Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

MsFri skrev (9 minutter siden):

Mener det var i juni 🤔 hun har ikke sagt hvilken sjappe, så vidt jeg vet.

Ja, det er i juni? Hun sa nylig på snap at det fortsatt er ledige timer for de som er interessert. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (På 5.5.2021 den 22.22):

Det er jo ikke stengt, da kommer jo ikke muligheten til å sende opp på snappen. Men det gjør dem hos henne og har gjort det hele tiden, også sist hun sa den var stengt.

Den har vært stengt tidligere og snapchattere har blitt oppfordret til å sende henne pm på insta om de vil henne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stjerna i svampebob tilbake eller syns hun det er så dødt her at måtte legge det ut? 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (10 timer siden):

Er stjerna i svampebob tilbake eller syns hun det er så dødt her at måtte legge det ut? 😅

Haha, tydeligvis 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Frederik og Patrick har annenhver uke hos henne 🤔 virker nesten litt sånn 🤣

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal Talla få folk på teamet sitt for å selge CBD olje!Her i Norge har en verken lov å selge eller bestille det selv, da det ikke finnes noen godkjente legemidler med CBD (uten THC) i Norge. Eneste måten en har lov å bruke det her er at legen godkjenner fritak og apotek bestiller for en. Og får en fritak har en allikevel ikke lov å verken bestille, importere eller selge det videre. Så forstår ikke helt, når hun sier hun har googla så mye og ikke fått med seg det. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun jaggu meg startet et pyramidespill også, nå orker jeg virkelig ikke mer av hu dama der. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine75 skrev (18 timer siden):

Nå skal Talla få folk på teamet sitt for å selge CBD olje!Her i Norge har en verken lov å selge eller bestille det selv, da det ikke finnes noen godkjente legemidler med CBD (uten THC) i Norge. Eneste måten en har lov å bruke det her er at legen godkjenner fritak og apotek bestiller for en. Og får en fritak har en allikevel ikke lov å verken bestille, importere eller selge det videre. Så forstår ikke helt, når hun sier hun har googla så mye og ikke fått med seg det. 

Hvor ser du det? 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (1 time siden):

Hvor ser du det? 😅 

På snapp..sa det hadde hjelpa henne etter to uker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine75 skrev (19 timer siden):

Ut fra de som har ønsket henne velkommen til teamet, så ser det ut som det er Nu skin hun har begynt med. De produktene er vel godtkjente i Norge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (4 minutter siden):

Ut fra de som har ønsket henne velkommen til teamet, så ser det ut som det er Nu skin hun har begynt med. De produktene er vel godtkjente i Norge? 

Jeg hørte bare hun snakket om CBD olje og at hun hadde brukt det i to uker og at det hadde hjelpa mye på magen..hva det andre er veit jeg ikke, så det kun på snapp. Men er det olje som skal tan innvortes så er det ikke lov her i Norge 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anine75 skrev (5 minutter siden):

Jeg hørte bare hun snakket om CBD olje og at hun hadde brukt det i to uker og at det hadde hjelpa mye på magen..hva det andre er veit jeg ikke, så det kun på snapp. Men er det olje som skal tan innvortes så er det ikke lov her i Norge 

Vil tro det er ett Nu skin produkt som er godkjent i Norge. 

Jeg fikk selv tilbud om en slik olje ting fra ei for en stund siden, hun oppga ikke fra hvor. Men kan tenke meg det er det samme, da jeg vet hun er i det "miljøet". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (4 minutter siden):

Vil tro det er ett Nu skin produkt som er godkjent i Norge. 

Jeg fikk selv tilbud om en slik olje ting fra ei for en stund siden, hun oppga ikke fra hvor. Men kan tenke meg det er det samme, da jeg vet hun er i det "miljøet". 

Okey men dumt av henne og snakke om CBD olje uten å nevne hvem hun samarbeider med. Sånn jeg har fått med meg så er ingen CBD oljer godkjent for bruk i Norge til innvortes bruk.Men var lite info hun la ut anna enn at hun hadde googla mye rundt det og ville starte å selge det..at en kunne sende melding til hun så sendte hu deg en link.Men at en måtte bestille via henne for at hun får deg på laget sitt..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske rykter skrev (2 timer siden):

https://legemiddelverket.no/godkjenning/klassifisering/informasjon-om-cannabidiol-cbd-for-virksomheter

Tror ikke reglene har endret seg siden februar så da spørs det vel om det i det hele tatt er CBD i disse produktene? 

Ja eller så er det det og ikke lovlig...hun sa jo tydelig at det var CBD olje men mulig det er Danmark hu får det fra..Var i hvert fall olje hun snakka om som da hadde hjelpa henne med magen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var lagt ut link til noe QScience eller noe i den duren. I forum på Facebook så er det ofte snakk om useriøse cbd forhandlere, fordi det ikke står hvor mange prosent oljen inneholder. For mange er laget på hamp og dermed ikke ekte cbd. Ekte cbd olje er det snakk om dråper for effekt, fordi mange av de på markeder er fordyret olivenolje..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært inne på fb siden til sjappa hennes på Facebook og sett anmeldelsene? Ser ei som ikke er fornøyd som har skrevet om dårlig kundebehandling fra T og at T begynte å kommentere kroppen til kunden da kunden klaget osv.. Altså, hva faen? 😳

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at alle som tatoverer seg med henne får skylde seg sjøl, alt hu legger ut er jo schtøgggggt!!! Hadde ikke tatt imot tattis fra henne om jeg hadde fått betalt engang............ Det finnes UENDELIG mange som er flinkere enn henne! Og oppførselen hennes i SoMe  gir et greit innblikk på hvordan hun er som person, ikke noen jeg ønsker å menge meg med!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (2 timer siden):

Tenker at alle som tatoverer seg med henne får skylde seg sjøl, alt hu legger ut er jo schtøgggggt!!! Hadde ikke tatt imot tattis fra henne om jeg hadde fått betalt engang............ Det finnes UENDELIG mange som er flinkere enn henne! Og oppførselen hennes i SoMe  gir et greit innblikk på hvordan hun er som person, ikke noen jeg ønsker å menge meg med!

Sånn jeg har forstått det så hadde ikke hun gjort så mye forarbeid i å sjekke arbeidet hun har utført tidligere siden hun "fant" henne på en mamma-snap og sikkert tenkte "nice, billig".. Det som er hårreisende er jo hvordan T takler kritikk på eget arbeid. 
De kan være enige om å være uenige i forhold til om tatoveringa ser bra ut eller ikke, men hun burde faktisk være for god til å gå på person og kommentere kropp. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...