde av han første gang. 

Er det denne såkalte svampebob greia?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla har fått en ny «fan», Jannikke som visstnok snapper i Joviale ser så opp til henne. Samme «dra seg i håret konstant», gni seg i ansiktet og leker cool😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...